Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichten
    jouw anwoord is heel duidelijk bedankt Quattro_Dt
    En ik kan je zeggen dat de Bluetooth installatie perfekt werkt, zelfs aan hogere snelheden is het geluid perfekt te noemen, langs weerszijden van de lijn

Comment

• bluetooth installatie

Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
      En ik kan je zeggen dat de Bluetooth installatie perfekt werkt, zelfs aan hogere snelheden is het geluid perfekt te noemen, langs weerszijden van de lijn

GSM vooruitrusting 2W in armsteun (Bluetooth): €834,90
      - Universele steun onder de middenarmsteun
      - "Handsfree"-installatie
      - Bleutooth
      - Muting functie voor Audi-radio's
      - Bediening via de radio of het multifuntiestuur
      - Dakantenne in briljant zwart
      - ENKEL icm GPS (monochroom scherm) of GPS met DVD (kleurenscherm) EN multifuntioneel stuur

ik heb deze gekozen . hopelijk moeite waard is. thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
        Heb net mail terug gehad de garage
        Mijn staat definitief op productieweek 20, dus eind mei zou hem hier moeten zijn
        besteld op 27/11/07

Ik hoop dat de multitronic de moeite waard is, anders reed ik nu al rond

Heeft die multitronic invloed op de levertermijn?? heb ook multitronic genomen...besteld op 23/01 , en aangepast naar multitronic in maart....

Heb speciaal de parkeersensoren afgezegd om heb al in juni te hebben,....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
          Heeft die multitronic invloed op de levertermijn?? heb ook multitronic genomen...besteld op 23/01 , en aangepast naar multitronic in maart....

Bestelling geplaatst 31/01 (met de ondertussen beroemde parkeersensoren), levering normaal voorzien begin juni. Tot op vandaag nog steeds geen nieuws (niet over levering en niet over vertraging). Begin dus al te vrezen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichten
            GSM vooruitrusting 2W in armsteun (Bluetooth): €834,90
            - Universele steun onder de middenarmsteun
            - "Handsfree"-installatie
            - Bleutooth
            - Muting functie voor Audi-radio's
            - Bediening via de radio of het multifuntiestuur
            - Dakantenne in briljant zwart
            - ENKEL icm GPS (monochroom scherm) of GPS met DVD (kleurenscherm) EN multifuntioneel stuur

ik heb deze gekozen . hopelijk moeite waard is. thanks
            Ik heb ook deze genomen, maar ik heb geen GPS hoor... enkel Radio Concert en multi-stuur
            Ik hoop wel dat die dakantenne een beetje meevalt...

Comment

• gisteren heb ik een A4 zien rijden op de ring van sint-niklaas met de LED daglichten... man man, toch ferm om zien hoor.
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichten
                Bestelling geplaatst 31/01 (met de ondertussen beroemde parkeersensoren), levering normaal voorzien begin juni. Tot op vandaag nog steeds geen nieuws (niet over levering en niet over vertraging). Begin dus al te vrezen....

Ja dan ga je normaal hem eind augustus krijgen, tenzij je misschien de sensoren achteraf gaat plaatsen, zoals sommige gedaan hebben , maar ja die multitronic kan ook wel eens de spelbreker zijn....

Alvast veel succes ;-)

Comment

Heb je dan toevallig reeds een productie datum van de garage gekregen?
                  Mijn A4 is besteld op 28/01 en ik heb reeds 2 maal van de garage te horen gekregen dat productie gepland staat voor P21, dus normaal gezien levering begin Juni. Als ik jou versie hoor begin ik zo stilletjes aan ook te vrezen dat ik een van deze weken slecht nieuws ga horen. Kan natuurlijk zijn dat jij zelfs nog geen productie week had?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy Bekijk Berichten
                    Heb je dan toevallig reeds een productie datum van de garage gekregen?
                    Mijn A4 is besteld op 28/01 en ik heb reeds 2 maal van de garage te horen gekregen dat productie gepland staat voor P21, dus normaal gezien levering begin Juni. Als ik jou versie hoor begin ik zo stilletjes aan ook te vrezen dat ik een van deze weken slecht nieuws ga horen. Kan natuurlijk zijn dat jij zelfs nog geen productie week had?
                    Productieweek is volgens de garage blijkbaar nog niet te zien.... Heb hen dus gevraagd hun licht op te steken mbt eventuele vertraging en als een levering zonder sensoren als resultaat zou hebben dat hij tijdig geleverd gaat worden. Blijft natuurlijk de vraag of plaatsing achteraf niet tot gevolg heeft dat je daar 4 zwarte sensors op je bumper gaat hebben, maar dat ze tenminste in koetwerkkleur gaan zijn!

Comment

Productieweek is volgens de garage blijkbaar nog niet te zien.... Heb hen dus gevraagd hun licht op te steken mbt eventuele vertraging en als een levering zonder sensoren als resultaat zou hebben dat hij tijdig geleverd gaat worden. Blijft natuurlijk de vraag of plaatsing achteraf niet tot gevolg heeft dat je daar 4 zwarte sensors op je bumper gaat hebben, maar dat ze tenminste in koetwerkkleur gaan zijn!
                      Pfffewww ... blijkbaar ziet het er dan voor mij toch nog altijd iets rooskleuriger uit. Ik hoop dat het voor jou ook goed zal komen Red!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk Berichten
                        mijne is enkel met parkeersensoren achteraan . En moet dan ook niet via mmi ,en ja nadien word er een origineel geplaatst.kan nog wel tot september zijn, voor dat ze geplaatst worden of ik de optie om een systeem van META te plaatsen. Deze zou even mooi geplaatst worden als de originele incl koetswerk kleur.
                        Hallo,

Ik heb zojuist met garage Joly gebeld. Nog even een samenvatting: Mijn wagen is besteld op 18 februari...voorlopig staat de levering op midden augustus. Ik vroeg hen of de afstandssensoren later geplaatst kunnen worden en daar hadden ze de volgende opmerkingen over:
                        1. Indien de afstandssensoren later geplaatst worden, worden deze volledig autonoom van de wagen geplaatst...wat dus wil zeggen dat ze NIET verbonden zijn met het MMI systeem. Je kan bv de geluidssterkte niet instellen.
                        2. Ik heb ook afstandssensoren vooraan en dan is het achteraf plaatsen überhaupt niet mogelijk omwille van de verplichte interface met het MMI systeem.
                        3. De verkoper wist me ook te zeggen dat mijn wagen besteld geweest is voor het probleem bekend was en dat mijn wagen zoiezo voor midden augustus geleverd zou worden... Ik ben is benieuwd...
                        Groeten,

Sven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                          Hallo,

Ik heb zojuist met garage Joly gebeld. Nog even een samenvatting: Mijn wagen is besteld op 18 februari...voorlopig staat de levering op midden augustus. Ik vroeg hen of de afstandssensoren later geplaatst kunnen worden en daar hadden ze de volgende opmerkingen over:
                          1. Indien de afstandssensoren later geplaatst worden, worden deze volledig autonoom van de wagen geplaatst...wat dus wil zeggen dat ze NIET verbonden zijn met het MMI systeem. Je kan bv de geluidssterkte niet instellen.
                          2. Ik heb ook afstandssensoren vooraan en dan is het achteraf plaatsen überhaupt niet mogelijk omwille van de verplichte interface met het MMI systeem.
                          3. De verkoper wist me ook te zeggen dat mijn wagen besteld geweest is voor het probleem bekend was en dat mijn wagen zoiezo voor midden augustus geleverd zou worden... Ik ben is benieuwd...
                          Groeten,

Sven
                          het is iedere keer hetzelfde, problemen met die sensoren, ik vraag me af of ze eigenlijk naar een oplossing zoeken , tenzei het leverings problemen zijn van de sensoren

Comment

Hallo,

Groeten,

Sven
                            heb mijne op 22 januari besteld.levering normaal midden mei,maar ze weten nog steeds niets(zelfs nog geen vermoedelijke productiedatum!)ze hebben gezegd dat het zelfs oktober kon worden!ik heb ook sensoren achter en voor.dus achteraf laten plaatsen is geen optie(geen verbinding mmi)lees ik hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                              heb mijne op 22 januari besteld.levering normaal midden mei,maar ze weten nog steeds niets(zelfs nog geen vermoedelijke productiedatum!)ze hebben gezegd dat het zelfs oktober kon worden!ik heb ook sensoren achter en voor.dus achteraf laten plaatsen is geen optie(geen verbinding mmi)lees ik hier?

Blijkbaar weten sommige dealers meer dan andere, of willen die tenminste meer weten....

Comment

Er zijn verschillende systemen beschikbaar bij de audidealer...van ledlampjes die aangeven hoe ver je bent tot het iets duurdere acoustisch systeem, en tenslotte het veel duurdere origineel fabrieks systeem...zou achteraf plaatsbaar zijn maar duurder als standaard...volgens hun is alles in koetswerkkleuren, maar steken ze een paar mm uit....fabriekinstallatie zou glad ingewerkt zijn....

Comment

Er zijn verschillende systemen beschikbaar bij de audidealer...van ledlampjes die aangeven hoe ver je bent tot het iets duurdere acoustisch systeem, en tenslotte het veel duurdere origineel fabrieks systeem...zou achteraf plaatsbaar zijn maar duurder als standaard...volgens hun is alles in koetswerkkleuren, maar steken ze een paar mm uit....fabriekinstallatie zou glad ingewerkt zijn....
                                  Dank je wel. Zal dus wachten worden.... en regelmatig stalken.

Comment

Hallo,

Groeten,

Sven

Ik heb mijn ook besteld voor het probleem bekend was 23/01 op contract staat levering in mei en onlangs toch 3 maanden opgeschoven naar augustus...nu na het afzeggen van de sensoren zou het misschien begin juni kunnen zijn....hier was nog iemand op de site die ineens een produktieweek P22 kreeg nadat hij de sensoren had afgezegd....

grtz S

Comment

Dank je wel. Zal dus wachten worden.... en regelmatig stalken.
                                      Inderdaad ik zie de verkopers al wegduiken of wegwandelen als ik weer eens binnenwandel....denk dat ze nu strootje trekken voor ze mij bedienen....moet wel zeggen dat ik voor dat probleem wel een paar keer mijn opties heb aangepast....maar voor zo een bedrag vind ik dat ze dit gerust erbij moeten nemen....;-)

Comment

Ik had eerst besteld op 19/11, levering zou toen begin april geweest zijn...
                                        Maar ineens zag ik dat de multitronic leverbaar was, ben ik deze gaan laten aanpassen op 27/11.
                                        Ze zeiden toen dat het misschien niet mogelijk was om een wijziging aan de motor te doen, en ze dus een nieuwe moesten bestellen (de oude gingen ze dan aanpassen naar hun behoeften voor in hun stock)
                                        Ze hebben me toen direct gezegd da het eind mei zou gaan worden, maar weet niet als ze nu een nieuwe besteld hebben, of dat ze hebben kunnen wijzigen, en dat ik daardoor terug achteraan in de rij gekomen ben zoals ik hier regelmatig lees

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                          Ik had eerst besteld op 19/11, levering zou toen begin april geweest zijn...
                                          Maar ineens zag ik dat de multitronic leverbaar was, ben ik deze gaan laten aanpassen op 27/11.
                                          Ze zeiden toen dat het misschien niet mogelijk was om een wijziging aan de motor te doen, en ze dus een nieuwe moesten bestellen (de oude gingen ze dan aanpassen naar hun behoeften voor in hun stock)
                                          Ze hebben me toen direct gezegd da het eind mei zou gaan worden, maar weet niet als ze nu een nieuwe besteld hebben, of dat ze hebben kunnen wijzigen, en dat ik daardoor terug achteraan in de rij gekomen ben zoals ik hier regelmatig lees

Fuck....had ik beter de parkeersensoren laten opstaan als het toch augustus zou blijven....bestellingen van vandaag zouden in augustus of september aankomen...

Ze hadden me nochthans niks gezegd hiervan bij de aanpassing naar multitr, ze beweerden dat ze zolang er geen prod.week stond dat alles kon aangepast worden, heb hier ook gretig gebruik van gemaakt...optie bij, ander optie weg etc etc etc .....

Kameraad van me heeft iets later als mij witte 2.7 besteld ook multitronic en die wist toen al dat zijne pas in augustus aankwma.... ma dacht dat dat iets te maken had met het glazen dak dat hij besteld heeft...enfin ik weet het allemaal niet meer.....;-)

Comment

Working...
                                          X