Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichtenwaar vind ge die machtige fotos ???Audis zweites SUV drängt in viele Reviere. Die Konkurrenz des Q5 heißt BMW X3 und Mercedes GLK, steht aber auch gleich nebenan. Der A4 Avant hat als Nobel-Kombi ähnlich viel Talent und Image – und zudem die gleiche Technik.
Zijn idd wel knappe foto's. Avant + S-Line + Exterieurpakket + 19" RS4's = ²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenGoogle durft er wel eens hebben.
ikzelf heb 18" besteld en begin nu wat te twijfelen of ik nie beter 19" had besteld , zijn wel replica.
die wielkasten zijn echt groot he.
wat denken jullie?
trouwens mijn auto is gemaakt deze week ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichtenik ben op zoek naar een foto van RS 4 velgen op a4 avant zonder verlaging .
ikzelf heb 18" besteld en begin nu wat te twijfelen of ik nie beter 19" had besteld , zijn wel replica.
die wielkasten zijn echt groot he.
wat denken jullie?
trouwens mijn auto is gemaakt deze week ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenWanneer besteld? Welke versnellingsbak?
gewoon 6 versnellingen manueel .
wat vind je van de velgen de 18" of 19 " .
ik was ervan overtuigd 18" maar nu ik de grotere zie weet ik het niemeer hoor .
veel verschil in comfort ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenDenk dat hij met 19" heel hard zal worden... welke velgen had je voor ogen? link naar topic?
een topic is hier niet over denk ik , of wat bedoel je daarmee ?
gaat dat dan toch zoveel verschil geven in comfort , 18" en 19" .
sorry voor de domme vragen , is de eerste keer dat ik velgen aanschaf op een auto .
de a4 nu heeft da wel nodig he ... die wielkasten daar kunde in verloren lopen !
ik heb bang dat de RS4 te klein gaan lijken in 18" ?
tis trouwens ne fantoomzwarte .
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEen maatje groter en die kar droppen, en het zal er veel beter uitzien. Nu is het precies een A4 Allroad.
18 inch s5 wielen is super gaaf kijk op de site van Lenso wheels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten18 inch s5 wielen is super gaaf kijk op de site van Lenso wheels.
of type bij google s5 en bij afbeeldingen staan voldoend voorbeelden van de s5 velg.
ik wilde eerst ook rs4 maar ben nu blij dat ik even heb gewacht staat echt veel mooier en is exclusiever de rs4 zie je bovendien tegenwoordig op alle duitse automerken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk BerichtenAuto is in de garage aangekomen .Lange wachttijd is voorbij.ik ga nu mijn wagen halen!!!maar eerst papierwerk in orde brengen voor omniumverzekering.ik ben blij, ik ben blij,ik ben blij,blij blij...
weer 1 die zen pakketje mag gaan afhalen
waar heb je besteld als ik vragen mag ik bij dielis bornem (zie dat je ook uit de buurt bent)
wanneer heb je hem besteld en welke versie en opties aub?
ik op 23-02 besteld en wachten tot augustus en nog geen productie datum
groetjes
Comment
-
Gps Dvd Mmi
Sommigen onder jullie zijn ondertussen al de trotse bestuurder geworden van de nieuwe A4 (berline of Avant). Heeft er iemand van jullie hier het GPS DVD systeem in? Zo ja, dan heb ik volgende vragen:
- is het nu effectief de standaard radio Chorus die erbij zit? (dus zonder SD/MMC lezer)?
- heeft hij een stembegeleiding in het Nederlands?
- zit er een TMC funtie op?
Thanks voor de info. En laat die fotootjes nu maar komen! ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk BerichtenSommigen onder jullie zijn ondertussen al de trotse bestuurder geworden van de nieuwe A4 (berline of Avant). Heeft er iemand van jullie hier het GPS DVD systeem in? Zo ja, dan heb ik volgende vragen:
- is het nu effectief de standaard radio Chorus die erbij zit? (dus zonder SD/MMC lezer)?
- heeft hij een stembegeleiding in het Nederlands?
- zit er een TMC funtie op?
Thanks voor de info. En laat die fotootjes nu maar komen! ;-)
Stembegeleiding is even wennen, 'ze' wilt vaak straatnamen uitspreken die bij gevolg belachelijk klinken, en krijg dit maar niet afgezet!
Op de gps kaart komen icoontjes te staan van waar werken etc zijn, en je kan de verkeersberichten beluisteren van sinds je onderweg bent
en het is idd zonder sd lezer...
Comment
-
Vandaag snel snel even gewassen tijdens de 5min dat het niet regende
Hier zijn de foto's:
Comment
Comment