Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
Het scherm en MMI bediening van het GPS plus systeem vind ik best ok. Ligt gemakkelijk in de hand en je navigeert vlot door de menu's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk BerichtenHey
iemand de pro 's en contra's om van Long life over te schakelen gewone olie?
grtz S
Eerste indruk?
Vrijdag over gehad in de garage en liefst zien zij hem minstens 1 x per jaar, dus als je +/- 30k kilometers doet (of net minder) is long life misschien aan te raden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk BerichtenHey
iemand de pro 's en contra's om van Long life over te schakelen gewone olie?
grtz S
Moet op een B6 wel olie bijgieten want 30K zonder bijvullen haal ik niet met mijn rijstijl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk doe veel km dus dan is long-life veel handiger. Olie is ook van betere kwaliteit.
Moet op een B6 wel olie bijgieten want 30K zonder bijvullen haal ik niet met mijn rijstijl
om de hoeveel km ververs je het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sweep Bekijk BerichtenIn NL wordt er gesproken over:- zonder type aanduiding
- zonder motor aanduiding
thanks
Groeten,
Sven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenmijn B6 lust behoorlijk wat olie in vergelijking met m'n ex-bmw 3 touring
om de hoeveel km ververs je het?
Long-Life is elke 25.000km nieuwe olie en na 12K moet ik er meestal wat bijgieten.
Auto heeft nu 250.000km maar hij doet eigenlijk al van in het begin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNieuwe Audi A3 verbruikt ook olie hoor, zou nu moeten beter zijn met de nieuwe common-rails op de B8.
Long-Life is elke 25.000km nieuwe olie en na 12K moet ik er meestal wat bijgieten.
Auto heeft nu 250.000km maar hij doet eigenlijk al van in het begin.
Comment
-
Nieuw a4
Ik ben afgelopen weekend bij de audi dealer geweest.
Ik wil graag een A4 - (kleur weet ik nog niet zeker) Limousine
2.0 TFSI (180pk)
18'' 5 spaaks velgen
Pro-line uitvoering
Metallice omlijsting.
De levering zou midden/eind oktober zijn als ik hem nu bestelde. (nederland)
Ik ben bij 3 verschillende dealers geweest. Na een beetje onderhandelen heb ik 7% korting gekregen. Tevens zouden ze de 18" velgen achteraf monteren wat ook weer 700 euro scheelt.
Wat vinden jullie is 7% een reele korting voor een particulier zonder inruil?
Ik heb trouwens vandaag een proefrit gemaakt in een 1.8T moet zeggen dat is ook al een lekkere motor... voorspelt veel goeds voor de 2.0T
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk BerichtenIk ben afgelopen weekend bij de audi dealer geweest.
Ik wil graag een A4 - (kleur weet ik nog niet zeker) Limousine
2.0 TFSI (180pk)
18'' 5 spaaks velgen
Pro-line uitvoering
Metallice omlijsting.
De levering zou midden/eind oktober zijn als ik hem nu bestelde. (nederland)
Ik ben bij 3 verschillende dealers geweest. Na een beetje onderhandelen heb ik 7% korting gekregen. Tevens zouden ze de 18" velgen achteraf monteren wat ook weer 700 euro scheelt.
Wat vinden jullie is 7% een reele korting voor een particulier zonder inruil?
Ik heb trouwens vandaag een proefrit gemaakt in een 1.8T moet zeggen dat is ook al een lekkere moter... voorspelt veel goeds voor de 2.0T
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk BerichtenEcht knap! Welke kleur van leder is dit? Komt ook goed uit in combinatie met de inlegplaatjes...
ik heb het in ieder geval op da forum'ke gevraagd
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk BerichtenEcht knap! Welke kleur van leder is dit? Komt ook goed uit in combinatie met de inlegplaatjes...
Inlegplaatjes zijn er volgens mij uit het gamma van Audi exclusive.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenKleur van het leder is mustangbruin dacht ik.
Inlegplaatjes zijn er volgens mij uit het gamma van Audi exclusive.
Comment
Comment