Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
    A4 2.0 TDI 143pk
    Ibiswit
    Sportophanging -20mm
    Sportzetels
    Lounge
    Lifestyle+
    Verchroomde lijsten
    RS4 inox 17"
    inox sieruitlaten (besteld)

Ja ik weet het, hij zou nog mooier staan met 18" of 19", maar voorlopig zien hoe hard hij rijdt en dat valt heel goed mee. Voor iemand die 40k km per jaar rijdt moet het toch nog wat comfortabel zijn. IRL ziet hij er zelfs nog beter uit
    Groeten,
    Happy P.
    Proficiat met je nieuwe wagen. Ik denk dat het lange wachten de moeite loont.

Comment

• ziet er super uit on6hp

ik heb ook de zelfde besteld ibis wit (maar een s-line) valt het wit in het echt ook
      goed mee ?

heb 18" met 3cm verlaging,de verlaging blijft wel niet dat word verandert door luchtveren.

als ik deze zie kan ik nauwelijks wachten.

heb 6% gehad.

veel suces ermee !

Last edited by ; 09/03/2008, 10:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichten
        ziet er super uit on6hp

ik heb ook de zelfde besteld ibis wit (maar een s-line) valt het wit in het echt ook
        goed mee ?

heb 18" met 3cm verlaging,de verlaging blijft wel niet dat word verandert door luchtveren.

als ik deze zie kan ik nauwelijks wachten.

heb 6% gehad.

veel suces ermee !

Hoi A4ke,
        Ik had ook schrik dat het wit niet echt wit zou zijn maar dit was gelukkig niet het geval. Hier was de foto al laat genomen dus het begon al donker te worden ... dus niet representatief.
        Met de 18 duims en 3cm zal hij er nog zelfs beter uitzien , je ziet dit ook aan de rode lichten bij de autos die naast jou komen te staan. Hillarisch soms hoe die gaan kijken, wacht maar ...

6% is goed, had ik ook gekregen na 3 garages te doen

Wanneer wordt hij geleverd? Hij rijdt als een lier by the way, heb nu nog een oude A4 avant 1.9TDI 130 pk quattro van nov 2004 en het is toch een heel verschil mbt comfort (vooral die common rail is heel wat stiller). De quattro gaat naar de schoonouders om hun sleurhut er naar Duitsland mee te trekken

A4ke, nog even tanden bijten dus maar het loont de moeite

Greetz,
        P.

Comment

• De Lifestyle packs zijn aangepast en nu ook beschikbaar zonder APS (Acoustic Parking System Achteraan).
          Pack Lifestyle 1750
          Pack Lifestyle zonder APS 1300

Pack Lifestyle Plus 3750
          Pack Lifestyle Plus zonder APS 3300

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
            De Lifestyle packs zijn aangepast en nu ook beschikbaar zonder APS (Acoustic Parking System Achteraan).
            Pack Lifestyle 1750
            Pack Lifestyle zonder APS 1300

Pack Lifestyle Plus 3750
            Pack Lifestyle Plus zonder APS 3300
            Hadden ze beter gedaan voor Cruise Control, want dat is een optie dat wij eigenlijk niet nodig hebben, maar er toch opstaat door dat pakket.

APS nemen we zowiso, dusjah..

Comment

• Is dit 17"? Man, dat lijkt echt megaklein op deze auto. Zeker dat het geen 16" is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                Hadden ze beter gedaan voor Cruise Control, want dat is een optie dat wij eigenlijk niet nodig hebben, maar er toch opstaat door dat pakket.

Hier verschillen de meningen natuurlijk ... ik gebruik CC dagelijks
                Hangt af van persoon tot persoon wellicht, iemand die konstant rond de kerktoren rijdt zal dit wellicht weinig gebruiken ...
                Iemand die konstant op autostrades vertoeft is dit heel handig, zelfs in ons Belgenlandje ...

Comment

• Koop 18" of 19" velgen en je hebt een zalig uitziende kar, wat nu niet echt het geval is, sorry.

Comment

Hier verschillen de meningen natuurlijk ... ik gebruik CC dagelijks
                    Hangt af van persoon tot persoon wellicht, iemand die konstant rond de kerktoren rijdt zal dit wellicht weinig gebruiken ...
                    Iemand die konstant op autostrades vertoeft is dit heel handig, zelfs in ons Belgenlandje ...
                    Rond de kerktoren rijden doen we nu niet direct..

Maar mijn vader/moeder klagen daar niet over dat ze geen CC hebben, en doen ook vaak autostrades. Dus op de nieuwe zou dit er ook niet op hoeven.

Misschien dat hun mening wel veranderd eenmaal ze er het gemak van hebben ingezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Koop 18" of 19" velgen en je hebt een zalig uitziende kar, wat nu niet echt het geval is, sorry.
                      Dat weet ik Phil, zie mijn vorige posts ... maar er zijn mensen die graag een foto hadden van een A4 met sportophanging -20mm en 17". Nu kunnen ze zelf beslissen wat ze er mee doen

Comment

• Ik rij nu een kleine 3 weken met m'n nieuwe bolide.

Nog de voorkant als de achterkant kan je zien bij het parkeren, dus vind ik het ten zeerste aan te raden om die APS te nemen. Ik heb het al serieus beklaagd dat ik er geen genomen heb aan de voorzijde!

En die cruise control, ik rij ook rond de kertoren en zou er niet meer zonder kunnen. Ik kan begrijpen dat iemand die het nooit op z'n auto gehad heeft dit niet nodig vind, maar iedereen rijd wel eens op de autostrade of op reis. En ik gebruik het zéér veel in bebouwde kom of lange zone 30's!

Comment

A4 2.0 TDI 143pk
                          Ibiswit
                          Sportophanging -20mm
                          Sportzetels
                          Lounge
                          Lifestyle+
                          Verchroomde lijsten
                          RS4 inox 17"
                          inox sieruitlaten (besteld)

Ja ik weet het, hij zou nog mooier staan met 18" of 19", maar voorlopig zien hoe hard hij rijdt en dat valt heel goed mee. Voor iemand die 40k km per jaar rijdt moet het toch nog wat comfortabel zijn. IRL ziet hij er zelfs nog beter uit
                          Groeten,
                          Happy P.
                          Hallo,

Waar heb jij die velgen gekocht en wat was de prijs ?
                          Ik geef sommige mensen hier gelijk dat 18 inch mooier is, maar gezien de staat van onze wegen heb je een verstandige beslissing genomen denk ik. Ik ga hetzelfde doen...

Groetjes,
                          Tompie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Is dit 17"? Man, dat lijkt echt megaklein op deze auto. Zeker dat het geen 16" is?
                            Ik weet dat mijn ogen mij soms in de steek laten maar een mol ben ik nu ook weer niet
                            19" op een A4 is niet overdreven dus ... vandaar mijn post zodat mensen die nog een beslissing moeten nemen er ook iets aan hebben
                            P.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tompie2 Bekijk Berichten
                              Hallo,

Waar heb jij die velgen gekocht en wat was de prijs ?
                              Ik geef sommige mensen hier gelijk dat 18 inch mooier is, maar gezien de staat van onze wegen heb je een verstandige beslissing genomen denk ik. Ik ga hetzelfde doen...

Groetjes,
                              Tompie.
                              Dag Tompie,
                              Wel dat is eigenlijk een leuk verhaal. Toen ik mijn wagen ging bestellen, zei ik het volgende :
                              Geef mij maar de standaard velgen (16") die meekomen met het Pack en daar wil ik sneeuwbanden op voor in de winter. En voor de lente en de zomer, wil ik die set (die toen in promotie waren) verwijzend naar een set die daar stonden (RS4-17"). Geen probleem zei de verkoper en zette die set 900€ (velg en band) op mijn bestelling. Tot de levering moest gebeuren ... opeens telefoon dat die set niet paste (naaf paste niet helemaal ) en zonder pinken hebben ze nieuwe besteld natuurlijk. De kleur was wel inox/titanium ipv zilvergrijs maar dat kwam zelfs nog beter uit en zo iedereen tevreden. Ik heb nu een set banden voor in de winter, eentje voor in de zomer, en misschien straks nog eentje voor in het weekend (18-19"?)
                              Dus gewoon meebesteld in de garage bij bestelling ...
                              Groeten,
                              P>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                                ik ben ook geïnteresseerd in de versie met DVD
                                Ik heb vandaag de DVD-MMI Navigatie van de A4 wat getest en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik een beetje "teleurgesteld" ben in het feit dat de "deur-tot-deur" navigatie niet echt deur tot deur is maar een range van huisnummers waar hij zijn bestemming gaat kiezen. In mijn 2 bestemmingen zat hij er toch een pak naast vandaag, in vergelijkinging met mijn TomTom van 4 jaar oud
                                Misschien is het toeval maar goed, voor die prijs had ik toch echt graag een deur-tot-deur navigatie en dit vind ik wat tegenvallen. Voor de rest werkt het systeem perfekt, maar het is wat wennen komende van een Tom Tom.
                                Misschien wat muggezifterij maar ik wilde het toch maar meegeven aan de geinteresseerden
                                Wat beter kan mag hier ook vermeld worden, het waren tenslotte mijn duur verdiende centen ...
                                Op de vraag "had je dit op voorhand geweten, had je die dan terug besteld?" is het voorlopig ja omdat de voordelen voor mij de nadelen overstijgen, maar dit is persoonlijk natuurlijk.
                                Greetz,
                                P

Comment

Ik heb vandaag de DVD-MMI Navigatie van de A4 wat getest en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik een beetje "teleurgesteld" ben in het feit dat de "deur-tot-deur" navigatie niet echt deur tot deur is
                                  Heb ik ook niet in mijn peugeot, systeem van 2000€, en kent alleen kruispunten
                                  En mijn Medion pocket pc zet me voor de deur af...

Welke zijn zoal die belangrijke voordelen die u de nadelen doen vergeten?
                                  Heb al zitten zoeken, maar weet totaal niet wat het systeem kan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                    Heb ik ook niet in mijn peugeot, systeem van 2000€, en kent alleen kruispunten
                                    En mijn Medion pocket pc zet me voor de deur af...

Welke zijn zoal die belangrijke voordelen die u de nadelen doen vergeten?
                                    Heb al zitten zoeken, maar weet totaal niet wat het systeem kan
                                    Grootste voordelen :
                                    + mooi geintegreerd in de wagen, met split screen tussen toerenteller en snelheidsmeter, geen gedoe meer met zuignappen en 12V stekkers
                                    + blijft doorlopen in tunnels en is direkt operationeel
                                    + TMC en radio weginformatie slaat hij op terwijl hij stilstaat ... Dus als ik van een klant kom en ik wil vertrekken luister ik eerst naar de verkeersinfo :-). Geen gedoe met extra kabeltjes voor TMC ontvangst ...
                                    + Zonder een route uit te stippelen geeft hij mij ook de kaart weer, kon ik niet met mijn TomTom van 4 jaar oud.
                                    + je kan gemakkelijk een route met tussenstops ingeven, was moeilijk met mijn TomTom
                                    + overzicht is veel beter, zoomt in op kruispunten, TomTom zoomt ook in maar is standaard reeds te veel ingezoomd volgens mij wat je geen goed overzicht geeft ...
                                    + alles via de speakers natuurlijk en kan muten wanneer een telefoon gesprek binnen komt
                                    dat zijn ze zowat ...
                                    Hopelijk heb je er wat aan.
                                    P.

Comment

• Probeer eens de kaart van je gps op 3D te zetten. Dat geeft nog een beter zicht op de kaart!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten
                                        Probeer eens de kaart van je gps op 3D te zetten. Dat geeft nog een beter zicht op de kaart!
                                        staat al zo , dat was het eerste wat ik veranderde toen de verkoper mij zei dat dit niet kon

Comment

• waarom de 3cm verlaging vervangen door luchtvering? Is dit comfortabeler of zelf instelbaar?

Comment

Working...
                                          X