Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• potverdorie...
    ja, je had het al gezegd, maar ik had toch nog een beetje hoop dat ....
    jammer, onbegrijpelijk.

bedankt voor de foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichten
      Vandaag nog even bij de dealer geweest....vandaag stond mijn bestelling in status A wat wil zeggen (afgeleverd in Belgie....) afhankelijk hoe lang al dat de auto in deze status staat is het nog maar een kwestie van dagen....ten laatste volgende week...(met deze recente feestdag ertussen)

grtz S
      Mijn A3 Sportback staat al 2 weken in status A, en ik heb hem nog niet .. En deze week moet ik hem volgens m'n dealer niet meer verwachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chipsy Bekijk Berichten
        Hé Sweep, ik heb eindelijk een foto gevonden van de 2.0 TFSI Limousine, het is er eentje die door de Distributeur in Amerika (zie DST in kentekenplaat) kennelijk getest/gebruikt wordt. Helaas helaas dus toch enkele pijpjes links en als je weet dat in Amerika enkel de 211PK versie verkocht wordt kunnen we er ook vanuit gaan dat de 180PK versie in Nederland dezelfde uitlaten heeft. Begrijp ook niet waarom de Limo gediscrimineerd wordt t.o.v. de Avant 2.0 TFSI die wél enkele uitlaten links en rechts krijgt.

Nou dat ben ik nog niet zo heel zeker van...
        Ik zit op dit moment in de VS te wachten op de prijs van de nieuwe A4, deze is officieel nog steeds niet uit hier. Ik ben van plan om de A4 Avant 2.0 TFSI Quattro te kopen, maar ik ga geen auto bestellen zonder een prijs. Ik moet dit weten i.v.m. de keuze van opties en eventueel andere auto's.
        Ik ben bang dat de 2.0 TFSI Avant ook 2 pijpjes links heeft (in ieder geval de US specs). Hier een youtube filmpje.http://www.youtube.com/watch?v=2gdw_eKkU2k

Ik raak hier helemaal in de war, de ene X zie ik 2 enkel pijpjes de andere X een dubbele pijp links.

Comment

• onderhoud nieuwe a4

beste

weet er hier iemand wanneer klein onderhoud en groot onderhoud moet gebeuren
          alsook wat is de kostprijs,zijn dit standaardprijzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David2739 Bekijk Berichten
            Nou dat ben ik nog niet zo heel zeker van...
            Ik zit op dit moment in de VS te wachten op de prijs van de nieuwe A4, deze is officieel nog steeds niet uit hier. Ik ben van plan om de A4 Avant 2.0 TFSI Quattro te kopen, maar ik ga geen auto bestellen zonder een prijs. Ik moet dit weten i.v.m. de keuze van opties en eventueel andere auto's.
            Ik ben bang dat de 2.0 TFSI Avant ook 2 pijpjes links heeft (in ieder geval de US specs). Hier een youtube filmpje.http://www.youtube.com/watch?v=2gdw_eKkU2k

Ik raak hier helemaal in de war, de ene X zie ik 2 enkel pijpjes de andere X een dubbele pijp links.
            Schiet mij maar lek, ik weet het ook niet meer!

Comment

• Heeft er iemand foto's van de Avant in phantom zwart met 17" structure velgen?

Weet iemand of de uitlaatpijen nou links en recht zitten of alleen rechts?

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arthur11 Bekijk Berichten
                Heeft er iemand foto's van de Avant in phantom zwart met 17" structure velgen?

Weet iemand of de uitlaatpijen nou links en recht zitten of alleen rechts?

Alvast bedankt!

uitlaat zit links toch op de 2.0tdi
                er staan foto's op het audi A4 b8 avant forum

Comment

• Ik heb een 2.0 TFSI besteld, daar zitten de uitlaatpijpen volgens mij aan beide kanten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arthur11 Bekijk Berichten
                    Ik heb een 2.0 TFSI besteld, daar zitten de uitlaatpijpen volgens mij aan beide kanten
                    Daar is nog geen zekerheid over, jammer genoeg.

Comment

• Ook niet voor de Avant?

Heb jij wellicht fotos van de avant met 17 inch structure velgen?

Comment

• Neen niet onmiddellijk, ben momenteel vooral rond de A3 facelift bezig waardoor de A4 (Avant) wat op de achtergrond is geraakt. Ik heb nog nergens met 100% zekerheid gelezen of gezien dat de 2.0 TFSI de pijpjes aan beide kanten krijgt. En als het zo zou zijn dan vermoed ik enkel de 211 pk versie. Maar zoals ik al zei, 100% zekerheid is er nog niet naar mijn weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Neen niet onmiddellijk, ben momenteel vooral rond de A3 facelift bezig waardoor de A4 (Avant) wat op de achtergrond is geraakt. Ik heb nog nergens met 100% zekerheid gelezen of gezien dat de 2.0 TFSI de pijpjes aan beide kanten krijgt. En als het zo zou zijn dan vermoed ik enkel de 211 pk versie. Maar zoals ik al zei, 100% zekerheid is er nog niet naar mijn weten.
                          Net onlangs nog contact gehad met Audi Import en Audi Dealer omtrent de leveringstermijn van mijn Audi A4 2.0 TDI Multitronic (met de 2 packs, en parkeersensors voor en achteraan + nog een aantal opties)

Besteld begin 2008, staat nu voorlopig op week 48.. pfff denk erover na hem te annuleren. Duurt echt veel te lang.

Zoals het er nu voorstaat zou ik hem pas hebben ergens in december.. :-(

Comment

• Annuleren die handel, ze spelen imo al lang genoeg met u voeten..
                            -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                              Net onlangs nog contact gehad met Audi Import en Audi Dealer omtrent de leveringstermijn van mijn Audi A4 2.0 TDI Multitronic (met de 2 packs, en parkeersensors voor en achteraan + nog een aantal opties)

Besteld begin 2008, staat nu voorlopig op week 48.. pfff denk erover na hem te annuleren. Duurt echt veel te lang.

Yep, als ik in uw geval was zou ik ook annuleren... Mijne was besteld op 18 februari en wordt volgende week (week 31) gebouwd....ik moet zeggen, veel langer moest het niet meer duren of ik annuleerde hem ook.

Greetz

Comment

en een verklaring geven ze niet zeker? heb je gekocht bij een kleine dealer?

Comment

• Ikke ook besteld half februari en ook nog geen datum. Zever... gezever.... daar bij Audi.

Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                                  Yep, als ik in uw geval was zou ik ook annuleren... Mijne was besteld op 18 februari en wordt volgende week (week 31) gebouwd....ik moet zeggen, veel langer moest het niet meer duren of ik annuleerde hem ook.

Greetz

Comment

Wanneer hadden ze gezegd dat je hem ging hebben? Ze mogen tot 25% over de termijn gaan .. Als je binnen die termijn annuleert ben je je voorschot kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Neen niet onmiddellijk, ben momenteel vooral rond de A3 facelift bezig waardoor de A4 (Avant) wat op de achtergrond is geraakt. Ik heb nog nergens met 100% zekerheid gelezen of gezien dat de 2.0 TFSI de pijpjes aan beide kanten krijgt. En als het zo zou zijn dan vermoed ik enkel de 211 pk versie. Maar zoals ik al zei, 100% zekerheid is er nog niet naar mijn weten.
                                      Volgens mijn Duitse bron heeft de A4 Avant 2.0 TFSI idd de pijpjes links en rechts. De Berline moet het met 2 pijpjes links doen.

Comment

• Lijkt me toch heel onlogisch niet? 'k Kan me moeilijk inbeelden dat audi zoiets zou doen..?
                                        -

Comment

• Niet dat ik het logisch vind, maar onlogisch ook niet. Er mag een beetje differentie zijn tussen de 2

Comment

Working...
                                          X