Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NABILOSAT Bekijk Berichten
    ik Heb de mijne audi (2.0 TDi) besteld op 18.02.08 leveringsdatum was 15 maart 2008

maar mijn dealer heeft mij weer gebeld en zeget dat ik mag mijn auto komen halen op 4 maart 2008
    audi A4 tdi 136pk 100kw 6v dpf
    kleur : lavagrijs
    optionel multifunctiestuur
    gechromeerde sierlij
    lifestyle plus
    transponder serie
    origineel alarnsyst serie
    computer kleurensche
    navigatiessyst dvd
    6 spaken aero
    kit lounge
    hopelijk gaat het voor de break ook zo zjin, vroegere leveringen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten

Ben zeer verdrietig, volgens computer wordt de auto geproduceerd in week 8, gister te horen gekregen dat het nu week 12 wordt, levering plus twee weken??!!
      Heb hem nochtans 9 november als eerste besteld. (Wel met zonneschermpjes achter)
      Heeft iemand al een zelf samengestelde A4 2.7 TDI multitronic binnen?
      Met of zonder gechromeerde sierlijsten ??? Dat was voor mij 3 maanden er bij of niet, adaptive cruise control en glazen dak was ook + 3 maanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
        Met of zonder gechromeerde sierlijsten ??? Dat was voor mij 3 maanden er bij of niet, adaptive cruise control en glazen dak was ook + 3 maanden
        bij mij was het 3 maand extra zonder gechromeerde sierlijsten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
          Met open dak, mt chroomlijst, audio B en O, 2.7 TDI 190 pk en waarschijnlijk nog een showstopper zonneschermpjes achter. Mijn dealer COOX heeft wel geen reden afgegeven.

Comment

• hoy, kan er mij iemand fotos doorsturen van de A4 in fantoom zwarte kleur?
            is er ergens een digitale versie van de A4 handleiding te vinden?
            mercikes
            Last edited by ; 01/03/2008, 20:09.

Comment

• man man,als ik die datums hier hoor , niet te doen.
              ik ben al blij als ze de mijne optijd leveren zoals ze beloofd hebben.
              eind mei zou ik hem hebben,4 juni moet hij binnen voor de luchtveren en 7 juni moet ie weer klaar zijn om een trouw te rijden.wordt nog spannend

aan iedereen die de zijne al heeft, ENJOY

Comment

• olala!!!

Oorspronkelijk geplaatst door NABILOSAT Bekijk Berichten
                ik Heb de mijne audi (2.0 TDi) besteld op 18.02.08 leveringsdatum was 15 maart 2008

maar mijn dealer heeft mij weer gebeld en zeget dat ik mag mijn auto komen halen op 4 maart 2008
                audi A4 tdi 136pk 100kw 6v dpf
                kleur : lavagrijs
                optionel multifunctiestuur
                gechromeerde sierlij
                lifestyle plus
                transponder serie
                origineel alarnsyst serie
                computer kleurensche
                navigatiessyst dvd
                6 spaken aero
                kit lounge

in totaal 15 dagen wachten!!
                zo vroeg!! welke dealer??

grt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichten
                  hoy, kan er mij iemand fotos doorsturen van de A4 in fantoom zwarte kleur?
                  mercikes
                  Naar mijn auto "2008 Audi A4 2.0 TDI (136pk) Ivan, daar heb ik mijn foto's staan.
                  (Fantoomzwart)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichten

grt

Wij hadden eerst voor een zwarte gekozen, maar deze kon pas in augustus geleverd worden.
                    Maar we kon niet zo lang wachten en de verkoper van Beerens stelde ons Lavagrijs voor omdat hij ons kon garanderen dat deze binnen de 3 weken kon geleverd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichten

grt
                      da zijn stockwagens ;-)
                      Sintruin till I die

Comment

• audi a4 avant is besteld

Vandaag besteld:

audi a4 avant
                        lifestyle plus pakket
                        pakket lounge
                        Audi music interface
                        audi soundsystem
                        xenon +
                        verlichtingspakket
                        chroom vensteromlijsting
                        alu inlegplaatjes
                        multi sportstuur
                        dakrailing chroom
                        Zwart milano leder

Ik moet enkel nog laten weten welke velgen en de kleur van de wagen.

Ik twijfel wat betreft kleur tussen phantom zwart of ijszilver.
                        En wat betreft velgen tussen de 17" structure velgen of de 17" '10 spaken' velgen.

Ook wat betreft zwarte dakhemel heb ik nog mijn twijfels.

Als jullie hier een mening of tips over hebben hoor ik deze graag, voor de rest begint het lange wachten ook voor mij.

Levering plannen ze pas eind juli

Comment

hoy, kan er mij iemand fotos doorsturen van de A4 in fantoom zwarte kleur?
                          is er ergens een digitale versie van de A4 handleiding te vinden?
                          mercikes
                          Enkele pagina's terug heb ik een 4-tal foto's gepost van mijn A4 in fantoomzwart!!

Comment

• heeft deze de 20mm verlaagde sportvering? zo ja wat is uw ervaring i.v.m. comfort, "hardheid van de vering"?

Comment

• waarschijnlijk heeft dit te maken met de versnellingsbak. Heb je "toevallig" ook een A4 met multitronic besteld? Ik heb mijn A4 op 1/2/08 besteld en de levertermijn is eind mei.

Comment

• sportvering (20mm) met 17"

Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichten
                                heeft deze de 20mm verlaagde sportvering? zo ja wat is uw ervaring i.v.m. comfort, "hardheid van de vering"?
                                Ik krijg donderdag mijn A4 met -20mm sportvering, en 17" RS4 velgen, ik durfde niet groter gaan omdat ik een 40.000 km jaar bol, ... Ik weet dat het klein zal tonen, maar ik ga eerst mijn ervaringen opsnuiven met die 17" en dan kan ik nog altijd groter gaan desgewenst.
                                We zien wel, het is altijd een afwegen tussen looks, comfort en geld denk ik
                                Ik hou je op de hoogte.
                                P.

Comment

• oké, heb zelf de 18" 5- spaaks velgen besteld met de 20mm sportvering. Afwachten wat dit gaat geven.

Comment

oké, heb zelf de 18" 5- spaaks velgen besteld met de 20mm sportvering. Afwachten wat dit gaat geven.
                                    en al enig idee wanneer die wordt geleverd? Ben beniewd ...

Comment

heeft deze de 20mm verlaagde sportvering? zo ja wat is uw ervaring i.v.m. comfort, "hardheid van de vering"?
                                      'K weet niet of je het over de mijne hebt of nie, ma coit. De mijne is 30mm verlaagd!!

Comment

oké, heb zelf de 18" 5- spaaks velgen besteld met de 20mm sportvering. Afwachten wat dit gaat geven.
                                        Ik rijd nu een weekje rond met de 18" met 20 mm sportvering en moet toegeven het is nipt. Zeker als er 4 volwassenen in de wagen zit rijdt hij redelijk hard. Maar als je alleen in de wagen zit valt het reuze mee hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                                          Ik rijd nu een weekje rond met de 18" met 20 mm sportvering en moet toegeven het is nipt. Zeker als er 4 volwassenen in de wagen zit rijdt hij redelijk hard. Maar als je alleen in de wagen zit valt het reuze mee hoor...

Is het harder als het vorige type? Ik heb gehoord dat de nieuwe a4 comfortabeler is geveerd daarom heb ik zelf ook 18 inch met 20 mm verlaging besteld en rijd nu met 17 inch in het vorige type en dat is niet te hard naar mijn idee.

Comment

Working...
                                          X