Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
    Ik heb de wagen nu 2 weken, de sieruitlaat staat er nog niet op (besteld 18/02/0.

ik ben zeer tevreden, echt een plezier om mee te rijden.

ik zou enkele foto's willen laten zien in afwachting van betere (was 's avonds en begon donker te worden) en op een andere lokatie vanuit ander hoeken.

maar denk dat bestand te groot is
    Heb enkele foto's maar krijg ze er niet op (te groot)
    kan iemand me helpen (ik stuur ze eventueel op via mail)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
      Het is inderdaad frustrerend Kashba, ik ga eind deze maand een rondleiding krijgen in de Audi fabriek in Ingolstadt waar o.a. de A4 gemaakt wordt. Ik zal ze er daar zeker over aanspreken en vragen hoe het zit met de levering van mijn A4!

Heb het commissienr meegekregen van mijn garage :-)
      hoe kom je aan die rondleiding?zegt me ook wel iets!en anders kan je miss. ook een woordje doen voor mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
        hoe kom je aan die rondleiding?zegt me ook wel iets!en anders kan je miss. ook een woordje doen voor mij?
        lol Binnenkort een knokploeg naar Ingolstadt hahahaha

Grtz Ed

Comment

• De test op het Hockenheimcircuit waar de 3.2 FSI quattro S-line (265pk) met sportbanden een uitstekende tijd neerzette van 1.18,0 minuten (een BMW 335i met 41pk meer deed ook 1.18,0, een MB C350 in 1.19,6 Minuten, een Honda NSX in 1.18,4, een MB C55AMG in 1.18,6 enz.)
          Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.

Mooie pics van een mooie kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
            In feite kan iedereen een rondleiding krijgen, wij zijn dat ook (ooit)van plan.
            Ik heb hier zelfs eens een voorstel voor gedaan om met de A3 groep naar Ingolstad te gaan, maar we hadden toen gekozen voor Audi Vorst waar we ook een mooie rondleiding hebben gehad.
            Sintruin till I die

Comment

• leuke info ;-)

officieel niet bedoeld voor een consument, maar wel leuk :-)

veel plezier.

Comment

• Dit is de productinfo voor de Avant.
                De topic daarvan kan je hier vinden: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28910

edit: staat ook informatie over berline, je me'excuse
                Last edited by Cyrano.ak; 17/04/2008, 22:21.

Comment

• Wel een interessant document!

met oa. de concurrenten en de bespreking ervan, Sales arguments for Audi A4, ...
                  bizar dat zoiets weer uitlekt...

Comment

• Er staat idd veel info in! Versnellingsbakken, Drive Select, uitleg S-Line etc etc.

Maar volgens mij is het niet 'uitgelekt' hoor. Want als ze dit voor hun willen houden, gaan ze er toch geen site e.d. opzetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy Bekijk Berichten
                      Kan je ons wat feedback geven over je eerste indrukken van het Audi Soundsystem?
                      Wel ik ben niet echt een kenner van muziekinstallaties, het enigste wat ik weet is, is dat we er zeker geen spijt van hebben dat we die optie hebben genomen! Audi soudsystem bevat 10 luidsprekers en 1 subwoofer en heeft 180 watt in totaal. Het is echt indrukwekkend, zelfs op het luidste volume (blijven inzitten is onmogelijk dan ) blijft de muziek zuiver en je hoort ook nergens gerammel. Je hebt door dat Audi Soudsystem ook een groter schermpje (handig voor de mensen die geen gps hebben die het anders met klein een schermpje moeten stellen). Ook zijn er veel instelmogelijkheden en wat ook handig is dat de artiest en titel van het liedje op je schermpje komen gelijk naar welke zender je luistert.

Comment

• Heb nog eens naar garage gemaild maar hadden nog geen nieuws voor mij wat betreft de leveringstermijn. Konden ook geen voorspelling doen.. pff..

Begin mei ga ik nog eens horen bij D'Ieteren!

Comment

Heb nog eens naar garage gemaild maar hadden nog geen nieuws voor mij wat betreft de leveringstermijn. Konden ook geen voorspelling doen.. pff..

Zelfde verhaal hier, bestelling geplaatst 31/01, levering normaal eind mei/begin juni maar nog steeds geen nieuws omtrent productiedatum... nog 2 weken geduld en dan opnieuw stalken!

Comment

• Ik heb gisteren D'Ieteren Lease opgebeld omtrent de mijne... Besteld half februari. Nog geen productiedatum voorzien. Zou nog tijdje kunnen duren. Probleem ligt bij de achteruitrijsensoren die o.a. ook in de Pack Lifestyle plus zitten. Daarom zou het zo lang duren. Als je die niet neemt zou het vlugger gaan. Ma soit, is de wagen nog niet binnen dan krijg ik van lease een gelijkwaardige inloopwagen. Mij hoor je nog niet klagen

Comment

• Zoals reeds gepost is de mijne P15 - levering eind april of begin mei. Garagist belt me net met info dat door problemen met transport "Ze hem hier just hebben binnengegooid" .......... yaaaaahhhhhooooooooo, maw.......... B I N N E N.
                              Ik ga seffens mijn papieren halen .............. aaaaahhhhrrrrggggg

Comment

• Leveringstermijnen zijn bij Audi momenteel nogal problematisch. Jullie zijn heus niet de enige die nog steeds geen productieweek weten...

Een luxe-probleem noemt dat, gewoon de vraag niet kunnen volgen. Een A5 met 2.0tdi daar moet je ook niet meer op hopen, de vraag is nu alreeds té groot. Misschien tegen de cabrio...

De A4 met 2.0tdi motor is best aangenaam, zeer comfortabel en stil. Ook leuk als je effe gas induwt bij stationair draaien dat je de carrosserie even voelt schudden. Maar 't is dus een zeer beschaafde motor.
                                Enkel de schakelbak ging me net iets te hakerig vergeleken met m'n mini.

Comment

Heb nog eens naar garage gemaild maar hadden nog geen nieuws voor mij wat betreft de leveringstermijn. Konden ook geen voorspelling doen.. pff..

helpt toch niet(schepen je toch af)

Comment

• De DTM heeft LED achterlichten, hopelijk komen deze ook snel in de straatversie

Comment

• Normaal gezien komen er LED-achterlichten bij de facelift, maar misschien zijn ze ook vroeger verkrijgbaar als accessoire.

BTW: knappe A4 Tim

Comment

• Aah dit had ik nog niet gezien op de DTM versie. Staat werkelijk prachtig die LED's!

Jammer dat ze het (nog?) niet doen bij de productieversie.

Comment

• Gisterenavond om iets na acht op de E19 tss Brussel en Mechelen kwam er een witte A4 berline met 18" dubbelspaaksvelgen (denk ik) voorbij gevlogen. Er zat een felle madam achter het stuur en ze bleef rustig door ketelen tegen + 160 km/h, ondanks het relatief drukke verkeer.
                                          Weet iemand over wie het gaat? Ben eens benieuwd...

Comment

Working...
                                          X