Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft er hier al iemand de DVD+ versie kunnen testen? (uit het lifestyle + pakkert) Wat zijn jullie bevindingen? Heb die ook besteld..

Kan ik er ergens een handleiding van vinden? Kan ik al wat leren tegen dat ik hem heb.. :-)

Comment

• Audi velgen

Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten

De foto's van de velgen die u op het forum heeft gezet, weet u waar deze te bestellen zijn?
      Wil deze graag onder mijn nieuwe Audi A4 B8 leggen, maat 18 inch.

Comment

• zoals beloofd de fotos

ENJOY !!!

groetjes A4ke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
          Heeft er hier al iemand de DVD+ versie kunnen testen? (uit het lifestyle + pakkert) Wat zijn jullie bevindingen? Heb die ook besteld..

Kan ik er ergens een handleiding van vinden? Kan ik al wat leren tegen dat ik hem heb.. :-)
          Handleidingen zal je niet vinden, heb ik dagen achter gezocht maar het wijst zichzelf wat uit. Mijn bevindingen heb ik reeds aangehaald, het is veel geld voor verouderde technologie. Maar goed, het is netjes geintegeerd.
          + : mooi geintegreerd
          + : Birdview
          + : werkt ook in tunnels
          + : snelle berekening van de route
          + : wegen info opvraagbaar en afspeelbaar

- : geen echte huis tot huis, kent blokken van nummers en dan nog
          - : kent geen afritten nummers op autostrades
          - : je kan geen POI's van een extern bestand inladen
          - : TMC gooit je route om zonder je de optie te geven of je dit wel uberhaupt wil
          - : geen nog af te leggen tijd
          - : verouderde kaart (aug 2007)
          - : in de herfst komt er een volledig nieuw systeem zonder upgrade plan (bedankt Audi)
          - : gewoon te duur

Prefereer Atlas kaarten tov Navteq (na de 2 gehad te hebben) maar dat is persoonlijke smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4ke Bekijk Berichten
            zoals beloofd de fotos

ENJOY !!!

groetjes A4ke
            Naaaais, proficiat met je mooie wagen, ik lust hem wel in het wit
            Veilige kilometers

Comment

zoals beloofd de fotos

ENJOY !!!

groetjes A4ke
              Waaauuwwww!
              Zeer knappe A4

veel rijplezier!

Comment

zoals beloofd de fotos

ENJOY !!!

groetjes A4ke
                Prachtige A4! Zalig interieur

Proficiat en véél rijplezier.

Comment

• Bagagedragers

Weet er iemand of de bagagedragers van nen A6 berline op den nieuwen A4 berline passen? Ik heb gemerkt dat de connectiepunten hetzelfde zijn maar ik vrees een beetje voor de breedte van het dak. Ik kan er namelijk een paar 2de hands kopen maar zou eens willen checken of er hier iemand al ervaring mee heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
                    jep. En omgekeerd geldt ook: op knop om te openen blijven duwen en alle ramen gaan open. Dit is trouwens standaard zo bij alle wagens van VAG (VW, Audi, Skoda, Seat, Porsche).

Op mijn A4 avant was die functie niet actief (zowel sluiten als openen). Na wat prullen in de setup is dit nu geactiveerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
                      Handleidingen zal je niet vinden, heb ik dagen achter gezocht maar het wijst zichzelf wat uit. Mijn bevindingen heb ik reeds aangehaald, het is veel geld voor verouderde technologie. Maar goed, het is netjes geintegeerd.
                      + : mooi geintegreerd
                      + : Birdview
                      + : werkt ook in tunnels
                      + : snelle berekening van de route
                      + : wegen info opvraagbaar en afspeelbaar

- : geen echte huis tot huis, kent blokken van nummers en dan nog
                      - : kent geen afritten nummers op autostrades
                      - : je kan geen POI's van een extern bestand inladen
                      - : TMC gooit je route om zonder je de optie te geven of je dit wel uberhaupt wil
                      - : geen nog af te leggen tijd
                      - : verouderde kaart (aug 2007)
                      - : in de herfst komt er een volledig nieuw systeem zonder upgrade plan (bedankt Audi)
                      - : gewoon te duur

Prefereer Atlas kaarten tov Navteq (na de 2 gehad te hebben) maar dat is persoonlijke smaak

Mijne wordt geleverd in September/Oktober.. met wat geluk heb ik de nieuwe versie.. Kan je kiezen uit 2 kaarten misschien? (""Prefereer Atlas kaarten tov Navteq (na de 2 gehad te hebben) maar dat is persoonlijke smaak "")

Comment

Mijne wordt geleverd in September/Oktober.. met wat geluk heb ik de nieuwe versie.. Kan je kiezen uit 2 kaarten misschien? (""Prefereer Atlas kaarten tov Navteq (na de 2 gehad te hebben) maar dat is persoonlijke smaak "")
                        Nee Audi werkt met NavTeq, maar voordien had ik een systeem met TeleAtlas kaarten, en dat had toch minder "missers" dan NavTeq naar mijn gevoel.

Comment

• Hallo iedereen,

Ik heb 2 weken geleden naar de garage gebeld en daar zij men mij dat hij binnen de 3 weken zou gemaakt worden (zonder een exacte datum te kennen) en gisteren heb ik teruggebeld voor meer info en men kon mij geen datum geven dus vraag ik mij af of ze 2 weken geleden mij niets wijsgemaakt hebben.

Heeft er iemand het nummer van Dieteren waar men kan bellen om een produktiedatum te kennen ? En naar welke dienst moet men daar vragen ?

Bedankt,

Marc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marky_mark_98 Bekijk Berichten
                            Hallo iedereen,

Ik heb 2 weken geleden naar de garage gebeld en daar zij men mij dat hij binnen de 3 weken zou gemaakt worden (zonder een exacte datum te kennen) en gisteren heb ik teruggebeld voor meer info en men kon mij geen datum geven dus vraag ik mij af of ze 2 weken geleden mij niets wijsgemaakt hebben.

Heeft er iemand het nummer van Dieteren waar men kan bellen om een produktiedatum te kennen ? En naar welke dienst moet men daar vragen ?

Bedankt,

Marc.
                            Hallo! Join the club Wanneer en wat heb je besteld? En bij welke garage? Ikzelf heb een 2.0tdi besteld op 18/02 en ook nog geen productieweek gekend...

Comment

Ik zou toch niet te zeer hopen op het nieuwe gps systeem. Volgens volgende bericht (helemaal onderaan) wordt het systeem voorlopig enkel op premium auto's gezet (zoals de A7 coupé). Ik heb wel een mail gestuurd naar de garagist om na te gaan of het nieuwe systeem toch op de A4 gezet wordt. Als ik hierop reactie krijg, zal ik het zeker melden.

Audi's MMI is no iDrive, and that's a good thing. And now, it's getting better. Automotive multimedia technology company Harman/Becker revealed this week that the latest version of its Multi Media Interface (MMI) 3G Infotainment System will debut this fall in the 2009 Audi Q5 SUV.

The two companies have collaborated on multiple vehicle systems since early 1989 and are looking to begin a new age of dynamic in-car multimedia with the MMI 3G.

Users will be able to select various points of interest on the widescreen navigation monitor that Harman says reproduces true-to-scale three dimensional terrain, thanks in large part to a high speed NVIDIAr graphics card. In addition, Harman says the system boasts photorealistic depictions of points of interest, offers a bird's-eye view of more-distant destinations, and also has an automatic close-up zoom feature that can be used at busy intersections.

The navigation system has maps of 44 European countries, the continental United States and Canada pre-programmed into its onboard hard drive. All mapping functions can be can be navigated via voice commands.

Of course, there will also be connectivity features galore, including Bluetooth and IPod capability, as well as USB media storage units that should help ensure passengers are sufficiently entertained on their commutes.

The compact premium Q5 SUV is set to make its debut this fall across Europe and will go on sale in the North American market at the beginning 2009. Like it's A4/A5 siblings, the SUV has been built to accommodate multiple powertrains ranging from inline-four cylinders to big V-8s. Models coming to the U.S. will initially employ a 286 horsepower 3.2-liter direct-injection V-6 mated to a six-speed automatic transmission.

In addition to the Q5, it's expected Audi will offer the Harman/Becker MMI Infotainment System will be rolled-out on select premium trim models initially, including the upcoming 2010 A7 four-door coupe.

---

Ter info...

Ik heb Audi Duitsland enkele keren gemaild ivm de lange levertermijnen. Na 5 mails of zo kreeg ik telefoon van D'Ieteren. En dat terwijl ik in mijn mail naar Duitsland had aangegeven dat ik geen antwoord wilde hebben van D'Ieteren maar van Duitsland zelf en bovendien had ik enkel mijn e-mail adres achtergelaten en geen telefoonnumer. Dit hebben ze blijkbaar zelf achterhaald via de garagist waar ik de wagen heb besteld. Ze hebben dus wel moeite gedaan.
                              Mijn wagen is besteld op 29/02 en levering voorzien voor laaste week september of eerste week van okober (zoals mij half maart ook al was verteld door garage). Dat was wel geen antwoord op mijn vraag omdat ik wilde weten waarom de levertermijn in België langer is dan in Nederland. Die man van D'Ieteren gaf toe dat de levertermijn in Duitsland sneller is (omdat dat het thuisland is), maar dat de levertermijnen in Nederland niet korter zijn dan in in België. Ik had geen zin om te discussiëren omdat ze mij dat toch vanalles wijs maken en daarom heb ik niet verder aangedrongen.

Comment

• hoi marky,

Ze spelen niet alleen met uw voeten maar ook met de mijne.
                                Besteld bij dealer op 2/2/08 en een leverdatum opgekregen van eind mei. Na een mail naar dieteren gesturd te hebben had ik opeens levering juni. Nu zit ik al aan theor. productieweek 34.
                                Ik wil u nie ontmoedigen maar...Voor zover ik mijn zaak kan bekijken klopt er iets niet tussen wat de dealer op de bestelbon invult en wat dieteren binnenkrijgt/doorstuurt. Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar dieteren. Telefoonnummer heb ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichten
                                  hoi marky,

Besteld bij dealer op 2/2/08 en een leverdatum opgekregen van eind mei. Na een mail naar dieteren gesturd te hebben had ik opeens levering juni. Nu zit ik al aan theor. productieweek 34.
                                  Ik wil u nie ontmoedigen maar...Voor zover ik mijn zaak kan bekijken klopt er iets niet tussen wat de dealer op de bestelbon invult en wat dieteren binnenkrijgt/doorstuurt. Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar dieteren. Telefoonnummer heb ik niet.
                                  Heb jij een multitronic genomen? Of manuele versnelling?

Comment

• Inmiddels reeds 2 dagen in het bezit van m'n lavagrijs A4-ken....
                                    In 1 korte zin: Ne sjieken bak.
                                    (zoals enkele kennissen en kollega's hebben gezegd)

En de reden waarom ik hier niet meer geweest ben kan je wel raden zeker?
                                    Voor diegenen die nog moeten wachten : volhouden! Je zult beloond worden !
                                    Foto's volgen nog.

PS.: Besteld eind 01/08
                                    vorige vrijdag ( 20/06/08 ) bij dealer aangekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichten
                                      hoi marky,

Ik heb zelfs al mails gekregen van de Disctrict manager, van Audi Import (want daar moet je zijn) enz.. Zelf besteld begin 2008, nog geen productieweek gekend. Heeft eerst op week 48 gestaan dan op week 40 en nu op week 35, let op theoretische productieweek = nog niet bevestigd!

9 maanden tot 1 jaar wachten is lang.. :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marky_mark_98 Bekijk Berichten
                                        Hallo iedereen,

Bedankt,

Marc.
                                        Manuele of Multitronic? Bij de Multitronic zijn er vertragingen..

Comment

• Die man van D'Ieteren gaf toe dat de levertermijn in Duitsland sneller is (omdat dat het thuisland is), maar dat de levertermijnen in Nederland niet korter zijn dan in in België.
                                          Is inderdaad een raar verhaal. Ik heb op 13-03-2008 mijn A4 1.8TFSI multitronic besteld en hij wordt 05-07-08 uitgeleverd, gaat overigens over Nederland. Ik begreep van mijn dealer, wat ook een goede bekende van mij is, dat de importeurs ( in NL dus PON) produktie slots kopen afhankelijk van de door hun verwachte verkoop in hun eigen land. Als je het mij vraagt heeft D'ieteren gewoon te weinig slots gekocht en houden ze jullie nu aan de lijn met flauwekul terwijl ze de schade proberen te beperken.

PS. de Multitronic zorgde in NL voor een vertraging van 10 weken, PDC 4 weken maar dit viel dus in de Mulitronic levertijg.
                                          Gr.

Michiel
                                          Last edited by ; 26/06/2008, 23:46. Reden: extra info!

Comment

Working...
                                          X