Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichten
    dag iedereen,

sommige personen kiezen met hun bestelling zonder kenteken's (model en motor).bv A4..................2.0 TDI wat is verschil eigenlijk met of zonder kentekensheb gekozen met kentekens.

zonder = alleen de audi ringen

ik zie ook meeste mensen 17 of 18 duim velgen gekozen hebben.mijne is van pakket (aero 16). 16 duim zal leilijk uitzien zeker.heeft iemand foto van A4 2.0tdi met 16 duim velgen.

is dat mogelijk met extra betaling banden en velgen ruilen. en waar? met (17) en wat zal ongeveer kosten(mijn budget is beperkt).graag antwoord aub...
    ja dat kan, reken op een budget van rond de 1500€ of je moet doen zoals ik en een extra set nemen, dan heb je 8 banden, een set voor de winter en een set voor de zomer ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
      ja dat kan, reken op een budget van rond de 1500€ of je moet doen zoals ik en een extra set nemen, dan heb je 8 banden, een set voor de winter en een set voor de zomer ...

Ben een complete noob op dat vlak, maar wij hebben dus 18" velgen besteld voor onze Avant. Moet je dan wintervelgen nemen? En waarom doen jullie dat?
      En wanneer leg je die op?

Comment

• in de winter strooit men nogal vaak zout tegen sneeuw/aavrienzende mist etc. dit is allemaal niet zo goed voor je velgen en hun beschermlaag die erom heen zit. Neem aan dat dit een groot deel vd reden is.

tevens kan je (dacht iik) geen sneeuwkettingen leggen op 18" (??) dus als je in de zinter (ik denk aan wintersport) deze nodig hebt...

en ook zijn winterbanden veiliger id winter, echter vele mensen (waaronder mezelf) steken deze niet daar de verhouding meer-prijs/ nut vrij klein is imo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
          Ben een complete noob op dat vlak, maar wij hebben dus 18" velgen besteld voor onze Avant. Moet je dan wintervelgen nemen? En waarom doen jullie dat?
          En wanneer leg je die op?
          Meer grip bij koude temperaturen aangezien winterbanden een zachter soort rubber hebben.

Opleggen van zodra het onder de 7° C is.

db
          2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Thx voor de replies!
            Nu ben ik weer wat wijzer

offtopic: @ avatar dbaser

Comment

• Audi Chef Stadler: al meer dan 70.000 A4-bestellingen. In het lopende jaar wil Audi de grens van een miljoen geleverde Audi’s doorbreken. Een belangrijke bijdrage wordt geleverd door het belangrijkste volumemodel de A4. Stadler: “de nieuwe A4 Limousine ontwikkeld zich prachtig: Wij noteerden in de weinige maanden na de Wereldpremière…

In het lopende jaar wil Audi de grens van een miljoen geleverde Audi’s doorbreken. Een belangrijke bijdrage wordt geleverd door het belangrijkste volumemodel de A4. Stadler: “de nieuwe A4 Limousine ontwikkeld zich prachtig: Wij noteerden in de weinige maanden na de Wereldpremière al meer dan 70.000 bestellingen, dat ligt duidelijk boven onze verwachtingen

Comment

• Die velgen

Comment

• We know
                  Maar er is een topic voor de Avant:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                    We know
                    Maar er is een topic voor de Avant:
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28910
                    Zag ik later ook, maar ik kreeg m'n andere post niet verwijderd

Comment

• Mooie foto van nieuwe A4 (heeft toch 19" nodig)

Bijgevoegde Bestanden
                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                        Mooie foto van nieuwe A4 (heeft toch 19" nodig)

Hij staat echt wel mooi met die S5 velgen Zijn die trouwens niet iets donkerder dan de gewone? Of komt dit door de lichtinval?

Maar 19" heeft hij wel nodig. 18" is mooi en oke, 19" is perfect en 20" is weer wat teveel.. 19" is er dus mooi tussenin imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                          Hij staat echt wel mooi met die S5 velgen Zijn die trouwens niet iets donkerder dan de gewone? Of komt dit door de lichtinval?

Maar 19" heeft hij wel nodig. 18" is mooi en oke, 19" is perfect en 20" is weer wat teveel.. 19" is er dus mooi tussenin imo

JA ZE ZIJN DONKERDER EN 19 INCH MAAR WORD ER GEEN TOESTEMMING MEER GEVRAAGD VOOR HET PLAATSEN VAN MIJN AUTO
                          IS GEEN GEINTJE IS MIJN AUTO ZET HEM IN NEDERLAND OP AUDIFORUM EN NU KOM IK HEM IN BELGIE TEGEN LACHEN HOOR .BEN BLIJ DAT JULLIE HEM MOOI VINDEN

GR LEON

Comment

• Mijn Auto

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Mooie foto van nieuwe A4 (heeft toch 19" nodig)

WORDT IK NIET INGELICHT ALS MIJN AUTO WORD GEPLAATS EN GEKOPIEERD VAN AUDIFORUM.NL

Comment

• hier nog wat meer foto's

hier nog wat foto's van mijn nieuwe a4 het is echt een super auto
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• verlossend

week 12 in productie. week 14 in bezit!!.
                                Ik zie veel 2 liters heeft iemand al een 2.7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jordan Bekijk Berichten
                                  hier nog wat foto's van mijn nieuwe a4 het is echt een super auto
                                  19" velgen? Prachtig.... 17" té klein op die wagen om de 1 of andere reden...

Comment

• hier nog een mooie foto gevonden voor de liefhebbers
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

JA ZE ZIJN DONKERDER EN 19 INCH MAAR WORD ER GEEN TOESTEMMING MEER GEVRAAGD VOOR HET PLAATSEN VAN MIJN AUTO
                                      IS GEEN GEINTJE IS MIJN AUTO ZET HEM IN NEDERLAND OP AUDIFORUM EN NU KOM IK HEM IN BELGIE TEGEN LACHEN HOOR .BEN BLIJ DAT JULLIE HEM MOOI VINDEN

GR LEON

Dit is het internet.

En zet die CAPS eens uit wil je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Dit is het internet.

En zet die CAPS eens uit wil je?
                                        zo beter ,vond het wel leuk hoor om mijn auto tegen te komen hier zat hier ook al de hele tijd te kijken

gr leon

Comment

GR LEON
                                          Het feit dat E90N de foto hier post wilt ook wat zeggen.

Dus die velgen zijn Titaniumkleurige S5-velgen? Toch geen replica's éh? Staat echt mooi..

Comment

Working...
                                          X