Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik vind dat de velgen de wagen oneer aandoen
    Wat bedoel je daarmee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichten
      Velgen zijn niet persoonlijk mijn smaak, maar als ze ok zijn voor u.... geen probleem.
      Auto heeft idd sportvering op als je het mij vraagt.

17' is zeker en vast nodig, 16' in een pakket steken kan eigenlijk niet als er standaar al 16' op zit.
      mja.. als ik het goed heb dan is er slechts keuze tussen 2 modellen 17 inch velgen (volgens de Audi A4 car configurator)... deze op die foto hierboven dus en als ik mij niet vergis de 17 inch Structure velgen (die lijken me dan weer nogal 'zakelijk'... minder sportief).

Of zijn er betere foto's te vinden met die 17 inchers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sdekker Bekijk Berichten
        Wat bedoel je daarmee?
        Ik vind ze totaal niet passen op de A4, verliest de klasse die hij anders toch wel uitstraalt. Maar dat is mijn mening maar natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          mja.. als ik het goed heb dan is er slechts keuze tussen 2 modellen 17 inch velgen (volgens de Audi A4 car configurator)... deze op die foto hierboven dus en als ik mij niet vergis de 17 inch Structure velgen (die lijken me dan weer nogal 'zakelijk'... minder sportief).

Je kan altijd eens kijken voor replica's? Vond idd ook weinig keuze toen ik mijn bestelling geplaatst heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichten
            Je kan altijd eens kijken voor replica's? Vond idd ook weinig keuze toen ik mijn bestelling geplaatst heb.
            heb ik ook al aan zitten denken... 't is een leasing en als ik er niet (lees: geen) eigen centen extra wil in steken/opleggen voor net andere 17 inchers dan moet ik rechtstreeks met de dealer iets zien overéén te komen.
            Zou een regeling alla dit haalbaar zijn (bespreekbaar... heb geen ervaringen met zulke dealer-deals)?: dealer neemt die 17 inchers in ruil voor deze: http://www.shop.audi.be/article.aspx...602&catId=1549 .. .die lijken me ook echt wel knap (maar ja.. zijn voor de A5 .. geen idee of die op de A4 zullen passen).

Comment

Vorige week zaterdag is mijn Audi A4 uitgeleverd. Omdat ik hem lease is het een diesel, de A4 B8 TDI 2.0 143PK, lavagrijs.

Als opties heb ik gekozen voor:
              - Airco comfort
              - Parking system achter
              - Audi-Soundsystem
              - Radio Concert
              - Directset LM velgen LM 225/50 R17 Fondmetal 7800 Black Polished
              - Licht- en regensenor
              - Middenarmsteun vóór
              - Bluetooth telefoonvoorbereiding
              - Lavagrijs pareleffect
              - Sportstuurwiel driespraaks multifunctioneel in leder
              - Sierlijsten blank
              - Lichtpakket
              - iPod aansluiting
              - kleuren BIS
              - Servotronic
              - uitlaatsierstuk (over 2 weken geleverd)
              - geen type aanduiding.

Ik rij er nu een week mee en het is een feest! Ik reed voorheen met een Peugeot 307 HDi 90PK maar dat is qua wegligging niet te vergelijken met de A4.

En wat gaat-ie hard! Echt voor je het weet rijdt-ie 150 en merk je er nog niets van. De servotronic is ook een echte aanrader: als je langzaam rijdt stuurt hij extreem soepel en als je hard rijdt is-ie juist heel stroef.

Als ik extra budget had, had ik nog gekozen voor:
              - Xenon
              - Sportstoelen
              - inklapbare spiegels
              - stoelverwarming
              - automatisch dimmende binnenspiegel
              - sportonderstel
              - neerklapbare achterbank
              - bagageruimte pakket
              - opbergpakket

Maar dat had ca. € 5.700 extra gekost...

Hieronder wat foto's die ik heb gemaakt toen ik hem op ging halen bij de dealer. Ik heb 13 weken moeten wachten tot uitlevering.

1. Voorzijde

2. Achterzijde

3. Velgen (hij staat nu al wat lager)
              Mooie auto, waar hebt u die velgen gekocht mijn auto wordt donderdag geleverd en heb dubbelspaaks 5 ster velg besteld zijn echter nog niet op voorraad dus misschien hebben ze nog wel een leuk setje bij uw leverancier.

Comment

• Mijn audi a4

hallo,

Ik ben sinds 3 maanden ook in het bezit van een audi a4 lavagrijs met 19 inch s5 velgen .
                heb mijn auto al wel voorbij zien komen op deze site maar zag nu een lijst met a4 eigenaren dus ik dacht laat ik maar reageren met wat foto,s maar nu weet ik niet hoe ik de foto;s er op krijg ,kan iemand me helpen

gr jordan

Comment

• Hier vind je uitleg omtrent foto's posten.

edit: kijk uit naar de 19"!

Comment

• Foto's A4 Lavagrijs 19 Inch S5

nou hoop dat het gelukt is

gr jordan

ps:weet alleen niet hoe ik ze op ware grote krijg
                    Bijgevoegde Bestanden
                    Last edited by ; 26/05/2008, 20:16.

Comment

• Zo is het goed hoor!
                      Nu herinner ik trouwens de foto's. Echt knappe velgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

en die 10 spaak zijn toch ook 17 ?
                        ik verwacht (en hoop een beetje) dat er later nog komen bij de accessoires
                        4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                          Mooie auto, waar hebt u die velgen gekocht mijn auto wordt donderdag geleverd en heb dubbelspaaks 5 ster velg besteld zijn echter nog niet op voorraad dus misschien hebben ze nog wel een leuk setje bij uw leverancier.
                          Ze worden in Nederland via de dealer geleverd als aftermarket directset. Meer info staat op http://www.wielengids.nl/dealers/.

Comment

• velgen

dag jordan,

Waar heb je die s5 velgen gevonden?
                            Bij de garage zelf of ergens anders.
                            kan je me is een foto laten zien.
                            Laat iets weten

grts

Comment

• heel mooi.
                              waar heb je de velgen gehaald?
                              hoeveel is de kostprijs?

grtz

Comment

Ze worden in Nederland via de dealer geleverd als aftermarket directset. Meer info staat op http://www.wielengids.nl/dealers/.
                                De originele audi velgen uit de wielengids passen niet allemaal onder de Audi A4 B8.
                                De steek schijnt niet overeen te komen!!!!.
                                Is dit zo?

Mijn voorkeur gaat in eerste instantie uit naar de N124 en dan de N117 en de N122 maar die schijnen niet te passen.

Weet iemand waarom dit is en wanneer deze velgen wel leverbaar zijn?.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                                  en die 10 spaak zijn toch ook 17 ?
                                  ik verwacht (en hoop een beetje) dat er later nog komen bij de accessoires
                                  oeps ja idd die zijn ook 17 inch .. maar wel pakken duurder (te duur voor mijn budget).

Iemand duidelijkere foto's van de 17 inch Structure velgen? Ik heb er hier in dit topic al foto's van zien passeren maar vind ze niet zo meteen terug...

Hier heb ik een 'drieluik' gemaakt van de velgen waar ik dus tussen twijfel... (van boven naar onder: 17 inch 6 armen, 17 inch 5 armen, 17 inch Structure)

Welke o welke?

Comment

• De 6 spaken zijn .

De 5 armen zijn OK maar weinig speciaal.

De structures vind 'k dan wel weer erg leuk, misschien zelfs mooier dan de (veel duurdere) 10-spaaks velgen.

Prijs-looks gaat mijn voorkeur bij de A4 uit naar de structures.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                                      De 6 spaken zijn .

De 5 armen zijn OK maar weinig speciaal.

De structures vind 'k dan wel weer erg leuk, misschien zelfs mooier dan de (veel duurdere) 10-spaaks velgen.

Prijs-looks gaat mijn voorkeur bij de A4 uit naar de structures.
                                      ok ok merci... ik zie het nu ook dat die 6 spaken toch niet alles zijn en dat die structures de A4 beter passen (classy-er en mooier)...
                                      heb al meteen de config opnieuw naar wagenparkbeheer op 't werk doorgemaild.. ocharme dat mens daar, die wordt nog onnozel van mijn mails hehe

Comment

• heb de velgen gehaald bij berghout in kerkdriel en was met nieuwe vredestein sessenta 245-35-19 . 1350 kwijt
                                        gr jordan

Comment

• wie word er ook zo zot van da wachten op zen auto
                                          man man da blijft maar duren precies
                                          ik heb men auto eind februari besteld en heb hem normaal in augustus
                                          men vriendin heeft 2 weken voor mij een BMW 320 coupé besteld en ze rijd er al een maand mee rond
                                          ik rijd nu nog met een opel astra en als we gans het weekend met haar auto weggeweest zijn en dan moet ik terug in mijn oud ijzer kruipen begint het nog eens extra te kriebelen en zeker als je dan onderweg 1 ziet rijden

ik hou het niet meer wie weet raad om te tijd sneller te doen gaan :d

heeeeellllllppppppppp!!!!!!!!!!

Comment

Working...
                                          X