Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk momenteel aan de volgende configuratie maar heb advies nodig...

Pack "Lifestyle" (zonder APS)
    Pack Licht - module
    Verchroomde ruitomlijsting en B-stijl briljantzwart
    Zonder kentekens
    Automatisch in- en uitschakelen van de koplampen en coming(leaving)-home funct. en automatische ruitenwissers (regensensor) met interval
    Radio Concert met CD/SD(kaart)-lezer, MP3 en 4LS VR/AR (80W)

... en dan de twijfel...maw wat zouden jullie aanraden/kiezen?
    Elektrisch schuif- en kanteldak in glas met jaloezie
    OF
    Sportzetels VR manueel uitschuifbaar en elektrische regeling van de lendensteun
    +
    Multifunctiesport stuur met leder bekleed (geperforeerd op de zijkanten)

Dus ofwel een classy interieur met opendak ofwel een sportief interieur zonder opendak..?

Comment

• How about: een sportief interieur mét opendak?

Tja hangt er vanaf hoeveel belang je hecht aan bepaalde dingen. Een opendak is 'cool' maar zou bij mij niet primeren. Sportzetels daarentegen vind ik persoonlijk een must, sportstuurtje ligt ook altijd beter in de hand uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
        Ik denk momenteel aan de volgende configuratie maar heb advies nodig...

Pack "Lifestyle" (zonder APS)
        Pack Licht - module
        Verchroomde ruitomlijsting en B-stijl briljantzwart
        Zonder kentekens
        Automatisch in- en uitschakelen van de koplampen en coming(leaving)-home funct. en automatische ruitenwissers (regensensor) met interval
        Radio Concert met CD/SD(kaart)-lezer, MP3 en 4LS VR/AR (80W)

... en dan de twijfel...maw wat zouden jullie aanraden/kiezen?
        Elektrisch schuif- en kanteldak in glas met jaloezie
        OF
        Sportzetels VR manueel uitschuifbaar en elektrische regeling van de lendensteun
        +

Dus ofwel een classy interieur met opendak ofwel een sportief interieur zonder opendak..?

ik zou ook gaan voor Sportzetels VR manueel uitschuifbaar en elektrische regeling van de lendensteun
        +
        vraag me sterk de meerwaarde af van zo een opendak, vroeger nam men dat omdat een airco duur was, maar tegenwoordig is dat standaard, tenzei je echt graag met een opendak wil rijden

Comment

• Dat is dan ook de reden waarom ik voor de sportzetels met sportstuur zou gaan.

Bij onze B6 hadden ze ons dat afgeraden om een open dak te nemen, omdat er al standaard airco op stond. En inderdaad: het open dak gebruiken we zo goed als nooit.

En die fout gaan we niet meer maken met de nieuwe..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
            How about: een sportief interieur mét opendak?
            jullie zijn slecht jong! ... echt dit forum heeft een negatieve invloed op mij...

nu heb ik dus voor ogen: sportzetels + sportstuur + opendak + ... upgrade naar 17 inch 7 spaak velgen ...

Comment

• Dit is wel straf..
              Ik heb mijn A4 op 5 mei besteld en levertermijn zou augustus zijn.
              De parkeersensoren achteraan bestellen ze apart en plaatsen ze zelf in de garage (zonder meerkost), anders zou de levertermijn 3 maanden extra zijn.

Audi A4 Berline S-Line, 2.0TDI 136pk, phantoomzwart
              Lifestyle pack zonder APS (APS wel apart besteld)
              Radio Concert
              Xenon koplampen+
              Verchroomde vensteromlijsting
              Audi Soundsystem
              Automatische koplampen

Oorspronkelijk geplaatst door pehuyghe Bekijk Berichten
              De mijne werd op 6 mei besteld. Vermoedelijke leveringsdatum : 12 januari 2009. Misschien ben ik het tegen dan al vergeten

De gevreesde parkeersensoren achteraan heb ik er ook bijgenomen. Een BMW 3 heb je binnen de 3 maanden, maar die Audi is toch net even wat anders.

Ik heb hem als volgt besteld :

berline, 2.0 TDI 136 pk, kleur lavagrijs
              lifestyle plus pack
              multifunctioneel stuur
              gsm voorbereiding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KRIS S Bekijk Berichten
                Dit is wel straf..
                Ik heb mijn A4 op 5 mei besteld en levertermijn zou augustus zijn.
                De parkeersensoren achteraan bestellen ze apart en plaatsen ze zelf in de garage (zonder meerkost), anders zou de levertermijn 3 maanden extra zijn.

Audi A4 Berline S-Line, 2.0TDI 136pk, phantoomzwart
                Lifestyle pack zonder APS (APS wel apart besteld)
                Radio Concert
                Xenon koplampen+
                Verchroomde vensteromlijsting
                Audi Soundsystem
                Automatische koplampen

Da's ook een mogelijkheid natuurlijk. Alleen is het dan geen APS (Audi PArking System) maar een parkeersysteem van een ander merk. Informeer je dan maar even welk type van sensoren ze er gaan opzetten. Bovendien zijn sensoren die ze nadien erop zetten nooit even mooi ingewerkt in de bumber als wanneer dat vanuit de fabriek gedaan wordt.
                Dus best nog even goed informeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
                  Da's ook een mogelijkheid natuurlijk. Alleen is het dan geen APS (Audi PArking System) maar een parkeersysteem van een ander merk. Informeer je dan maar even welk type van sensoren ze er gaan opzetten. Bovendien zijn sensoren die ze nadien erop zetten nooit even mooi ingewerkt in de bumber als wanneer dat vanuit de fabriek gedaan wordt.
                  Dus best nog even goed informeren.
                  idd, mij hebben ze dat ook afgeraden, is nooit zo mooi afgewerkt als van in de fabriek
                  misschien zijn het zelfs goedkopere systemen, maar ze rekenen wel de prijs van de optie aan , hmm

Comment

• leveringsprobleem

Hoe kan ik informatie vragen bij d'ieteren ivm. leveringsdatum????

Kan iemand mij hiermee helpen.

besteld laatse week van januari en nog altijd niks gehoord.

grts olly

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Dat is dan ook de reden waarom ik voor de sportzetels met sportstuur zou gaan.

Bij onze B6 hadden ze ons dat afgeraden om een open dak te nemen, omdat er al standaard airco op stond. En inderdaad: het open dak gebruiken we zo goed als nooit.

Ja, zo denk ik er ook over.
                      Dat open dak werd vroeger idd meer genomen omdat de airco toen heel duur was ....
                      Nu én airco hebben én open dak (?), dingen die nooit samen kunnen gebruikt worden...
                      Het is "cool" om dit te hebben zegt men dan, bovendien is het + 3 maanden extra wachttijd dus "no go"
                      Sintruin till I die

Comment

• Dit zou de APS van Audi zelf zijn en net zo goed afgewerkt zijn, hebben ze mij verteld in de garage. Let's hope...

Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                        idd, mij hebben ze dat ook afgeraden, is nooit zo mooi afgewerkt als van in de fabriek
                        misschien zijn het zelfs goedkopere systemen, maar ze rekenen wel de prijs van de optie aan , hmm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KRIS S Bekijk Berichten
                          Dit zou de APS van Audi zelf zijn en net zo goed afgewerkt zijn, hebben ze mij verteld in de garage. Let's hope...
                          Had ook gevraagd om de aps af te zeggen, eventueel konden ze mij achteraf een systeem inzetten, zowel het originele fabriekssysteem, alsook een ander merk....die originele versie zou stukken van mensen kosten om na te laten installeren, maar is mogelijk, deze moest ik wel zelf betalen dus heb de aps nu maar laten staan bij mijn opties....misschien heeft je dealer minder korting gegeven en kon zo een naplaatsing van een fabriekssysteem er wel nog vanaf ;-) , maar mij hebben ze het alleszins niet voorgesteld van kosteloos te zetten....had al 8 procent gekregen, dus daar ging al niet meer teveel bij ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
                            Had ook gevraagd om de aps af te zeggen, eventueel konden ze mij achteraf een systeem inzetten, zowel het originele fabriekssysteem, alsook een ander merk....die originele versie zou stukken van mensen kosten om na te laten installeren, maar is mogelijk, deze moest ik wel zelf betalen dus heb de aps nu maar laten staan bij mijn opties....misschien heeft je dealer minder korting gegeven en kon zo een naplaatsing van een fabriekssysteem er wel nog vanaf ;-) , maar mij hebben ze het alleszins niet voorgesteld van kosteloos te zetten....had al 8 procent gekregen, dus daar ging al niet meer teveel bij ;-)
                            Heb je 8% gekregen als partikulier? Da's niet slecht,ik kreeg maar 5.8% bij mijn offerte...
                            Kun je verklappen welke dealer dit was? Eventueel in PM...

Comment

• Wat zijn nu de ervaringen met de optie 'servotronic' ?

Aan te raden of hebben de meeste zoiets van 'voor die dikke 200 euro kies je beter een andere leuke optie'...?
                              Tijdens een testrit met A4 zonder servotronic viel me enkel op dat het wat zwaarder sturen was bij lage snelheden (afdraaien op kruispunten enzo) maar bij gewoon rijden leek het me wel directer en sportiever sturen... of zou ik me dat ingebeeld hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PATTE Bekijk Berichten
                                Sorry dat ik je moet tegenspreken.
                                de prijs van de sieruitlaat was wel degelijk 38 € en niet 74 €. :
                                op de shop on-line van Audi stond 38€
                                op de doos, zie ook p 86 denk van caoinhim staat het er duidelijk op (set van 2) en de officiële prijs van het fabriek staat er op !
                                toen ik ze besteld, heb eerst navraag en bevestiging gekregen van de dealer ivm prijs.

ik blijf er bij, ze hebben de prijs nadien verdubbeld (de personen die in dezelfde periode de sieruitlaat gekocht hebben zullen dit wel bevestigen).
                                Ja dat klopt ik heb 38 euro betaald voor een set van twee en nu zijn ze in prijs verdubbeld ook op de online site.
                                Mijn dealer heeft ze wel voor de prijs van 38 euro verkocht bij levering want toen waren ze inmiddels 79 euro geworden en vertelde dat ik dus geluk had wel netjes vindt ik!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                  Wat zijn nu de ervaringen met de optie 'servotronic' ?

Aan te raden of hebben de meeste zoiets van 'voor die dikke 200 euro kies je beter een andere leuke optie'...?
                                  Tijdens een testrit met A4 zonder servotronic viel me enkel op dat het wat zwaarder sturen was bij lage snelheden (afdraaien op kruispunten enzo) maar bij gewoon rijden leek het me wel directer en sportiever sturen... of zou ik me dat ingebeeld hebben?
                                  Mijn dealer heeft het me sterk aangeraden. Heb het dan maar op het lijstje gezet
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

• En bij ons werd het wat afgeraden.
                                    "Nuttig op een zware auto, niet zo zeer nodig voor dit type wagen "

Comment

• zag daarnet in Gent een witte mét ledjes rijden.. zaluuuuuuuge bak
                                      freude am fahren

Comment

• Chromé opzetstukjes

Voor wie van die chromé opzetstukken besteld heeft. Als je in de garage moet betalen om ze erop te zetten: NIET DOEN. Er zit een handleidingboekje bij en het is echt kinderspel om ze erop te plaatsen: 2 minuten werk!!! En euh, man, lekker blinkend kontje!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                          Dat is dan ook de reden waarom ik voor de sportzetels met sportstuur zou gaan.

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Ja, zo denk ik er ook over.
                                          Dat open dak werd vroeger idd meer genomen omdat de airco toen heel duur was ....
                                          Nu én airco hebben én open dak (?), dingen die nooit samen kunnen gebruikt worden...
                                          Het is "cool" om dit te hebben zegt men dan, bovendien is het + 3 maanden extra wachttijd dus "no go"
                                          Ik zou (moest het budget beschikbaar zijn) toch voor beide gaan. Maat van mij heeft op zijn Golf IV zowel airco als schuifdak, en gebruikt beide regelmatig en nooit tesamen. Als het doef maar vochtig weer is, altijd airco. Als het heel warm weer is, eerst binnenin wat laten afkoelen met airco, en dan daarna airco af en schuifdak open. Is altijd aangenaam meerijden in de zomer, dus indien het budget het toelaat kies ik er gegarandeerd voor

Comment

Working...
                                          X