Oorspronkelijk geplaatst door Kris_
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenDaar denk ik zeker aan hoor, wanneer heb je hem besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pehuyghe Bekijk BerichtenIk heb hem op 6 mei, inclusief APS besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichtendan zal je denk ik niet veel langer moeten wachten dan ik.. wat helpt is blijven zagen! hierdoor staat de mijne nu van week 48 plots op week 37..(levering eind september) maar is nog niet bevestigd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk BerichtenNu, voor mij hoeft het geen boomcar te zijn...verre van... maar ik verwacht toch dat de kwaliteit van het geluid zeer goed zou zijn...
maar zoals ik al zei , voor die prijs mag het beter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichtenje moet geen bang hebben , de kwaliteit is goed.
maar zoals ik al zei , voor die prijs mag het beter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk BerichtenJuist nog eens met D'Ieteren gebeld....de wagen staat op het transport en zou eind volgende week bij de dealer moeten zijn! Ik tel zo hard af è
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk Berichtennog 3 uren geduld en ik mag hem gaan halen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenRed, hoe lang heeft het nu geduurd van het moment dat hij gemaakt is (productieweek) tot je hem effectief mocht gaan halen?
Sorry voor het late antwoord maar de laatste 2 dagen aan het rondtoeren geweest....
Hij is week 28 (08/07) gemaakt geweest maar door het verlof is de levering 1 week opgeschoven, dus 3 weken.
Zalige bak, rijdt fantastisch. 18 duims RS4 (donkere versie) passen er mooi onder, indien dan toch 1 minpuntje is dat de navigatiesoftware niet up to date is (maar daar is op dit forum al over gepraat geweest).
En dan nu een toerke doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk BerichtenDag Kris,
Sorry voor het late antwoord maar de laatste 2 dagen aan het rondtoeren geweest....
Hij is week 28 (08/07) gemaakt geweest maar door het verlof is de levering 1 week opgeschoven, dus 3 weken.
Zalige bak, rijdt fantastisch. 18 duims RS4 (donkere versie) passen er mooi onder, indien dan toch 1 minpuntje is dat de navigatiesoftware niet up to date is (maar daar is op dit forum al over gepraat geweest).
En dan nu een toerke doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk BerichtenKnap! Ik zie dat je ook het B&0 systeem besteld hebt. Wat is je ervaring hiermee? Ik heb dit ook als optie genomen en binnen een 2-tal weken zou ik die van mij moeten hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenIs er hier iemand die de 8 luidsprekers (80 watt) heeft? (dus geen B&O of ASS)
Wat vinden jullie hiervan? Valt de "kwaliteit" van de klank mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Automatic Bekijk BerichtenSinds een klein maandje ben ik de gelukkige bezitter van een A5 Mulit Pro. Ik heb getwijfeld of ik de B&O optie zou nemen, maar toen ik deze tijdens de proefrit hoorde, vond ik hem tegen vallen voor hetgeen deze optie kost. Ik heb eveneens de 4 x 80 watt (in NL is er namelijk geen 8x80) beluisterd maar vondt deze weer niet bij de A5 passen. In de Pro versie zit het ASS en deze is lang niet slecht. Persoonlijk vindt ik dat deze, behoudens het volume en verstelling in de hoge tonen, dicht bij de B&O zit. Ben je een echte muziekfreak blijft een door jezelf samengesteld en later ingebouwde audiopakket de beste optie.
Vind ik meer dan genoeg. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je na een rit in de wagen thuiskomt met gesprongen trommelvliezen.
Het verschil zit hem in de zuiverheid van de klanken en de verschillende toonaarden. Plus ook het 'surround' geluid bij B&O. Maar dit verschil in zuiverheid geldt alleen wanneer je ook vanaf een zuivere muziekbron afspeelt (originele CD's dus).
Wanneer je MP3 muziek afspeelt heb je sowieso geen zuivere klank meer.
Dus mensen die meestal/altijd MP3 beluisteren via een SD kaartje of MP3 CD die kunnen best hun geld sparen en kiezen voor de standaard muziekinstallatie ipv de B&O.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenIn België is er ook geen 8 x 80W. Het is 8 x 10W. 80W in totaal dus.
Vind ik meer dan genoeg. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je na een rit in de wagen thuiskomt met gesprongen trommelvliezen.
Het verschil zit hem in de zuiverheid van de klanken en de verschillende toonaarden. Plus ook het 'surround' geluid bij B&O. Maar dit verschil in zuiverheid geldt alleen wanneer je ook vanaf een zuivere muziekbron afspeelt (originele CD's dus).
Wanneer je MP3 muziek afspeelt heb je sowieso geen zuivere klank meer.
Dus mensen die meestal/altijd MP3 beluisteren via een SD kaartje of MP3 CD die kunnen best hun geld sparen en kiezen voor de standaard muziekinstallatie ipv de B&O.
Ik kopieer zelf mijn mp3 van mijn CD's en doe dit @ 320 kbs....
Ik heb voor de gulden middenweg gekozen en het AudioSoundSystem gekozen. Iets meer luidsprekers, met iets meer vermogen
Comment
-
Ik luister meestal gewoon naar de radio, en bijna nooit loeihard ... dus dan zit ik nog redelijk goed met 80 watt (standaard is 40 watt)
Frank-Audi met z'n A4 van hier op het forum is ook tevreden over die luidsprekers.
2 weken geleden had ik gevraagd of ik nog naar het B&O systeem kon upgraden, maar nu nog een aanpassing zou de levering mogelijks nog meer opschuiven volgens m'n dealer ... dus maar niet gedaan. B&O zou dus waarschijnlijk gewoon overkill geweest zijn voor wat ik het gebruik.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGeen ervaring met de A4 op dat vlak, maar in de A5 vind ik het heel vlot gaan.
Comment
Comment