Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
    In ieder geval, ik wens iedereen die binnenkort met zijn A4 rondrijdt veel rijplezier. Ik zal met de mijne eind augustus kunnen rondcruisen in Sint-Truiden.
    Waar heb je hem besteld ? Als ge hem hebt moet ge'm maar eens komen laten zien he thuis ;-)
    Wij wonen tegenover de brouwerij van kerkom vanaf volgende maand !
    Sintruin till I die

Comment

• Morgen mocht ik nog eens bellen op de garage, dan zouden ze meer weten ivm waar mijn "pakje" zich bevind...
      Dat het maar snel ochtend is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Waar heb je hem besteld ? Als ge hem hebt moet ge'm maar eens komen laten zien he thuis ;-)
        Wij wonen tegenover de brouwerij van kerkom vanaf volgende maand !
        Hopelijk zie je vanaf midden juli de onze dan ook elke dag passeren ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
          ik dacht dat de maximum maat voor de keuring altijd overeenkomt met wat de dealer kan leveren in hun standaars sportversie...bij de A4 dacht ik de 18", ik weet dit niet zeker, maar ik zal eens mailen naar mijn dealer....ik laat je iets weten...

grtz
          Net info binnen...
          235/40R18 91W zou de maat moeten zijn die maximum door de keuring geraakt op een A4B8

Grtz

Comment

Net info binnen...
            235/40R18 91W zou de maat moeten zijn die maximum door de keuring geraakt op een A4B8

Grtz
            De 5 spaaks star velgen zijn thans 245/40R18? Dat mag misschien ook nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
              De 5 spaaks star velgen zijn thans 245/40R18? Dat mag misschien ook nog
              Gelukkig zijn in NL de keuringsregels anders.. gister volledig legaal 18" S8 velgen gemonteerd met 245/40 Pirellis. Ging naar de bandenboer voor een setje RS4 velgen, toch maar de iets beschaafdere S8 velgen genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rvdm Bekijk Berichten
                Gelukkig zijn in NL de keuringsregels anders.. gister volledig legaal 18" S8 velgen gemonteerd met 245/40 Pirellis. Ging naar de bandenboer voor een setje RS4 velgen, toch maar de iets beschaafdere S8 velgen genomen.
                Ohhh Prachtig!! Heb je een sportonderstel eigenlijk?

Comment

• Nee, geen sportonderstel. Dit onderstel is al goed zoals het is, voor het betere stuurwerk heb ik geen sportonderstel nodig (in tegenstelling tot mn vorige A4 2.0tdi MT uit 2006!). Optisch ziet een sportonderstel er natuurlijk nog iets beter uit.

Comment

• die zijn inderdaad superrrrrrrr!

Comment

• Heeft iemand een idee waar ik een mooier uitlaat eindstuk (chroom) kan krijgen voor een 1.8tfsi?! De Audi dealer schijnt ze te verkopen, maar ik vind 90 E best veel geld voor twee stukjes blinkende buis.

Comment

Nee, geen sportonderstel. Dit onderstel is al goed zoals het is, voor het betere stuurwerk heb ik geen sportonderstel nodig (in tegenstelling tot mn vorige A4 2.0tdi MT uit 2006!). Optisch ziet een sportonderstel er natuurlijk nog iets beter uit.
                        Over het rijgedrag maakte ik me niet zo veel zorgen, had alleen bang dat hem wat hoog op zijn pootjes zou staan zonder sportonderstel...
                        Maar nu zie ik dat in combinatie met 18" het er heel netjes uitziet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Esch Bekijk Berichten
                          ----------------------------------------------------------

Nog geen antwoord gehad op mijn eerdere vraag. Heb nu onderstaande mail naar Audi gestuurd.

Dear,

I do understand this question has to be investigated, but in my opinion it can't be that difficult to find out why a new A4 in Germany/Netherlands can be delivered within 3 months while in Belgium it takes 6-8 months (due to problems with the accoustic parking system)?

I also want to know why we are being told by our Belgian importer (D'Ieteren) that the accoustic parking system is causing the delays while apparently the same accoustic parking system is not causing delay problems in other countries.

Is it possibly to let me know when I can expect an answer to my question?

Best regards,

Even om te laten weten dat ik nog steeds niets van Audi heb gehoord maar dat ik hun blijf lastigvallen.

------------------

Van:xVerzonden:donderdag 5 juni 2008 10:42:28Aan: service@audi.de
                          Dear,

It has been more than 3 weeks since I first mailed you my question. I haven't recieved an answer. I didn't even get any kind of reaction on my two last mails.

I find this unacceptable!!!!

I'm active on a forum where the new A4 is being discussed. A lot of people are disappointed and are looking forward to your reaction.
                          I'm sorry I have to tell you, but until now their vision of the service Audi delivers has been confirmed

I hope to recieve an email very soon, otherwise I suggest you rename the email-adres 'service@audi.de' into 'no-service-at-all@audi.de' !!

Best regards,
                          x

From: x
                          To: service@audi.de
                          Subject: FW: Your request to Audi
                          Date: Fri, 30 May 2008 12:04:09 +0200

.ExternalClass .EC_hmmessage P{padding:0px;}.ExternalClass body.EC_hmmessage{font-size:10pt;font-family:Tahoma;}Dear,

When can I expect an answer to my questions? I'm very frustrated not getting any feedback at all...

Best regards,
                          x

Comment

Even om te laten weten dat ik nog steeds niets van Audi heb gehoord maar dat ik hun blijf lastigvallen.
                            Ik snap het ook allemaal niet, heb juist nog eens gesproken met mijn verkoper, die zei dat mijn auto in belgië is, en dat dat het enige is wat ze weten...
                            Het hangt nu volgens hem af van het transportbedrijf als deze veel werk hebben of niet, dus hij zou namiddag kunnen aankomen, maar ook evengoed volgende week dinsdag

In deze tijd van internet en communicatie... in principe zouden ze me de gps coordinaten kunnen doorgeven van de vrachtwagen (beetje overdreven, maar het is zeker niet onmogelijk )

Comment

Ik snap het ook allemaal niet, heb juist nog eens gesproken met mijn verkoper, die zei dat mijn auto in belgië is, en dat dat het enige is wat ze weten...
                              Het hangt nu volgens hem af van het transportbedrijf als deze veel werk hebben of niet, dus hij zou namiddag kunnen aankomen, maar ook evengoed volgende week dinsdag

In deze tijd van internet en communicatie... in principe zouden ze me de gps coordinaten kunnen doorgeven van de vrachtwagen (beetje overdreven, maar het is zeker niet onmogelijk )
                              ne mens zou geneigd zijn om er zelf (god weet waar) om te rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                ne mens zou geneigd zijn om er zelf (god weet waar) om te rijden!
                                Naar D'Ieteren ken ik de weg al, kans is groot dat hij daar ergens staat

Weet iemand toevallig de gegevens van welke velgen er op de A4 passen? Vind hier net RS4 velgen op een website, volgens hun origineel van audi (hoe kan je dat zien?)
                                Met deze gegevens:
                                18"
                                8J
                                ET45
                                steek 5*112

Passen deze?

Comment

I suggest you rename the email-adres 'service@audi.de' into 'no-service-at-all@audi.de' !!
                                  Good one!

Comment

Naar D'Ieteren ken ik de weg al, kans is groot dat hij daar ergens staat

Weet iemand toevallig de gegevens van welke velgen er op de A4 passen? Vind hier net RS4 velgen op een website, volgens hun origineel van audi (hoe kan je dat zien?)
                                    Met deze gegevens:
                                    18"
                                    8J
                                    ET45
                                    steek 5*112

Passen deze?
                                    Normaal gezien passen deze, maar pas op bij aanschaf van velgen dat het naafgat 66.6mm is bij de nieuwe A4 (en bij de A5), en niet 57,x, zoals bij andere Audi's. Bij mijn S8 velgen (ook 18"), zie foto hierboven, hebben ze het naafgat groter gemaakt. Ik heb de mijne gekocht bij http://www.reedijk-banden.nl/, dit op advies van een Audi medewerker (!!), hij vertelde me dat Audi zelf hier ook zijn velgen koopt. Zit net boven Breda.

Comment

• ps: nog ivm mijn eerdere mail over die 18" als moaximu voor de kuering...nog wat info gehad van mijn dealer...

ivm dat velgen verhaal laat de autokeuring een afwijking toe van een paar procenten ; best belt u naar de keuring en geef je chassisnr en dan kunnen die perfect zeggen wat toegelaten is volgens de belgische wet ik geloof dat 19" en mischien 20" ook mogelijk is "

Comment

Knappe keuze!

Comment

Net info binnen...

Grtz
                                          Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
                                          ps: nog ivm mijn eerdere mail over die 18" als moaximu voor de kuering...nog wat info gehad van mijn dealer...

ivm dat velgen verhaal laat de autokeuring een afwijking toe van een paar procenten ; best belt u naar de keuring en geef je chassisnr en dan kunnen die perfect zeggen wat toegelaten is volgens de belgische wet ik geloof dat 19" en mischien 20" ook mogelijk is "
                                          19" is zowiso nog toegelaten, al dan niet op een S-Line. Want AF-fabriek biedt Audi onderandere de RS4-velgen aan en deze hebben een maat van 255/35R19.

20" betwijfel ik.

Comment

Working...
                                          X