Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
    hoi,a4 kameraden.
    heb vandaag nog eens naar d'ieteren gebeld om te vragen hoe het nu zat ivb met de vertragingen(parkeersensors)en inderdaad,de leverancier ervan kan niet volgen!
    want nu kan je bestellen met of zonder(pakket).
    met als gevolg plus-minus 3 maanden vertraging!!!(iets wat niet kan vind ik)
    Weet je ook wie er juist vertraging gaat oplopen? Dus als ze nu al door hun voorraad uit zitten, of er geen meer hebben voor degene die nu of de afgelopen 2-3 maand besteld hebben?

Ik heb hem besteld zodra ik hem int echt had gezien bij de voorstelling, moet dan al een maand extra wachten door de multitronic, dus daar nog een 3 maand bij zie ik echttt nie zitten

Comment

• Mijne is besteld op 09/01/2008 en nog geen produktiedatum.. Volgens leasemaatschappij is de leveringsdatum begin oktober 2008 pas.. pfff :-(

A4 2.0 TDI Multitronic met Lounge en lifestyle plus pakket (ook met parkeersensors vooraan als extra optie, en nog het een en ander)

Naar Dieteren gebeld om mijn beklag te doen, maar antwoord was " we kunnen hem niet zelf maken hé mijnheer"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
        Naar Dieteren gebeld om mijn beklag te doen, maar antwoord was " we kunnen hem niet zelf maken hé mijnheer"
        Waar ze zeker een punt hebben alleen hadden ze wat beter mogen informeren mijn inziens? Nuja, het is niet aan mij om te oordelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
          Yep,

maar die was nog niet toegekomen.Van zodra deze eronder zit post ik wat meer foto's.

Thanks everyone voor de goede commentaren..

Mannekes mannekes,

eerst laten ze u wachten op uwe wagen en dan tot op heden nog steeds de uitlaatstukken in pré order???? Ze zijn nog niet te krijgen???? Zijn er hier nog die wachten op de sieruitlaat? Of mss die weten of ze erop een alternatieve manier aan geraken???

Comment

Mannekes mannekes,

eerst laten ze u wachten op uwe wagen en dan tot op heden nog steeds de uitlaatstukken in pré order???? Ze zijn nog niet te krijgen???? Zijn er hier nog die wachten op de sieruitlaat? Of mss die weten of ze erop een alternatieve manier aan geraken???
            Ik heb van Ivan vernomen (toen hij mij nog een aantal foto's doorstuurde) dat zijn sierstuk ook al een kleine maand in bestelling is maar nog niet binnen is.

Dus je bent blijkbaar niet de enigste...

Comment

• Tegen mij hebben ze vandaag gezegd nog enkele weken. Maar kan goed zijn als die sensoren binnenkomen dat het enorm snel kan gaan ook hé. Het hangt veel af van die firma die de sensoren levert. Ik zou mijne normaal gezien moeten hebben rond half juli en dan is hij besteld op 09/01/08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                Weet je ook wie er juist vertraging gaat oplopen? Dus als ze nu al door hun voorraad uit zitten, of er geen meer hebben voor degene die nu of de afgelopen 2-3 maand besteld hebben?

Ik heb hem besteld zodra ik hem int echt had gezien bij de voorstelling, moet dan al een maand extra wachten door de multitronic, dus daar nog een 3 maand bij zie ik echttt nie zitten
                ik heb besteld voor de problemen met de sensors en ik zou ook langer moeten wachten dus?(22/01)ik zie da ook ni zitten

Comment

• ik vraag me nog steeds af of ze in Duitsland, of Nederland ook zolang moeten wachten

Comment

• - ik las hier en daar dat er een 120 pk TDI versie zou komen... iemand enig idee of dit klopt en wanneer die bestelbaar zou worden?
                    - zijn die parkeersensoren zo onmisbaar misschien...? Ik denk dat ik liever het pakket neem zonder APS al is het maar om er minder lang op te moeten wachten (en in extremis kan je ze toch achteraf laten monteren eh..?).

Comment

• 120 Pk zou je einde dit jaar kunnen bestellen, levering, hmm ergens begin 2010 zoals ze nu bezig zijn
                      die sensoren kan je idd achteraf laten monteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timA4 Bekijk Berichten
                        Tegen mij hebben ze vandaag gezegd nog enkele weken. Maar kan goed zijn als die sensoren binnenkomen dat het enorm snel kan gaan ook hé. Het hangt veel af van die firma die de sensoren levert. Ik zou mijne normaal gezien moeten hebben rond half juli en dan is hij besteld op 09/01/08.
                        Mijne is ook besteld op 09/01/08 volgens leasemaatschappij levering begin oktober 2008.. is wel multitronic.

Heb nu echt zo de indruk van "als de auto maar verkocht is" eerst ging de auto geleverd zijn juni/juli..

Comment

Mannekes mannekes,

ik heb mijn sieruitlaat besteld op 18/02 en vandaag heeft garage gebeld dat ze er nog niet zijn (zou nog enkele dagen duren .....).
                          morgen mag ik de wagen gaan afhalen (besteld 24/11/07).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
                            ik heb mijn sieruitlaat besteld op 18/02 en vandaag heeft garage gebeld dat ze er nog niet zijn (zou nog enkele dagen duren .....).
                            Wat kost die sieruitlaat? Is dat voor een 2.0 TDI? (dubbele dan..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten

bij welke prutsers bestellen jullie eigenlijk,ik heb die sieruitlaat gewoon ontvangen de dag nadat ik hier voor gebeld had...gr de langen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                ik vraag me nog steeds af of ze in Duitsland, of Nederland ook zolang moeten wachten
                                Heb op 10 maart een Avant besteld. (NL)
                                Levering Half Juni, echter zonder de parkeersensoren.
                                Ik wilde een week later alsnog parking system plus toevoegen (= voor + achter ), maar kreeg te horen dat dit tot nader order niet bestelbaar was! Alleen sensoren achter kon ik bijbestellen, maar dat heb ik niet meer gedaan!
                                Ik heb daarna nog wel wat extra opties besteld en kreeg een nieuwe orderbevestiging met daarop een leverdatum van Half Mei ?? Maakt mij niet uit, hoe eerder hoe beter!!

Comment

Mannekes mannekes,

Ik wacht zelfs bijna langer op mijn sieruitlaat dan op mijn wagen Mijn wagen was 2 maanden te vroeg, had hem bestel op 22/12 en rij er al bijna een maand mee rond, maar een sieruitlaat is blijkbaar in de verste verte niet voor handen ...
                                  Raar allemaal,
                                  Greetz,
                                  P.

Comment

• Je begint ze vaker te zien, de nieuwe A4. Gisteren toevallig op de snelweg de nieuwe A4 die een A6 avant inhaalde, toen ze naast elkaar reden, leken ze even groot ! Toch opvallend gegroeid dus, de A4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                      Wat kost die sieruitlaat? Is dat voor een 2.0 TDI? (dubbele dan..)
                                      38.18€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten

Ben vandaag naar mijn garage gaan horen Joly Kontich . Hier blijven ze beweren dat de auto op tijd komt en dat enkel de wagens die nu besteld worden problemen hebben met levering. Hoop echt dat hij op tijd komt want we gaan op reis met de wagen eind Juli , mijn wagen is verkocht en gaat eind mei weg , en de wagen van mijn vrouw is iets te klein .
                                        Besteld 28/01/08 levering Juni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk Berichten
                                          Ben vandaag naar mijn garage gaan horen Joly Kontich . Hier blijven ze beweren dat de auto op tijd komt en dat enkel de wagens die nu besteld worden problemen hebben met levering. Hoop echt dat hij op tijd komt want we gaan op reis met de wagen eind Juli , mijn wagen is verkocht en gaat eind mei weg , en de wagen van mijn vrouw is iets te klein .
                                          Besteld 28/01/08 levering Juni
                                          Welke heb je besteld? Is het een multitronic?

Comment

Working...
                                          X