Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Vandaag voor het eerst een gezien. Op de lampen en voorbumper na niks nieuws aan te zien tegenover de vorige. De gemiddelde facelift houdt meer veranderingen in.

Nieuwe flanken, nieuwe deurklinken, nieuwe daklijn, nieuwe achterkant
    + de lampen en voorbumper zoals je zelf al vakkundig had opgemerkt
    = een totaal nieuwe auto (ook inwendig qua rijgedrag, motor en interieur is het een totaal nieuwe wagen tov de A4 B7).

Comment

• Is in mijn ogen nu ookwel een heel andere wagen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
        De mensen die hem eind 2007 besteld hebben, en dus normaal gezien nog bij de eerste 3000 horen, krijgen die hem nog op de afgesproken datum (april/mei)? of is dit ook allemaal opgeschoven?
        dat kan ik je jammer genoeg niet zeggen.
        dus jij weet ook nog niets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
          dat kan ik je jammer genoeg niet zeggen.
          dus jij weet ook nog niets?
          Jawel, besteld eind december, paar weken terug was het nog productieweek 20, dus eind mei zou ik hem moeten hebben, normaal vroeger, maar door de multitronic ist langer wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
            Jawel, besteld eind december, paar weken terug was het nog productieweek 20, dus eind mei zou ik hem moeten hebben, normaal vroeger, maar door de multitronic ist langer wachten
            ik heb besteld op 22/01/08 en normaal zou ik hem half mei moeten hebben?
            maar ze weten nog altijd niets.heb wel een manuele.
            maar weet niet of er verlenging is door het lifestyle +?
            toen nog niet,maar nu staat er wel bij(op cc)opgelet:langere levertijd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

Nieuwe flanken, nieuwe deurklinken, nieuwe daklijn, nieuwe achterkant
              + de lampen en voorbumper zoals je zelf al vakkundig had opgemerkt
              = een totaal nieuwe auto (ook inwendig qua rijgedrag, motor en interieur is het een totaal nieuwe wagen tov de A4 B7).
              Het verschil met de vorige is nu ook weer niet zo groot he. Als je nu vergelijkt vorige 3 huidige 3 of vorige c huidige c dan is er toch een veel groter verschil. Ik weet ook wel dat alles nieuw, is maar ze mochten toch wel wat grotere verschillen gebruiken. Volgens mij heeft een leek niet eens door dat er een nieuw model is, terwijl dat iedereen dat ziet bij een 3 of een c. Toen ik hem langs voor zag staan dacht ik, hmm nieuwe koplampen en een agressieve bumper op een audi, misschien een S3? Bleek de het de a4 te zijn. Maar goed, tis niet zo dat de vorige lelijk was ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichten
                Ben in 4 garages geweest (waarvan 2 grote in het Antwerpse) en ik moet zeggen dat uw verhaal niet klopt. Ben door de verkoper (zelfs op een drukke zaterdag) bijna onmiddellijk geholpen (max wachttijd 10 minuten wat voor de aanschaf van een auto te verwaarlozen is).
                Dan had ik dikke pech toen ik langsging.

Comment

Het verschil met de vorige is nu ook weer niet zo groot he. Als je nu vergelijkt vorige 3 huidige 3 of vorige c huidige c dan is er toch een veel groter verschil. Ik weet ook wel dat alles nieuw, is maar ze mochten toch wel wat grotere verschillen gebruiken. Volgens mij heeft een leek niet eens door dat er een nieuw model is, terwijl dat iedereen dat ziet bij een 3 of een c. Toen ik hem langs voor zag staan dacht ik, hmm nieuwe koplampen en een agressieve bumper op een audi, misschien een S3? Bleek de het de a4 te zijn. Maar goed, tis niet zo dat de vorige lelijk was ofzo.
                  Heel wat mensen gaan inderdaad niet versteld staan van de wijzigingen in het nieuwe model,
                  ... de koplampen daar spreken de meesten over en de rest zal voor vele mensen minder in het oog springen. Mijn eerste reactie was ook wel zo van 'in het algemeen is er niet zo veel veranderd'. Ik vermoed dat Audi niet graag zijn bestaande klanten 'afschrikt' door een complete restyle uit te voeren en dus mensen die nu met het vorige model of het model daarvoor niet voor schut wil stellen met een, qua looks, antiek model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichten
                    Ben in 4 garages geweest (waarvan 2 grote in het Antwerpse) en ik moet zeggen dat uw verhaal niet klopt. Ben door de verkoper (zelfs op een drukke zaterdag) bijna onmiddellijk geholpen (max wachttijd 10 minuten wat voor de aanschaf van een auto te verwaarlozen is).
                    Hebn ook nog geen exacte productie of levertermijn opgekregen. Besteld op 1/02/08 en een vermoedelijke leverdatum is "eind mei".
                    Mijn ervaringen gaan véél dieper, van verkoop tot en met dienst na verkoop. Enfin, ik wil het forum hier niet bezoedelen.

Maar toch, ook verkopers reageren op een fundamenteel andere manier dan ergens anders, misschien zijn er betere en slechtere garages, er zijn zoveel VAG-garages dat je die onmogelijk allemaal kunt afschuimen, maar degene die ik ken bevestigen mij toch in mijn oordeel.

Comment

• wanneer komt die 3.0tdi in automaat uit?

Comment

Mijn moeder merkte het ook niet op dat er een nieuwe 3 was. Veel mensen zijn daar gewoon niet mee bezig. Maar als je voor een nieuwe A4 staat en je denkt dat het een S3 is, dan scheelt er wel iets met je

Comment

• levering

Beste,

nadat ik op google de levertijd had ingetikt van audi A4 kwam ik uit op dit forum. Ik heb mijne besteld op 09/01/08 een maand later moest ik in de garage zijn om mijn vorige wagen te laten schatten. Heb toen ineens achter levertermijn gevraagd en toen zeiden ze mij in de garage(Jennes) dat hij de half mei van de band zou rollen in Duitsland en dat ik hem bij hen mocht komen afhalen begin Juni. Na eerder onrustgevende informatie op dit forum heb ik daarnet contact opgenomen met Jennes. Daar spreken ze nu van dat alles uitgesteld met acoustic parking system voor enkele weken, wegens probleem met leverancier. Dus voor diegene die hun wagen besteld hebben rond mijn periode zullen nog even moeten wachten als ze het pack lifestyle plus genomen hebben. Alhoewel ik dit persoonlijk raar vind omdat ge het model toch al ziet rond rijden met de sensoren achteraan.

Mijne heeft volgende opties

Audi A4 berline 2008 2.0 TDI 136 pk
                          ijszilver
                          milano zwarte sportzetels

xenon koplampen+
                          verchroomde vensteromlijsting
                          telefooninstallatie gsm
                          b&o sound system
                          audi music interface
                          3-zones airconditioning
                          buitenspiegels pack 2
                          verlichtingspakket
                          sportvering 20mm
                          inlegplaatjes hologramme
                          alu velgen 5 spaken star 18"
                          advanced key eenvoudig

hoop nog steeds dat ik snel een verlossend telefoontje krijg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Mijn moeder merkte het ook niet op dat er een nieuwe 3 was. Veel mensen zijn daar gewoon niet mee bezig. Maar als je voor een nieuwe A4 staat en je denkt dat het een S3 is, dan scheelt er wel iets met je
                            Misschien ben ik wel blind dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timA4 Bekijk Berichten
                              Beste,

nadat ik op google de levertijd had ingetikt van audi A4 kwam ik uit op dit forum. Ik heb mijne besteld op 09/01/08 een maand later moest ik in de garage zijn om mijn vorige wagen te laten schatten. Heb toen ineens achter levertermijn gevraagd en toen zeiden ze mij in de garage(Jennes) dat hij de half mei van de band zou rollen in Duitsland en dat ik hem bij hen mocht komen afhalen begin Juni. Na eerder onrustgevende informatie op dit forum heb ik daarnet contact opgenomen met Jennes. Daar spreken ze nu van dat alles uitgesteld met acoustic parking system voor enkele weken, wegens probleem met leverancier. Dus voor diegene die hun wagen besteld hebben rond mijn periode zullen nog even moeten wachten als ze het pack lifestyle plus genomen hebben. Alhoewel ik dit persoonlijk raar vind omdat ge het model toch al ziet rond rijden met de sensoren achteraan.

ijszilver

xenon koplampen+
                              telefooninstallatie gsm
                              b&o sound system
                              audi music interface
                              3-zones airconditioning
                              buitenspiegels pack 2
                              verlichtingspakket
                              sportvering 20mm
                              inlegplaatjes hologramme
                              advanced key eenvoudig

Ik heb mijn A4 1.8TFSI multitronic op 01-03-2007 besteld. Zojuist produktieweek 27 doorgekregen. Uitlevering zal ergens halverwege juli zijn. Ik begreep ook dat het Parking System roet in het eten heeft gegooid. Overigens gaat het om een nederlandse auto.

Gr.

Tada

Comment

Dat doen ze bewust Geezer,
                                Never changes a winning team zal ik maar zeggen.

Maar deze A4 is op zeer veel punten drastisch gewijzigd.

Drastisch meer dan van de overgang B6 naar de B7 wat een facelift was.
                                De auto is compleet overnieuw gemaakt op de lijnen na.
                                Zelfs het rijden erin is compleet nieuw te noemen.
                                Maar je moet het wel willen zien he!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timA4 Bekijk Berichten
                                  Beste,

ijszilver

xenon koplampen+
                                  telefooninstallatie gsm
                                  b&o sound system
                                  audi music interface
                                  3-zones airconditioning
                                  buitenspiegels pack 2
                                  verlichtingspakket
                                  sportvering 20mm
                                  inlegplaatjes hologramme
                                  advanced key eenvoudig

Zalige config!
                                  Ivm parkeersensoren: zullen gewoon niet gerekend hebben op de massale vraag. Hun toeleverancier zal wel voorraadje hebben aangelegd maar niet voldoende. Dus de eerste bestellingen nog relatief snel kunnen afleveren maar zodra voorraad uitgeput was -> wachten, wachten en nog eens wachten

Comment

Als je nu nog had vergist met een A5, zou ik nog zeggen. Maar met een S3, dan vrees ik dat je idd blind bent zoals je zelf al aangaf.

Ik heb express een A4 genomen met S-Line en Exterieurpakket, waar er normaal nog geen van rondrijden (met Exterieurpakket). Nu is die "balk" onder de grill nog hetzelfde grijs, zonder Exterieurpakket zou dit er zelfs niet zijn.

Comment

• hoi,a4 kameraden.
                                      heb vandaag nog eens naar d'ieteren gebeld om te vragen hoe het nu zat ivb met de vertragingen(parkeersensors)en inderdaad,de leverancier ervan kan niet volgen!
                                      want nu kan je bestellen met of zonder(pakket).
                                      met als gevolg plus-minus 3 maanden vertraging!!!(iets wat niet kan vind ik)
                                      mijn bestelling: a4 tdi 136pk
                                      (22/01/0 fantoom zwart
                                      milano leder(sport)
                                      b&o system
                                      5 spaken star velgen
                                      antidiefstalmoeren
                                      xenon +
                                      skizak
                                      acoustic parking system vr/ar
                                      sportvering
                                      buitensiegels elek. inklapbaar
                                      zonder kentekens
                                      pack lifestyle plus
                                      pack lounge
                                      helaas zal hij dus niet op tijd zijn! alhoewel ik had besteld voor de problemen met de sensors begonnen !

Comment

Zelf m'n vriendin ziet dat er veel verschil is tussen een nieuwe A4 en een S3, en die is helemaal niet met auto's bezig hoor

Comment

• editt!!
                                          Last edited by ; 01/04/2008, 18:17.

Comment

Working...
                                          X