Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Help -Help -Help

HELP

Mannen , wie kan mij helpen met raad.

Ik heb mijn A4 nu reeds 4 maand en ben er zeer tevreden van , maar helaas zit ik met een probleem :

de lak op de wagen vertoont wolkjes , (het is een ijszilver/metaalkleur), ik begin er meer en meer op te letten .

nu ga iedereen mij zeggen : waarom heb je dat niet eerder gezien , maar met het mooie weer let je er gewoon meer op , en bij de levering van de wagen dacht ik wel dat het normaal was tot ik eens naar een andere gelijkaardige wagen gaan kijken ben : niet dus !

ik ben nog niet naar de garage geweest , maar zou het apprecieren, indien jullie wat raad hebben :

wat kan ik eisen : de wagen volledig laten herspuiten ? , ja maar , is dit zo goed als "af fabriek" , en wat als ik de wagen verkoop na 3 jaar : zal de koper niet achterdochtig worden als het ontdekt dat de wagen volledig herspoten is ?
    of kan ik gewoon een nieuwe wagen eisen ? (nogal gek zeker , de wolkjes zie je maar onder een bepaalde hoek , toch mag ik nu reeds met zekerheid zeggen dat deze "fout" , niet als "normaal" kan bestempeld worden.

ps de wagen heeft 5000 km op de teller

uw reakties zou ik zeer dankbaar zijn

philip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pizzaturki Bekijk Berichten
      HELP

Ik heb mijn A4 nu reeds 4 maand en ben er zeer tevreden van , maar helaas zit ik met een probleem :

de lak op de wagen vertoont wolkjes , (het is een ijszilver/metaalkleur), ik begin er meer en meer op te letten .

nu ga iedereen mij zeggen : waarom heb je dat niet eerder gezien , maar met het mooie weer let je er gewoon meer op , en bij de levering van de wagen dacht ik wel dat het normaal was tot ik eens naar een andere gelijkaardige wagen gaan kijken ben : niet dus !

ik ben nog niet naar de garage geweest , maar zou het apprecieren, indien jullie wat raad hebben :

wat kan ik eisen : de wagen volledig laten herspuiten ? , ja maar , is dit zo goed als "af fabriek" , en wat als ik de wagen verkoop na 3 jaar : zal de koper niet achterdochtig worden als het ontdekt dat de wagen volledig herspoten is ?
      of kan ik gewoon een nieuwe wagen eisen ? (nogal gek zeker , de wolkjes zie je maar onder een bepaalde hoek , toch mag ik nu reeds met zekerheid zeggen dat deze "fout" , niet als "normaal" kan bestempeld worden.

philip
      Alvorens aan herspuiten te denken, best hier eerst eens te rade gaan. Je zal hier personen vinden die je zeker zullen bijstaan met raad en daad.
      Last edited by ; 19/06/2008, 12:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pizzaturki Bekijk Berichten
        HELP

philip
        Kan je het begrip wolkjes wat duidelijker omschrijven, een foto misschien van die wolkjes? Is dit over de volledige wagen of slechts op een bepaalde plaats?
        Op het eerste zicht lijkt het of er te weinig verf werd gebruikt, indien dit het geval is zou ik direkt terug naar de garage terug gaan en een oplossing zoeken. Het kan niet dat een wagen van 40k niet perfekt gespoten is, indien dit de reden is natuurlijk.
        Ik zou niet wakker liggen van de verkoop na 3 jaar, geloof me, je zal er niks van merken.
        Veel succes en ik ben benieuwd naar de uitkomst.

Comment

• EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK

morgen mag ik hem gaan halen om half 2
          papieren en alles al inorde

man dat werd tijd

Comment

• dit wens ik gewoon niemand toe, hoe haalt iemand het in zijn hoofd zo iets te doen
            --> http://www.autoblog.nl/archive/2008/...tine-overgoten

Comment

• Officiële reactie van Audi op lange leveringstermijn. (besteld 01/2008 - levering voorzien nu in week 48!!) (Multitronic 2.0TDI)
              __________________________________________________ ___

Geachte heer,

Wij hebben uw schrijven goed ontvangen en vragen u ons te verontschuldigen voor het late antwoord.

Eerst en vooral willen wij u oprecht bedanken voor het vertrouwen dat u stelt in het merk met de vier ringen.

2007 was voor het merk Audi een bijzonder succesvol jaar. Dit commerciële succes heeft er toe geleid dat de capaciteit van de productielijnen onvoldoende groot is om aan de vraag te voldoen.

Tot nu toe is uw wagen nog niet bevestigd voor productie. Er werd afgesproken met uw concessiehouder dat een vervangwagen ter beschikking zou gesteld worden indien uw wagen niet tijdig geleverd kan worden.

Wij zullen alles in het werk stellen om, samen met uw concessiehouder, uw wagen zo snel mogelijk te leveren.

Met de meeste hoogachting,

Audi Import

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                Officiële reactie van Audi op lange leveringstermijn. (besteld 01/2008 - levering voorzien nu in week 48!!) (Multitronic 2.0TDI)
                __________________________________________________ ___

Geachte heer,

Wij hebben uw schrijven goed ontvangen en vragen u ons te verontschuldigen voor het late antwoord.

Eerst en vooral willen wij u oprecht bedanken voor het vertrouwen dat u stelt in het merk met de vier ringen.

2007 was voor het merk Audi een bijzonder succesvol jaar. Dit commerciële succes heeft er toe geleid dat de capaciteit van de productielijnen onvoldoende groot is om aan de vraag te voldoen.

Tot nu toe is uw wagen nog niet bevestigd voor productie. Er werd afgesproken met uw concessiehouder dat een vervangwagen ter beschikking zou gesteld worden indien uw wagen niet tijdig geleverd kan worden.

Wij zullen alles in het werk stellen om, samen met uw concessiehouder, uw wagen zo snel mogelijk te leveren.

Met de meeste hoogachting,

Audi Import
                tja... da's gewoon flauw, een vervangwagen... ze moeten je wagen alle prioriteit geven for crying out loud!!

'k leef (net zoals vele andere hier) met je mee Kris ! Kop op

Comment

• Ben dinsdag de wagen gaan halen hier de eerste foto's. Parkeersensoren worden volgende week geplaatst. Ze waren ze natuurlijk vergeten.Verkoper heeft mij belooft dat het helemaal de zelfde zijn als ze origineel van het fabriek komen.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk Berichten
                    Ben dinsdag de wagen gaan halen hier de eerste foto's. Parkeersensoren worden volgende week geplaatst. Ze waren ze natuurlijk vergeten.Verkoper heeft mij belooft dat het helemaal de zelfde zijn als ze origineel van het fabriek komen.
                    Knap!
                    Hoeveel inch zijn die velgen?

Comment

• En hier wat foto's van de binnenkant
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        Knap!
                        Hoeveel inch zijn die velgen?
                        18' banden maat 235/40 ,wou eerst nog verlagen maar heb beslist dit niet te doen . Rijdt super zacht nu . Mijn vorige was een A4 sline en dit is echt wel dag en nacht verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                          tja... da's gewoon flauw, een vervangwagen... ze moeten je wagen alle prioriteit geven for crying out loud!!

'k leef (net zoals vele andere hier) met je mee Kris ! Kop op
                          heb sinds gisteren ook een aanloopwagen gekregen.de mijne word 26/06/08 do. gemaakt!besteld op 22/01.tussen 10 en de 15 de juli matg ik hem verwachten.(eindelijk)!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
                            heb sinds gisteren ook een aanloopwagen gekregen.de mijne word 26/06/08 do. gemaakt!besteld op 22/01.tussen 10 en de 15 de juli matg ik hem verwachten.(eindelijk)!

Welk type? Multitronic?

Comment

• ben de mijne net gaan halen. !

wat rijd dat super

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                Welk type? Multitronic?
                                neen handgeschakeld.met sensors voor en achter.enz...
                                hopelijk komt die van u wat vroeger dan week 48.(onbegrijpelijk dat het zo lang moet duren)

Comment

• Ben nog even naar de garage geweest en hij staat nu terug op week theoretische week 35.. (eind Augustus dus) Nu maar hopen dat hij nog vervroegd of tenminste op week 35 blijft staan!

Comment

• theoretische produktiedatum

Ik begrijp niet hoe het systeem van toekenning van produktieweek werkt. Ik kan me niet voorstellen dat dit manueel aangepast wordt.
                                    Waarschijnlijk is dit in functie van de vorderingen van de produktie, en het aantal bestelde wagens + dat er dan waarschijnlijk nog eens restricties zitten op bepaalde opties etc.

De mijne (avant mt met sensoren) stond eerst op week 38, dan op 39, nu op 37, het lijkt wel haasje over.

Ik begrijp ook niet dat een wagen die besteld is zonder multitronic, en later aangepast naar multitronic geen last ondervind van bijkomende leveringstermijn en nu reeds geleverd kan worden.
                                    Last edited by ; 21/06/2008, 09:46.

Comment

• velgen

Als je velgen hebt gekocht met banden 255/35/19
                                      en je wil deze vervangen wanneer ze versleten zijn kan je dan op die velgen ook een 245 of 235/35/19 laten leggen?

grts olly

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichten
                                        Als je velgen hebt gekocht met banden 255/35/19
                                        en je wil deze vervangen wanneer ze versleten zijn kan je dan op die velgen ook een 245 of 235/35/19 laten leggen?

grts olly
                                        Hangt af van de breedte van je velg : 7 - 7,5 - 8 - 8,5 - 9 ... uitgedrukt in j zoals 8j bijvoorbeeld.
                                        Hangt af van de band maar je hebt inderdaad een speling, maar van 255 naar 235 voor dezelfde j daar vrees ik een beetje voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk Berichten
                                          Ben dinsdag de wagen gaan halen hier de eerste foto's. Parkeersensoren worden volgende week geplaatst. Ze waren ze natuurlijk vergeten.Verkoper heeft mij belooft dat het helemaal de zelfde zijn als ze origineel van het fabriek komen.
                                          nog een tevrede persoon.superr
                                          ik wil graag foto's zien met parkeersensoren.(maar van dichtbij a.u.b)
                                          was in de prijs of moet je nog betalen.en wat zal dan kosten.want ik ben ook van plan om te laten plaatsen.

Comment

Working...
                                          X