Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarnet op de E40 vloog er ook een A4 voorbij tegen +180. Zag hem al ff aankomen met zijn PRACHTIGE LED's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
      Gisterenavond om iets na acht op de E19 tss Brussel en Mechelen kwam er een witte A4 berline met 18" dubbelspaaksvelgen (denk ik) voorbij gevlogen. Er zat een felle madam achter het stuur en ze bleef rustig door ketelen tegen + 160 km/h, ondanks het relatief drukke verkeer.
      Weet iemand over wie het gaat? Ben eens benieuwd...
      Ik zal haar sleutels moeten afpakken ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
        Ik zal haar sleutels moeten afpakken ...
        Meent ge het? Ze lachte wel vriendelijk naar mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
          Meent ge het? Ze lachte wel vriendelijk naar mij.
          Het had perfekt gekund want ik woon tussen Brussel en Mechelen, maar helaas ik zat op dat moment in Kampenhout en ik had de wagen mee
          Mijn eerste boete is al binnen verdorie , de nummerplaat is nog niet afgekoeld en lap, de eerste brief ligt al op tafel
          Greetz,
          P.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
            Had vandeweek gemaild om te vragen als ik ook vertraging ging oplopen door die parkeersensoren, kreeg net antwoord:

De vertraging voor bestelling van parksensoren is enkel voor de mensen die nu een wagen bestellen. Ook hiervoor hebben we reeds een oplossing , doordat we de sensoren zelf plaatsen.

Dus vragen aan uw dealer als zij ze ook zelf plaatsen.. ofwel gaan waar ik besteld heb
            waar is de jouwe besteld. i.v.m parkeersensoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk Berichten
              waar is de jouwe besteld. i.v.m parkeersensoren.
              Bij Willems in Genk

Heb toenstraks nog met een kennis gesproken, hij heeft zijne 10 januari besteld, leverdatum is nu opgeschoven naar 7 juli volgens zijn garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                Bij Willems in Genk

Heb toenstraks nog met een kennis gesproken, hij heeft zijne 10 januari besteld, leverdatum is nu opgeschoven naar 7 juli volgens zijn garage
                Ik ben vrijdag nog naar Willems geweest en verkoper kris liet weten dat ze
                voor die parking sensors een oplossing hadden gevonden ze gaan ze nu
                zelf plaatsen.

Ik moest vrijdag al mijn schade aan de A4 laten herstellen. Mijn linker mistlamp was
                gewoon frut vaneen. Waarschijnlijk steenslag. Nieuw glaasje plus plastieke houder
                en lampje dus compleet 50euro exclusief btw. zonder werk (30minuten) FYI

Mvg. Edwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                  zelf plaatsen.

Ik moest vrijdag al mijn schade aan de A4 laten herstellen. Mijn linker mistlamp was
                  gewoon frut vaneen. Waarschijnlijk steenslag. Nieuw glaasje plus plastieke houder

Mvg. Edwin
                  ben je zeker dat het zo mooi gaat zijn als uit de garage?

Comment

• Weet er soms iemand of de 5 spaken velgen "Star" al in piraat beschikbaar zijn ?
                    Zo ja, iemand een goed adres?
                    Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                      Wel ik ben niet echt een kenner van muziekinstallaties, het enigste wat ik weet is, is dat we er zeker geen spijt van hebben dat we die optie hebben genomen! Audi soudsystem bevat 10 luidsprekers en 1 subwoofer en heeft 180 watt in totaal. Het is echt indrukwekkend, zelfs op het luidste volume (blijven inzitten is onmogelijk dan ) blijft de muziek zuiver en je hoort ook nergens gerammel. Je hebt door dat Audi Soudsystem ook een groter schermpje (handig voor de mensen die geen gps hebben die het anders met klein een schermpje moeten stellen). Ook zijn er veel instelmogelijkheden en wat ook handig is dat de artiest en titel van het liedje op je schermpje komen gelijk naar welke zender je luistert.

Waarom lijkt P21 nu ineens toch weer zo ver weg , mijn SD kaartjes liggen al klaar!
                      Thx TimKaa

Comment

• Hallo

Ik heb de bestelbon van de garage terug gekregen, mijne A4 is vandaag besteld door de leasemaatschappij :-) Levering tussen 08 en 10 2008.

Audi A4 2.0 TDI Multitronic Fantoomzwart

Pack Lifestyle Plus
                        Pack Lounge
                        Verchroomde vensteromlijsting
                        Xenon koplampen +
                        zonder kentekens

en nu maar aftellen :-) ....

Comment

• Aangezien hier mensen vroegen om extra foto's, onder andere van de velgen, ik heb er weer enkele gemaakt. Ik heb er vandaag mijn eerste ritje mee gemaakt, heerlijk gewoon, hij rijdt echt zacht!

En deze broer kwam er toevallig bijstaan, je ziet ze meer en meer

Comment

• leveringsdatum!!

hallo allemaal,

morgen weet ik het exacte leveringsdatum van mijn wagen besteld op 22/01 en +/- 25/5 heb ik de auto(kan zijn 1 week vroeger nog)zei hij .hij gaat nog is proberen 1 week eerder binnen te halen .maar helaas moet ik parksensoren laten vallen (lifestyleplus) want anders moet ik wachten tot oktober!!.ik ga de sensoren achteraf laten plaatsen.ondertussen heb ik andere goed nieuws ivm bluetooth installatie.ze kunnen dat optie wel in orde brengen.(had eerst geen bluetoothinstallatie gekozen en wou ik achteraf wel hebben.maar toen kon dat niet in planningfase.nu is ineens ok.raar maar kom .als ok is veeeeel te beter he.

dus ik wil mensen verwittigen die wel optie lifestyleplus gekozen hebben en nog altijd geen leveringsdatum weten--------meermaals bellen naar de garage.!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                              zelf plaatsen.

Mvg. Edwin
                              Da valt nog mee. De tweede week al een steen in m'n voorruit. Er mag dus al een nieuwe in!!! GDVDMM

Comment

• parkeersensoren vooraan

Ik heb parkeersensoren achteraan. Echt gemakkelijk da. Van de A4 kun je moeilijk de voorkant zien, daarom zou ik ook graag nog sensoren vooraal laten bijplaatsen, waar zou ik dit kunnen doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten
                                  Ik heb parkeersensoren achteraan. Echt gemakkelijk da. Van de A4 kun je moeilijk de voorkant zien, daarom zou ik ook graag nog sensoren vooraal laten bijplaatsen, waar zou ik dit kunnen doen?
                                  Volgens mij het beste bij je dealer zelf.

Er is hier iemand die geen parkeersensoren heeft besteld, maar ze achteraf ging laten plaatsen door zijn dealer zodat hij geen last heeft van de wachttijden. En volgens hem zou dit geen probleem zijn...

Comment

• Nog 5 uur en ................. hij is van mij.................. Vandaag om 1200 uur mag ik erom...........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Serge Bosman Bekijk Berichten
                                      Nog 5 uur en ................. hij is van mij.................. Vandaag om 1200 uur mag ik erom...........
                                      Serge,

Vergeet niet dat poepke in hotpants erbij te vragen anders moet ik u de mijne lenen.....

Mvg. Ed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten

En deze broer kwam er toevallig bijstaan, je ziet ze meer en meer

Zoek de 7 verschillen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                          Zoek de 7 verschillen
                                          Eigenlijk is dat "basismodel" met gewone lichten, zonder chroomomlijsting en 16" velgen ook wel best aantrekkelijk.

Comment

Working...
                                          X