Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
    Die is wel een pak kleiner en voldoet qua ruimte misschien niet voor de persoon in kwestie, wie zal het zeggen?
    Als het enkel de ruimte is dat telt dan neem je maar een Ford ofzo. Kan je nog wat opties nemen. Ieder zijn gedacht natuurlijk .. En een pak kleiner zou ik een Sportback nu ook niet noemen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Ik vind het maar zielig. Dan neem ik voor hetzelfde budget liever een A3 SB met wat opties op. Deze had echt niets, geen LEDS of S line of niets. Wss juist genoeg budget om de basis A4 te nemen. Geeft mij een gevoel van willen maar niet kunnen.

En het is niet enkel de GPS die voor knopjes rond de pook zorgt hoor
      ik heb wel andere opties genomen he, inklapbare spiegels, leder, radio concert, s line, chroom
      verwarmde spiegels,
      echt kaal is dat niet dacht ik,
      maar GPS heb ik amper nodig, dus waarom zou ik het nemen

nu het is ieder zijn smaak natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
        ik heb wel andere opties genomen he, inklapbare spiegels, leder, radio concert, s line, chroom
        verwarmde spiegels,
        echt kaal is dat niet dacht ik,
        maar GPS heb ik amper nodig, dus waarom zou ik het nemen

nu het is ieder zijn smaak natuurlijk
        Ik heb het dan ook nog steeds over die A4 die ik gespot heb ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          Zo'n kale A4 rijdt beter (heb ik zelf ervaren) ...
          Lol: dan ben jij de eerste. Als je niet kunt toegeven dat je een audi alleen om het logo koopt heb je wel een heel kleine piet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
            Lol: dan ben jij de eerste. Als je niet kunt toegeven dat je een audi alleen om het logo koopt heb je wel een heel kleine piet.
            1) Ik kies niet voor Audi omwille van het logo, anders had ik zelfs de moeite niet gedaan om een testrit met de Mondeo te doen
            2) Een mondeo gaat niet beter rijden omwille van overvolle uitrusting
            3) De A4 rijdt stiller, comfortabeler en vinniger
            4) Ik heb alles behalve ne kleine piet

Comment

• 16' op een A4 vergeleken met 18' op een Mondeo?

Ik heb net wel voor een Mondeo gekozen omdat ik de audi te saai en zielloos rijden vond

Zullen we een andere definitie van rijplezier hebben zeker?

Comment

16' op een A4 vergeleken met 18' op een Mondeo?

Ik heb net wel voor een Mondeo gekozen omdat ik de audi te saai en zielloos rijden vond

Zullen we een andere definitie van rijplezier hebben zeker?
                Oeps ja, sorry inderdaad... ik was even vergeten dat je met dikke velgen een veel betere wagen creeërt
                Ik denk dat jij looks en rijplezier met elkaar verwart.. is maar een vermoeden

We hebben hoe dan ook andere definities, dat wel. Geen probleem hoor, is maar best ook want diversiteit moet er zijn.

Comment

• een smallere band zorgt voor meer "vinnigheid" en een hogere bandwang voor meer comfort...

Ik vind de Mondeo ook mooier als de A4 maar vooral fijner rijden.

Diversiteit moet er idd zijn anders worden de wachtlijsten nog langer

Comment

• audi A4

hallow,
                    heb net mijn audi A4 vorige week besteld bij coox in hasselt. Ik heb hier al vele negatieve commentaren gehoord op coox, maar ben toch tevreden over de service.

Mijn audi A4

Ibis wit met zwart interieur
                    18" ster velgen
                    chroomomlijsting rond ramen
                    uitlaatsierstuk
                    s-sportvering 30mm
                    xenon met led

Ik hoop dat hij mooi sportief gaat ogen, ben 25 jaar, en hou meer van het sportieve dan van het klassieke, daarom ben ik ook voor de witte kleur gegaan

Op de bestelbon staat als leveringsdatum oktober....bij coox hebben ze mij beloofd dat hij normaal zou binnenkomen in augustus...ben benieuwd ...ik heb geen packs gekozen, en daardoor zou de productie sterk vooruitgeschoven worden. Ik hoop dat ze hem zo snel mogelijk zullen leveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dominico Bekijk Berichten
                      hallow,
                      heb net mijn audi A4 vorige week besteld bij coox in hasselt. Ik heb hier al vele negatieve commentaren gehoord op coox, maar ben toch tevreden over de service.

Mijn audi A4

18" ster velgen
                      uitlaatsierstuk
                      s-sportvering 30mm
                      xenon met led

Ik hoop dat hij mooi sportief gaat ogen, ben 25 jaar, en hou meer van het sportieve dan van het klassieke, daarom ben ik ook voor de witte kleur gegaan

Op de bestelbon staat als leveringsdatum oktober....bij coox hebben ze mij beloofd dat hij normaal zou binnenkomen in augustus...ben benieuwd ...ik heb geen packs gekozen, en daardoor zou de productie sterk vooruitgeschoven worden. Ik hoop dat ze hem zo snel mogelijk zullen leveren.
                      Proficiat. Gaat een knap zicht zijn int wit!

Nu ben je wel snel tevreden van je dealer. Zou je niet even wachten tot nadat de wagen geleverd is en dan beoordelen hoe de service er is? Om een wagen te verkopen zijn de meeste vriendelijk, pas achteraf merk je hoe goed een dealer is. Dat is mijn mening dan..
                      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dominico Bekijk Berichten
                        hallow,

Mijn audi A4

18" ster velgen
                        uitlaatsierstuk
                        s-sportvering 30mm
                        xenon met led

Proficiat! Prachtige configuratie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elsandero Bekijk Berichten
                          dit is een aanvulling
                          Ik heb het aangepast in de post 2 pg's terug. En heb dominico toegevoegd.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          En het is niet enkel de GPS die voor knopjes rond de pook zorgt hoor
                          Toch wel hoor.

De knopjes rond de pook komen er alleen icm GPS Basic (monochroom) of met het GPS Plus DVD. Een 'gewone' radio is niet voldoende voor die knopjes.

Comment

• ja ja tuurlijk,
                            ma mijn vader heeft een volkswagen touareg , en heeft die ook gekocht bij coox...hij is heel tevreden. En tuurlijk wil ik nie te snel conclusies trekken , we zullen zien he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Ik vind het maar zielig. Dan neem ik voor hetzelfde budget liever een A3 SB met wat opties op. Deze had echt niets, geen LEDS of S line of niets. Wss juist genoeg budget om de basis A4 te nemen. Geeft mij een gevoel van willen maar niet kunnen.
                              Ik zie niet in wat daar zielig aan is. Echt niet. Volgens mij zit alles wat je nodig hebt op de standaardversie
                              En een A3 ? Is vééél kleiner

Ik hoop dat iedereen denkt dat mijn Audi A4 Avant (16" Aero-velgen en zonder die vreselijke LEDs, met kentekens (2.0 TDi) en zwart leder (discreter)) volledig standaard is, vooral mijn medewerkers die weten dat het een firmawagen is.

Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
                              Mondeo is hondslelijk (zowel interieur als koetswerk).
                              En ik koop de Audi omdat ik dat de mooiste vind, en vanwege een aantal leuke uitrustingsmogelijkheden die mij interesseren. Logo was eerder een nadeel (is mijn eerste Duitse wagen), is de eerste keer dat ik een Duitse garage binnenging
                              BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                En ik koop de Audi omdat ik dat de mooiste vind, en vanwege een aantal leuke uitrustingsmogelijkheden die mij interesseren. Logo was eerder een nadeel (is mijn eerste Duitse wagen), is de eerste keer dat ik een Duitse garage binnenging
                                Dan toch iemand op zijn kleine piet getrapt...

Het is JOUW mening dat de mondeo hondslelijk "is". Als je naar de wachtlijsten kijkt zijn er veel mensen het er toch niet mee eens. Zo VIND ik de verlichting van de A4 binnen en vanbuiten een kermisattractie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                  Ik zie niet in wat daar zielig aan is. Echt niet. Volgens mij zit alles wat je nodig hebt op de standaardversie
                                  En een A3 ? Is vééél kleiner

Ik hoop dat iedereen denkt dat mijn Audi A4 Avant (16" Aero-velgen en zonder die vreselijke LEDs, met kentekens (2.0 TDi) en zwart leder (discreter)) volledig standaard is, vooral mijn medewerkers die weten dat het een firmawagen is.

Dat moet ik ook even onderstrepen.

Die Ford mondeo is als je hem vergelijkt met het vorige model aardig opgeknapt maar het is en blijft een lelijk ding. ongelooflijk zeg.

Hoe krijg je het in 1 adem over je lippen samen met Audi?

Hij mag echt niet in zijn schaduw staan.

Comment

Het is JOUW mening dat de mondeo hondslelijk "is". Als je naar de wachtlijsten kijkt zijn er veel mensen het er toch niet mee eens. Zo VIND ik de verlichting van de A4 binnen en vanbuiten een kermisattractie.
                                    De enige reden dat iemand een ford verkiest boven een Audi is zijn prijs. Geloof 4500 euro hier in NL.

Verder blijft het: Al draagt een ford een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.

Maar volgens mij zit je in het verkeerde topic.
                                    Of is die er niet?

Comment

Dus ja dat is MIJN mening en dus de ENIGE die er toe doet . Wat anderen denken is HUN probleem

Als ik de Mondeo OK had gevonden, had ik vanuit een buy-local idee zeker de Mondeo overwogen. Maar er zijn limieten. Ik vind hem ook te groot (A4 was eigenlijk al op het randje)

De kermisattractie aan de buitenkant van de A4 heb ik er zelf ook afgelaten

De audi is als leasewagen ook niet duurder trouwens , en zolang de wagen binnen mijn budget zit , trek ik me van de aankoopprijs ook niets aan

Comment

• Nog iemand die denkt dat zijn mening wet is...

Als je in objectieve rijtests ziet dat de mondeo het van de a4 wint moet je toch kunnen toegeven dat je minstens 1000 euro per ring betaalt... Geen probleem mee dat je het "imago" belangrijk vindt, maar om daarvoor op een betere (mondeo:zie de rijtests) te gaan kappen...

Comment

Nog iemand die denkt dat zijn mening wet is...

Als je in objectieve rijtests ziet dat de mondeo het van de a4 wint moet je toch kunnen toegeven dat je minstens 1000 euro per ring betaalt... Geen probleem mee dat je het "imago" belangrijk vindt, maar om daarvoor op een betere (mondeo:zie de rijtests) te gaan kappen...
                                          Voor mijn wagen is mijn mening wet inderdaad. IK moet ermee rijden, wat jan met de pet of een of andere autojournalist erover denkt laat me koud.

Ik heb de indruk dat je aan projectie doet ivm die kleine piet, redelijk gevoelig punt blijkbaar

Ik betaal niets meer . . Eigenlijk betaal ik niet voor mijn wagen

Comment

Working...
                                          X