Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichten
    hoi Sven,

wanneer (en waar)heb jij de A4 besteld en met welke config?
    Heb zelf nen pantoomzwarte A4 multitronic besteld (op 1/2/08 ) met de 2 kits. Ook de 18 duimers 5-spaaks.
    Hey,

23/01 in Tienen.

Ijszilver, 2.0 TDI , multitronic, lounge en lifestyle plus, xenon, zilv omlijsting en audi soundsystem.

dan nog paar kleinigheden, isofix, verlichtinspakket, zilv oml,hill hold...
    Ben nog aan het twijfelen om 20mm lager te gaan en extra velgen, maar mijne portefeuille ziet dat niet zo zitten ;-) dynamic drive zit er ook niet op :-(

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
      de sensors achteraan zou geen probleem geven,maar als je vooraan ook bijneemt wel.dwz als je sensors voor en achter neemt komt het op het mmi-scherm en dat is nadien onmogelijk (of toch zo goed als)aan te sluiten(configuratie).dat is toch wat mijn dealer verteld heeft.
      Ik zou inderdaad alleen APS achteraan nemen.
      Zou dat uiterlijk wat mooi in te bouwen zijn ?
      Ik heb horen zeggen dat het er nogal fel bovenop ligt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
        Hey,

23/01 in Tienen.

Ijszilver, 2.0 TDI , multitronic, lounge en lifestyle plus, xenon, zilv omlijsting en audi soundsystem.

dan nog paar kleinigheden, isofix, verlichtinspakket, zilv oml,hill hold...
        Ben nog aan het twijfelen om 20mm lager te gaan en extra velgen, maar mijne portefeuille ziet dat niet zo zitten ;-) dynamic drive zit er ook niet op :-(

grtz
        Is je A4 reeds geleverd? Ik wacht nog steeds op de mijne ook Multitronic. Besteld op 20/01 - Multitronic Kwartsgrijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
          Is je A4 reeds geleverd? Ik wacht nog steeds op de mijne ook Multitronic. Besteld op 20/01 - Multitronic Kwartsgrijs.
          Bedoelde besteld op 09/01, bevestigd op 20/01. De leveringstermijn die de leasingfirma heeft doorgekregen van de Audi dealer is 29/09/2008

Comment

• Er is hier nog veel aktiviteit. Had het wat druk met de verbouwingen maar ik zie dat ik jullie misschien met een aantal vragen
            verder kan helpen.
            Dus om terug te komen op die zwarte dakhemel deze is echt niet te donker de kleur gaat
            meer naar het donker grijze wat ik dus ook van de leerbekleding vind. (Misschien ben ik wel
            kleurenblind maar dat is toch mijn mening het is zeker niet pek zwart)
            Als het morgen mee zit zal ik wat foto's nemen.

Ik heb sinds vorige week een powerbox erin zitten die op de druksensor van de commonrail
            zit en de ECU wat andere andere waarden doorspeeld en deze de inspuiting opvoerd.
            Ben er zeer tevreden van. Ik had dadelijk het verbruik in het oog dat deze wel wat lager lag dan ervoor. Je voelt opmerkelijk dat
            de motor al vanaf 1800 toeren héél gewillig overkomt en het turbo gat is hiermee dan ook
            zo goed als weg. Tijden die gemeten zijn met een Digitale geijkte G-tech op een nat wegdek
            zijn 9.5 ervoor en 8.5 nu met de Powerbox. Ik weet wat andere nu weer gaan zeggen over powerboxen maar mijn vorige
            A4 B7 heeft toen met een andere PB 3 jaar zonder enig probleem gereden en chiptuning via OBD2 is altijd nog het beste zowiezo
            maar voor 105euro mag ik niet klagen.

Grtz Ed
            Last edited by ; 01/05/2008, 02:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tompie2 Bekijk Berichten
              volgens de garage wel.heb het zelf nog niet gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichten
                ik heb dus toch besloten om mijn a4 te verlagen en heb bij deboosere een eibach-kit besteld met 35mm vooraan en 30mm achteraan verlaging
                ik heb lang getwijfeld omdat ik tegenop die demontage zie en die hele rompslomp dat je nog eens naar de keuring moet met een wagen die amper 3 maand oud is wat een zakkenvullers..
                Oh ik ben benieuwd!
                Maar als ik het goed begrijp ga je het allemaal zelf doen? Ben er zeker van dat je geen spijt van gaat krijgen over het uizicht... De hardheid valt natuurlijk wel nog af te wachten, maar dat kan jij ons binnenkort medelen Ik vrees dat ik jaloers ga worden...
                Kan je me misschien een pm doen met het prijskaartje van die kit? Eventueel ook met de montagekosten als je die weet, want als ik er zelf aan begin heb ik geen auto meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tompie2 Bekijk Berichten
                  valt wel mee, heb een voorbeeld gezien, ze liggen een paar mm dikker, maar zijn we l in koetskleuren te verkrijgen

grtz

Comment

Nee, en nog geen nieuwe van productie week, toen ik hem bestelde zeiden ze midden mei, maar nu weet ik noch zei het wanneer het kan zijn.....door die heel parkeersensorenaffaire...hoop nof altijd dat ik hem tijdig krijg aangezien ons bestelling gebeurde voor dat die problemen begonnen....;-)

Comment

Bedoelde besteld op 09/01, bevestigd op 20/01. De leveringstermijn die de leasingfirma heeft doorgekregen van de Audi dealer is 29/09/2008

eind september....pffff das lang kameraad heeft onlangs avant besteld , die heeft zijne ook dan....

grtz

Comment

• audi a4 B8

Heb eind januari een a4 2008 gekocht. volgens de garage zou levering in mei gebeuren.
                        Heb gisteren gebeld naar garage maar het zou dus niet in mei zijn.
                        Heb auto gekocht bij garage peerlings in Lommel (limburg).
                        Heeft er nog iemand een a4 gekocht bij deze garage en kan je mij iets vertellen over de leveringstijd.

groetejes olly

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichten
                          Heb eind januari een a4 2008 gekocht. volgens de garage zou levering in mei gebeuren.
                          Heb gisteren gebeld naar garage maar het zou dus niet in mei zijn.
                          Heb auto gekocht bij garage peerlings in Lommel (limburg).
                          Heeft er nog iemand een a4 gekocht bij deze garage en kan je mij iets vertellen over de leveringstijd.

groetejes olly

Normaal zijn alle leveringen van A4 die parkeersensoren hebben zon maxim 3 maandan uitgesteld...dus ten laatste augustus zou je hem hebben, maar er is veel onzekerheid over....sommige zouden toch op tijd geleverd worden...snap het ook niet meer heel, maar 2 weken voor productie staat hij in het systeem genoteerd, dus regelmatig je dealer eens bellen en dan weet je misschien of het nog mei word of later...

grtz S

Comment

• leveringstijd

bedankt voor reactie.
                            heb inderdaag parkeersensoren vanachter hoop niet dat dat waar gaat zijn nog tot aug wachten.
                            Zou dan de garage geen korting geven of dergelijk om het lange wachten te vergoeden.
                            waar heb jij de auto gekocht?
                            grts

Comment

bedankt voor reactie.
                              heb inderdaag parkeersensoren vanachter hoop niet dat dat waar gaat zijn nog tot aug wachten.
                              Zou dan de garage geen korting geven of dergelijk om het lange wachten te vergoeden.
                              waar heb jij de auto gekocht?
                              grts
                              In Tienen, nee korting denk ik niet..is hun schuld ook niet....ma dat hangt van dealer tot dealer af of ze je iets willen afdoen

op je contract staat een leveringstermijn bv 15 mei zoals bij mij, en daar staat onder dat deze verlengd kan worden met 25 procent max....dwz ingeveer 1 maand, dus 15 juni, daarna heb jij (en zij ook trouwens als de prijzen zouden duurder worden) het recht om je contract kosteloos op te zeggen...maar ik neem aan dat dat niet je intentie is ;-)
                              voor de rest staat er bij mijn weten geen vergoeding op het wachtentussen de kleine lettertjes.... je kan wel altijd eens proberen ;-)

Comment

• Nee afzeggen ga ik nooit niet doen.
                                Maar heb bijvoorbeeld op mijn uitlaten geen chrome stukken gezet.
                                Dat ze me dat cadeau doen ;-)

Comment

Nee afzeggen ga ik nooit niet doen.
                                  Maar heb bijvoorbeeld op mijn uitlaten geen chrome stukken gezet.
                                  Dat ze me dat cadeau doen ;-)
                                  awel zoiets zou misschien wel lukken ja ;-)

Comment

• Hill hold en isofix de opties die jij hebt wat houdt dat juist in?
                                    En multitronic?
                                    ja sorry zoveel ken ik er niet van dus...
                                    op sommige foto's zie ik de bediening voor de gps op het dashboard staan niet rond de versnellingspook? hoe zou dat komen?
                                    grts

Comment

Hill hold en isofix de opties die jij hebt wat houdt dat juist in?
                                      En multitronic?
                                      ja sorry zoveel ken ik er niet van dus...
                                      op sommige foto's zie ik de bediening voor de gps op het dashboard staan niet rond de versnellingspook? hoe zou dat komen?
                                      grts
                                      Hill Hold is een assist die ervoor zorgt dat je niet zo snel achteruit bolt op een helling als je de rem loslaat. En Isofix zijn bevestigingspunten die in de zetels achteraan zijn ingewerkt voor een kinderzitje te bevestigen.

Over die GPS; Als de knoop rond de versnellingspook staat, dan is het een GPS anders is het een Radio. Hier en hier (onderaan) kan je de verschillende mogelijkheden bekijken.
                                      Last edited by ; 01/05/2008, 17:17.

Comment

• Waarom heb je dat eigenlijk nodig die hill hold? Je kan toch handrem opzetten en als je vertrekt dan slaat die toch automatisch af?
                                        Of heb ik het mis? grts

ik heb al foto's gezien dat die knop van gps onder die knop van radio staat. vind nu echt geen foto op dit moment. grts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                          Hill Hold is een assist die ervoor zorgt dat je niet zo snel achteruit bolt op een helling als je de rem loslaat. En Isofix zijn bevestigingspunten die in de zetels achteraan zijn ingewerkt voor een kinderzitje te bevestigen.

Over die GPS; Als de knoop rond de versnellingspook staat, dan is het een GPS anders is het een Radio. Hier en hier (onderaan) kan je de verschillende mogelijkheden bekijken.

inderdaad, wou ik net zeggen, ;-) en multitronic is de automtic versie van audi...

grtz

Comment

Working...
                                          X