Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
    2.0TDi Multitronic
    Besteld op 19 december, levering begin april
    op 27 december de multitronic erbij genomen, toen is het week 20 geworden, dus eind mei

En die mail kwam van de garage ja
    Static, jij weet blijkbaar al wanneer je de auto zal hebben? :-s ik heb besteld op 09/01/08 en ze zeggen dat ze pas 2 weken voor produktie zullen weten wanneer ik hem zal hebben..

Heb dus nog geen produktiedatum..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
      Op de ene foto vind ik dat bruin lederen interieur prachtig, op de andere lijkt het nergens op. Hier zit het ergens tussen de twee. Ben benieuwd hoe het er in het echt uitziet.

Comment

• Weet iemand hoe het zit met die AMI module zit die in het GPS plus pakket?
        Ik kan niet meer volgen.

Wil graag die USB kabel bestellen maar dan moet er een AMI module inzitten en
        600euro op eBay Duitsland voor die module vind ik wel vrij veel.

Mvg. Ed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
          Weet iemand hoe het zit met die AMI module zit die in het GPS plus pakket?
          Ik kan niet meer volgen.

Wil graag die USB kabel bestellen maar dan moet er een AMI module inzitten en
          600euro op eBay Duitsland voor die module vind ik wel vrij veel.

Mvg. Ed
          AMI kost zo'n 250 euro als je het meebestelt met een nieuwe wagen. Dat usb kabeltje zou er wel gratis moeten afkunnen als service van je garagist vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
            AMI kost zo'n 250 euro als je het meebestelt met een nieuwe wagen. Dat usb kabeltje zou er wel gratis moeten afkunnen als service van je garagist vind ik.
            Ik vind die AMI module nergens in de optie lijst en heb nu al mijn A4 B8 dus dat is lekker
            te laat grmpffff......

Wat een commerce. Men koopt een DVD plus en moet dan nog gaan knutselen voor
            extra USB aansluitingen. Niet te doen.

Ed

Comment

Ik vind die AMI module nergens in de optie lijst en heb nu al mijn A4 B8 dus dat is lekker
              te laat grmpffff......

Wat een commerce. Men koopt een DVD plus en moet dan nog gaan knutselen voor
              extra USB aansluitingen. Niet te doen.

Ed
              Vind je hem nu niet in de optielijst? Is goed mogelijk, want je moet éérst het GPS aanduiden in de optie lijst en dan pas zal die AMI tevoorschijn komen bovenaan. (Ik heb het over de Belgische CC éh)

Die optie was nogthans van in het begin beschikbaar hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                Vind je hem nu niet in de optielijst? Is goed mogelijk, want je moet éérst het GPS aanduiden in de optie lijst en dan pas zal die AMI tevoorschijn komen bovenaan. (Ik heb het over de Belgische CC éh)

Die optie was nogthans van in het begin beschikbaar hoor.
                Inderdaad Quattro, heb het ook gezien dat wanneer je het Lifestyle pack kiest dat
                deze optie vrij komt. Deze kost 290.20 euro. Ik ben nog op prijzen aan het wachten want had daarstraks naar de garage gebeld.

Een alternatief is de Dension Gateway 500 is te vinden rond de 400euro met
                iPod aansluiting.

Hier de link voor de geintereseerde forum leden eentje van eBay nl. :

Heb nog een andere gevonden maar deze kost wat duurder rond de 598 euro:

Mvg. Ed

Comment

Een alternatief is de Dension Gateway 500 is te vinden rond de 400euro met
                  iPod aansluiting.

Hier de link voor de geintereseerde forum leden eentje van eBay nl. :
                  De dension 500 kan je dan best via je dealer bestellen, hij is verkrijgbaar via de "audi-shop" voor 405 euro ofzoiets.
                  Heb zelf ook GPS genomen maar geen AMI, ben nog aant twijfelen om een dension te nemen of niet. Ga m'n bestelling ook niet meer wijzigen.
                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                    De dension 500 kan je dan best via je dealer bestellen, hij is verkrijgbaar via de "audi-shop" voor 405 euro ofzoiets.
                    Heb zelf ook GPS genomen maar geen AMI, ben nog aant twijfelen om een dension te nemen of niet. Ga m'n bestelling ook niet meer wijzigen.
                    Waarom zou je 400 euro betalen voor dat product van Dension als je voor 290 euro het systeem van Audi af-fabriek kunt meebestellen?

Comment

Waarom zou je 400 euro betalen voor dat product van Dension als je voor 290 euro het systeem van Audi af-fabriek kunt meebestellen?
                      Omdat er anders een kans is dat ze langer op hun wagen gaan moeten wachten doordat ze hun bestelling nog aanpassen..

En dan zou in mijn ogen zonde zijn.

Comment

• Ik zit nogal te twijfelen of ik de Xenon lampen wil nemen. Want de blauwe Led's zitten in het pakket van Xenon? En ik zou graag willen weten hoe de koplampen dan eruit zien, want zelfs bij de dealer stonden ze allemaal met Xenon. Maar overal waar ik foto's van een B8 bekijk, zijn ze met Xenon verlichting. Ik wil het liefst een paar foto's van vooren, in het donker en in het daglicht op een phantomzwarte .Want deze kleur wil ik gaan nemen.

Ik heb op dit forum een paar foto's gezien maar die zijn toch schuin genomen. Ik zou het liefst echt van laag van vooren zien. En dan met lichten aan en zonder.

ik hoop dat iemand me erbij kan helpen.

Comment

Heb je dan ongeveer hetzelfde als dat je het af fabriek besteld? dus dat je alles op uw scherm kan kiezen en bekijken

Een goedkopere maar ook minder interessante oplossing is een simpele mp3speler met fm modulator ofzo... dus als je ens een paar nieuwe liedjes hebt, zet je die op je mp3, en dan in de auto luister je ernaar via de radio... Heb je weer een heel aantal nieuwe liedjes verzameld, zet je ze op cd!
                          Redelijk omslachtig, maar zo ga ik het doen in het begin, vond simpelweg 290€ te veel geld in combinatie met de dure gps, terwijl je bij de goedkoopste radio een sd slot hebt, wat ik zelfs nog interessanter vind als de usb+ipod (heb geen ipod )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                            Heb je dan ongeveer hetzelfde als dat je het af fabriek besteld? dus dat je alles op uw scherm kan kiezen en bekijken

Een goedkopere maar ook minder interessante oplossing is een simpele mp3speler met fm modulator ofzo... dus als je ens een paar nieuwe liedjes hebt, zet je die op je mp3, en dan in de auto luister je ernaar via de radio... Heb je weer een heel aantal nieuwe liedjes verzameld, zet je ze op cd!
                            Redelijk omslachtig, maar zo ga ik het doen in het begin, vond simpelweg 290€ te veel geld in combinatie met de dure gps, terwijl je bij de goedkoopste radio een sd slot hebt, wat ik zelfs nog interessanter vind als de usb+ipod (heb geen ipod )
                            Ja, het is nagenoeg identiek aan het AMI (zelfs beter met extra aansluitmogelijkheden)
                            http://www.a5oc.com/forums/showpost....1&postcount=14 (dension 500 in een S5)

Je hebt wel het uitgebreide MMI systeem nodig om deze te kunnen aansluiten, dus GPS is nodig.
                            Ik twijfel sterk aan de geluidskwaliteit als je met een FM modulator werkt.
                            Inderdaad wel spijtig dat er geen SD slot meer is icm met GPS en bij de goedkope radio wel. Ik zou ook liever met SD of USB-stick werken dan met een ipod.

De dension heeft ook het voordeel dat je hem kan meenemen naar je volgende wagen ... maar ja, de kans is groot dat die wel standaard een SD-slot of dergelijk zal hebben
                            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

En terecht! Ik heb nu een FM modulator in mijn Volvo V50 en het is zonde van de fantastische klinkende stereo om er zulke erbarmelijke klankkwaliteit door te jagen. In het beste geval krijg je - als er weinig frequenties in de weg zitten - redelijke radiokwaliteit, maar het benadert nooit in de verste verte geen cd-kwaliteit. Jammer genoeg kon je op de eerste modeljaren van de V50 geen iPod of mp3-speler aansluiten.

Comment

Omdat ik er niet bewust van was dat deze optie bestond en pas vrijkwam als je de Gps Plus had gekozen in de CC.

Mvg. Edwin

Comment

Ja, het is nagenoeg identiek aan het AMI (zelfs beter met extra aansluitmogelijkheden)
                                  http://www.a5oc.com/forums/showpost....1&postcount=14 (dension 500 in een S5)

Je hebt wel het uitgebreide MMI systeem nodig om deze te kunnen aansluiten, dus GPS is nodig.
                                  Inderdaad wel spijtig dat er geen SD slot meer is icm met GPS en bij de goedkope radio wel. Ik zou ook liever met SD of USB-stick werken dan met een ipod.

De dension heeft ook het voordeel dat je hem kan meenemen naar je volgende wagen ... maar ja, de kans is groot dat die wel standaard een SD-slot of dergelijk zal hebben
                                  En nog een groot voordeel je ruimte in je handschoenkastje is niet ingenomen door die
                                  AMI module.
                                  Gisteren avond belde de garage mij terug ivm de prijzen voor de AMI kit om deze achteraf
                                  bij te plaatsen.
                                  Hou jullie allemaal vast:

1) Je hebt een nieuw handschoenkastje nodig.
                                  2) De AMI module
                                  3) De USB kabel
                                  4) De iPod kabel
                                  Prijs 790euro exclusief BTW + plaatsings kosten.

Dit is een beetje erover.......

Ik vroeg hem of hij de Dension Gateway 500 kende en deze bevestigde mij dat ze dit
                                  produkt in enkele A6'sen hadden geplaatst. Dus405euro ongeplaatst zoals hier al eerder
                                  vermeld inclusief btw en dacht 455 of 480 met plaatsing. Bij d'Ieteren in stok levertijd 1 dag.

Ik ben dit nog aan het overwegen want met die Dension kan je bv. een externe 2.5" HD
                                  aanhangen van 160GB of zo en dit zie ik wel zitten.

Grtz Ed

Comment

• als je dat zo leest... allemaal toch belachelijk veel geld gewoon om wat MP3tjes te kunnen afspelen... zeker als je dat vergelijkt met wat je bij andere auto merken maar kwijt bent.
                                    Ok, Audi is van andere kwaliteit... afwerking en materialen zijn kostelijker maar een SD slot en wat elektronica om MP3tjes af te kunnen spelen dat is geen rocket-science meer eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                      als je dat zo leest... allemaal toch belachelijk veel geld gewoon om wat MP3tjes te kunnen afspelen... zeker als je dat vergelijkt met wat je bij andere auto merken maar kwijt bent.
                                      Ok, Audi is van andere kwaliteit... afwerking en materialen zijn kostelijker maar een SD slot en wat elektronica om MP3tjes af te kunnen spelen dat is geen rocket-science meer eh.
                                      couldn't agree more ...
                                      nu moette al een tabel maken wat met welke radio kan en wat niet ...
                                      concert = mmi kleur, geen AMI zonder gps, wel sd
                                      symphony ?
                                      ?
                                      wie werkte hier weeral bij audi
                                      4 rings driver

Comment

• GSM

Weet iemand wat je extra nodig hebt om een Nokia 6300 aan de praat te krijgen ?
                                        Heb GSM voorbereiding in de midden-arm-steun als optie genomen.

Comment

Ik vroeg hem of hij de Dension Gateway 500 kende en deze bevestigde mij dat ze dit
                                          produkt in enkele A6'sen hadden geplaatst. Dus405euro ongeplaatst zoals hier al eerder
                                          vermeld inclusief btw en dacht 455 of 480 met plaatsing. Bij d'Ieteren in stok levertijd 1 dag.
                                          Het is natuurlijk veel geld, maar dat is bijna altijd als je iets achteraf wilt... maar je kan er dan ook wel meer mee, grotere usb's, video op je scherm, en zag juist zelf een bluetooth uitbreiding voor 69€ zodat je met uw mmi systeem je telefoon kan bedienen, dat is dan weer pakke goedkoper dan als je het af fabriek besteld...
                                          Stond wel bij dat er compatibiliteitsproblemen waren met een aantal telefoons

Als ik mijn auto ga afhalen mocht ik voor 100€ iets uit de audishop kiezen, ik ga er eens achter horen als ik die dension dan niet mag bestellen, dan komt het op 300€ dat heb ik er wel voor over! Maar vrees dat het alleen geldig is voor de spullen die daar al liggen

Comment

Working...
                                          X