Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
    bij welke garage ?? mooie wagen, eindelijk eens geen grijze.
    de config die ik in gedachten heb is wel enigszins anders
    mogelijks dat wij volgende week gaan bestelnne.... de knoop moet een doorgehakt worden. morgen ganse dag testrijden met A4. ik ga proberen hem vanavond al op te halen
    bij garage williams in genk
    heb 6,5 % korting gekregen

maar ze mochten van audi zelf nog maar 14 audi a4's en 5 audi a5's verkopen deze jaar omdat de productie niet meer kan volgen
    Last edited by ; 12/07/2008, 00:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door uneak Bekijk Berichten
      als ze 25% over de leveringstermijn gaan dan kan je annuleren.
      of 15% korting of schadevergoeding vragen...
      staat in kleine letters op contract...
      bij jouw is dat zeker het geval...
      maar ik moet nog antw krijgen van audi duitsland.
      ik laat het je wel weten...
      wat moet je allemaal regelen om er ene in duitsland te bestellen ? want je moet die toch bij de douane aangeven hé, voor de 21% btw hier in belgie te betalen.
      als je die zoveel sneller hebt daar, dan ga ik die mss ook wel daar bestellen.

bij welke garage doe je dat dan ?
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Gisteren ter hoogte van de "oude" Renault fabriek mijn eerste witte A4 zien rijden, en naast gestaan voor het stoplicht............ Was een 2.0 TDI met zwarte 18" (denk ik) velgen.
        Knap uitzicht in het wit.............. Mocht de bestuurder dit lezen......... SJIEKE KAR...............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          Mooie A4! Proficiat!

Kan je foto's van 't interieur (sportzetels, sportstuurtje) en de velgen regelen?

Hier nog een paar foto's. Ik probeer nog een uitgebreide reportage op flickr te zetten, maar registreren lukt op dit moment niet echt....... toch gelukt!!!

meer foto's hier
          Explore el_sander’s 31 photos on Flickr!
          Bijgevoegde Bestanden
          Last edited by ; 12/07/2008, 17:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elsandero Bekijk Berichten
            Hier nog een paar foto's. Ik probeer nog een uitgebreide reportage op flickr te zetten, maar registreren lukt op dit moment niet echt....... toch gelukt!!!

meer foto's hier
            http://www.flickr.com/photos/28489504@N05/
            merci voor de extra foto's! damn... dat pookje is wel geil zal ebay in de gaten moeten houden wat dat betreft want heb die (jammer genoeg) niet besteld (en nu nog aanpassen = fleetmanager going banana's ).

Comment

• wie weet hoe snel de papieren achter de auto komen(als die in de garage is aangekomen)?

Comment

• Bevestiging productieweek

Eindelijk definitieve bevestiging van de garage gekregen ivm de productieweek... Mijn wagen is besteld op 18/02/08 en zal in week 31 in productie gaan. Dat wil zeggen dat de wagen half augustus bij de dealer zal zijn.... Nog enkele weekjes en het is zo ver!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                  Eindelijk definitieve bevestiging van de garage gekregen ivm de productieweek... Mijn wagen is besteld op 18/02/08 en zal in week 31 in productie gaan. Dat wil zeggen dat de wagen half augustus bij de dealer zal zijn.... Nog enkele weekjes en het is zo ver!
                  Welk type motor? Manueel of Multi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                    Welk type motor? Manueel of Multi?
                    Manuele 2.0 TDI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wtsfox Bekijk Berichten
                      bij garage williams in genk
                      heb 6,5 % korting gekregen

maar ze mochten van audi zelf nog maar 14 audi a4's en 5 audi a5's verkopen deze jaar omdat de productie niet meer kan volgen
                      garage willems moet het zijn

Wanneer mag je 'm verwachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

Productie kan wel volgen, enkel is het Quotum voor België bereikt.. In Duitsland moet je namelijk maar 2 maandjes wachten op je nieuwe A4..

Ik wacht al van begin dit jaar, schande is het!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

begin februari 2009
                          maar vermoedelijk zal ik hem eind februari krijgen
                          ga toch nog een witte bestellen
                          diep zee blauw valt tegen

Comment

• audi a4 B8 avant

heb vorige maand op 12/6 niewe avant besteld ;

Audi A4 avant 2009
                            TDI 2.0 l 143 pk
                            Fantoomzwart pareleffect
                            leder milano mustangbruin sportzetels
                            alu velgen 5 spaken star
                            pack sport design
                            dakrailing chroom afwerking
                            antidiefstalmoeren
                            buitenspiegels pack 2
                            dakhemel in zwarte stof
                            servo-tronic
                            opberg module
                            zonderkentekens
                            multifunctie sportstuur
                            inlegplaatjes in aluminium hologramme
                            xenon koplampen +
                            zonnescherm deuren achter
                            3-zone airconditioning
                            pack lounge
                            pack lifestyle plus

leveringstermijn vermoedelijk rond november 2008
                            extra levertermijn van 3 maanden is al vervroegt naar 2 maanden

Comment

• mannekes, op de oostenrijkse configurator is eindelijk de 2.0 tdi 170 te bestellen (meerprijs van ong. 1800 € tegenover de 143 pk) - amai !
                              met een chip ben je dus goedkoper uit, zo wezenlijk zal die versie niet verschillen of wel ?

duitse config ligt er op dit moment uit
                              4 rings driver

Comment

• Soms kan het ook zijn dat er enkele opties standaard geworden zijn op een hogere motorisatie. Weet je daar meer van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olly Bekijk Berichten
                                  Hoeveel km kan je doen met een volle bak?

heb een 2.0 tdi

greetz
                                  Dit weekend - autostrade - cruise control 120 km/.u - iets meer dan 1100 km met een volle bak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                                    mannekes, op de oostenrijkse configurator is eindelijk de 2.0 tdi 170 te bestellen (meerprijs van ong. 1800 € tegenover de 143 pk) - amai !
                                    met een chip ben je dus goedkoper uit, zo wezenlijk zal die versie niet verschillen of wel ?

duitse config ligt er op dit moment uit
                                    Ik ging hem in Duitsland bestellen voor de gekende redenen. Alleen spijtig dat het daar een 143 of een 170 tdi is. Moet taksen betalen in Belgie voor een 143 terwijl je een 163 hebt voor die categorie maarja...

Ik had gehoord dat ze nog wat problemen hebben bij Heinz. Ondertussen al opgelost mss? Site is under construction dus ik kan het niet controleren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                      wat moet je allemaal regelen om er ene in duitsland te bestellen ? want je moet die toch bij de douane aangeven hé, voor de 21% btw hier in belgie te betalen.
                                      als je die zoveel sneller hebt daar, dan ga ik die mss ook wel daar bestellen.

bij welke garage doe je dat dan ?
                                      BTW moet je niet betalen hé, die betaal je al in Duitsland. Je moet wel naar de douane gaan om je auto in te klaren, kost je een 80euro. Als je naar de keuring moet met een nieuwe DUITSE wagen weet ik niet.

Je hebt hem idd sneller en ze hebben andere opties. Bestellen kan je gewoon doen bij duitse dealer. Als je het via een Belgische tussenpersoon doet zal die ook wel zijn percent willen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Serge Bosman Bekijk Berichten
                                        Dit weekend - autostrade - cruise control 120 km/.u - iets meer dan 1100 km met een volle bak.
                                        Hoe groot is die tank dan want ben niet zo onder de indruk om eerlijk te zijn??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          BTW moet je niet betalen hé, die betaal je al in Duitsland. Je moet wel naar de douane gaan om je auto in te klaren, kost je een 80euro. Als je naar de keuring moet met een nieuwe DUITSE wagen weet ik niet.
                                          Tenzij de regelgeving zeer recent verandert is, ben je hier denk ik toch fout. Als je een NIEUWE wagen in Duitsland bestelt, moet je aan de dealer vermelden dat het een wagen voor export is. Je betaalt dan in Duitsland geen belastingen en betaalt in België bij de douane 21% op het nettobedrag dat je in Duitsland hebt betaalt.

Indien de wagen al langer als 6 maanden is ingeschreven in Duitsland EN al minstens 5000 km heeft, vervalt deze regeling omdat hij dan als tweedehands wordt beschouwt. Dan moet je belastingen in Duitsland betalen en geen in België.

Comment

Working...
                                          X