Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
    Mariocapelle,

cool man ; fantastische look ; de mensen draaien hun hoofdje nu zeker als je langskomt ?
    proficiat ermee

ik moet nog effe wachten (productieweek 13) heb zelfde kleur maar heb de 10 spaken velgen genomen ; ben eens benieuwd ?
    Zeg Mariocapelle,
    op de foto's kan je moeilijk de uitlaat zien, heb je het sierstuk er op laten plaatsen ? (voor 38 Eur kun je niet sukkelen) en dan is hij rondom in orde: chroom vooraan , langs de zijkant en nog de uitlaat blinkend ???)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten

Zeg Mariocapelle,
      op de foto's kan je moeilijk de uitlaat zien, heb je het sierstuk er op laten plaatsen ? (voor 38 Eur kun je niet sukkelen) en dan is hij rondom in orde: chroom vooraan , langs de zijkant en nog de uitlaat blinkend ???)
      Dit moet er inderdaad nog op komen, werd besteld, al is het blijkbaar niet mogelijk voor de s-line, waarom weet ik ook niet... (dus als het effectief niet moest passen, zal ik ze hier wel kwijt geraken zeker... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
        Dit moet er inderdaad nog op komen, werd besteld, al is het blijkbaar niet mogelijk voor de s-line, waarom weet ik ook niet... (dus als het effectief niet moest passen, zal ik ze hier wel kwijt geraken zeker... )
        Op het sline exterieur pakket zullen ze misschien bedoeld hebben, daar zit dat al op dacht ik?!
        Denk wel dat het mooi staat, ben ook van plan het aan te schaffen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
          Op het sline exterieur pakket zullen ze misschien bedoeld hebben, daar zit dat al op dacht ik?!
          In het Exterieurpakket zit dat inderdaad in. En mooi staat het zeker! Geeft een veel luxueuzere look dan zo gewoon 2 metalen uitlaten..

Comment

• besteld

Heb ene besteld
            Berline 2.7TDI 163PK Meteoorgrijs
            pack lounge
            pack lifestyle +
            3zone airco
            parksystem +
            MMi
            audi sound system
            xenon
            homelink
            telefooninstallatie

Comment

• 2.7 en 163 pk.

pffff serieus wat taksen voor weinig pk-verschil.

Maar proficiat

en die led's vooraan zijn zalig om te zien. Weet je iets van de wachttijd?

Comment

• wordt geleverd in juni
                gelukkig heb ik veel geduld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefnb Bekijk Berichten
                  wordt geleverd in juni
                  Veel geduld? Juni valt nog heeeeeel goed mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefnb Bekijk Berichten
                    wordt geleverd in juni
                    Wanneer heb je hem dan besteld?

ik laatste week van december al, en productie week 20, dus eer dat die hier is is het al bijna Juni

Comment

• Onze marketingmanager heeft ook zo'n nieuwe A4 sinds vorige week. Hij heeft begin januari beslist dat het een A4 ging worden en heeft 'em dus al. Vreemd als je de wachttijden hier leest. Zal misschien een stockwagen ofzo geweest zijn...
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten

ja mannen,ik heb nu zo een 1000km gereden met mijn a4,maar voel mij wat schuldig dat ik nog niets van foto's heb meegegeven.
                        gelukkig heeft een zekere ivan dat wel gedaan en is zijn wagen bijna een kopie van de mijne alleen is mijn interieur van stof.
                        samengevat wil ik nog meegeven dat ik nog altijd geen spijt heb van het niet plaatsen van sportveren want hij rijdt nu al harder dan mijn vorige vw passat (was laatste nieuw model 2005 met sportveren)
                        luister,dit is zeker geen negatief punt,ik ben héél tevreden maar wil alleen maar verwittigen want als ik dit zohier lees van 19" velgen met eventueel profiel 35,hij rijdt nu al hard op die stervelgen(afwel neem je drive-select..)
                        ik zie ook graag een wagen met grote wielen en verlaagd(altijd opletten dat je dan nog over die drempels geraakt...maar je mag het comfort binnenin niet uit het oog verliezen vind ik maar dit is mijn keuze natuurlijk..
                        om mijn schuldgevoel ivm met die foto's wat weg te nemen zal ik een foto meegeven van die sieruitlaat die gewoon fantastisch is,heb hem deze week laten steken,heel praktisch,mooi,eenvoudig te monteren door de garage en vooral niet veel geld en de wagen krijgt nog een boost bij naar schoonheid toe,the finishing touch...
                        bedankt aan het forum want ik wist dit niets van die sieruitlaat en ook niet dat je die ledjes kan uitschakelen,groetjes aan iedereen
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mario en andere die de A4 reeds in het bezit hebben hoe start je deze wagen is het met de start knop links van de versnellingspook omdat ik die knop bij Mario niet zie staan en
                          wel op de foto webstek van Static.

Sorry als iemand dit al eerder had gevraagd maar ben er echt benieuwd naar.

Ik ben vandaag bij de garage langs geweest voor mijn aanloopwagen die ik morgen moet afhalen en ze hadden goed nieuws.
                          Bestel datum 21 december produktie week 11 dus 10 maart de band op dat is dus 1 week vroeger het gaat dus goed in de produktie.
                          2 weken transport en ik denk 24 maart of zo ergens we hopen maar.

Mvg. Ed
                          Last edited by ; 15/02/2008, 00:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichten
                            bedankt aan het forum want ik wist dit niets van die sieruitlaat en ook niet dat je die ledjes kan uitschakelen,groetjes aan iedereen
                            Het oogt véél mooier zo met dat sierstuk. Echt schoon!

Maar wat bedoel je eigenlijk met dat uitschakelen van de LED's? Ik weet sinds kort dat je dit via het GPS kan uitschakelen, maar zie het nut ervan niet in. De LED's gaan branden als je de standlichten aansteekt, ja? En wat gebeurt er als je ze uitschakeld via het GPS systeem?

Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                            Mario en andere die de A4 reeds in het bezit hebben hoe start je deze wagen is het met de start knop links van de versnellingspook omdat ik die knop bij Mario niet zie staan en
                            wel op de foto webstek van Static.

Sorry als iemand dit al eerder had gevraagd maar ben er echt benieuwd naar.

Mvg. Ed
                            Volgens mij is het simpel. Je krijgt enkel een startknop als je zo'n systeem neemt (ken de naam niet precies) wanneer je onmiddelijk kan vertrekken zonder de sleutel uit je zak te halen. Dan krijg je een Start/Stop knop, anders is het gewoon via de sleutel. Volgens mij zit het zo in elkaar.

Comment

• Hey Quattro dat was snel.
                              Dat weten we ook al weer.

Ik heb vandaag ook die uitlaat sierstukken besteld maar ze waren niet voorradig bij
                              D'Ietteren. FYI

Mvg. Ed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                                Hey Quattro dat was snel.
                                Dat weten we ook al weer.

Ik heb vandaag ook die uitlaat sierstukken besteld maar ze waren niet voorradig bij
                                D'Ietteren. FYI

Mvg. Ed
                                Het was eigenlijk toevallig dat ik mijn pagina vernieuwde

Ondertussen heb ik eens opzoekwerk gedaan via de CC van audi.be. Het noemt "Advanced Key eenvoudig". Het is een erkenningssysteem dat in de sleutel is ingebouwd, dat toegang verleent tot de wagen en toestemming geeft om te starten zonder sleuten via de Start/Stop knop. En het kost €738,10 om precies te zijn.

Goede zaak, die sierstukken. Staat, zoals ik al zei, veel klassevoller.

Comment

• Wel, ik ga nu nog naar het salon van Genève, waar ze de Avant voorstellen, maar ik denk toch de A6 te bestellen. Hij heeft toch meer uitstraling dan de A4 en is ruimer en comfortabeler. Ik bestel hem wel als S-line.
                                  Uw reactie slaat toch op niet veel

Comment

• Zalige wagen, ik ga hem bestellen in het donkerblauw of zwart met AMG-kit en 18" velgen, heel sober interieur zonder veel franjes en niet overladen met knoppen als bij Audi
                                    Dit lees ik op een ander topic ook door beemer gepost... beemer is duidelijk een serieus wagenpark aan het aanleggen

Comment

• Wat ik me afvroeg, kan ik met het dvd plus navigatiesysteem ook gewoon dvd-films afspelen of moet je hier ook de tv kit voor hebben??? Weet iemand dit?

Comment

• mocht je de grootte van het bedrijf kennen, zou je inderdaad niet schrikken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemer01 Bekijk Berichten
                                          mocht je de grootte van het bedrijf kennen, zou je inderdaad niet schrikken
                                          Is het jouw bedrijf? En welke kortingen krijg je zo dan?

Comment

Working...
                                          X