Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
    ik heb mijn sieruitlaat besteld op 18/02 en vandaag heeft garage gebeld dat ze er nog niet zijn (zou nog enkele dagen duren .....).
    morgen mag ik de wagen gaan afhalen (besteld 24/11/07).
    Ik heb de wagen nu 2 weken, de sieruitlaat staat er nog niet op (besteld 18/02/0.

ik ben zeer tevreden, echt een plezier om mee te rijden.

ik zou enkele foto's willen laten zien in afwachting van betere (was 's avonds en begon donker te worden) en op een andere lokatie vanuit ander hoeken.

maar denk dat bestand te groot is

Comment

• vandaag weer eens 2 zwarte/donker grijze A4s gezien... vallen in zo'n donker kleur nauwelijks op maw: een licht kleur staat 'm veel beter, de lijnen en het nieuwere sportievere karakter komen beter tot uiting ... maar hey... da's ook maar mijn mening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
        Onze wagen heeft volgende opties:

Omschrijving voertuig en uitrustingen:

Audi A4 B8 Berline
        Kleur: Kwartzgrijs metallic
        Motor: 2.0 TDI
        Bekleding: Leder Milano zwart

Optionele uitrustingen:

Radio 'Concert'
        Verschroomde vensteromlijsting
        Schuifdak elektrisch in glas
        Hill Hold Assist
        Xenon koplampen +
        Audi Soundsystem
        Alu velgen "7 Spaken Structure"
        Acoustic Parking System VR/AR
        Audi Side Assis
        Zonder kentekens

*Pack lifestyle
        *Pack Lounge

Meer foto's volgen nog in de loop van de week!

Hier zijn de foto's dan, heb toch nog tijd gevonden om ze te uploaden!

Comment

• Het interieur, bedankt voor de reacties mannen !!!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
              vandaag weer eens 2 zwarte/donker grijze A4s gezien... vallen in zo'n donker kleur nauwelijks op maw: een licht kleur staat 'm veel beter, de lijnen en het nieuwere sportievere karakter komen beter tot uiting ... maar hey... da's ook maar mijn mening
              Man man, meningen kunnen toch serieus verschillen. Ik vind de lichte kleuren eerder ouwbollig en saai, wat die lijnen betreft geef ik je wel gelijk. Zwart maakt van de A4 een sportieve klassebak. Het zal jullie waarschijnlijk niet verwonderen dat ik met een zwarte rij zeker

Comment

Zijn dit de standaard inlegplaatjes?

Comment

• schitterende wagen in een knappe lichte kleur (check hoe de onderste helft van de voorbumper beter uitkomt)

proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                    Zijn dit de standaard inlegplaatjes?
                    ik denk het wel, deze hebben ook een alu kleur, maar zijn gewoon van plastiek...
                    Een leek zal het nooit opmerken volgens mij

Ik heb voor de Alu gekozen, omdat in mijn auto's altijd op een misterieuze wijze krassen onstaan op alle denkbare plaatsen, en denk dat alu daar net iets beter tegenkan als plastiek

Comment

Onze wagen heeft volgende opties:

Omschrijving voertuig en uitrustingen:

Audi A4 B8 Berline
                      Kleur: Kwartzgrijs metallic

Optionele uitrustingen:

Radio 'Concert'
                      Verschroomde vensteromlijsting
                      Schuifdak elektrisch in glas
                      Hill Hold Assist
                      Xenon koplampen +
                      Audi Soundsystem
                      Alu velgen "7 Spaken Structure"
                      Acoustic Parking System VR/AR
                      Audi Side Assis
                      Zonder kentekens

*Pack lifestyle
                      *Pack Lounge

Meer foto's volgen nog in de loop van de week!
                      Kan je ons wat feedback geven over je eerste indrukken van het Audi Soundsystem?

Comment

• Hallo allemaal

Jullie forum sinds gisteren ontdekt, en heel interessant (heeft me vannacht al wel ettelijke uren nachtrust gekost......... hihi )

Gisteren nog gecheckt bij mijn dealer en alles zou nog volgens schema lopen :

- besteld op 29/01
                        - productie week 15 (zou dus nu al van de band zijn gerold..)
                        - levering einde week 17 / begin week 18

Audi A4 B8 Berline
                        Kleur: Phantoomzwart
                        Pack lifestyle PLUS
                        Pack Lounge
                        Verchroomde vensteromlijsting

Vraagje : zie hier foto's van interieur, maar staat zo geen centrale knop onder de pook? Nochthans op auto die ik heb zien staan bij dealer (en waarop ik mijn keuze gebaseerd heb) stond dit wel. Iets te maken met verschil Lifestyle en Lifestyle PLUS?

Comment

• die knoppen onder de versnellingspook komen idd door de "PLUS"

Comment

• Dit komt eigenlijk niet door de PLUS, maar door het GPS systeem. Het GPS systeem met kleurenscherm zorgt voor de knoppen op de middenconsole.

Comment

Mooi auto. Ik heb dezelfde velgen besteld op mijn audi. Heb je ook een foto, meer van de zijkant zodat de velgen beter zichtbaar zijn. Ik vind het nu ook al mooi staan overigens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Serge Bosman Bekijk Berichten
                                Hallo allemaal

Jullie forum sinds gisteren ontdekt, en heel interessant (heeft me vannacht al wel ettelijke uren nachtrust gekost......... hihi )

Gisteren nog gecheckt bij mijn dealer en alles zou nog volgens schema lopen :

- besteld op 29/01
                                - productie week 15 (zou dus nu al van de band zijn gerold..)
                                - levering einde week 17 / begin week 18

Audi A4 B8 Berline
                                Kleur: Phantoomzwart
                                Pack lifestyle PLUS
                                Pack Lounge
                                Verchroomde vensteromlijsting

Vraagje : zie hier foto's van interieur, maar staat zo geen centrale knop onder de pook? Nochthans op auto die ik heb zien staan bij dealer (en waarop ik mijn keuze gebaseerd heb) stond dit wel. Iets te maken met verschil Lifestyle en Lifestyle PLUS?
                                welke dealer heb jij?ik heb op 22/01 besteld en heb van brussel (d'ieteren) te horen gekregen dat ik omwille van lifestyle plus(sensoren), ongeveer 3 maand langer zal moeten wachten.veel geluk met de uwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                                  welke dealer heb jij?ik heb op 22/01 besteld en heb van brussel (d'ieteren) te horen gekregen dat ik omwille van lifestyle plus(sensoren), ongeveer 3 maand langer zal moeten wachten.veel geluk met de uwe
                                  Garage Rietje Waasland in Zwijndrecht.
                                  Gisteren nog mailtje gehad van verkoper......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Serge Bosman Bekijk Berichten
                                    Garage Rietje Waasland in Zwijndrecht.
                                    Gisteren nog mailtje gehad van verkoper......
                                    Ik besteld op 09/01/2008 is wel multitronic, en inderdaad net zoals Kasha langere leveringstermijn door lifestyle plus en sensoren..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                      Ik besteld op 09/01/2008 is wel multitronic, en inderdaad net zoals Kasha langere leveringstermijn door lifestyle plus en sensoren..
                                      Ik bedoelde Kashba

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                        Ik bedoelde Kashba
                                        is toch om de muren op te lopen hé.dit is de tweede maal dat ik dat meemaak bij d'ieteren (ook al eens met een simpele seat)2 jaar geleden,zal waarschijnlijk de laatste keer zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                                          is toch om de muren op te lopen hé.dit is de tweede maal dat ik dat meemaak bij d'ieteren (ook al eens met een simpele seat)2 jaar geleden,zal waarschijnlijk de laatste keer zijn.
                                          Het is inderdaad frustrerend Kashba, ik ga eind deze maand een rondleiding krijgen in de Audi fabriek in Ingolstadt waar o.a. de A4 gemaakt wordt. Ik zal ze er daar zeker over aanspreken en vragen hoe het zit met de levering van mijn A4!

Heb het commissienr meegekregen van mijn garage :-)

Comment

Working...
                                          X