Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
leverweek
[quote=HanzieBoy;2595588]Ik ben deze forum al enkele weken in het oog aan't houden met betrekking tot de levertijden. Heb zelf mijn Audi A4 2.0TDI 136PK besteld op 28/01/2008 en heb vandaag nog een telefonische confirmatie gekregen dat de produktieweek nog steeds week 21 is.
heb mijn a4 1.8 TFSI 11/02/08 besteld produktieweek 19 vorige week bevestigd door de dealer levering +- 2 weken later
Config:
Audi 1.8 TFSI Briljantzwart
Pro line Business met DVD navi uitbreidingspakket
Lichtpakket
Glanspakket
Sportonderstel
Sportstoelen
SR 5 18 inch velgen
Xenon plus verlichting
Audi parking achter
Geen type aanduiding
Airco comfort 3 zone
Aluminium inleg hologram
Nog een paar weekjes wachten !!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenJa, de naam wordt getoont. Maar je moet ze dan natuurlijk wel instellen. Ik denk dat je dit moet uitzoeken.
Als er niets staat ingesteld, wordt er volgens mij enkel een standaard ding als Song 1 ofzo getoont.
Hier heb je een filmpje waar je het ziet, en als je naar 4:49 gaat zie je dat hij zelfs naar CD 6 gaat, anders zat hij in CD 3. Dus dat is perfect mogelijk. Oke, het is wel een S5, maar dat is hetzelfde als een A5 endus ook als de A4.
(Tiësto )
De info tussen toerenteller en snelheidsmeter in het dashboard is bijna onbruikbaar egens te weinig karakters.
Groeten,
P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenAls er informatie in de ID3/WMA tag over de huidige titel (bv artiest) beschikbaar is, wordt deze in een pop-up voor de ingestelde titel weergegeven. Hiervoor moet de unctie Titelinformatie ingesteld zijn. Dit kan door op de knop media en daarna setup te drukken ...
De info tussen toerenteller en snelheidsmeter in het dashboard is bijna onbruikbaar egens te weinig karakters.
Groeten,
P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenWeet jij dan ook als je via de mmi knoppen rond de versnellingspook gemakkelijk van liedje of radio zender kan veranderen? Want heb geen multifunctioneel stuur als optie genomen... heb ik best wel spijt vanSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenAls er informatie in de ID3/WMA tag over de huidige titel (bv artiest) beschikbaar is, wordt deze in een pop-up voor de ingestelde titel weergegeven. Hiervoor moet de unctie Titelinformatie ingesteld zijn. Dit kan door op de knop media en daarna setup te drukken ...
Groeten,
P.
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDaar moet je geen spijt van hebben hoor, wordt niet zo veel gebruikt. Via middenconsole gaat dit ook heel simpel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDaar moet je geen spijt van hebben hoor, wordt niet zo veel gebruikt. Via middenconsole gaat dit ook heel simpel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenWeet jij dan ook als je via de mmi knoppen rond de versnellingspook gemakkelijk van liedje of radio zender kan veranderen? Want heb geen multifunctioneel stuur als optie genomen... heb ik best wel spijt van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenLeek me op foto ook al dat 't multifunctioneel stuur niet bijster multifunctioneel kan zijn... met het weinige aantal knopjes die er maar opzitten
Zoals je telefoonboek oproepen, opnemen / ophangen, geluid harder zachter zetten enz.
En voor het herhalen van de spraak van de navi is ie ook heel nuttig.
Dus wel degelijk multifunctioneel.
Ben het er wel mee eens dat sommige functie's gemakkelijker zijn via de knoppen ronde de versnellingspook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenIk gebruik vooral de knoppen aan het stuur om mijn kontakten te bellen en op te hangen ... daarvoor is het wel de max ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenOke thx voor de info! Weer iets bijgeleerd..
Inderdaad, hierin heb je wel gelijk. En aangezien dat de info op de boordcomputer klein is, zoals on6hp al zei, is dit opzich weinig bruikbaar volgens mij. Enkel het volume regelen lijkt me wel handig, maarja eenmaal die goed staat gebruik je dat ook niet meer éh..
Ook het afduwen van de verkeersinfo, doe ik altijd via het stuur ...
Je kan ook een naam geven aan de CD's die in je lader zitten, das ook handig om weten, want op de duur weet je niet meer welke cd in welk slot zit natuurlijk. En de mijne noemen allemaal "nieuw" voor het ogenblik .
P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenVolume kan zo ingesteld worden dat het meegaat met het "interior noise level" (zeg maar hoe sneller je rijdt, hoe meer volume )
Ook het afduwen van de verkeersinfo, doe ik altijd via het stuur ...
Je kan ook een naam geven aan de CD's die in je lader zitten, das ook handig om weten, want op de duur weet je niet meer welke cd in welk slot zit natuurlijk. En de mijne noemen allemaal "nieuw" voor het ogenblik .
P.
Swel een handig ding precies. Want als het zo bv. donker weer is, maar niet regent valt dat mee. Maar als het dan zo plotseling begint te regenen hoor je de radio niet meer en moet je dat weer aanpassen.
Ik denk dat dit een optie is die we kunnen schrappen (Multifunctie stuur), aangezien we geen telefoon nemen etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHet wordt nog een informatierijke dag
Swel een handig ding precies. Want als het zo bv. donker weer is, maar niet regent valt dat mee. Maar als het dan zo plotseling begint te regenen hoor je de radio niet meer en moet je dat weer aanpassen.
Ik denk dat dit een optie is die we kunnen schrappen (Multifunctie stuur), aangezien we geen telefoon nemen etc.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHet wordt nog een informatierijke dag
Ik denk dat dit een optie is die we kunnen schrappen (Multifunctie stuur), aangezien we geen telefoon nemen etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenWellicht was je reeds op de hoogte dat het multifunktioneel stuur mee zit in het Lounge pakket, samen met het leder, de poepstoof en de licht en regensensors
Daarom dat we dit ook niet nemen. Want licht- en regensensors staat er nu ook niet op (B6) en we missen het niet, zetelverwarming hebben we alles behalve nodig, en volledig leren zetels zijn mijn ouders niet zo voor (ik trouwens ook niet zo).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenZo is het inderdaad,als je de optie telefoon hebt is dit bijna een must, anders een overbodige luxe
Comment
-
Inlegplaatjes
Weet iemand van jullie of er standaard inlegplaatjes zijn voorzien. Ik zie bij verscheidene configuraties dat de Hologram inlegplaatjes worden genomen en begin een klein beetje schrik te krijgen dat ik een vrij "zwart" interieur ga hebben.
Spijtig genoeg was dit niet bovenaan mijn optie-prioriteitenlijst en het budget was reeds opgebruikt.
Heeft er iemand een foto van de standaard inlegplaatjes, als er standaard inlegplaatjes zijn natuurlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy Bekijk BerichtenWeet iemand van jullie of er standaard inlegplaatjes zijn voorzien. Ik zie bij verscheidene configuraties dat de Hologram inlegplaatjes worden genomen en begin een klein beetje schrik te krijgen dat ik een vrij "zwart" interieur ga hebben.
Spijtig genoeg was dit niet bovenaan mijn optie-prioriteitenlijst en het budget was reeds opgebruikt.
Heeft er iemand een foto van de standaard inlegplaatjes, als er standaard inlegplaatjes zijn natuurlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenmet Coox ook niets dan slechte ervaringen, zowel in M'mechelen als Hasselt, die arrogantie die jullie hier beschrijven komt me heel bekend voor ....
die oude bekende is dat toevallig: Winny(winnie) of zoiets, want dan kan ik het zeker begrijpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy Bekijk BerichtenWeet iemand van jullie of er standaard inlegplaatjes zijn voorzien. Ik zie bij verscheidene configuraties dat de Hologram inlegplaatjes worden genomen en begin een klein beetje schrik te krijgen dat ik een vrij "zwart" interieur ga hebben.
Comment
Comment