Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Loretto Bekijk Berichten
    BEdoel je hiermee dat de S-line uitlaten heeft aan beide kanten? Ik vermoed dat dit niet het geval is voor de 2.0 Tdi versies, maar pas vanaf de 2.7 Tdi. Kan iemand bevestigen?

Greetz Loretto
    De 2.0TDi en 1.8T hebben altijd de uitlaten slechts aan 1 kant, met of zonder s-line

Comment

• Tuning

Hellow,

Ik heb me reeds uitgebreid geinformeerd ivm. tuning.

Ik zal het zeker doen (het is m'n eigen (bedrijfs)wagen) en op vandaag heb ik 3 keuzes:

- chiptuing via de Audi garage van ABT mét fabrieksgarantie
      - chiptuning van APEC
      - powerbox!

Man, man, man, een auto van 40.000eur! Ik zou er toch niet aan durven denken om die op te drijven buiten de Audi garage om, en zeker als die nog in garantie is!!

M'n besluit staat vast, in september ('t is maar vanaf dan mogelijk) ga ik met m'n bolide (die dan al zo'n 15000km zal hebben) naar de garage en laat er efkes 40PK bijsteken met FABRIEKSGARANTIE!!!

Minpunt is dat ik dan nog vlugger nieuwe bandan ga mogen leggen! nu 10000 en 't beste is ervan af!!

grtz

Comment

• S5 Velgen

Oorspronkelijk geplaatst door xeroflex Bekijk Berichten
        Ziet er goed uit!!! Zou je misschien nog meer en grotere foto's kunnen plaatsen?
        Allo,

moet er inderdaad nog eens posten. Zal eens kijken of er ik er nog enkele kan maken deze week..

Gr

Comment

• Geduld is een deugd ...

Het wil maar niet mee zitten voor mij zeg ....

Na het feit dat mijn A4 er 4 weken heeft over gedaan om tot in de garage te geraken, blijkt nu dat de papieren ook nog eens, langer als verwacht, op zich laten wachten .... Pffffffffffffffffffffffffff

Ik krijg zo stilletjes aan 't gevoel dat ik ook nog eens den dikke pech gaan hebben dat ze op mijnen A4 gaan vlammen van zodra ik de parking van de garage af rij , kwestie van het euforisch moment toch zeker niet te lang te laten duren

Man Man Man ... als ne mens op iets aan't wachten is dan kan den tijd toch héééééééél traag gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten
            Hellow,

Ik heb me reeds uitgebreid geinformeerd ivm. tuning.

Ik zal het zeker doen (het is m'n eigen (bedrijfs)wagen) en op vandaag heb ik 3 keuzes:

- chiptuing via de Audi garage van ABT mét fabrieksgarantie
            - chiptuning van APEC
            - powerbox!

Man, man, man, een auto van 40.000eur! Ik zou er toch niet aan durven denken om die op te drijven buiten de Audi garage om, en zeker als die nog in garantie is!!

M'n besluit staat vast, in september ('t is maar vanaf dan mogelijk) ga ik met m'n bolide (die dan al zo'n 15000km zal hebben) naar de garage en laat er efkes 40PK bijsteken met FABRIEKSGARANTIE!!!

Minpunt is dat ik dan nog vlugger nieuwe bandan ga mogen leggen! nu 10000 en 't beste is ervan af!!

grtz
            Kan je me misschien de kostprijs van ABT even doorsturen via pm?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy Bekijk Berichten
              Het wil maar niet mee zitten voor mij zeg ....

Na het feit dat mijn A4 er 4 weken heeft over gedaan om tot in de garage te geraken, blijkt nu dat de papieren ook nog eens, langer als verwacht, op zich laten wachten .... Pffffffffffffffffffffffffff

Ik krijg zo stilletjes aan 't gevoel dat ik ook nog eens den dikke pech gaan hebben dat ze op mijnen A4 gaan vlammen van zodra ik de parking van de garage af rij , kwestie van het euforisch moment toch zeker niet te lang te laten duren

Man Man Man ... als ne mens op iets aan't wachten is dan kan den tijd toch héééééééél traag gaan
              Ik moet er wel 6 maand langer op wachten dan voorzien.. :-(

Comment

• Levering

Vandaag plots bericht gekregen dat mijn auto deze week in produktie gaat! Ten laatste half juli zou ik hem hebben, dan toch op vakantie met mijn A4
                Normaal werd deze voorzien voor ergens in augustus.

Comment

• Beste Kris,
                  hier wat raad van iemand met een beetje levenswijsheid.
                  Het wachten op een nieuwe wagen kan helaas wat lang duren, en zeker wanneer hij
                  vroeger beloofd was. Maar troost je, zolang je maar gezond en wel bent.
                  dat is het belangrijkste. Neem dat van mij aan. Ik heb momenteel een vrouw van 36 jaar met borstkanker en 2 kinderen. Heb ook een avant besteld en het kan mij op dit moment
                  weinig schelen of de wagen op tijd geleverd wordt. Maar alles zal wel in orde komen.
                  TIJD BRENGT RAAD !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                    Kan je me misschien de kostprijs van ABT even doorsturen via pm?
                    mag je daar mij ook even door pm'en aub ...
                    thanks !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scratch0001 Bekijk Berichten
                      Vandaag plots bericht gekregen dat mijn auto deze week in produktie gaat! Ten laatste half juli zou ik hem hebben, dan toch op vakantie met mijn A4
                      Normaal werd deze voorzien voor ergens in augustus.
                      Wanneer besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                        Beste Kris,
                        dat is het belangrijkste. Neem dat van mij aan. Ik heb momenteel een vrouw van 36 jaar met borstkanker en 2 kinderen. Heb ook een avant besteld en het kan mij op dit moment
                        weinig schelen of de wagen op tijd geleverd wordt. Maar alles zal wel in orde komen.
                        TIJD BRENGT RAAD !
                        Beste,

Ik heb begrip dat je dan dit ziet als een "luxeprobleeem" maar is een leaseauto. Straks is de leasetermijn afgelopen nog voor ik hem heb. :-s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                          Beste Kris,
                          TIJD BRENGT RAAD !
                          Sterkte en veel beterschap voor je vrouw Camarosa! Vandaag was ik op de begrafenis van een vriend die vrouw en kind achterlaat. In moeilijke tijden leer je relativeren en leer je wat echt belangrijk is. Hopelijk komt alles goed voor jou en je gezin.

Comment

• ' t is eindelijk van datte.
                            Den Audi dealer heeft me vandaag getelefoneerd en den A4 is aangekomen.
                            Mag hem nu vrijdag 20/06/08 afhalen.
                            Heb besteld op 23/01/08 en was destijds voorzien voor levering eind mei.
                            Zal hem dus uiteindelijk 3 weken later hebben dan hij had medegedeeld.
                            2.0 D 136 PK 6 versnellingen
                            Fantoomzwart
                            zwart milano leder
                            Pack lifestyle plus (inderdaad met APS achteraan )
                            Pack lounge
                            hologram inleg
                            gsm pré-installatie in armsteun
                            chromé vensteromlijsting
                            Geen leds want het geld was op.

Nog 3 keer slapen en een gelukkig man erbij op de wereld.

Comment

• Ik mag de mijne sebiet gaan halen. Eindelijk. Papieren had ik sinds vorige week donderdag in mijn bezit, en vandaag was de eerste dag dat ik kon gaan afhale. Van zodra ik tijd heb zet ik foto's online.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timA4 Bekijk Berichten
                                Ik mag de mijne sebiet gaan halen. Eindelijk. Papieren had ik sinds vorige week donderdag in mijn bezit, en vandaag was de eerste dag dat ik kon gaan afhale. Van zodra ik tijd heb zet ik foto's online.
                                Ik ben benieuwd, in ieder geval veel plezier gewenst! Ik blijf ondertussen aftellen naar augustus...

Ik heb gezien dat je ongeveer dezelfde opties hebt genomen als ik...je ervaring met het b&o sound system, de audi music interface en de advanced key mag je me steeds laten weten!

Greetz

Comment

• In het zelfde bootje

Oorspronkelijk geplaatst door TUBE Bekijk Berichten
                                  ' t is eindelijk van datte.
                                  Den Audi dealer heeft me vandaag getelefoneerd en den A4 is aangekomen.
                                  Mag hem nu vrijdag 20/06/08 afhalen.
                                  Heb besteld op 23/01/08 en was destijds voorzien voor levering eind mei.
                                  Zal hem dus uiteindelijk 3 weken later hebben dan hij had medegedeeld.
                                  2.0 D 136 PK 6 versnellingen
                                  Fantoomzwart
                                  zwart milano leder
                                  Pack lifestyle plus (inderdaad met APS achteraan )
                                  Pack lounge
                                  hologram inleg
                                  gsm pré-installatie in armsteun
                                  chromé vensteromlijsting
                                  Geen leds want het geld was op.

Nog 3 keer slapen en een gelukkig man erbij op de wereld.

Heb ook juist nog eens ne keer den dealer lastig gevallen, papieren zijn dan toch toegekomen en naar de leasing gestuurd op maandag. Ze verwachten dat ik hem vrijdag of ten laatste volgende week maandag zal mogen komen afhalen.

Comment

• De waarheid

Oorspronkelijk geplaatst door HanzieBoy Bekijk Berichten
                                    Heb ook juist nog eens ne keer den dealer lastig gevallen, papieren zijn dan toch toegekomen en naar de leasing gestuurd op maandag. Ze verwachten dat ik hem vrijdag of ten laatste volgende week maandag zal mogen komen afhalen.

Eindelijk weet ik wat meer, het blijkt nu dat Juni de maand is waarop de belgische nummerplaten gaan aangepast worden (eerst nummers en dan letters) en naar't schijnt hebben ze bij het DIV wat "problemen met de levering"

Enfin, 't zal dus wachten zijn op de nummerplaten en dan kunnen we bollen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                      Wanneer besteld?
                                      26/02

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scratch0001 Bekijk Berichten
                                        26/02
                                        waar en wat heb je juist besteld?
                                        versie? opties?
                                        en wanneer heb je hem mss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichten
                                          waar en wat heb je juist besteld?
                                          versie? opties?
                                          en wanneer heb je hem mss?
                                          2.0 TDI manueel (lease):
                                          Fantoomzwart
                                          Pack lifestyle plus (zonder APS)
                                          Audi sound system gekozen ipv APS na bericht vertraging via garage
                                          chromé vensteromlijsting
                                          Xenon/LED verlichting
                                          Levering blijkbaar week 27 (was oorspronkelijk voorzien voor augustus).

Comment

Working...
                                          X