Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• omg

Spoof jongeman:

jong of oud
    klein of groot
    arm of rijk

Ieder heeft zijn mening, we hebben die van u al lang door hoor. Stop nu maar met het kot hier op stelten te zetten. Het wordt tijd dat ge in uwe Ford kruipt, voor 5 euro gaat tanken, en wa gaat rondbollen met de autoruiten omlaag om wat uit te waaien. Maar let dan wel niet op Audi A4s, ge zou u wel eens slecht kunnen gaan voelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
      Dat heb je als je alleen je eigen mening laat gelden.
      In alle testen komt de A4 er het beste uit.
      tuurlijk heeft ie ook punten die wat minder zijn maar altijd nog beter dan alle minpunten van een Ford Mondeo.

Ikzelf heb nooit zo'n ding gehad gelukkig maar wij moeten erin rijden van het bedrijf.
      Wat een drama is dat zeg.

En deze mammie en pappie rijden idd in een Audi A4.
      Al zo'n 20 jaar en naar alle tevredenheid.
      Wel eens geprobeerd hoor een ander merk maar vlug weer terug naar echte kwaliteit

Laat ze dan eens zien... Kwaliteit blijft je enige punt. In de Autobild wint de Mondeo wel van alle minpunten van de A4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
        Spoof jongeman:

jong of oud
        klein of groot
        arm of rijk

Ieder heeft zijn mening, we hebben die van u al lang door hoor. Stop nu maar met het kot hier op stelten te zetten. Het wordt tijd dat ge in uwe Ford kruipt, voor 5 euro gaat tanken, en wa gaat rondbollen met de autoruiten omlaag om wat uit te waaien. Maar let dan wel niet op Audi A4s, ge zou u wel eens slecht kunnen gaan voelen...

Met mijn tankkaart kan wel wat meer tanken als 5 euro. Als alle schoolverlaters al met een Audi kunnen rijden wat kan je dan nog rijden als je wel iets hebt bereikt?

Audi rijders zijn net jaloers en voelen zicht slecht omdat een goedkoper merk een betere auto op de markt kan zetten. Ik lach er alleen maar om dat ze het niet kunnen verkroppen en toegeven.

Nog wat quotes van topgear dan:
        A4
        Beautifully designed and beautifully made, but we still can't help thinking it's just a little bit soulless.
        Mondeo:
        Ford has produced one hell of a car. Beautiful, relaxed, spacious and well built - it's everything a mid-range executive should be. Except it's a Ford and not a BMW. Its strengths should be enough to tempt buyers away from their 'executive' cars, but they probably won't.

Comment

• in principe moogt ge een mondeo ni vergelijken met een A4. Voor ongeveerl dezelfde prijs en uitrusting moet ge een mondeo vergelijken met een A3SB. Het is tussen deze auto's dat ik denkik ga kiezen (ik spreek dus wel over leaseprijzen he) en alhoewel ik al heel mijn jeugd een A3SB wou hebben moet ik toegeven dat de mondeo 1.8tdci plezanter rijd dan de A3SB 1.9tdi.

De mondeo had een luxuezer interieur maar ik vond dat van de A3 mooier, kwestie van smaak.
          Een A4 kan ik niet meer betalen in lease tegewoordig, das wel zonde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
            Ik ben geen Ford fan, ik sta open voor alle merken en heb ook rijtesten gedaan met zowat allemaal.

Lees deze test maar eens waar een Mondeo het wint van een A4 in een audi minded tijdschrift: http://www.autobild.de/artikel/vergl...eo_671580.html
            Hier was ik op aan het wachten. Ik ben blij dat jij het erbij hebt gehaald, dat heeft mij de moeite gespaard.

Je spreekt gezelf hier grandioos tegen. Uit de test blijkt duidelijk dat wat het rijden betreft de A4 (166 ptn) met kop en schouder uitsteekt boven de Mondeo en C5 (beide 154 ptn).
            Ga je nu nog beweren dat de Mondeo beter rijdt dan de A4?

Echt waar kerel, ga op een ander zeveren!

Comment

• 7 punten omdat de Mondeo 2m later stopt op 36m omdat ie groter is? De mondeo doet hier ook niet onder qua kwaliteit en afwerking.
              De mondeo is op het einde van de rit wel de betere auto.

Maar nog eens: de A4 is niet perfect. de Mondeo is niet perfect. Dus kom uit jullie ivoren toren en hou op met minachtend te doen over andere merken.

Comment

Nog wat quotes van topgear dan:
                Jeremy Clarkson van Top Gear heeft onlangs toegeven dat het niet uit maakt wat zij zeggen. Hij heeft vroeger over de Ford Orion gezegd dat het de slechtste auto ooit was en nadien werd het de best verkochte in de UK. Hij voegde er nog aan toe: "Top Gear is puur entertainement."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                  Echt waar kerel, ga op een ander zeveren!
                  Ga uw scooter op een ander verkopen. Het is hier een forum om te zeveren en geen marktplaats!

Comment

7 punten omdat de Mondeo 2m later stopt op 36m omdat ie groter is? De mondeo doet hier ook niet onder qua kwaliteit en afwerking.
                    De mondeo is op het einde van de rit wel de betere auto.
                    De A4 scoort in die categorie op elk vlak minstens even goed of beter, dus het zal niet alleen van de (slechtere) remmen van de Mondeo afhangen.

Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
                    Maar nog eens: de A4 is niet perfect. de Mondeo is niet perfect. Dus kom uit jullie ivoren toren en hou op met minachtend te doen over andere merken.
                    Ik heb nooit zoiets beweerd, in tegenstelling tot uzelf. Hetzelfde geldt voor die minaching.

Comment

Jeremy Clarkson van Top Gear heeft onlangs toegeven dat het niet uit maakt wat zij zeggen. Hij heeft vroeger over de Ford Orion gezegd dat het de slechtste auto ooit was en nadien werd het de best verkochte in de UK. Hij voegde er nog aan toe: "Top Gear is puur entertainement."

TopGear zie ik ook als puur entertainement. Daarom dat de Mondeo het ook van R8 won als Car of the Year: meer ziel en fun.

Comment

De A4 scoort in die categorie op elk vlak minstens even goed of beter, dus het zal niet alleen van de (slechtere) remmen van de Mondeo afhangen.

Ik heb nooit zoiets beweerd, in tegenstelling tot uzelf. Hetzelfde geldt voor die minaching.

Ik heb hier nooit gezegd dat de Mondeo perfect is. De A4 blijft weinig auto voor veel geld en kan ook op geen elk vlak in die test een goedkopere auto kloppen.

Comment

• en we zijn weer een vergelijking die slaat als kut op dirk,rijker...

Comment

• Dat kan ook alleen in een audi topic hé

Comment

• Spoof je bent onredelijk en een hopeloos geval. Ik ga dan ook geen verdere woorden aan u vuil maken en ik hoop dat de mods ingrijpen op uw kinderachtig gedrag.

Comment

• Omdat ik een forum gebruik voor wat het bedoeld is en jullie niet tegen jullie ongelijk kunnen?

Comment

• Spoof,

Met je 28 en je manier van discussiëren beschouw ik je ook nog een grote snotaap !!
                                  Maximum 10 jaar rij-ervaring, ook niet vet om zo over uit te pakken.
                                  Op dit forum zitten een aantal mensen die ervaringen willen uitwisselen, vragen stellen en op een positieve manier trachten contacten te leggen.
                                  Stop dan met jaloerse klap te verkopen, de pot en de ketel te verwijten, en laat de mensen die, om welke reden ook een Audi kopen of willen kopen of ervan dromen, rustig en zonder harde woorden op dit forum hun ding doen.

Comment

• Kan ik er aan doen dat het niveau zakt door de onzin waar ik op moet reageren?

10 jaar is nog altijd 7 jaar als die 21 jarigen hier allemaal.

Ik ben pas tussengekomen toen de pot de ketel begon te verwijten en er negatief en minachtend over andere merken werd gedaan.

Comment

Ik ben pas tussengekomen toen de pot de ketel begon te verwijten en er negatief en minachtend over andere merken werd gedaan.
                                      Moet je de BMW-topics hier eens bezoeken.

Comment

Ik heb hier nooit gezegd dat de Mondeo perfect is. De A4 blijft weinig auto voor veel geld en kan ook op geen elk vlak in die test een goedkopere auto kloppen.

Spoof je moet eens leren begrijpend te lezen.
                                        Je niveau is gewoonweg zielig te noemen.

Ik denk dat wij met zijn allen deze loser gewoon links moeten laten liggen.
                                        Hij weet kwaliteit niet in te schatten.

Comment

• Wat is er mis met een 21 jarige in een Audi A4? Gewoon een beetje gezond verstand gebruiken achter het stuur, net zoals bij elke andere auto, groot of klein.

En nee hij is niet van mammie of pappie, er bestaat zoiets als jarenlang weekendwerk, vakantiewerk, leningen, ...

Comment

Working...
                                          X