Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• S-Line Velgen

Ik zal 95% zeker de S5-velgen op m'n A4 S-line leggen! Maar dan heb ik wel m'n S-Line velgen op overschot. Aangezien ik graag een set velgen zou hebben met winterbanden op, om te gaan skiën, zou ik dus graag 16" velgen hebben om ze erop te leggen ipv. m'n 18"!! Is iemand geinteresseerd om m'n 18" S-Line (5-spaaks) velgen over te nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten
      De dakantenne is ALTIJD in het zwart, koetswerkkleur bestaat NIET!!!! Zelfs niet op een witte!!
      Ik heb een paar foto's bekeken, en je hebt gelijk.

Edit: Zie nu juist de foto. Daarop zie je het ook. Bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
        Aah srry, ik was er zo van overtuigd

Dan heeft Ivan op zijn A4 een Carkit? Want deze heeft wél een dakantenne.

Ivan heeft geen carkit, wel GPS.
        Gps antenne altijd zwart.

Comment

Is iemand geinteresseerd om m'n 18" S-Line (5-spaaks) velgen over te nemen?
          Hoe zien die eruit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
            Hoe zien die eruit?
            Deze zien er zo uit:

En in het echt om een beter beeld te geven (echter wel op een A5, A4 vind ik niet):

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
              Vandaag in de file tussen st.niklaas en a'pen wat gelezen in het instructieboekje en: Je moet de gordel dragen en dan werkt het wel! Dus dan moet je nooit meer op de rem duwen, maar lost de parkeerrem automatisch bij het wegrijden!
              Wat ik me dan afvraag bij zo een automatische handrem of er geen risico bestaat dat deze vastvriest in de winter bij extreme koude ?

ik geef maar als voorbeeld wat ik zelf heb meegemaakt met een gewone handrem : Een weekje skiën naar La Plagne. Daar toegekomen de auto geparkeerd op een van de vele openbare parkings en handrem opgetrokken ( op 2100m hoogte ). Dan een weekje heerlijk skiën en de dag dat je wilt vertrekken merk je dat de handrem is vastgevroren ( niet onlogisch als je weet dat het 's nachts tot -25C vriest ). Sindsdien nooit geen handrem meer op als het extreem koud is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                Hoe zien die eruit?
                Bekijk anders de foto's van Mario Cappelle ==> p58 voorlaatste post!!

Comment

De dakantenne is ALTIJD in het zwart, koetswerkkleur bestaat NIET!!!! Zelfs niet op een witte!!
                  Welke bronnen gebruikt u dat u zo ZEKER weet dat koetswerkkleur NIET bestaat? Ik zet bij dit soort posts altijd bij dat ik "denk" dat het zo is, met de bijhorende bronnen waarom ik dat denk, omdat niets zeker is... Niet iedereen is van deze mening blijkbaar

Ik ga voor een keertje die "denk" ook eens weglaten, omdat ik ZEKER weet dat JIJ mis bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                    Welke bronnen gebruikt u dat u zo ZEKER weet dat koetswerkkleur NIET bestaat? Ik zet bij dit soort posts altijd bij dat ik "denk" dat het zo is, met de bijhorende bronnen waarom ik dat denk, omdat niets zeker is... Niet iedereen is van deze mening blijkbaar

Ik ga voor een keertje die "denk" ook eens weglaten, omdat ik ZEKER weet dat JIJ mis bent
                    Goede tactiek, doe dit (meestal) ook. Zeker over zo'n zaken, want dan ben ik nooit 100% zeker. Of zelfs helemaal niet, zoals nu.

Maar wel goed dat hij ook in het koetswerkkleur beschikbaar is. Alleen vraag ik me dan af wat het verschil ertussen is. Of is het zo'n optie die niet online staat, enkel bij de dealers ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darth Vader Bekijk Berichten
                      Wat ik me dan afvraag bij zo een automatische handrem of er geen risico bestaat dat deze vastvriest in de winter bij extreme koude ?

ik geef maar als voorbeeld wat ik zelf heb meegemaakt met een gewone handrem : Een weekje skiën naar La Plagne. Daar toegekomen de auto geparkeerd op een van de vele openbare parkings en handrem opgetrokken ( op 2100m hoogte ). Dan een weekje heerlijk skiën en de dag dat je wilt vertrekken merk je dat de handrem is vastgevroren ( niet onlogisch als je weet dat het 's nachts tot -25C vriest ). Sindsdien nooit geen handrem meer op als het extreem koud is
                      Cfr instructieboek:
                      "er is om de zoveel tijd (frequent, aantal x per dag) een automatische onderhoudscyclus, dit is ook hoorbaar" Die duitsers denken ook aan alles hé! :-)

Comment

Ik zal 95% zeker de S5-velgen op m'n A4 S-line leggen! Maar dan heb ik wel m'n S-Line velgen op overschot. Aangezien ik graag een set velgen zou hebben met winterbanden op, om te gaan skiën, zou ik dus graag 16" velgen hebben om ze erop te leggen ipv. m'n 18"!! Is iemand geinteresseerd om m'n 18" S-Line (5-spaaks) velgen over te nemen?
                        Ik zou ze kopen dridle, maar ik heb ze al...
                        Velg is zeker aan te raden, is van hoge kwaliteit!
                        Ze is in twee kleuren, wat op de foto's soms niet goed te zien is... (schuine kanten/rechten kanten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten

Tjach, ik DENK te mogen veronderstellen dat de verkoper zelf het wel zou moeten weten. Voor de zekerheid DENK ik dit hééé, kben het NIET ZEKER, maar DENK het!!

't Is de eerste foto (DENK IK) (van de vele die ik al op internet bekeken heb) waarvan de antenne in koetswerkkleur is. vreemd toch.
                          Last edited by ; 16/02/2008, 19:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darth Vader Bekijk Berichten

Ik denk dat er een verkeerde opvatting bestaat over de "automatische handrem."
                            Je bepaald zelf wanneer je deze opzet of wanneer niet.
                            Bij vriesweer zal ik deze nooit inschakelen.
                            Dus ik neem aan dat hiergeen risico bestaat.
                            Meer een kwestie van aanpassen voor Audi drivers.

Comment

Tjach, ik DENK te mogen veronderstellen dat de verkoper zelf het wel zou moeten weten. Voor de zekerheid DENK ik dit hééé, kben het NIET ZEKER, maar DENK het!!

't Is de eerste foto (DENK IK) (van de vele die ik al op internet bekeken heb) waarvan de antenne in koetswerkkleur is. vreemd toch.
                              Jij DENKT toch niet dat verkopers alles weten hè?

Comment

Laat dat denken nu maar even....

BIj de garage waar ik kom staat een witte A5 2.7TDI in een witte kleur en raar maar
                                waar met een witte dak antenne. Hmmm

Heb er trouwens nog mooie HQ pics van.

Grtz. Ed

Comment

Mij is ook verteld dat de antenne altijd zwart is.
                                  Wij hebben zowel MMI als het telefoonpakket besteld.
                                  Maar wij laten hem wel ijszilver spuiten voor een 60 / 70 euri's

Dan heb je toch ook wat je wilt?

Volgende week vrijdag hopelijk de levering van onze B8

Comment

• audi radio sd card reader

hallo,

Ik heb ook een nieuwe a4 pro line besteld.
                                    in deze radio zoals veel mensen zullen weten zit een sd kaart reader ,is er dan iemand die mij kan vertellen welke kaarten hier in gaan .De gewone sd kaartjes of kunnen hier ook de nieuwe sdhc kaartjes die gaan tot 8gb

gr jordan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                                      Laat dat denken nu maar even....

BIj de garage waar ik kom staat een witte A5 2.7TDI in een witte kleur en raar maar
                                      waar met een witte dak antenne. Hmmm

Heb er trouwens nog mooie HQ pics van.

Grtz. Ed
                                      Klopt,

Volgens onze verkoper is de dakantenne bij de A5, A6, A8 en Q7 in carroseriekleur.
                                      Op de A3 en A4 weer alleen zwart.

Belachelijk eigenlijk toch?.

Comment

• En Mariocapelle, hoe rijdt de Drive Select nu eigenlijk? Verander je véél onderling via het GPS systeem? Als je ze verandert, voel je dan goed het verschil enzo? En is het zijn geld waard? Want het is en blijft toch een ferm bedrag..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                          En Mariocapelle, hoe rijdt de Drive Select nu eigenlijk? Verander je véél onderling via het GPS systeem? Als je ze verandert, voel je dan goed het verschil enzo? En is het zijn geld waard? Want het is en blijft toch een ferm bedrag..
                                          Het is meer dan zijn geld waard! Er is een ernom verschil tussen comfort en dynamic... Bij comfort slaat de servotronic aan en is het sturen enorm soepel, het gaspedaal is rustig en de vering is subliem, ieder putje wordt weggewerkt door de vering.
                                          Bij dynamic is het gaspedaal agressief, auto trekt veel sneller op, vering is heel hard (te vergelijken met mijn vorige a4 s-line), de stuur is heel zwaar... Via MMI kan je bv configureren: sportief gaspedaal met zachte vering en comfortabel sturen... Het is zoals beschreven in verschillende reviews: meerdere auto's in 1!

Comment

Working...
                                          X