Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DaBomma

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
      Dit vondt ik op het Duitse A4 forum, hadden daar ook problemen met levertermijnen door APS en een klant heeft die achteraf laten inbouwen, tot grote ergernis helaas.
      Hier een voorbeeld van het resultaat, oordeel zelf of dit door de beugel kan ...

http://www.motor-talk.de/forum/aktio...4408&ajax=true
      wtf dat trekt op de ballen Koop je al beter van die opkleef-dingen,dat valt al even hard op maar tis dan tenminste nog veel goedkoper ook wss...

Comment

Dit vondt ik op het Duitse A4 forum, hadden daar ook problemen met levertermijnen door APS en een klant heeft die achteraf laten inbouwen, tot grote ergernis helaas.
        Hier een voorbeeld van het resultaat, oordeel zelf of dit door de beugel kan ...

Dat ziet er idd niet goed uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaBomma Bekijk Berichten
          Die schoolverlaters hebben alvast één ding bereikt dan: ze zijn het Nederlands machtig, iets wat men van u bezwaarlijk kan zeggen.
          Ik zou maar niet té hoog van de toren blazen, foutloos is je repliek ook niet.

Anderzijds ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig van wie deze dubbelaccount zou kunnen zijn...

Comment

Da zijn juist van die stoffen tsjoepkes da ge op de poten van uw stoelen plakt zodat ze beter schuiven
            Die sensoren mochten toch net iets meer INgebouwd zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
              tsjoepkes
              negerinnentetten?

Comment

• Ook wel beter bekend als viltjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                  Ook wel beter bekend als viltjes
                  Thx
                  Zoiets dus:

Comment

• Een Spoof-bloemlezing:

Toen ik dat zo allemaal las dacht ik nog van "ja die Spoof, van de Nederlandse taal heeft ie niet veel kaas gegeten, en hij kent ook al niks van auto's, poor sod!".
                    Ik neem geen dag om een bloemlezing op te stellen dus de zinnen zouden nu en dan eens niet perfect kunnen zijn.
                    Blijkbaar ken ik de verschillen tussen de auto's beter als jou.

En dan lees je in een latere post het volgende, van de hand van dezelfde auteur:

Absoluut briljant! Schitterend in al z'n eenvoud...

Sta me toe u even te ontleden aan de hand van uw eerdere reacties:

Als ik uw reacties zo lees, dan zijn tegenwoordig blijkbaar zelfs een minimum aan intelligentie of een gedegen basiskennis Nederlands geen vereiste meer om toch nog een Ford Mondeo leasebak onder je kloten geduwd te krijgen. Ja, als je dan ook nog eens met computers kan werken, dan is je broodje helemaal gebakken natuurlijk... Ik lees tussen de regels het volgende: je informatica-collega's op je werk hebben wel voldoende budget gekregen om een A4 te kunnen leasen, jij niet, en dat steekt precies een beetje.

Ik had ook een basis A4 kunnen leasen. Mijn collega's hebben hetzelfde budget.

Je zinsconstructie rammelt een beetje, maar ik denk dat je wil zeggen dat je hoopt dat je in de toekomst hetzelfde leasebudget zal krijgen als je collega's-informatici. Sorry man, ik vrees ervoor.

Je bent met andere woorden overal met je klikken en je klakken buitengesmeten na het aflopen van je proefperiode. Volkomen terecht, dat kan ik je wel zeggen.
                    Je kan nogal voorbarige conclusies trekken. Ik heb een interessantere en beter betaalde job gevonden.

Die schoolverlaters hebben alvast één ding bereikt dan: ze zijn het Nederlands machtig, iets wat men van u bezwaarlijk kan zeggen. Ah ja, zij kunnen blijkbaar wel een A4 inpassen in hun leasebudget, jij niet, ook al werk je al veel langer voor het bedrijf.
                    Blijkbaar andere van u ook niet.
                    Die schoolverlaters kunnen een basis A3 inpassen als ze dik bijbetalen. Dat ze na een jaar spijt hebben omdat ze niet weg kunnen (nog een paar duizend euro aan de auto af te betalen) en dan maar elke dag tegen hun goesting moeten gaan werken, vind ik zielig.

Ik ben er 30 en forever young baby. Nen otto mee tetten en oren en sjieke gjaante zen nog altaa veule belangraaker dan een aage houwes!
                    Verstand komt met de jaren. Bij jou duurt heb blijkbaar wat langer.
                    Last edited by ; 04/06/2008, 11:43.

Comment

• *zucht*
                      AutoMinded.be

Comment

• heb net eens naar de garage gebeld om te checken of mijn bestelling via de fleet-manager wel degelijk goed (en tot in de details correct) doorgekomen was en ja! Hij is effectief besteld en levering zou september zijn (ahum)... verkoper zei nog dat ze normaal januari opgeven maar deze garage (in Geel) zou nogal veel pre-orders voorzien hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spoof Bekijk Berichten
                          Ik had ook een basis A4 kunnen leasen. Mijn collega's hebben hetzelfde budget.
                          Zelf zou ik dat niet doen (ik wil comfort) , maar iedereen zijn recht.
                          BMW 420dA : >>>

Comment

Ergens had ik misschien wel verwacht dat het minder mooi ging zijn dan AF-fabriek, maar toch.

En dan nog eens zo'n zwart opvallend cirkeltje erin..

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                            Da zijn juist van die stoffen tsjoepkes da ge op de poten van uw stoelen plakt zodat ze beter schuiven

Eigenlijk kan je het met niets beter vergelijken, jammer genoeg.

Comment

Maar tegenwoordig kan je toch bij zelfs de goedkoopste sensoren er over heen lakken? Dus gewoon even demonteren en volledig wit spuiten... of ben ik mis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                Maar tegenwoordig kan je toch bij zelfs de goedkoopste sensoren er over heen lakken? Dus gewoon even demonteren en volledig wit spuiten... of ben ik mis?
                                De 'problemen' met de parkeersensoren zijn bij Audi volledig opgelost. De oorzaak van de problemen lag echter niet bij de fabrikant van de sensoren maar volledig bij Audi zelf. Bosch is de producent maar maakt niet enkel voor Audi die sensoren hé. En toch was Audi het enige automerk waar er vertraging was, zogezegd omwille van die sensoren ...

Audi had een fout gemaakt bij de inschatting van de vraag naar de nieuwe A4. En als Audi niet doorgeeft aan Bosch dat er tijdelijk een productieverhoging moet komen ... tja, dan kan dat wel eens tot achterstand leiden.

Enfin, de achterstand is nu ingehaald en als je nu een A4 berline of Avant met APS besteld, dan moet je gemideld 3 à 4 maanden wachten. Een stuk beter dan 7 à 8 maanden wachten hé. Alleen jammer voor de mensen die reeds in februari al besteld hadden en dus hun bestelling 3 maanden hebben zien verschuiven.

In ieder geval, ik wens iedereen die binnenkort met zijn A4 rondrijdt veel rijplezier. Ik zal met de mijne eind augustus kunnen rondcruisen in Sint-Truiden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                  Ik besteld op 09/01/2008 en nog steeds geen produktieweek gekend. Voorlopig staat de mijne op WEEK 48 (half december!!) ze gingen navraag doen bij D'Ieteren (vorige week al) maar garage heeft nog geen antwoord gekregen, GRRrrrr begint me zo stillkes aan beu te worden!

1 jaar wachten op een auto is echt te lang, zeker als je stapelgek bent van die auto in kwestie..
                                  Ik hoop voor u dat het geen jaar gaat duren, (lijkt mij toch overdreven) ik heb gisteren naar de garage geweest en men heeft mij gemeld dat de productie gepland is voor week 29. is wel nog niet officiel bevestigd . ik heb de mijne besteld op 21 januari. ik hoop dat het klopt of ik zal eens terugkloppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
                                    De 'problemen' met de parkeersensoren zijn bij Audi volledig opgelost. De oorzaak van de problemen lag echter niet bij de fabrikant van de sensoren maar volledig bij Audi zelf. Bosch is de producent maar maakt niet enkel voor Audi die sensoren hé. En toch was Audi het enige automerk waar er vertraging was, zogezegd omwille van die sensoren ...

Audi had een fout gemaakt bij de inschatting van de vraag naar de nieuwe A4. En als Audi niet doorgeeft aan Bosch dat er tijdelijk een productieverhoging moet komen ... tja, dan kan dat wel eens tot achterstand leiden.

Enfin, de achterstand is nu ingehaald en als je nu een A4 berline of Avant met APS besteld, dan moet je gemideld 3 à 4 maanden wachten. Een stuk beter dan 7 à 8 maanden wachten hé. Alleen jammer voor de mensen die reeds in februari al besteld hadden en dus hun bestelling 3 maanden hebben zien verschuiven.

In ieder geval, ik wens iedereen die binnenkort met zijn A4 rondrijdt veel rijplezier. Ik zal met de mijne eind augustus kunnen rondcruisen in Sint-Truiden.
                                    Waarom moet ik dan een jaar op de mijne wachten.. ik krijg nog altijd den uitleg van de parkeersensors te horen..

Comment

• Iemand enig idee of er andere (lees: goedkopere) uitlaatsierstukken ergens te verkrijgen zijn dan de originele van Audi? 't Tjoeining gehalte moet dan wel nihil zijn en zoveel mogelijk op 't origineel gelijken... *ahum*
                                      Mocht iemand al eens kunnen doorgeven wat de diameter zou moeten zijn enzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                        Waarom moet ik dan een jaar op de mijne wachten.. ik krijg nog altijd den uitleg van de parkeersensors te horen..
                                        wanneer heb je jou wagen besteld? Bij welke garage?

Comment

• Op 09/01/2008 NAM Gent

Comment

Working...
                                          X