Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Esch Bekijk BerichtenIk heb een vraagje over de MP3-speler.
Wanneer ik de wagen krijg wordt dat mijn eerste MP3-speler. Ik ben nu al bezig met CD-tjes samen te stellen. Voordat ik de CD-tjes echt ga branden zou ik willen weten wat er bij Audi precies op het scherm wordt getoond. Sommige mp3-spelers tonen blijkbaar de naam van het bestand, andere de eigenschappen (properties). Hoe is dat nu bij Audi?
- wordt de naam van het bestand getoond (vb. Rihanna - Don't stop the music.mp3)
- de eigenschappen zoals ze voor het bestand staan ingesteld? En wat wordt er getoond als de eigenschappen niet staan ingevuld?
Groeten,
Esch
In de 2008 - A3 Sportback van mijn vrouw is dit wel mogelijk. Zij heeft vesrchillende kaarten van 4 Gb vol met mp3 staan. Goed voor dààààààgen muziekplezier.
Gedaan met het prutsen met cd-kes en cd-laders....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darth Vader Bekijk BerichtenHeeft de MMi van de nieuwe A4 ( en A5 ) dan niet de mogelijkheid om SD kaarten af te spelen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenHet hangt af van de radio die je bestelt of je SD kaartjes kan afspelen of niet.
Of zijn er verschillende versies van MMI waar je bvb geen SD kaarten in kan stoppen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darth Vader Bekijk BerichtenWat bedoel je precies ? Ik dacht dat iedere MMI = ( radio,cd,mp3, SD, DVD, TV, telefoon, GPS, adresboek, car info-computer,... )
Of zijn er verschillende versies van MMI waar je bvb geen SD kaarten in kan stoppen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy Bekijk BerichtenIk heb altijd de indruk gehad dat enkel de Concert & Sympfony radio SD kaartjes kon lezen???
ik heb daarnet even via de Car configurator een A4 samengesteld met MMi die ik volgend jaar zou willen leasen, en wanneer je het GPS/DVD-pack aankruist krijg je dus een complete MMI maar zonder SD kaarten (wel met cd lader erbij). Bij de Sportback zijn daar dus wel 2 SD kaartlezers bij , maar geen cd-lader
Dat vind ik dus een serieuze opdoffer van jewelste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darth Vader Bekijk BerichtenTja, ik weet het niet hoor...
ik heb daarnet even via de Car configurator een A4 samengesteld met MMi die ik volgend jaar zou willen leasen, en wanneer je het GPS/DVD-pack aankruist krijg je dus een complete MMI maar zonder SD kaarten (wel met cd lader erbij). Bij de Sportback zijn daar dus wel 2 SD kaartlezers bij , maar geen cd-lader
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darth Vader Bekijk BerichtenTja, ik weet het niet hoor...
Anders is er de mogelijkheid om met een externe harde schijf in het handschoenkastje nog beter te doen natuurlijk ...
Op het Duitse forum kan je het volledige verhaal lezen
Als ich noch in der Suchphase für meinen neuen war habe ich versucht rauszufinden wie das AMI funktioniert und wie es im Display dargestellt wird. Daher ei…
Greetz,
P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenIk heb vandaag nog eens naar D'Ieteren gebeld om te vragen hoe het zit met de levering van mijn A4. Deze is besteld op 09/01/08, maar dus nog steeds geen produktieweek gekend.
Ze geven de gekende reden van de "parkeersensors" aan, als reden voor de vertraging Ze zouden op zoek zijn naar een oplossing hiervoor en iets laten weten als het opgelost is.
De auto was origineel gepland om geleverd te worden in week 20. (half mei dus)
Voorlopig kan ik dus meer doen dan afwachten.. weet er iemand van hoelang op voorhand je de produktieweek kent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenDe CD lader zit in de console/dashboard ingebouwd en die laadt dus 6 CD's die zowel MP3 als WMA afspelen, goed voor dus een kleine 1000 songs of vele uren muziek.
Anders is er de mogelijkheid om met een externe harde schijf in het handschoenkastje nog beter te doen natuurlijk ...
Op het Duitse forum kan je het volledige verhaal lezen
Als ich noch in der Suchphase für meinen neuen war habe ich versucht rauszufinden wie das AMI funktioniert und wie es im Display dargestellt wird. Daher ei…
Greetz,
P.
Op cd's kan je ook wel mp3's kwijt, maar cd's zijn veel gevoeliger voor slijtage ( krassen e.d. ), zeker de gekopieerde, en durven wel eens haperen als je in een put rijdt. Dat zijn allemaal nadelen tov de SD-kaarten. Bovendien is de opslagcapaciteit van cd's beperkt tot 700mb waardoor je met een 6 cd-lader max 4,2 Gb haalt, terwijl de laatste SD-kaarten nu al 8 Gb groot zijn. En als je dan 2 SD-sleufjes hebt zoals in de Sportback....
Och ja , in ieder geval is de A4 er niet minder mooi om geworden,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darth Vader Bekijk BerichtenTja, toch blijf ik het jammer vinden. In mijn ogen is het een achteruitgang ipv vooruitgang.
Op cd's kan je ook wel mp3's kwijt, maar cd's zijn veel gevoeliger voor slijtage ( krassen e.d. ), zeker de gekopieerde, en durven wel eens haperen als je in een put rijdt. Dat zijn allemaal nadelen tov de SD-kaarten. Bovendien is de opslagcapaciteit van cd's beperkt tot 700mb waardoor je met een 6 cd-lader max 4,2 Gb haalt, terwijl de laatste SD-kaarten nu al 8 Gb groot zijn. En als je dan 2 SD-sleufjes hebt zoals in de Sportback....
Och ja , in ieder geval is de A4 er niet minder mooi om geworden,
Je hebt ook geen roterende delen met een SD kaart lezer, en het is klein en handig, vooral nu de meeste PC's gemakkelijk SD kaarten lezen.
Maar ik vind dit nog het minste, de ingebouwde GPS van 3000 € vind ik wel een ander vraagstuk ... nemen of laten vallen. We moeten er eens een topic aan spenderen
Ik ga alvast vragen wanneer een update op vlak van GPS wordt verwacht want dit is echt veel geld voor wat je krijgt
Greetz,
P.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichtenheb maandag antwoord gekregen van Mhr van den bogaert(district manager audi import)voor antwerpen,en idd hij bevestigd nog eens dat door de sensoren er moet gerekend worden op 3 maand extra levertijd!er is echt niks aan te doen of je moet de sensoren laten vallen.heb hem nu de vraag gesteld of men die achteraf kan laten monteren zowel voor als achter, en of dit een meerprijs met zich meebrengt?(zou ni mogen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk BerichtenEn wat was zijn antwoord hier op
Comment
-
-
Had vandeweek gemaild om te vragen als ik ook vertraging ging oplopen door die parkeersensoren, kreeg net antwoord:
De vertraging voor bestelling van parksensoren is enkel voor de mensen die nu een wagen bestellen. Ook hiervoor hebben we reeds een oplossing , doordat we de sensoren zelf plaatsen.
Dus vragen aan uw dealer als zij ze ook zelf plaatsen.. ofwel gaan waar ik besteld heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenHad vandeweek gemaild om te vragen als ik ook vertraging ging oplopen door die parkeersensoren, kreeg net antwoord:
De vertraging voor bestelling van parksensoren is enkel voor de mensen die nu een wagen bestellen. Ook hiervoor hebben we reeds een oplossing , doordat we de sensoren zelf plaatsen.
Dus vragen aan uw dealer als zij ze ook zelf plaatsen.. ofwel gaan waar ik besteld heb
heb jij die mail van de garage gekregen?en moet je meer betalen om ze achteraf te laten plaatsen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenHad vandeweek gemaild om te vragen als ik ook vertraging ging oplopen door die parkeersensoren, kreeg net antwoord:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichtenwanneer had jij besteld en welk type?
Besteld op 19 december, levering begin april
op 27 december de multitronic erbij genomen, toen is het week 20 geworden, dus eind mei
En die mail kwam van de garage ja
Comment
Comment