Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
    10 jaar is niet genoeg? Ik heb ook mijn portie aanloopwagens ea gehad.

Van de student-audifan neem je wel alles aan?

WAAR heb ik geschreven dat het kwalitatief minder is?
    Was niet op u trouwens....

btw Het waren geen aanloopwagens

Comment

• Even nog eens wat leuk beeldmateriaal hier het forum opkegelen
      Om even voor wat verlossing te zorgen tussen al dat recent "gediscussieer"

Schitterende beelden vanaf 2min, de schauffeur laat het lijken alsof alles kinderspel is met quatro aandrijving...

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
        Even nog eens wat leuk beeldmateriaal hier het forum opkegelen

Schitterende beelden vanaf 2min, de schauffeur laat het lijken alsof alles kinderspel is met quatro aandrijving...
        super coolness die beelden!

Comment

• soms trekt die kar verdomd hard weg, of optisch bedrog?
          zalige beelden btw

Comment

Dus dat is week 23? In het slechtste geval maken ze hem op vrijdag, 13/06, en een week later zou je hem dan al hebben?

Mijne is uitgesteld naar week 21, vorige week dus, iemand een gedacht van wanneer ik hem dan zou krijgen? Want de garage weet weer van niets natuurlijk

Mijn week 19 gemaakt week 21 geleverd dus reken op twee weken vanaf produktie tot levering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
              Sorry beste mensen, maar ik ben het stilaan beu om al die zinloze discussies op dit forum
              te aanschouwen. Ik dacht dat je zowel op dit als op het avant forum meer informatie kon verkrijgen/ delen met andere " geinteresseerde leden over de A4 en/of AUDI in't algemeen.
              Nu to the point : Heeft er iemand al foto's van een avant in lavagrijs ?? Heb deze vraag ook op avant forum geplaatst. Ben zeer nieuwsgierig !!!

mee eens, dus stel je vraag dan ook op het avant forum op diversen pagina's in dit forum staan foto's van een a4 in lavagrijs je moet alleen even doorbladeren.

Comment

• Zalig filmpje @ hierboven! Zeker vanuit die helicopter.

Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                mee eens, dus stel je vraag dan ook op het avant forum op diversen pagina's in dit forum staan foto's van een a4 in lavagrijs je moet alleen even doorbladeren.
                Van de Berline zijn er wel een aantal in Lavagrijs te vinden, maar jammer genoeg (nog) niet van de Avant.

Comment

• Wagen besteld half februari en nog steeds geen productiedatum... pfff... Iemand zelfde periode besteld en wel al datum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten
                    Wagen besteld half februari en nog steeds geen productiedatum... pfff... Iemand zelfde periode besteld en wel al datum?
                    Ik besteld op 09/01/2008 en nog steeds geen produktieweek gekend. Voorlopig staat de mijne op WEEK 48 (half december!!) ze gingen navraag doen bij D'Ieteren (vorige week al) maar garage heeft nog geen antwoord gekregen, GRRrrrr begint me zo stillkes aan beu te worden!

1 jaar wachten op een auto is echt te lang, zeker als je stapelgek bent van die auto in kwestie..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten
                      Wagen besteld half februari en nog steeds geen productiedatum... pfff... Iemand zelfde periode besteld en wel al datum?
                      Ik heb op 18 februari besteld en ook nog steeds geen productieweek...De garage houdt nog steeds vol dat hij ten laatste in augustus geleverd zal worden...Ben is benieuwd...want ik vind 6 maanden al lang wachten...

Comment

• dit klopt toch echt niet meer hé... komaan!? 1 jaar wachten voor een wagen die eigenlijk mid-market is... maw deze categorie wagen moet vrij vlot van de band kunnen rollen.

Avants worden op 2 a 3 maand geleverd denk ik... waarom 't voor berlines zoveel langer moet duren ... pfff... Dieteren of Audi mag eens met een deftige uitleg afkomen en er ook wat aan doen hoor.
                        Tijdje terug was er iemand die voorstelde om ze te spammen via een mail adres van audi... is misschien nog wel een manier om ze wakker te schudden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                          dit klopt toch echt niet meer hé... komaan!? 1 jaar wachten voor een wagen
                          Tijdje terug was er iemand die voorstelde om ze te spammen via een mail adres van audi... is misschien nog wel een manier om ze wakker te schudden...

ja dat was ik, en ondanks dat ik nu wel een productieweek heb (Week 2 besteld op 23/01 multitronic 2.0 TDI met aps...wil ik nog wel graag meedoen met het spammen....;-)

Comment

• hey

2l tdi multitronic
                            besteld 09/02 nog geen productiedatum
                            dit is mijn conf.:
                            -lounge pack
                            -Pack Lifestyle Plus
                            -Verchroomde vensteromlijsting
                            -Xenon koplampen +
                            -zonder kentekens
                            - Parking system achter
                            - Audi-Soundsystem
                            - Radio Concert
                            - Licht- en regensenor
                            - Middenarmsteun vóór
                            - zwart parelmoer
                            - Sportstuurwiel driespraaks multifunctioneel in leder
                            - Lichtpakket
                            - iPod aansluiting
                            - Servotronic

velgen moet ik nog zoeken.
                            het worden zeker 19"

nu maar w8ten se ......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door uneak Bekijk Berichten
                              hey

2l tdi multitronic
                              besteld 09/02 nog geen productiedatum
                              dit is mijn conf.:
                              -lounge pack
                              -Pack Lifestyle Plus
                              -Verchroomde vensteromlijsting
                              -Xenon koplampen +
                              -zonder kentekens
                              - Parking system achter
                              - Audi-Soundsystem
                              - Radio Concert
                              - Licht- en regensenor
                              - Middenarmsteun vóór
                              - zwart parelmoer
                              - Sportstuurwiel driespraaks multifunctioneel in leder
                              - Lichtpakket
                              - iPod aansluiting
                              - Servotronic

velgen moet ik nog zoeken.
                              het worden zeker 19"

nu maar w8ten se ......
                              Proficiat met de bestelling!

Welke kleur heb je genomen? En heb je al een idee welke 19"ers je gaat nemen?

Ik heb je ineens toegevoegd aan het lijstje op pg. 102.

=> http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3031

Comment

Even nog eens wat leuk beeldmateriaal hier het forum opkegelen

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• thx
                                  dat weet ik nog niet maar ik zal ze wel vinden.....
                                  zwart parelmoer....

ik kan niet meer w8ten.
                                  mag niet te lang meer duren

Comment

• Een Spoof-bloemlezing:

Oorspronkelijk geplaatst door SPOOF
                                    Dachten ze maar allemaal zoals u: dan hoefde ik hier niks te zoeken.
                                    Smaak en rijplezier is iets totaal anders.
                                    Ik heb net wel voor een Mondeo gekozen omdat ik de audi te saai en zielloos rijden vond.
                                    Ik vind de Mondeo ook mooier als de A4 maar vooral fijner rijden.
                                    Een mondeo heeft betere punten als een A4 en omgekeerd.
                                    Ik heb niet gezegd dat je enkel voor het imago betaald maar een groot deel wat je extra betaalt tov een Mondeo wel.
                                    Toen ik dat zo allemaal las dacht ik nog van "ja die Spoof, van de Nederlandse taal heeft ie niet veel kaas gegeten, en hij kent ook al niks van auto's, poor sod!".

En dan lees je in een latere post het volgende, van de hand van dezelfde auteur:

Op jouw leeftijd zou je de jou/jouw regels toch al mogen kennen.
                                    Absoluut briljant! Schitterend in al z'n eenvoud...

Sta me toe u even te ontleden aan de hand van uw eerdere reacties:

Nog iemand die niet begrijpend kan lezen: je moet maar wat met computers kunnen werken om met een audi te kunnen rijden.
                                    Als ik uw reacties zo lees, dan zijn tegenwoordig blijkbaar zelfs een minimum aan intelligentie of een gedegen basiskennis Nederlands geen vereiste meer om toch nog een Ford Mondeo leasebak onder je kloten geduwd te krijgen. Ja, als je dan ook nog eens met computers kan werken, dan is je broodje helemaal gebakken natuurlijk... Ik lees tussen de regels het volgende: je informatica-collega's op je werk hebben wel voldoende budget gekregen om een A4 te kunnen leasen, jij niet, en dat steekt precies een beetje.
                                    Ik kan net wel uit een hokje denken; Mocht audi in de toekomst met beter rijdende auto's komen wil ik zeker overwegen.
                                    Je zinsconstructie rammelt een beetje, maar ik denk dat je wil zeggen dat je hoopt dat je in de toekomst hetzelfde leasebudget zal krijgen als je collega's-informatici. Sorry man, ik vrees ervoor.

Ik heb ook mijn portie aanloopwagens ea gehad.
                                    Je bent met andere woorden overal met je klikken en je klakken buitengesmeten na het aflopen van je proefperiode. Volkomen terecht, dat kan ik je wel zeggen.

Als alle schoolverlaters al met een Audi kunnen rijden wat kan je dan nog rijden als je wel iets hebt bereikt?
                                    Die schoolverlaters hebben alvast één ding bereikt dan: ze zijn het Nederlands machtig, iets wat men van u bezwaarlijk kan zeggen. Ah ja, zij kunnen blijkbaar wel een A4 inpassen in hun leasebudget, jij niet, ook al werk je al veel langer voor het bedrijf.

Benieuwd als jullie nog hetzelfde denken als jullie 28 zijn.
                                    Ik ben er 30 en forever young baby. Nen otto mee tetten en oren en sjieke gjaante zen nog altaa veule belangraaker dan een aage houwes!

Comment

• welkom en laat je vooral gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        welkom en laat je vooral gaan

Yep, dat kan al tellen als binnenkomer ;-)
                                        Sintruin till I die

Comment

• Na fabriek APS inbouw

Dit vondt ik op het Duitse A4 forum, hadden daar ook problemen met levertermijnen door APS en een klant heeft die achteraf laten inbouwen, tot grote ergernis helaas.
                                          Hier een voorbeeld van het resultaat, oordeel zelf of dit door de beugel kan ...

Comment

Working...
                                          X