Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nice, idd graag foto's binnenkant aub!

Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
    hierbij wat pics...
    PS de mijne is een Sline met Drive Select, de normale Sline's zullen 1cm lager staan...

Grts!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
      hierbij wat pics...
      PS de mijne is een Sline met Drive Select, de normale Sline's zullen 1cm lager staan...

Grts!
      Zalig! Proficiat!

Die Drive Select is inderdaad met 20mm verlaging. Ik vind hem eigenlijk juist perfect..

Comment

• Vette bak Mario ik freak hier compleet uit.....

Is dat ook Fantoom zwart zoals ik die heb besteld?
        Wanneer mogen we de suiker boontjes komen halen .....Woon je niet in de buurt?

grtz Ed

Comment

• Merci voor de felicitaties!
          Foto's van de binnenkant komen nog...
          Ik kon namelijk kiezen tussen rijden met die zalige wagen of foto's nemen, en het is niet het laatste geworden

Comment

• Verdomme, ik dacht ook dat de airco standaard duozone was en de optie de 3-zone was.
            Maar zal het dan moeten doen met de standaard monozone.

Comment

Merci voor de felicitaties!
              Foto's van de binnenkant komen nog...
              Ik kon namelijk kiezen tussen rijden met die zalige wagen of foto's nemen, en het is niet het laatste geworden

Proficiat Mario, prachtige wagen en alvast veel rijplezier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk Berichten
                Verdomme, ik dacht ook dat de airco standaard duozone was en de optie de 3-zone was.
                Maar zal het dan moeten doen met de standaard monozone.
                niet mee inzitten, die monozone is alles wat je nodig hebt! (had vroeger ook duo)
                De temperatuur verschijnt dan mooi op groot scherm bovenaan... waar je dan de rest van de instellingen kunt doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                  Vette bak Mario ik freak hier compleet uit.....

Is dat ook Fantoom zwart zoals ik die heb besteld?
                  Wanneer mogen we de suiker boontjes komen halen .....Woon je niet in de buurt?

grtz Ed
                  merci Ed,
                  Kleur is Lavagrijs...
                  Ik woon aan de overkant van waar dat gij woont... (west-vl)

Comment

niet mee inzitten, die monozone is alles wat je nodig hebt! (had vroeger ook duo)
                    De temperatuur verschijnt dan mooi op groot scherm bovenaan... waar je dan de rest van de instellingen kunt doen...

Mario, bedoel je op het MMI scherm ? ik heb de gps plus genomen met 7inch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk Berichten
                      Mario, bedoel je op het MMI scherm ? ik heb de gps plus genomen met 7inch
                      Jep. bij het scrollen aan het wieltje, krijg je op je MMI heel wat info...

Comment

Jep. bij het scrollen aan het wieltje, krijg je op je MMI heel wat info...

Alvast bedankt voor de info. Al bij al een geruststelling met je info. Wens je veel rijplezier hier vanuit G'bergen.

Comment

• Ferme auto, mooie kleur !
                          Veilige km's ....
                          Sintruin till I die

Comment

• Ja, idd, een ferme bak. Heb het geluk gehad hem al te zien!!!

Dat lavagrijs is enorm mooi, maar kben toch content fantoorzwart genomen te hebben!

En, man man man, die ledjes!!! Nie te doen, ik reed 200m voor en je zag ze schetteren in de verte, nie normaal sjiek!!! ongezien.

De mijne wordt "normaal" binnen 2 weken geleverd. Ik ben nog aan het twijfelen om de S-line velgen erop te laten ofwel de S5-velgen!! Kben er nog nie helemaal uit. Hieronder kun je een aantal vergelijkingen zien! Wat vinden jullie van de S5-velg?

HPIM3084.jpg

HPIM3085.jpg

HPIM3089.jpg

Die neus is echt niet te doen, maar het achterste heeft net iets te kort!!!

Comment

• Ik heb eveneens dat chromé opzetstukje voor de uitlaat. Op de audishop staat er dat het niet mogelijk is voor de S-line en in de garage zegden ze net hetzelfde. Ff gekeken naar de uitlaat van een S-line en van een gewone ==> geen enkel verschil!!

Kan iemand dit verklaren waarom het niet zou passen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten
                                Ja, idd, een ferme bak. Heb het geluk gehad hem al te zien!!!

Dat lavagrijs is enorm mooi, maar kben toch content fantoorzwart genomen te hebben!

En, man man man, die ledjes!!! Nie te doen, ik reed 200m voor en je zag ze schetteren in de verte, nie normaal sjiek!!! ongezien.

De mijne wordt "normaal" binnen 2 weken geleverd. Ik ben nog aan het twijfelen om de S-line velgen erop te laten ofwel de S5-velgen!! Kben er nog nie helemaal uit. Hieronder kun je een aantal vergelijkingen zien! Wat vinden jullie van de S5-velg?

[ATTACH]47348[/ATTACH]

[ATTACH]47349[/ATTACH]

[ATTACH]47350[/ATTACH]

Die neus is echt niet te doen, maar het achterste heeft net iets te kort!!!
                                S5 velgen staan hem beeldig !

Comment

hierbij wat pics...

Grts!
                                  prachtige wagen,hoelang heb je moeten wachten van bestelling tot levering?
                                  heb de mijne op 21/01/08 besteld.

Comment

• wagen werd op 1 februari geleverd , dus 2 weken vroeger dan voor zien !!!!
                                    a4 2.0tdi - ijszilver :blijkbaar moet iedereen donkere kleuren hebben , maar geloof me , dit staat voor een audi niet slecht .
                                    vorige auto's : honda crx , bmw 320i, vw bora 115tdi, audi a4 2001 tdi 100pk (slak), vw touran 136pk

wat is plus , wat is min : iedereen heeft zo zijn subjectieve meningen , maar dit is mijn pers.mening :

plus :
                                    +++ = stilte motor (ongeloofelijk)
                                    +++ = weggedrag + vering
                                    +++ = uitstraling wagen , lijn , dashbord ,mmi, zetels, zeer degelijke afwerking.
                                    ++, + =sd card reader op concert radio , zeer gebruikvriendelijk +kleurfunties voor mmi , ....

minpunten:

- = nogal zwaar stuur (misschien door de standaard 225 banden)
                                    - - = elektrisch parkeerrem ( lost automatisch bij het wegrijden = ok ,, maar soms ook niet)
                                    - - = geluidskwaliteit radio, audi concert : weinig dynamiek, bij cd en sd al een stuk beter , maar ik mis iets ! dus audi sound systeem met subwoof zeker aangewezen voor muziekliefhebbers. (al iemand ervaring mee ?)

benieuwd naar andere audi gebruikers

maar het belangrijkste is er : de wagen rijdt super , en daar heb ik hem in de eerste plaats voor gekocht.

groeten aan iedereen
                                    philip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pizzaturki Bekijk Berichten
                                      wagen werd op 1 februari geleverd , dus 2 weken vroeger dan voor zien !!!!
                                      a4 2.0tdi - ijszilver :blijkbaar moet iedereen donkere kleuren hebben , maar geloof me , dit staat voor een audi niet slecht .
                                      vorige auto's : honda crx , bmw 320i, vw bora 115tdi, audi a4 2001 tdi 100pk (slak), vw touran 136pk

wat is plus , wat is min : iedereen heeft zo zijn subjectieve meningen , maar dit is mijn pers.mening :

plus :
                                      +++ = stilte motor (ongeloofelijk)
                                      +++ = weggedrag + vering
                                      +++ = uitstraling wagen , lijn , dashbord ,mmi, zetels, zeer degelijke afwerking.
                                      ++, + =sd card reader op concert radio , zeer gebruikvriendelijk +kleurfunties voor mmi , ....

minpunten:

- = nogal zwaar stuur (misschien door de standaard 225 banden)
                                      - - = elektrisch parkeerrem ( lost automatisch bij het wegrijden = ok ,, maar soms ook niet)
                                      - - = geluidskwaliteit radio, audi concert : weinig dynamiek, bij cd en sd al een stuk beter , maar ik mis iets ! dus audi sound systeem met subwoof zeker aangewezen voor muziekliefhebbers. (al iemand ervaring mee ?)

benieuwd naar andere audi gebruikers

maar het belangrijkste is er : de wagen rijdt super , en daar heb ik hem in de eerste plaats voor gekocht.

groeten aan iedereen
                                      philip
                                      hoeveel weken heb je in totaal moeten wachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                                        hoeveel weken heb je in totaal moeten wachten?
                                        ikzelf heb de bang&olufsen systeem bij besteld(denk wel dat het goed zal klinken)

Comment

• Een paar losse vraagjes:
                                          - Als je het Lifestyle Plus pack neemt (met GPS erin) ipv één van de GPS packs, kan je dan nog het Audi of B&O Soundsystem als optie nemen? En zo ja, hoeveel kost dit dan extra?
                                          - In hetzelfde geval, kan je dan de Audi Music Interface (USB/iPod aansturing) erbij nemen? En voor welke prijs?
                                          - Ik heb ergens gehoord dat er nog een 2.0 TDI 120 pk zou uitkomen. Iemand enig idee wat hiervan verbruik en CO2 uitstoot gaan zijn of wat de prijs gaat zijn vergeleken met de 136 pk?

Comment

Working...
                                          X