Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgende marges zijn in feite van toepassing:
    A4: 6 % (= goede deal)
    A4 Avant: 7% (=goede deal)

Als ik voor de Avant ga dan is het 7% als ik mijne krabbel zet en dat zal ook gebeuren ;-)
    Sintruin till I die

Comment

• Weet E90N nu nog niet wat 'm wil?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Weet E90N nu nog niet wat 'm wil?
        Nog 1 nachtje slapen David ;-)

Egon
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Volgende marges zijn in feite van toepassing:
          A4: 6 % (= goede deal)
          A4 Avant: 7% (=goede deal)

Als ik voor de Avant ga dan is het 7% als ik mijne krabbel zet en dat zal ook gebeuren ;-)
          Heb je veel moeten onderhandelen voor deze percentages? En wat kreeg je voor een A5 als korting?

Maar als ik het zo lees, ben je precies overtuigd van de Avant?

Edit: Lees nu pas je antwoord op BMWMB.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
            Heb je veel moeten onderhandelen voor deze percentages? En wat kreeg je voor een A5 als korting?

Maar als ik het zo lees, ben je precies overtuigd van de Avant?

Edit: Lees nu pas je antwoord op BMWMB.
            Voor de A5 krijg ik 6,5% bij dezelfde dealer die me 7% geeft voor de Avant
            Sintruin till I die

Comment

Nog 1 nachtje slapen David ;-)

Egon
              Ik denk dat het een A5 wordt...
              OO 00 OO

Comment

Voor de A5 krijg ik 6,5% bij dezelfde dealer die me 7% geeft voor de Avant
                Ik zou nu niet graag in uw schoenen staan.. Ik zou het zelf niet weten, moeilijke keuze!

Comment

• Hier is hij dan ... de lang verwachte

A4 2.0 TDI 143pk
                  Ibiswit
                  Sportophanging -20mm
                  Sportzetels
                  Lounge
                  Lifestyle+
                  Verchroomde lijsten
                  RS4 inox 17"
                  inox sieruitlaten (besteld)

Ja ik weet het, hij zou nog mooier staan met 18" of 19", maar voorlopig zien hoe hard hij rijdt en dat valt heel goed mee. Voor iemand die 40k km per jaar rijdt moet het toch nog wat comfortabel zijn. IRL ziet hij er zelfs nog beter uit
                  Groeten,
                  Happy P.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik zou het wel weten. Ik zou voor de A5 gaan. Een veel elegantere en exclusievere wagen dan de Avant waar eerdaags elke betere vertegenwoordiger mee rondrijdt.

Als Egon ruimte wil, dan moet 'm zich als tweede wagen maar een camionette kopen. Ideaal om te gebruiken bij het bouwen van een woning...
                    OO 00 OO

Comment

Ik denk dat het een A5 wordt...

Om de verwarring kleiner te maken heb ik mijn avatar veranderd en één van mijn ex-en vanonder het stof gehaald ;-)

Nice ride, die witte maar waarom 143pk??? betaal je veel meer taksen voor enkele pk's meer

ps: david: bouw staat al recht he, chape vandaag en morgen en dan definitieve afwerking
                      Last edited by E90N; 07/03/2008, 21:20.
                      Sintruin till I die

Comment

• Mijn enigste kritiekpuntje is dat de velgen 1" groter zouden zijn, maar al bij al zijn ze toch mooi!

Echt prachtige bak! Proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
                          A4 2.0 TDI 143pk
                          Ibiswit
                          Sportophanging -20mm
                          Sportzetels
                          Lounge
                          Lifestyle+
                          Verchroomde lijsten
                          RS4 inox 17"
                          inox sieruitlaten (besteld)

Ja ik weet het, hij zou nog mooier staan met 18" of 19", maar voorlopig zien hoe hard hij rijdt en dat valt heel goed mee. Voor iemand die 40k km per jaar rijdt moet het toch nog wat comfortabel zijn. IRL ziet hij er zelfs nog beter uit
                          Groeten,
                          Happy P.
                          Proficiat on6hp.

Niet vergeten je prachtige Audi hier voor te stellen...
                          OO 00 OO

Comment

ps: david: bouw staat al recht he, chape vandaag en morgen en dan definitieve afwerking
                            Dan moet je zeker een vast een coupé kopen... tenzij je van plant bent deze wagen 10 jaren te houden en ondertussen 4 kinderen te gaan maken...
                            OO 00 OO

Comment

Ik zou het wel weten. Ik zou voor de A5 gaan. Een veel elegantere en exclusievere wagen dan de Avant waar eerdaags elke betere vertegenwoordiger mee rondrijdt.

Als Egon ruimte wil, dan moet 'm zich als tweede wagen maar een camionette kopen. Ideaal om te gebruiken bij het bouwen van een woning...
                              Oke, daarin heb je wel gelijk. Een A5 is en blijft een Coupé die super zalig is imo.

Maar een A4 Avant S-Line met al dan niet 19" velgen etc. ga je ook niet zoveel zien rijden, zolang je maar geen standaard neemt.

Goh ja, na u reactie zou ik meer naar een A5 neigen . Die prachtige golvende lijn, die agressieve look langs voor,.. Damn

Comment

Dan moet je zeker een vast een coupé kopen... tenzij je van plant bent deze wagen 10 jaren te houden en ondertussen 4 kinderen te gaan maken...

na 3 jaar gaat ie de deur weer uit
                                en kinderen: zal bij ééntje blijven

@quattro_dt: het is idd een moeilijke keuze, in het verleden nooit problemen mee gehad en zie nu...
                                Sintruin till I die

Comment

Proficiat on6hp.

Niet vergeten je prachtige Audi hier voor te stellen...
                                  Bedankt voor de reakties, zal ik zeker doen, is maar een paar uur oud en het was al wat donker om nog deftige fotos te maken ...
                                  Hij rijdt alleszinds lekker ... Idd 1 of 2 " erbij had hem helemaal afgemaakt maar goed, dat komt wellicht nog wel
                                  Peter

Comment

• Als dat zo is moet je heel zeker een A5 kopen. I

k blijf het zeggen, een break is een veredelde camionette. Alles wat in de koffer ligt hoor je rammelen, tikken en kraken. Ook is de geluidsdemping minder goed door de extra gecreëerde ruimte en meestal klinken soundsystems slechter in een break.
                                    OO 00 OO

Comment

Als dat zo is moet je heel zeker een A5 kopen. I

k blijf het zeggen, een break is een veredelde camionette. Alles wat in de koffer ligt hoor je rammelen, tikken en kraken. Ook is de geluidsdemping minder goed door de extra gecreëerde ruimte en meestal klinken soundsystems slechter in een break.
                                      Die Bang & Olufsen in die A5 klonk megageil ! Heerlijke sound
                                      Ge hebt wel gelijk in uw argumenten, die kloppen allemaal 100%
                                      Sintruin till I die

Comment

Die Bang & Olufsen in die A5 klonk megageil ! Heerlijke sound
                                        Ge hebt wel gelijk in uw argumenten, die kloppen allemaal 100%
                                        heb zelf ook de b&o erbij genomenzal dus geen miskoop zijn?)jij hebt ze immers gehoord,ik nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                                          heb zelf ook de b&o erbij genomenzal dus geen miskoop zijn?)jij hebt ze immers gehoord,ik nog niet.
                                          Daar gaat ge geen spijt van krijgen ;-)
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X