Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
    dames en heren,

ik heb hem mijn leasebak. Besteld op 12/11/2007 en vandaag de nummerplaten gekregen en natuurlijk onmiddellijk naar de garage gehold. Dat je daarvoor een halve dag verlof moet voor nemen is geen probleem.

Maar to the point: hij ziet er fantastisch uit, rijdt fantastisch en voelt fantastisch. Ik vind hem redelijk direct sturen dus heb zeker niet het gevoel dat hij rijdt als een vrachtwagen.

De S5 velgen zitten er ook al onder met dank aan Jan Deboosere voor de snelle service...

Fotootjes bezorg ik jullie morgen als de zon terug schijnt.

De specs vinden jullie in eerdere posts terug. Sowieso wil ik een speciale vermelding voor Björn van garage Declercq om de wagen (binnen leasebudget) mee samen te stellen op een heel creatieve manier.

Gr
    Allé een dikke Proficiat!

Heb je een verlaginskit genomen omdat je met die S5 velgen zit? Zoniet ben ik wel
    eens benieuwd hoe deze erop staan. (Evenals Pamela op jouw motorkap....)

Grtz Ed

Comment

• http://
      Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
      dames en heren,

ik heb hem mijn leasebak. Besteld op 12/11/2007 en vandaag de nummerplaten gekregen en natuurlijk onmiddellijk naar de garage gehold. Dat je daarvoor een halve dag verlof moet voor nemen is geen probleem.

Maar to the point: hij ziet er fantastisch uit, rijdt fantastisch en voelt fantastisch. Ik vind hem redelijk direct sturen dus heb zeker niet het gevoel dat hij rijdt als een vrachtwagen.

De S5 velgen zitten er ook al onder met dank aan Jan Deboosere voor de snelle service...

Fotootjes bezorg ik jullie morgen als de zon terug schijnt.

De specs vinden jullie in eerdere posts terug. Sowieso wil ik een speciale vermelding voor Björn van garage Declercq om de wagen (binnen leasebudget) mee samen te stellen op een heel creatieve manier.

Gr

Comment

• SUPERknap
        Kan je binnenkort misschien nog wat meer pics maken?
        Veel plezier

Comment

• foto

Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
          Heren,

de eerste foto is een feit. Spijtig genoeg zaten de weergoden niet mee dus voor meer fotootjes zullen jullie even geduld moeten hebben. Iets nieuws onder de zon is er niet buiten de S5 velgen natuurlijk.

Trouwens bekijks dat je hebt met die wagen, niet normaal..

Comment

• Netjes en dat voor een leasewagen

Comment

Heren,

de eerste foto is een feit. Spijtig genoeg zaten de weergoden niet mee dus voor meer fotootjes zullen jullie even geduld moeten hebben. Iets nieuws onder de zon is er niet buiten de S5 velgen natuurlijk.

zééééééééééééééér mooooooooooooooooi

proficiat !

in verband met het krasvrij wassen van de wagen had ik een paar pagina's terug al eens gepolst naar personen die een donkere kleur gekozen hadden (lavagrijs, zwart). ik heb altijd een zilveren gehad tot nu toe.
              speciaal zeemvel ? speciaal product ? Car wash ? ........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
                zééééééééééééééér mooooooooooooooooi

proficiat !

in verband met het krasvrij wassen van de wagen had ik een paar pagina's terug al eens gepolst naar personen die een donkere kleur gekozen hadden (lavagrijs, zwart). ik heb altijd een zilveren gehad tot nu toe.
                speciaal zeemvel ? speciaal product ? Car wash ? ........
                Eerlijk gezegd carwash..

Comment

Heren,

proficat man, knappe wagen !

Comment

Eerlijk gezegd carwash..
                    je hebt toch de sieruitlaat genomen ?

Comment

Die velgen staan hem écht goed

Proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
                        je hebt toch de sieruitlaat genomen ?
                        Yep,

maar die was nog niet toegekomen.Van zodra deze eronder zit post ik wat meer foto's.

Thanks everyone voor de goede commentaren..

Comment

Yep,

maar die was nog niet toegekomen.Van zodra deze eronder zit post ik wat meer foto's.

Thanks everyone voor de goede commentaren..

mnr pdewinter,je hebt er nu mee gereden en wat vindt je nu van de vering,vind je ze nu echt niet aan de harde kant,de mijne is dus niet verlaagd maar hij rijdt toch redelijk hard ,het zijn toch ook 18" velgen met 245/40/18 maar mét sportveren van u,gr de langen (veel geluk nog gewenst met de wagen,ben nu vier weken eigenaar van de a4 en zit nog altijd met adrenaline...)
                          Last edited by ; 26/02/2008, 23:45.

Comment

• @pdewinter

waar heb jij die S5 velg gekocht en voor welke prijs.

grts.

Comment

ziet er heel goed uit,zeker met die velgen,echt een pronk stuk zo
                              ik moet nog 3 maand wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichten
                                mnr pdewinter,je hebt er nu mee gereden en wat vindt je nu van de vering,vind je ze nu echt niet aan de harde kant,de mijne is dus niet verlaagd maar hij rijdt toch redelijk hard ,het zijn toch ook 18" velgen met 245/40/18 maar mét sportveren van u,gr de langen (veel geluk nog gewenst met de wagen,ben nu vier weken eigenaar van de a4 en zit nog altijd met adrenaline...)
                                Het is inderdaad met de 20mm sportvering maar natuurlijk merk als bestuurder net iets minder de harde vering. Ik heb tot hiertoe enkel alleen gereden. Ik zal nog eens moeten afwachten wat de passagiers ervan vinden, die hebben er doorgaans meer last van.
                                Mss dat hij harder rijdt met vier man in de wagen.

ik hou je op de hoogte.

Gr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
                                  @pdewinter

waar heb jij die S5 velg gekocht en voor welke prijs.

grts.
                                  Velgen komen van bij Deboosere uit Ingelmunster met Dunlops eronder.

Prijs is persoonlijk omdat het een creatieve oplossing was. Voor degenen die tss de lijntjes kunnen lezen...

Maar Deboosere heeft een heel goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gr

Comment

Velgen komen van bij Deboosere uit Ingelmunster met Dunlops eronder.

Prijs is persoonlijk omdat het een creatieve oplossing was. Voor degenen die tss de lijntjes kunnen lezen...

Maar Deboosere heeft een heel goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gr
                                    Zeg, wat heb je gedaan met je originele velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten
                                      Zeg, wat heb je gedaan met je originele velgen?
                                      Liggen in de garage. Het gaat om een leasing dus na de looptijd moet ik de wagen met de originele wielen teruggeven.

Gr

Comment

Liggen in de garage. Het gaat om een leasing dus na de looptijd moet ik de wagen met de originele wielen teruggeven.

Gr
                                        Wil je ze me eventueel uitlenen om op skireis te gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefnb Bekijk Berichten
                                          Heeft iemand al ervaring net een Ipod aangesloten op de MMI ?
                                          Ja, werkt wonderwel: gewoon iPod opbergen in het handschoenvakje en bedienen via de draaiknop van de MMI.

Proficiat aan iedereen die een A4 heeft besteld!

Comment

Working...
                                          X