Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er staat een A4 met 19'' velgen in audi showroom te Tielt. 7 dubbel spaaks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rvdm Bekijk Berichten
      Gelukkig zijn in NL de keuringsregels anders.. gister volledig legaal 18" S8 velgen gemonteerd met 245/40 Pirellis. Ging naar de bandenboer voor een setje RS4 velgen, toch maar de iets beschaafdere S8 velgen genomen.

Prachtige keuze!
      Net beslist om de 18duims RS4 te leggen.... nu staat de twijfel weer toe!

Comment

• Is er al geweten wanneer de 2.0 tdi 170pk (163evt) komt?
        En wat het prijsverschil zou zijn met de 136pk-versie?
        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Waar heb je hem besteld ? Als ge hem hebt moet ge'm maar eens komen laten zien he thuis ;-)
          Wij wonen tegenover de brouwerij van kerkom vanaf volgende maand !
          Ik heb 'm in Kontich besteld omdat ik in die regio werk en het is een firmawagen. Maar ik woon in Kortenbos.

Comment

• Las net de vraag int het Avant forum als het mogelijk is een video dvd af te spelen als je de optie GPS + hebt?

Comment

Normaal gezien passen deze, maar pas op bij aanschaf van velgen dat het naafgat 66.6mm is bij de nieuwe A4 (en bij de A5), en niet 57,x, zoals bij andere Audi's. Bij mijn S8 velgen (ook 18"), zie foto hierboven, hebben ze het naafgat groter gemaakt. Ik heb de mijne gekocht bij http://www.reedijk-banden.nl/, dit op advies van een Audi medewerker (!!), hij vertelde me dat Audi zelf hier ook zijn velgen koopt. Zit net boven Breda.
              Zitten bij deze velgen de naafringen er ook tussen of kunnen deze achterwege blijven!!!

Bij originele velgen zitten de naafringen er niet tussen.

Comment

Gelukkig zijn in NL de keuringsregels anders.. gister volledig legaal 18" S8 velgen gemonteerd met 245/40 Pirellis. Ging naar de bandenboer voor een setje RS4 velgen, toch maar de iets beschaafdere S8 velgen genomen.

Amaai die ziet er mooi uit! Die van mij is ook standaard dus kan hij zonder onderstel toch nog
                erg mooi zijn. We moeten eens met de baas over winterbanden EN velgen gaan praten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichten
                  Prachtige keuze!
                  Net beslist om de 18duims RS4 te leggen.... nu staat de twijfel weer toe!

RS4 is toch enkel in 19' of vergis ik mij ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SnellenEd Bekijk Berichten
                    Amaai die ziet er mooi uit! Die van mij is ook standaard dus kan hij zonder onderstel toch nog
                    erg mooi zijn. We moeten eens met de baas over winterbanden EN velgen gaan praten.

proficiat met je mooie keuze

jij kan er tenminste al mee pronken ik (en nog vele anderen) moeten nog wachten voor we ons bigouke mogen afhalen
                    iedereen nog sterkte gewenst met het wachten en voor diegene die hem al in hun bezit hebben mag ik aub eens meerijden:p:p
                    ik moet nog wachten tot augustus als we audi nog mogen geloven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                      Nee dat klopt.

Alle andere maten zijn replica's. Dus dan heb je een naafring ertussen.
                      Overigens is mij verteld dat de originele 19 inch RS4 ook niet passen onder de nieuwe A4.

Of vergis ik me hierin?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                        ne mens zou geneigd zijn om er zelf (god weet waar) om te rijden!
                        Heb dat zelfs al voorgesteld aan de garage om er gewoon naar Ingolstadt om te rijden :-)

Comment

• Velgen

Ik heb 19" velgen gekocht, weliswaar replica's van de S5 maar echt prachtig ! Kleur : antraciet
                          Ze passen zowel op de A4 als op de A5 !
                          Maten zijn 19" 245/35 en voor de keuring naar 't schijnt geen probleem !
                          Maandag heb ik de velgen maar mijn wagen zal eind deze maand binnen zijn, deze 19" velgen
                          samen met de verlagingskit zal wel de moeite zijn !

Wat het uitlaatsierstuk betreft, dit kan je bestellen in de audi shop aan 77 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichten
                            proficiat met je mooie keuze

jij kan er tenminste al mee pronken ik (en nog vele anderen) moeten nog wachten voor we ons bigouke mogen afhalen
                            iedereen nog sterkte gewenst met het wachten en voor diegene die hem al in hun bezit hebben mag ik aub eens meerijden:p:p
                            ik moet nog wachten tot augustus als we audi nog mogen geloven
                            Ik nog tot december :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
                              Ik heb 19" velgen gekocht, weliswaar replica's van de S5 maar echt prachtig ! Kleur : antraciet
                              Maandag heb ik de velgen maar mijn wagen zal eind deze maand binnen zijn, deze 19" velgen

Wat het uitlaatsierstuk betreft, dit kan je bestellen in de audi shop aan 77 euro.
                              Kan je me de prijs van die velgen laten weten via pm ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
                                Zitten bij deze velgen de naafringen er ook tussen of kunnen deze achterwege blijven!!!

Bij originele velgen zitten de naafringen er niet tussen.
                                Ik weet niet wat de originele maat van het naafgat was van deze velgen, wel dat ze een uurtje nodig hadden om het gat uit te draaien tot 66,6mm. Er zitten nu geen ringen tussen.

Had eigenlijk een set vrijwel nieuwe TT velgen gekocht, model 17" Yspaak, origineel Audi, maar door het te kleine naafgat pasten ze niet op de A4. Achteraf gezien had ik deze kunnen laten uitdraaien (deze zijn nu dus weer te koop... als er iemand interesse heeft?! ;-) )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten

Cool! Morgen bestellen bij mijn Rietje vrienden, 77 EUR is nog te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                                    Had het idd over replica's (cfr. www.autoexclusive.be)...

Comment

Cool! Morgen bestellen bij mijn Rietje vrienden, 77 EUR is nog te doen.
                                      mja 77 euro... kan goedkoper hé OK ... ik weet dat 't onnozel kan klinken 77 euro op een wagen van >30.000 euro maar er zijn grenzen hé Neen serieus eerst verkopen ze 't vlotjes aan de helft van 77 euro en omdat 't aanslaat verdubbelen ze de prijs en dat terwijl je ergens anders (maar waar hé?) zo'n uitlaatsierstuk wel voor veel minder kan verkrijgen.

Net zoals een paar andere forummers hier vraag ik me af wat de diameter van zo'n uitlaatsierstuk moet zijn voor de 2.0 TDI en waar er adresjes zijn waar je kan gaan shoppen. (??) Let wel: 't mag er niet te tjoening-achtig (dus zo origineel mogelijk) uitzien *ahum*
                                      Last edited by ; 06/06/2008, 09:17.

Comment

• We're getting closer

't ziet er naar uit dat den Dielis in Bornem het toch aan het juiste einde had.
                                        Mijn "pakketje" staat op den truck richting Bornem en gaat vandaag of ten laatste maandag geleverd worden ... enkel de papieren naar de leasing sturen en enkele dagen wachten tot het magische moment

Comment

• Iedereen is trouwens welkom op de tweede Audi-Meeting !!

Comment

Working...
                                          X