Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• net besteld (leasebak) :

* 2.0 TDI / kwartsgrijs
    * Milano zwart

* lounge
    * lifestyle +
    * chroom vensteromlijsting
    * audi soundsystem
    * audi AMI (ipod)
    * Xenon plus
    * zonneschermen

levertermijn : Augustus.

Ik wou het elektrisch schuifdak bijbestellen, maar dan werd de levertermijn Januari 2009 !!
    Blijkbaar is er een enorme vraag , of kampen ze met problemen in de fabriek ...

J.
    Last edited by ; 06/03/2008, 09:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurgenvb Bekijk Berichten
      net besteld (leasebak) :

* 2.0 TDI / kwartsgrijs
      * Milano zwart

* lounge
      * lifestyle +
      * chroom vensteromlijsting
      * audi soundsystem
      * audi AMI (ipod)
      * Xenon plus
      * zonneschermen

levertermijn : Augustus.

Ik wou het elektrisch schuifdak bijbestellen, maar dan werd de levertermijn Januari 2009 !!
      Blijkbaar is er een enorme vraag , of kampen ze met problemen in de fabriek ...

J.
      Milano zwart ? Is dat een kleur die je apart hebt besteld in het boekje kom ik die niet tegen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
        Milano zwart ? Is dat een kleur die je apart hebt besteld in het boekje kom ik die niet tegen .
        Dat is de soort en kleur van het leder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten
          Ik heb reeds gezegd tegen de garage dat vanaf het mogelijk is ze mij een belleke mogen geven. 'k Breng hem onmiddellijk om de computerdoos te laten opsturen.

Ben ook benieuwd of het verschil zéér groot zal zijn!

ik zou mij toch vooraf eens informeren vooralleer uw pk's op te drijven, ze (de officiële tuners, garages,...) zijn namelijk wettelijk verplicht de overheidsinstanties te verwittigen.
          uw opleg voor de BIV en wegentaks zal wel volgen.

ik zeg het maar om achteraf voor geen verrassingen te komen staan nietwaar.

Comment

• levertijd

Vandaag is de nieuwe a4 besteld. Het wordt een 2.0TDI Limousine met de volgende zaken:
            17 " velgen
            lichtpakket
            achterbank neerklapbaar
            Xenon
            sportstoelen
            sportstuur
            lava grijs
            dimmende binnenspiegel en dergelijke.
            Blanke sierlijsten

maarja, die levertijd...... midden juni!! Bestaad er wel eens een mogelijkheid dat een auto sneller geleverd wordt?? Dit gaat gewoon 15 weken duren, bijna 4 maanden...

Dat wordt flink doorbijten zegmaar ;-)

Comment

• Yo de mannen (en vrouwen als die er zijn ..)

Ik lees hier over leverdata van juni en augustus .. terwijl ik deze week een levertermijn oktober of november kreeg .. Is de levertermijn sterk afhankelijk van de opties ?

Op de duitse audi site zie ikdatde levertijd april mei is. Is in Duitsland kopen een optie ?
              Prijzen lijken we een paar duizend euro duurder, klopt dit ?

mvg,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door satri Bekijk Berichten
                Yo de mannen (en vrouwen als die er zijn ..)

Ik lees hier over leverdata van juni en augustus .. terwijl ik deze week een levertermijn oktober of november kreeg .. Is de levertermijn sterk afhankelijk van de opties ?

Op de duitse audi site zie ikdatde levertijd april mei is. Is in Duitsland kopen een optie ?

mvg,
                Ja, voor sommige opties kan het zijn dat er enkele maanden bijgeteld moeten worden bij de leveringsdatum. Ik dacht dat voor de optie panoramisch dak op de A5 minstens 3 maanden moesten bijgeteld worden bijvoorbeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door satri Bekijk Berichten
                  Yo de mannen (en vrouwen als die er zijn ..)

mvg,
                  De verkoper kan dit makkelijk op zijn computer opvragen ... de opties die meestal enkele maanden langer opleveren zijn :

°GEEN verchroomde vensteromlijsting (dus langer zonder )
                  °Adaptive cruise control
                  °Glazen open dak

Dit waren bij mijn bestelling de "boosdoeners". Ik kan me best inbeelden dat dit wellicht varieert van tijd tot tijd.
                  Morgen ga ik hem halen, een dagje later dan voorzien want de garage had bij het monteren van de RS4 velgen gezien dat die niet pasten ...
                  Dus nieuwe velgen besteld en hopelijk stan die morgen onder de wagen, anders rij ik buiten op de standaard wielen die met het pack meekomen ...
                  Goede nacht,
                  P.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
                    ik zou mij toch vooraf eens informeren vooralleer uw pk's op te drijven, ze (de officiële tuners, garages,...) zijn namelijk wettelijk verplicht de overheidsinstanties te verwittigen.
                    uw opleg voor de BIV en wegentaks zal wel volgen.

ik zeg het maar om achteraf voor geen verrassingen te komen staan nietwaar.
                    Tjach, de verzekeraar is al geen probleem, 'k ben em zelve.
                    En als er extra moet betaald worden zal ik da moeten doen ééé, maar het zou mij verwonderen dat ze dat doorgeven! We zien wel ééé.

Comment

• Voor de mensen die hem al besteld hebben, de korting waarop wordt deze berekend? Toch op de basisprijs + opties maar zónder de packs éh?

Wat zou zowat de maximale korting zijn die je voor een nieuwe A4 krijgt als particulier?

Comment

• Ik denk dat je maximum 5% gaat krijgen. Eerder 4% denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Ik denk dat je maximum 5% gaat krijgen. Eerder 4% denk ik.
                          6% is haalbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
                            6% is haalbaar
                            Dan hebben ze hun zeer gedaan

Comment

• Collega's van mij hebben 7.5 gekregen voor hun A4. De garage zal wel een efforke gedaan hebben omdat hij weet dat er veel kms mee gebold worden en dat hij zo andere collega's kan lokken. Maar 6% moet zeker lukken

Comment

• Als particulier?

Comment

• Bedankt voor jullie reacties.

Ik en mn vader hadden ook gerekend op een 6% en dan zitten we juist binnen ons budget voor de Berline. Als we de Avant zouden nemen, zitten we erover (enkel het prijsverschil tussen Berline en Avant)

En het kortingspercentage, dat wordt toch berekend op de basiswagen + alle opties maar zonder de Pack's éh? Want anders zitten we boven ons budget..

Comment

• Ik dacht dat korting berekend werd op bedrag+opties EXCLUSIEF BTW en packs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                      Ik dacht dat korting berekend werd op bedrag+opties EXCLUSIEF BTW en packs.
                                      Of het nu exclusief of inclusief btw is maakt geen verschil...

100 - 5 % *21% btw = 114,95

121 - 5% = 114,95

Comment

• Op de foto's zo subliem maar in het echt stelt ie me wat teleur.

Ligt misschien aan de doffe kleurencombinaties die ik al gezien heb (maar die zullen we wel het meeste zien op de wegen) maar hij oogt vrij saai/banaal...

Gemengde gevoelens, op foto vind en vond ik hem zo magnifiek maar nu ik hem steeds meer zie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                          Ik dacht dat korting berekend werd op bedrag+opties EXCLUSIEF BTW en packs.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                                          Of het nu exclusief of inclusief btw is maakt geen verschil...

100 - 5 % *21% btw = 114,95

121 - 5% = 114,95
                                          Oke thx.

Als we nu een korting krijgen van +/- 6%, dan zitten we binnen ons budget.

Comment

Working...
                                          X