Oorspronkelijk geplaatst door stefnb
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenHet is natuurlijk veel geld, maar dat is bijna altijd als je iets achteraf wilt... maar je kan er dan ook wel meer mee, grotere usb's, video op je scherm, en zag juist zelf een bluetooth uitbreiding voor 69€ zodat je met uw mmi systeem je telefoon kan bedienen, dat is dan weer pakke goedkoper dan als je het af fabriek besteld...
Stond wel bij dat er compatibiliteitsproblemen waren met een aantal telefoons
Als ik mijn auto ga afhalen mocht ik voor 100€ iets uit de audishop kiezen, ik ga er eens achter horen als ik die dension dan niet mag bestellen, dan komt het op 300€ dat heb ik er wel voor over! Maar vrees dat het alleen geldig is voor de spullen die daar al liggen
BTW Static had je mijn privé bericht ontvangen?
Mvg. Edwin
Comment
-
Ok ik zal het maar bekennen . Wij hebben onze nieuwe Audi A4 al bijna een week!!! Als ik jullie reacties hier allemaal eens lees, al die problemen met de leverdatum, dan hebben wij erg veel geluk gehad, hij was er zelfs 2 maand vroeger dan verwacht . We hadden hem besteld op 15/01/2008 en hij stond al in de garage eind maart. Het is uiteraard niet mijn wagen maar die van mijn ouders. We staan echt versteld van de afwerking en de kwaliteit .
Momenteel staat hij hier te blinken op onze oprit . Kleur is kwartsgrijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenOk ik zal het maar bekennen . Wij hebben onze nieuwe Audi A4 al bijna een week!!! Als ik jullie reacties hier allemaal eens lees, al die problemen met de leverdatum, dan hebben wij erg veel geluk gehad, hij was er zelfs 2 maand vroeger dan verwacht . We hadden hem besteld op 15/01/2008 en hij stond al in de garage eind maart. Het is uiteraard niet mijn wagen maar die van mijn ouders. We staan echt versteld van de afwerking en de kwaliteit .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenOk ik zal het maar bekennen . Wij hebben onze nieuwe Audi A4 al bijna een week!!! Als ik jullie reacties hier allemaal eens lees, al die problemen met de leverdatum, dan hebben wij erg veel geluk gehad, hij was er zelfs 2 maand vroeger dan verwacht . We hadden hem besteld op 15/01/2008 en hij stond al in de garage eind maart. Het is uiteraard niet mijn wagen maar die van mijn ouders. We staan echt versteld van de afwerking en de kwaliteit .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk BerichtenWaar had je die Bluetooth uitbreiding zien staan voor 69euro?
BTW Static had je mijn privé bericht ontvangen?
Mvg. Edwin
Euhm ja was het op een nederlands site tegengekomen, maar daar leveren ze het niet meer wegens dat compatibiliteitsprobleem
op de site van dension zelf staat het ook, +redelijk veel uitleg +hoe te installeren etc
Comment
-
Wat ik juist opmerk, er zit een schuifdak in? Zorgde dit ook niet voor 2 maanden extra levertijd?
Ik vermoed stiekem dat het een stockwagen ofzo is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenOok wel een knap kleurtje dat blauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenOok wel een knap kleurtje dat blauw.
Comment
-
Daarstraks voor het eerst gezien dat de LED's dimmen als de pinker aanstaat. De LED's dimden toch méér dan ik had gedacht.
Vraag mij écht af hoe het komt dat op die fimpjes die LED's dan niet dimmen. Misschien heeft het iets temaken met de Dagrijlichten en Standlichten? Vooral verandert er dan niets, maar bij Standlichten branden de achterste lampen bij Dagrijlichten enkel de LED's.
Comment
-
Ik heb een Lavagrijze besteld. Levering is voorzien ergens in juli. Ik heb zonder de verchroomde vensteromlijsting genomen. Heeft iemand foto's zonder de verchroomde omlijsting? De meeste zijn met blijkbaar. Ben niet zo voor dat chroom. Liever beetje shadowlook voor mij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie blauwe is schitterend
Is dat Mauritsius blauw of is dit nog een andere kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenZeer mooi, meer foto's zijn altijd welkom
Wat ik juist opmerk, er zit een schuifdak in? Zorgde dit ook niet voor 2 maanden extra levertijd?
Ik vermoed stiekem dat het een stockwagen ofzo is
Comment
-
Onze wagen heeft volgende opties:
Omschrijving voertuig en uitrustingen:
Audi A4 B8 Berline
Kleur: Kwartzgrijs metallic
Motor: 2.0 TDI
Bekleding: Leder Milano zwart
Optionele uitrustingen:
Radio 'Concert'
Verschroomde vensteromlijsting
Schuifdak elektrisch in glas
Hill Hold Assist
Xenon koplampen +
Audi Soundsystem
Alu velgen "7 Spaken Structure"
Acoustic Parking System VR/AR
Audi Side Assis
Zonder kentekens
*Pack lifestyle
*Pack Lounge
Meer foto's volgen nog in de loop van de week!
Comment
Comment