Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
    zit in een pack, maar je kan hem ook apart aankruisen
    zit idd in een pack, namelijk oa in het life style packet. Dat packet (van een goeie 1000 euro) is eigenlijk eentje die je hoe dan ook moet aankruisen want daar zit ook metaalkleur (wat apart toch ook al rap dik 700 euro kost) in... omvat ook nette 16 inch velgen, cruise control en nog wat prullen...

edit: allee .. om dan meteen volledig te zijn:
    Lifestyle (zonder APS) packet omvat:
    4 Lichtmetalen velgen 6 SPAKEN AERO 7,5 x 16 , bandenmaat 225/55 R16
    Elektrische verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
    Klassieke snelheidsregelaar
    Metaalkleur
    Volumetrisch en perimetrisch alarm met takeldetectie
    Last edited by ; 15/05/2008, 21:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
      zit idd in een pack, namelijk oa in het life style packet. Dat packet (van een goeie 1000 euro) is eigenlijk eentje die je hoe dan ook moet aankruisen want daar zit ook metaalkleur (wat apart toch ook al rap dik 700 euro kost) in... omvat ook nette 16 inch velgen, cruise control en nog wat prullen...

edit: allee .. om dan meteen volledig te zijn:
      Lifestyle (zonder APS) packet omvat:
      4 Lichtmetalen velgen 6 SPAKEN AERO 7,5 x 16 , bandenmaat 225/55 R16
      Elektrische verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
      Klassieke snelheidsregelaar
      Metaalkleur
      Volumetrisch en perimetrisch alarm met takeldetectie
      en als je andere velgen neemt, geeft dit pakket je recht op 600 EUR korting op de andere velgen..
      BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
        en als je andere velgen neemt, geeft dit pakket je recht op 600 EUR korting op de andere velgen..
        huh... hoe bedoel je? Meer info? Ik heb nl voor dit pakket gekozen en zo doorgegeven aan m'n fleetmanager (... 17 inchers zou wel helemaal de bom zijn).

Comment

• Stel je wil de 18 " 5-starts -> zonder pack kosten die 2400.
          Maar als je het pack selecteert, worden de 5stars 600 euro goedkoper, dus 1800 euro.
          Analoog voor de andere velgen natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
            Ik hoop het samen met jou.. Heb je een Multitronic besteld of manueel? Met de APS? Ik heb APS voor + achter met weergave op MMI.
            Ik heb gewoon manueel besteld heb APS gepakt achteraan diegene die in het pak lifestyle plus zat. Blijkbaar zijn de problemen opgelost.

Comment

• Vet met die zwarte accenten

Comment

• Kan iemand vertellen welke velgen dit zijn en wat ze kosten incl banden?

Ben erg benieuw want de configurator laat geen duidelijke foto's zien.

Ben
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Beetje kleine foto misschien?.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Lijken me de 19" velgen met 7 dubbele spaken. Kan geen prijs vinden maar iig duur. Ik denk dat dit de velgen zijn die je in het S-line sportpakket kan kiezen
                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                      Bij de testwagen die ik had ging de koffer helemaal automagisch en vanzelf open, zowel met de afstandsbediening als met het knopje aan de bestuurdersdeur, ik hoop dat dat standaard is... want da's wel coolness op de parking van den Delhaize eh
                      Nope is niet standaard. Bij de A4 berline gaat de koffer standaard wel automatisch open door een druk op de knop maar dat is omdat dit wserkt met een eenvoudige springveer. Door op het knopje te duwen los je het slot en zorgt de veer ervoor dat de koffer openspringt.

Bij een Avant is dat natuurlijk niet zo simpel. Daar is een springveer niet sterk genoeg om de zware koffer te openen dus daar kan je 'IN OPTIE' een automatische koffer nemen die dan opent en sluit door een druk op de knop. Deze optie kost zo'n 500 euro.

Comment

• Ben vandaag nog eens langs de garage geweest ivm de leveringstermijn van mijn A4. In theorie was deze voorzien voor week 20, deze week dus. Wat blijkt deze staat nu op week 48!!! (eind dit jaar dus..) :-( Na telefoontje naar D'Ieteren blijkt het nu ineens als prognose week 31 te zijn als productieweek...!? Pff..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
                          Kan iemand vertellen welke velgen dit zijn en wat ze kosten incl banden?

Ben erg benieuw want de configurator laat geen duidelijke foto's zien.

Ben
                          Dit zijn de new rs4 velgen bij het oude type zijn deze ook al aanwezig , het enige verschil met de nieuwe is dat het naafgat groter is dus dat betekent dat de wielen van de b7 niet op de b8 zullen passen.
                          De prijs voor set replica is ong 1000 euro met een a- merk band.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                            Dit zijn de new rs4 velgen bij het oude type zijn deze ook al aanwezig , het enige verschil met de nieuwe is dat het naafgat groter is dus dat betekent dat de wielen van de b7 niet op de b8 zullen passen.
                            De prijs voor set replica is ong 1000 euro met een a- merk band.
                            Oke, bedankt voor de info.
                            Alleen ben ik een beetje huiverig voor replica's. Misschien onterecht hoor maar heb eens gehoord dat door de vulring om de naaf een onbalans kan onstaan wat niet is op te lossen.
                            Die ring zit er niet met de originele velgen.

Hoe is jullie mening hierover?.
                            En wat kosten de originele velgen?

Comment

• Eum... ?!
                              Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
                              Nope is niet standaard. Bij de A4 berline gaat de koffer standaard wel automatisch open door een druk op de knop maar dat is omdat dit wserkt met een eenvoudige springveer.
                              Dus... het is wel standaard hé.
                              Dat het bij de Avant bij betalen is zal me - hier in dit topic - een worst wezen (en automatisch opengaan is al leuk genoeg... automagisch dichtgaan is er dan weer wat over

Comment

• gisteren naar de garage gebeld begin januarie besteld en week 25 staat hij bij hun in de garage,dus een dikke 4 weken en ik heb hem eindelijk

Comment

• Dus een dikke maand vertraging tov originele levertermijn?

Comment

• mijn auto staat op een voorlopige productie van week 23. Wanneer is een dergelijke productie definitief. Is het niet zo dat dit twee weken van te voren is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                      Dus een dikke maand vertraging tov originele levertermijn?
                                      Origineel ging de mijne er zijn in week 20 deze week dus. Nu zou hij geleverd worden half december. (bestel begin januari!!!) Na wat discussie is het nu productieweek 31, maar nog niet bevestigd of definitief.

Is pas definitief als ze een chasisnr hebben staan in systeem.

Comment

Origineel ging de mijne er zijn in week 20 deze week dus. Nu zou hij geleverd worden half december. (bestel begin januari!!!) Na wat discussie is het nu productieweek 31, maar nog niet bevestigd of definitief.

Jawadde, dat is toch totaal onaanvaardbaar... Bij welke dealer heb jij besteld? Want als ik bij mijn dealer te raden ga kan hij me totaal geen idee geven van een productieweek...

Comment

Ja, khad het eig specifiek tgn A4ke mbt. zijn levertermijn.

Maar wtf @ jouw verhaal das echt om wild van te worden!

Comment

Working...
                                          X