Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hoi , wie kan mij vertellen dat als ik de auto afsluit met geopende ramen of dat die dan automatisch afsluiten?de spiegels doen dat wel heb ik begrepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichten
      hoi , wie kan mij vertellen dat als ik de auto afsluit met geopende ramen of dat die dan automatisch afsluiten?de spiegels doen dat wel heb ik begrepen.
      Bij mijn A3 moet je de afstandsbediening bij afsluiten enkele seconden langer ingedrukt houden.

Comment

hoi , wie kan mij vertellen dat als ik de auto afsluit met geopende ramen of dat die dan automatisch afsluiten?de spiegels doen dat wel heb ik begrepen.
        Als de ramen open staan en je wilt ze vanop een afstand afsluiten, moet je de knop om uw deuren te sluiten een tijdje ingedrukt houden tot de ramen gesloten zijn. (Bij de B6 en B7 is dit toch het geval, B8 heb ik nog niet zelf gedaan maar zal wel mogelijk zijn.)

@ Tarum: Geen probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
          Als de ramen open staan en je wilt ze vanop een afstand afsluiten, moet je de knop om uw deuren te sluiten een tijdje ingedrukt houden tot de ramen gesloten zijn. (Bij de B6 en B7 is dit toch het geval, B8 heb ik nog niet zelf gedaan maar zal wel mogelijk zijn.)
          Affirmatief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

@ Tarum: Geen probleem.

inderdaad ,knop op afstandbeidening beetje langer ingedrukt houden dan wordt automatisch alle vier ramen gaan dicht.

Comment

• Zijn er hier nog mensen die een A4 (2.0 TDI) besteld hebben in de periode Januari/Februari en nog steeds geen productie week hebben? (definitieve dan).

Ik dus nog altijd niet.. :-/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tarum Bekijk Berichten
                inderdaad ,knop op afstandbeidening beetje langer ingedrukt houden dan wordt automatisch alle vier ramen gaan dicht.

En de knop bij het openen wat langer indrukken en de ramen gaan allemaal open had dit reeds 4 jaar geleden op A6 (standaard) en A2(optie).

Is vooral leuk als er iemand naar de wagen kijkt en je vanop afstand de ramen laat zakken
                sigpic

Comment

• waarom geen band 245 40 18 genomen?

Comment

• hoi Kris,

Gij hebt in januari besteld en de A4 zou in week 48 geleverd worden. Is dit info van uw dealer of van audi? Zelf heb ik een A4 (ook multitronic) besteld op 2/2/08 en heb van mijn dealer een "theoretische productieweek 34" ontvangen. Rara?
                    Wat was volgens uw bestelbon de officiele leveringsdatum?

Comment

• thx,voor jullie antwoorden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichten
                        hoi Kris,

Gij hebt in januari besteld en de A4 zou in week 48 geleverd worden. Is dit info van uw dealer of van audi? Zelf heb ik een A4 (ook multitronic) besteld op 2/2/08 en heb van mijn dealer een "theoretische productieweek 34" ontvangen. Rara?
                        Wat was volgens uw bestelbon de officiele leveringsdatum?
                        Het is info van de dealer zelf, en ook bevestigd door Audi. Hij staat nu op week 40 theoretische productieweek dan wel..

Wachten is een mooie deugd zeggen ze dan :-(

Comment

jep. En omgekeerd geldt ook: op knop om te openen blijven duwen en alle ramen gaan open. Dit is trouwens standaard zo bij alle wagens van VAG (VW, Audi, Skoda, Seat, Porsche).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
                            jep. En omgekeerd geldt ook: op knop om te openen blijven duwen en alle ramen gaan open. Dit is trouwens standaard zo bij alle wagens van VAG (VW, Audi, Skoda, Seat, Porsche).
                            Je kan dit ook laten instellen zodat dit niet meer gebeurt, of dat enkel de ramen sluiten actief is. (zo kan je de ramen vanop afstand wel sluiten als het begint te regenen...)

In elk geval heb ik op mijn vorige wagen (B7 Avant) voorgehad dat ik 's morgen buiten kwam en tot mijn verbazing de ramen helemaal vanzelf opengegaan waren. (daarna die functie veiligheidshalve laten uitschakelen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                              En de knop bij het openen wat langer indrukken en de ramen gaan allemaal open had dit reeds 4 jaar geleden op A6 (standaard) en A2(optie).

Is vooral leuk als er iemand naar de wagen kijkt en je vanop afstand de ramen laat zakken
                              dat wist ik nietzal straks proberen!!

preciess mijn regensensor werkt niet!! 1 keer bij het regenen geprobeerd volgens instructieboekje maar dan moest ik stand 1 brengen om ruitenvissers te actieveren!enig idee ?(of doe ik het iets verkeerd?)

en met volle tank (lange afstand) hoeveel km kan ik afleggen?+ - 140@150 km per uur.
                              Last edited by ; 24/06/2008, 02:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davedebel Bekijk Berichten
                                18' banden maat 235/40 ,wou eerst nog verlagen maar heb beslist dit niet te doen . Rijdt super zacht nu . Mijn vorige was een A4 sline en dit is echt wel dag en nacht verschil.
                                Waarom geen banden 245 40 18?
                                groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichten
                                  ik ga hem nog even poetsen,later op de dag volgen de pics,

ik heb hem nu 2 dagen en vind het echt geweldig,week 29 moet hij weer een week binnen dan komt er de luchtvering onder en de 20" velgen.
                                  A4ke waarom luchtvering? Wat is het voordeel hiervan? Is dat kostelijk?
                                  Groetjes Patrik

Comment

dat wist ik nietzal straks proberen!!

preciess mijn regensensor werkt niet!! 1 keer bij het regenen geprobeerd volgens instructieboekje maar dan moest ik stand 1 brengen om ruitenvissers te actieveren!enig idee ?(of doe ik het iets verkeerd?)

en met volle tank (lange afstand) hoeveel km kan ik afleggen?+ - 140@150 km per uur.
                                    In het begin zal je wagen meer verbruiken. Neem maar rond de 7,5 à 8 liter. na 2.000 km daalt het verbruik.
                                    Zit nu aan een gemiddelde van 6 liter, stad plus autostrade. Aan 70 km/u kom je rond de 5 liter in 6de versnelling. Met een volle bak kan je dus eigenlijk 1.000 km. rijden. Max. dat ik met één tank gereden heb is 912 km., goed voor 54,2 liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
                                      Waarom geen banden 245 40 18?
                                      groetjes
                                      Werd mij ook voorgesteld door bandencentrale ,maar vond 235/40 meer dan genoeg, bij de vorige wagen waren had ik de zelfde bandenmaat. Vooral het hoogte profiel is belangrijk 40 of 45 is een groot verschil.

Comment

• gisteren was ik bij dielis en heb ik de A4 nog eens kunnen bekijken, maar wat beter nu.... toch een ferme bak hoor. ik ga eens een testrit vastleggen met de berline.
                                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• vraagje;als men de b&o optie neemt is dat dan in combinatie met radio symfhony?

Comment

Working...
                                          X