Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichten
    besteld op 1/2/08 en voorlopige prod week 34
    multitronic
    lavagrijs
    audi sound system
    18" star
    trekhaak
    2 packs
    xenon
    Hallo,

Moet je een maand extra wachten omwille van de multitronic?

Groeten,

Sven

Comment

• 2 maand.. Wij waren van plan ook een multi te bestellen maar we hadden geen zin om nog tot in januari te wachten... Zonder is het levering november (voor benzine, diesel is dacht ik nog een maand extra)
      -

Comment

• Hallo iedereen,

Mag ik vragen wat de vertragingen nu net veroorzaakt?
        Is de levertermijn er ondertussen op vooruit gegaan?

Ik heb namelijk besteld in maart, en kreeg toen 19 september als leverdatum. Ondertussen zou het vervroegd zijn, maar er is nog geen definitieve productieweek gekend, enkel maar een theoretische...

Greetz Loretto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
          Vandaag snel snel even gewassen tijdens de 5min dat het niet regende

Hier zijn de foto's:
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=27776
          Proficiat met jou mooie aankoop. En de antenne in dezelfde kleur van het koetswerk, precies al model 2009
          Veel succes er mij, rij veilig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
            3 x Ja

Stembegeleiding is even wennen, 'ze' wilt vaak straatnamen uitspreken die bij gevolg belachelijk klinken, en krijg dit maar niet afgezet!
            Op de gps kaart komen icoontjes te staan van waar werken etc zijn, en je kan de verkeersberichten beluisteren van sinds je onderweg bent
            en het is idd zonder sd lezer...
            "Blijf verder de Europaweg volgen ... " nog nooit gehoord van E19 of zo, tis een Nederlandse vrouw he ...
            Ik wed dat ze morgen zegt, we worden Europees kampioen en kleuren nu je kaart in oranje
            Geef mij maar de Belgische Tele Atlas kaarten , in een drukke stad als Antwerpen en Brussel kan Navteq nogal eens het noorden verliezen, maar goed, het is mooi geintegreerd, maar ik wil wel een update van mijn kaarten want augustus 2007 is al lang voorbij, toch ?

Comment

• Dikke bak Static!
              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Loretto Bekijk Berichten
                Hallo iedereen,

Ik heb namelijk besteld in maart, en kreeg toen 19 september als leverdatum. Ondertussen zou het vervroegd zijn, maar er is nog geen definitieve productieweek gekend, enkel maar een theoretische...

Greetz Loretto
                Er zijn vooral vertragingen op de Multitronic, ik moet bijna een jaar wachten op de mijne.. heb voorlopig p-week 48..

Comment

• mijn audi a4 2.0 diesel

Heb mijn audi a4 2.0 diesel nu iets meer dan twee maand. Ongeveer 5.000 km. gereden en is een fantastische wagen. 2 cm verlaagd, 18 inch velgen, en kwa hardheid valt dat héél goed mee. Een aanrader is de zwarte hemel, samen met het leder sport pakket en het sportstuur, geeft dit een mooi resultaat. ook de radio met cd en sd kaart is aan te raden. Neem zeker geen cd-lader. Heb ook nog een uitbreidingset genomen van luidsprekers en vermogen, dit geeft echt een prachtige klank in de auto. Verder nog de trekhaak, maar daar zie je totaal niets van, de trekhaak zit mooi opgeborgen naast het reservewieltje.
                  Mijn vragen:
                  De uitlaat van de 2.7 past niet op de 2.0, de diameter komt niet overéén. Hebben jullie al een 2.0 gezien met uitlaat links en rechts. En het tunen naar 170 pk, wat zijn de negatieve gevolgen?
                  Wenst er iemand foto's van zijn audi die ik bewerk in photoshop, je vraagt het maar, kijk maar ff naar mijn voorbeeldjes...
                  Patrik
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
                    Heb mijn audi a4 2.0 diesel nu iets meer dan twee maand. Ongeveer 5.000 km. gereden en is een fantastische wagen. 2 cm verlaagd, 18 inch velgen, en kwa hardheid valt dat héél goed mee. Een aanrader is de zwarte hemel, samen met het leder sport pakket en het sportstuur, geeft dit een mooi resultaat. ook de radio met cd en sd kaart is aan te raden. Neem zeker geen cd-lader. Heb ook nog een uitbreidingset genomen van luidsprekers en vermogen, dit geeft echt een prachtige klank in de auto. Verder nog de trekhaak, maar daar zie je totaal niets van, de trekhaak zit mooi opgeborgen naast het reservewieltje.
                    Mijn vragen:
                    De uitlaat van de 2.7 past niet op de 2.0, de diameter komt niet overéén. Hebben jullie al een 2.0 gezien met uitlaat links en rechts. En het tunen naar 170 pk, wat zijn de negatieve gevolgen?
                    Wenst er iemand foto's van zijn audi die ik bewerk in photoshop, je vraagt het maar, kijk maar ff naar mijn voorbeeldjes...
                    Patrik
                    Dude, lijkt me een heel knappe A4 die je daar hebt;. proficiat enzo.. maar ik denk dat m'n ogen 't een beetje laten afweten... is nogal 'flou' allemaal die foto's

Wil je me een lol doen en nog wat foto's van je ride posten? Ik heb nl ook een ijszilvere besteld en tijdens 't wachten durf ik wel eens naar foto's op zoek te zijn

edit: kan eens laten weten welke functies je kan bedienen met 't multifunctie sportstuur? (voornamelijk wat de radio betreft want ik heb die ook besteld... zonder telefoonvoorbereiding ofzo). Schijnt dat je er niet bijster veel mee kan doen met de knopjes op 't stuur...
                    Last edited by ; 14/06/2008, 16:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichten
                      PROFICIAAATT!!!!

weer 1 die zen pakketje mag gaan afhalen
                      waar heb je besteld als ik vragen mag ik bij dielis bornem (zie dat je ook uit de buurt bent)
                      wanneer heb je hem besteld en welke versie en opties aub?
                      ik op 23-02 besteld en wachten tot augustus en nog geen productie datum

groetjes
                      dank u ikketje!

ik heb mijn a4 22/01/2008 besteld.ACM(mechelen)
                      A4 2.0 tdi
                      pack lifestyle(zonder aps),pack lounge ,milano leder mustangbruin,xenon+.vercroomdevensteromlijsting,al uminium hologram inlegplaatjes,gps met MMI,fantoomzwart.gsm-pre installatie.zonder kentekens,sieruitlaatstukken

straks komt er ook fotos!!

Comment

• foto's!!!

een word= bangelijk mee rijden!!
                        en de foto's(met GSM)in de garage

volgende post andere foto's. hieronder.
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 14/06/2008, 18:59.

Comment

• audi a4 2.0 d stuur en foto's

Met het mulitfunctioneel stuur kan je toch héél wat doen, wanneer je 1x maal op de rechter schakelaar drukt dan stopt het geluid. Met deze toets zet je ook het volume harder of zachter.
                          Met de linker schakelaar kan je van de ene post naar de andere post van je radio gaan, via de sd kaart of cd kan je van het ene nummer naan een ander nummer gaan, of voor je sd kaart, van de ene map met muziek naar de andere map met muziek scrollen.
                          Is toch heel gemakkelijk zenne, zou dat nimeer kunnen missen.
                          Ziehier dan een aantal foto's zonder photoshopbewerking.
                          Patrik
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Last edited by ; 14/06/2008, 19:02.

Comment

Met het mulitfunctioneel stuur kan je toch héél wat doen, wanneer je 1x maal op de rechter schakelaar drukt dan stopt het geluid. Met deze toets zet je ook het volume harder of zachter.
                              Met de linker schakelaar kan je van de ene post naar de andere post van je radio gaan, via de sd kaart of cd kan je van het ene nummer naan een ander nummer gaan, of voor je sd kaart, van de ene map met muziek naar de andere map met muziek scrollen.
                              Is toch heel gemakkelijk zenne, zou dat nimeer kunnen missen.
                              Ziehier dan een aantal foto's zonder photoshopbewerking.
                              Patrik
                              merci voor de info over 't multifunctistuur! Blij dat ik 't al gelijk gekozen heb (maw toch best wat nuttige functies).
                              Knappe A4 en dito foto's!

Comment

• Zéér knappe Audi hoor, tarum !

Maar wat is dat eigenlijk met die lederen zetels van Audi ?
                                http://img118.imageshack.us/img118/6...ture002wj1.jpg , http://www.fourtitude.com/news/uploa...ed_600_051.jpg , http://i124.photobucket.com/albums/p...tosaudi027.jpg en http://www.autoforum.be/attachment.p...2&d=1213456837 --> in zo'n nieuwe auto's mag je imo toch écht nog geen doorzittingsverschijnselen zien hoor, hoe onopvallend die ook mogen zijn.
                                Life's too short. Not to. Live it.
                                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Hier zijn er een paar foto's van mijn Audi A4, meer staan in het topic "Mijn Auto".
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by ; 14/06/2008, 20:49.

Comment

Mijn vragen:
                                    Patrik
                                    Mooie auto !
                                    Houdt hem maar gelijk em is hoor, je gaat toch geen "wannabee" worden en die uitlaten veranderen (?)
                                    Sintruin till I die

Comment

• Hallo iedereen,

Greetz Loretto

Ik heb een A4 2.0 TDI S-line Fantoomzwart met:
                                      Alcantara sportzetels zwart
                                      Zonder kentekens
                                      Xeon koplampen+
                                      Acoustic Parking System VR/AR
                                      Afneembare trekhaak
                                      Automatische koplampen
                                      Bang &Olufsen Sound System
                                      Bandenspanningscontrole Lederen multifunctiesportstuur
                                      Servotronic
                                      besteld op 4 februari en op 24 april
                                      nog een :
                                      Pack Sport Design S Line aan toegevoegd.
                                      De productieweek was vanaf het begin week 26 en is niet veranderd door de aanpassing.
                                      Last edited by ; 14/06/2008, 22:33.

Comment

• Zijn er nu geen bijkomende vertragingen omwille van de stakingen in Duitsland (spoor) en Zuid-Europa?

De mijne wordt over twee weken van de band geduwd, 't begint dus serieus te kriebelen....

teizman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Biker916 Bekijk Berichten
                                          Ik heb een A4 2.0 TDI S-line Fantoomzwart met:
                                          Alcantara sportzetels zwart
                                          Zonder kentekens
                                          Xeon koplampen+
                                          Acoustic Parking System VR/AR
                                          Afneembare trekhaak
                                          Automatische koplampen
                                          Bang &Olufsen Sound System
                                          Bandenspanningscontrole Lederen multifunctiesportstuur
                                          Servotronic
                                          besteld op 4 februari en op 24 april
                                          nog een :
                                          Pack Sport Design S Line aan toegevoegd.
                                          De productieweek was vanaf het begin week 26 en is niet veranderd door de aanpassing.
                                          S-Line

Ziet er voor de rest een knappe config uit. Proficiat!

Ik heb je toegevoegd aan het lijstje. => http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3031

Comment

Working...
                                          X