Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
    daar ben ik volledig met akkoord

Ik heb trouwens 4jaar terug zowel een mondeo als een audi in bezit gehad;
    en ik kan enkel zeggen dat het rijplezier van de audi de mondeo enorm overtrof!

de mondeo is heeft dan ook plaats moeten maken voor een 2é audi

Omdat je je buurman/familie er jaloerser mee kon maken?

Het zijn nu beide nieuwe wagens dus jouw vergelijk is hier niet op zijn plaats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
      Welk materiaal mag het dan wel zijn?
      Ik wist dat ik het voor de iets minder intellectueel begaafde medemens het duidelijker moest stellen.

Het interieur van Audi OOGT tenminste niet als plastieken brol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Ik wist dat ik het voor de iets minder intellectueel begaafde medemens het duidelijker moest stellen.

Het interieur van Audi OOGT tenminste niet als plastieken brol.
        Ben jij de definitie van het woord contradictie?

Comment

• Begint hier leuk te worden....

Ben er nu 32 zit aan mijn 18de wagen heb 3 jaar met een A4 B7 gereden en weet wat ik voel bij
          het rijden van deze wagen (A4 B8 ).

Het sobere interieur van de BM's en Benz'kes boeien me voor geen meter dus zijn we zéér
          tevreden met het "zogegde" van minder kwalitatief aangekleed dashboard.

Seffes zeggen ze nog dat ik met een Skoda rond rij

Maar ik blijf steeds kritisch tov een jong onervaren bestuurder die hier zijn mening komt geven.
          Last edited by ; 02/06/2008, 17:23.

Comment

Ben jij de definitie van het woord contradictie?
            Neen, ik kan hoogstens het levend voorbeeld zijn. Mooi geprobeerd, doch.

Comment

• [quote]
              Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
              Omdat je je buurman/familie er jaloerser mee kon maken?
              wat mijn buurman/familie denkt kan mij geen zak schelen

ik heb enkel een audi gekocht omdat deze de mondeo ( die trouwens maar 2 jaar was )overtrof op gebied van rijplezier

ik vind de mondeo een mooie wagen maar hij kan niet tippen aan een audi

smaken verschillen nu eenmaal
              sigpic

Comment

• 10 jaar is niet genoeg? Ik heb ook mijn portie aanloopwagens ea gehad.

Van de student-audifan neem je wel alles aan?

WAAR heb ik geschreven dat het kwalitatief minder is?

Comment

Neen, ik kan hoogstens het levend voorbeeld zijn. Mooi geprobeerd, doch.
                  Idd, goed dat je het beseft.

Comment

• [quote=B2F4U;2732464]

ik heb enkel een audi gekocht omdat deze de mondeo ( die trouwens maar 2 jaar was )overtrof op gebied van rijplezier

ik vind de mondeo een mooie wagen maar hij kan niet tippen aan een audi

smaken verschillen nu eenmaal
                    Wat hebben deze 3 zinnen met elkaar te maken? Smaak en rijplezier is iets totaal anders.

Comment

• *zucht*

wiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj wiiiiiillllleeeeeeeeeen foto's zien! wij willen foto's zien! wij willen foto's zien!

... van Audi A4's that is eh!

Comment

Idd, goed dat je het beseft.
                        Oei, je bent echt zo dom. En ik die het eerst maar veronderstelde

Comment

Oei, je bent echt zo dom. En ik die het eerst maar veronderstelde
                          Hou je naamkaartjes maar bij. Je weet zelf niet wat je allemaal uitkraamt.

Comment

Hou je naamkaartjes maar bij. Je weet zelf niet wat je allemaal uitkraamt.
                            Dan ga ik niet veel zijn met een naamkaartje, of staat daar op wat ik allemaal uitkraam?

Kom, omdat jij het bent, je mag nog eens een poging ondernemen

Comment

Dan ga ik niet veel zijn met een naamkaartje, of staat daar op wat ik allemaal uitkraam?

Kom, omdat jij het bent, je mag nog eens een poging ondernemen
                              Als je dat al niet begrijpt heeft het ook geen zin om daar nog meer woorden aan vuil te maken.

Comment

Als je dat al niet begrijpt heeft het ook geen zin om daar nog meer woorden aan vuil te maken.
                                Q.E.D.

Dank je, you made my day.

Comment

• lol

Comment

• Bon om is terug to the point waarmee het hele gezever begonnen is te komen:
                                    de spoof plaatst DIT

boven DIT

I mean, wreuh ?!
                                    Uiteraard los van het feit dat je 'meer betaald voor hetzelfde (of minder)' [dixit spoof] *wat je trouwens even hard doet bij bmw en mercedes imo, en die hekel je dan niet??* want dat is buiten de beginkwestie...

Comment

@glennvc
                                      Ford Europa valt volgens dit forum ook onder Duitse wagens.
                                      Je sais, daar is trouwens ook discussie over geweest, die opdeling is er nog maar net. Ford is in mijn ogen "half-Duits". Ik kan het merk best appreciëren. Ik heb op het autosalon zelfs meer tijd besteed op de Ford stand dan op de Audi stand. Precies omdat ik audi vrij goed ken en in Ford beter wilde leren kennen.

Als je de rijtest toch begint te relativeren zie je dat bij Fahrwerk het verschil op alle punten ook slechts amper 1 puntje is (uitgezonderd remmen voor die 2 meter)
                                      Inderdaad, de audi rijdt niet megaformidastisch beter, dat heb ik trouwens niet beweerd ook niet. Jij hebt wel aangehaald dat de Ford veel beter rijdt dan de A4. Dat is dus niet zo, ze zijn inderdaad aan mekaar gewaagd. Temeer omdat Ford zowat de beste FWD-onderstellen maakt op de hele markt, Audi kan met de laatste A4 nu mee en lijkt ze nu zelfs te overtreffen, daarvoor was dat even anders. De vorige A4 reed zelfs minder goed dan huidige passat als we het hebben over "sportief rijgedrag"

De kosten maken voor een leaserijder ook minder uit. Omdat er nergens grote verschillen zijn kan je ook concluderen dat beide wagens erg aan elkaar gewaagd zijn. Het grootste prijsverschil zit dan ook in de ringen. Mij geen probleem als jij daar veel geld aan wilt uitgeven maar besef dan ook dat je dat doet en je dan niet minachtend
                                      moet beginnen doen over een merk dat voor een stuk minder een - alles bij elkaar gezien - beter product op de markt zet.
                                      Ik heb nooit minachtend gedaan tegenover Ford, andere mensen hier wel, en dat praat ik ook niet goed. Maar ik denk dat die lichtjes geïrriteerd waren omdat jij hun nieuw bestelde wagens zat af te kraken 100 per uur. En dat is gegrijpelijk, want als autoliefhebber ben je trots als je een mooie wagen hebt bekomen. Dat dan zien afgekraakt worden is niet leuk, zeker niet als het ten onrechte is.

Zuiver rationeel gezien is de Ford misschien een beter product ja, dat geef ik toe. De Audi zijn meerprijs gaat voor de helft naar kwaliteit, en voor de helft naar naam, dat is nu eenmaal zo. De algemene kwaliteit van de A4 staat nog net wat hoger dan die van de Ford, maar niet veel meer. De laatste tijd leveren de "gewone" merken ook prachtige producten af.

Bij de PD diesels werd het uitbundig lawaai altijd gerelativeerd, nu wordt de stilte van een CR ironisch genoeg bejubeld?
                                      Ik bejubel net niets, en ik besef ook maar al te goed dat die PD-motoren, vooral de 1.9TDI, aan de luidruchtige kant waren. Maar je verwees naar de 2.0 TDI CR als een motor, minderwaardig aan de 200 CDI en de 318 gewoon omdat die ook in de passat ligt en omdat die al terugroepacties ondergaat. En de motor is niet minderwaardig, simple as that, noch is hij zovéél beter. Vandaag de dag is "beter" en "slechter" een verschil van 5 procent ofzo. Je zal mij niet van de daken zien staan schreeuwen wat een gewéldige motor dat wel is. Hij is gewoon momenteel nummer 1 van het trio, en dat kan morgen en overmorgen weer veranderen. Waar de Ford in dit geval zich situeert, geen idee. Daar heb ik geen ervaring mee, laatst nog meegereden met een 1.6TDCI van Ford en ik vond dat niet zo erg merkelijk luider of trillingsrijker dan onze 318D E90. Het verschil is er, maar niet echt megagroot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                        Bon om is terug to the point waarmee het hele gezever begonnen is te komen:
                                        de spoof plaatst DIT

FOTO ford

boven DIT

FOTO audi

I mean, wreuh ?!
                                        Uiteraard los van het feit dat je 'meer betaald voor hetzelfde (of minder)' [dixit spoof] *wat je trouwens even hard doet bij bmw en mercedes imo, en die hekel je dan niet??* want dat is buiten de beginkwestie...
                                        Appels met peren hé. Ofwel zet je een basic A4 naast een basic Mondeo, ofwel zet je een full A4 naast een full Mondeo. Geen basic Mondeo naast een full A4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                          Bon om is terug to the point waarmee het hele gezever begonnen is te komen:
                                          de spoof plaatst DIT

boven DIT

I mean, wreuh ?!
                                          Hopeloos: wat een vergelijking. Je plaatst de goedkoopste versie, die trouwens niet in België leverbaar is (dual zone airco is hier altijd standaard), tegen een veel duurdere Audi versie. Plaats eens auto's die evenveel kosten tegenover elkaar.

Mijn fanclub wil blijkbaar niet dat ik stop?

Comment

Working...
                                          X