Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nog een vraagje over tuning :
    heeft iemand dit al laten uitvoeren op een leasingwagen ? en zo ja, hoe gaat dit dan in zijn werk ? wordt de leasing firma ervan op de hoogte gebracht ?

thanks !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomhades Bekijk Berichten
      nog een vraagje over tuning :
      heeft iemand dit al laten uitvoeren op een leasingwagen ? en zo ja, hoe gaat dit dan in zijn werk ? wordt de leasing firma ervan op de hoogte gebracht ?

thanks !
      ik plan 't op m'n lease-A4 te doen, zonder de leasing firma op de hoogte brengen (ik denk dat leasing firma's er sowieso niet voor te vinden zijn)... tenminste als de ervaring van SnellenEd tegen dan (pakweg november ofzo... als ik m'n A4 dan hopelijk al een maand of 2 heb en 'm wat ingereden is) nog positief zijn:

Het is wel zo'n powerbox geval (dus toch ben ik wat sceptisch) maar die ebayer die ze verkoopt krijgt razend veel positieve commentaar... ik ga nog efkes afwachten dus (misschien dat SnellenEd nog efkes een update wil brengen .. ?).

Comment

• prachtig interieur

Is dit mustang bruin leder?
        sigpic

Comment

• heeft iemand foto's combinatie meteorgrijs lak met mustangbruin interieur?
          sigpic

Comment

• Een vraag: je hebt enerzijds het "Pack Sport Design" (wat als ik het goed begrijp evenveel wil zeggen als de S-Line uitvoering) en anderzijds de optie "Sportvering S-Line (30 mm verlaagd) + S-Line logo".

Als ik nu het "Pack Sport Design" neem, zit dan die 30 mm verlaging daar al bij inbegrepen?

Comment

nog een vraagje over tuning :

thanks !
              Ik denk dat dit "not done" is... En van zodra men bij de leasing merkt dat er aan de auto aanpassingen gebeurd zijn waarvan zij geen weet hadden, gaat je bedrijf zich aan een boete mogen verwachten...

Comment

• okay, thanks !
                maar ik vraag me gewoon af of de leasingfirma sowieso op de hoogte wordt gebracht, ook als je het zelf betaald direct bij afhaling ... iemand hier ervaring mee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten

prachtig interieur

Is dit mustang bruin leder?
                  ja ...mustang bruin leder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaBomma Bekijk Berichten
                    Ik denk dat dit "not done" is... En van zodra men bij de leasing merkt dat er aan de auto aanpassingen gebeurd zijn waarvan zij geen weet hadden, gaat je bedrijf zich aan een boete mogen verwachten...
                    Oorspronkelijk geplaatst door tomhades Bekijk Berichten
                    okay, thanks !
                    maar ik vraag me gewoon af of de leasingfirma sowieso op de hoogte wordt gebracht, ook als je het zelf betaald direct bij afhaling ... iemand hier ervaring mee ?
                    Dus je gaat zitten knoeien aan een wagen die niet van jou is, en de leasemaatschappij de wagen laten onderverzekeren ? Bovendien kunnen zij opdraaien voor evt abnormale slijtage ...
                    Ik wens je veel succes.
                    Als één van mijn mensen dat zou je op staande voet worden ontslagen
                    BMW 420dA : >>>

Comment

• okay, ik heb het begrepen ... ik zal dit dus best niet doen ...
                      tja, ik kon het alleen maar vragen eh ...

Comment

okay, ik heb het begrepen ... ik zal dit dus best niet doen ...
                        tja, ik kon het alleen maar vragen eh ...
                        Ik zou gewoon andere velgen erop willen, heb de 16" standaard uit een van de packs.. zouden ze daar moeilijk over doen? Iemand ervaring mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                          Ik zou gewoon andere velgen erop willen, heb de 16" standaard uit een van de packs.. zouden ze daar moeilijk over doen? Iemand ervaring mee?
                          Dat lijkt me iets waar de leasmaatschappij weinig bezwaar zal tegen maken, zolang je in zelfd 'formaat' blijft. Als je 18" gaat steken, gaat ze waarschijnlijk niet helemaal akkoord zijn (meerprijs onderhoud). Er staat een topic onder 'advies' dacht ik
                          BMW 420dA : >>>

Comment

• Beste Kris_ ...

ik versta dat je door al die freaks hier op 't forum die over niets anders dan 18 en 19 inch velgen bezig zijn , je naar meer en naar meer en naar meer hunkert ... nochtans vind ik de 16 inchers ('Aero') uit het life style packet best wel in orde en zowat de sportiefst ogende 16 inch 'standaard' velgen in z'n klasse (zeker als je vergelijkt wat voor 16 inch velgen Audi op de vorige generaties A4 'standaard' verkocht...).
                            Lekker zo houden dus... tenzij je budget over hebt en bv 17 inchers kunt pakken ... zoals ik deed

ps: eens je richting 18 inch gaat willen gaan via leasing ga je echt veeeel moeten opleggen, banden worden heel kostelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                              Beste Kris_ ...

ik versta dat je door al die freaks hier op 't forum die over niets anders dan 18 en 19 inch velgen bezig zijn , je naar meer en naar meer en naar meer hunkert ... nochtans vind ik de 16 inchers ('Aero') uit het life style packet best wel in orde en zowat de sportiefst ogende 16 inch 'standaard' velgen in z'n klasse (zeker als je vergelijkt wat voor 16 inch velgen Audi op de vorige generaties A4 'standaard' verkocht...).
                              Lekker zo houden dus... tenzij je budget over hebt en bv 17 inchers kunt pakken ... zoals ik deed

ps: eens je richting 18 inch gaat willen gaan via leasing ga je echt veeeel moeten opleggen, banden worden heel kostelijk.
                              Inderdaad Renio :-)

Ik zou zelf een setje replica kopen, en verschil in bandenprijs betalen aan bandencentrale. Ken iemand die dat al gedaan heeft. Je legt dus gewoon het prijsverschil op..

Zou dit problemen kunnen geven met de verzekering ofzo? (k zou 17" of 18" willen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaBomma Bekijk Berichten
                                Een vraag: je hebt enerzijds het "Pack Sport Design" (wat als ik het goed begrijp evenveel wil zeggen als de S-Line uitvoering) en anderzijds de optie "Sportvering S-Line (30 mm verlaagd) + S-Line logo".

Als ik nu het "Pack Sport Design" neem, zit dan die 30 mm verlaging daar al bij inbegrepen?
                                S-line is heel wat anders dan Pack Sport Design.
                                Pack Sport Design is dus niet verlaagd en de 4 cilinders hebben in dit geval ook maar een dubbele uitlaat aan één kant.
                                Hier heb je de de omschrijvingen.
                                Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by ; 15/06/2008, 21:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                  Dus je gaat zitten knoeien aan een wagen die niet van jou is, en de leasemaatschappij de wagen laten onderverzekeren ? Bovendien kunnen zij opdraaien voor evt abnormale slijtage ...
                                  Ik wens je veel succes.
                                  Als één van mijn mensen dat zou je op staande voet worden ontslagen
                                  effe nog ter info : ik werk voor mezelf, dus dan ga ik realistisch gezien mezelf moeten ontslagen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                                    Ziet er goed uit!!! Zou je misschien nog meer en grotere foto's kunnen plaatsen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                      ik plan 't op m'n lease-A4 te doen, zonder de leasing firma op de hoogte brengen (ik denk dat leasing firma's er sowieso niet voor te vinden zijn)... tenminste als de ervaring van SnellenEd tegen dan (pakweg november ofzo... als ik m'n A4 dan hopelijk al een maand of 2 heb en 'm wat ingereden is) nog positief zijn:

Het is wel zo'n powerbox geval (dus toch ben ik wat sceptisch) maar die ebayer die ze verkoopt krijgt razend veel positieve commentaar... ik ga nog efkes afwachten dus (misschien dat SnellenEd nog efkes een update wil brengen .. ?).
                                      Ik ben er nog steeds zéér tevreden over het verbruik is duidelijk minder. Net nog naar Antwerpen
                                      gereden tegen een vlotte sportieve rijstijl (soms ook wat file gereden) en we zitten
                                      rond de 6.3liter en bijna 10.000km.
                                      Het enige probleem is het intomen van mijn zware voet
                                      Op een vlak wegdek of autosnelweg kom ik makkelijk aan 230km per uur en in duitsland
                                      hebben we zelfs al 240 op de teller gezien dus topsnelheid is precies niet echt elektronisch
                                      afgesteld.

Vorige week een Jetta 1.9TDI 105pk gehad als vervangwagen. Toen ik het gaspedaal volledig aftrapte was het
                                      net of ik stilstond.

Heeft er iemand zijn oliepijl al gecontroleerd? Wat is de kleur van de olie? Goud of bruin zwart?

Mvg. Ed

Comment

• audi A4 2.0 tdi

Heb mijn audi besteld op 10 januari, hij stond klaar de 19de maart en wat een wagen. Heb nu iets meer dan 5.000 km, verbruik 6 liter en dat met de 18 inch velgen en banden 245 40 18, is ook 2O mm verlaagd. Een aanrader is de zwarte dakhemel, komt echt héél goed uit met de zwarte lederen sportzetels. Radio met cd, en sd kaart, neem dus geen cd lader als optie. De extra luidsprekers en versterken geven een mooie klank in héél de wagen. Xenonlampen mochten zeker niet ontbreken. Verder nog opgelegd voor het sportstuur.
                                        Iemand enig idee wat de voor en nadelen zijn moest je hem tunen naar 170 pk?

Groetjes Patrik

ps zie foto's bij mijn profiel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Biker916 Bekijk Berichten
                                          S-line is heel wat anders dan Pack Sport Design.
                                          Pack Sport Design is dus niet verlaagd en de 4 cilinders hebben in dit geval ook maar een dubbele uitlaat aan één kant.
                                          Hier heb je de de omschrijvingen.
                                          BEdoel je hiermee dat de S-line uitlaten heeft aan beide kanten? Ik vermoed dat dit niet het geval is voor de 2.0 Tdi versies, maar pas vanaf de 2.7 Tdi. Kan iemand bevestigen?

Greetz Loretto

Comment

Working...
                                          X