Gisteren stond er bij ons nog een A4 B8 voor de deur. Prachtbak was met dit soort velgen bewerkt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Bekijk BerichtenBon, misschien komen we mekaar wel tegen dit weekend!
grtz S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk BerichtenNeen, wil enkel zeggen dat "A4" wegvalt. De aanduiding van motortype blijft behouden.
Groeten,
Sven
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk BerichtenAls je zonder kentekens besteld , doen ze automatisch de beide (motor en type) weg....dus ik denk als je de motor wilt laten hangen dat je dit ofwel moet erbij aangeven ofwel de "zonder kenteken" optie niet moet nemen en eigenhandig de typeaanduiding verwijderen
grtz
Heb je je auto al? :-) zo ja stuur es wat fotokes!
Groeten,
Kris
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenSven,
Groeten,
Kris
sturen gaat iets stroever vind ik...ma das misschien door de 18ers die ik op heb??
foto's volgen nog ;-)
GRTZ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenSven,
Groeten,
Kris
Groeten,
Red
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk BerichtenWeet er iemand wanneer er nog eens Audi days zijn, want ik zoek me in oktober een A4 te gaan bestellen, maar zou evt nog willen wachten als er bvb in november promo acties zijn.
Comment
-
w00t! Hoor net van de dealer dat mijne bak in principe (nog niet bevestigd door de Duitsers) in week 35 gemaakt wordt. Dan nog 2 weken maximum voor transport enzo... enfin... als we Audi / D'Ieteren enzo mogen geloven that is... ahum
ter info: bestelling werd geplaatst eerste week juni en normale levering zou 9 oktoober ofzo zijn... ben dus (voorlopig nog) nogal opgelucht.
nog eens edit: iemand enig idee of er elders deftig/proper uitziende en passende uitlaatsierstukken te vinden zijn? Dus goedkopere dingen dan die van Audi zelf...
Comment
-
Vandaag besteld
Vandaag besteld:
A4 Limousine
Motor: 2.0 TFSI (180pk)
Kleur: Ijszilver metallic
Uitvoering: Pro-Line
Bekleding: gewoon standaard zwart
Velgen: 18' inch 5 ster velgen
Opties: Blanke sierlijsten alleen voor de rest auto gewoon basic pro-line uitvoering
Productie week: 39 zou in week 41 geleverd worden (nederland)
En ik heb uiteindelijk 10,5% korting weten te bedingen als particulier. Had eerst 9% gekregen, maar aangezien er een prijsstijging komt van 1,5% voor auto's geproduceerd in oktober heb ik ook deze 1,5% nog bedingd.
Ben erg blij en kan echt niet wachten om deze geweldige auto te krijgen in oktober!!
Comment
-
mijn audi a4 is geleverd, nu al ....is zeer vlotjes gegaan, ben vandaag gaan kijken , maar hij stond nog op startblokken...volgende week mag ik hem gaan halen
Nu heb ik een klein vraagje, ik heb s-sportvering genomen, en bij een firma , niet de firma waar ik mijn wagen besteld heb, zeiden ze dat als ik die sportvering nam er s-line logo's op de zijkanten zouden staan...nu weet ik niet ofdat dat standaard bij een s sportvering zit??? Ben vandaag gaan kijken naar mijn wagen, was wel nog niet klaar, en daar stonden de logo's niet op...;worden die erna nog geplaatst??? weet iemand mij daar info over te geven...heb het spijtig genoeg niet knn vragen aan mijn verkoper van de wagen, want was nie daar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dominico Bekijk Berichtenmijn audi a4 is geleverd, nu al ....is zeer vlotjes gegaan, ben vandaag gaan kijken , maar hij stond nog op startblokken...volgende week mag ik hem gaan halen
Nu heb ik een klein vraagje, ik heb s-sportvering genomen, en bij een firma , niet de firma waar ik mijn wagen besteld heb, zeiden ze dat als ik die sportvering nam er s-line logo's op de zijkanten zouden staan...nu weet ik niet ofdat dat standaard bij een s sportvering zit??? Ben vandaag gaan kijken naar mijn wagen, was wel nog niet klaar, en daar stonden de logo's niet op...;worden die erna nog geplaatst??? weet iemand mij daar info over te geven...heb het spijtig genoeg niet knn vragen aan mijn verkoper van de wagen, want was nie daar...
als je die logo's wil kan je eens kijken in de online audi shop, misschien kan je ze daar apart kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenLogo's heb je enkel bij een S line of een S line exterieur, niet als je maar 1 onderdeel van de S line neemt. Enkel S line sportvering zal dus niet voor logo's zorgen. En terecht.
P.S.: ik heb een echte S-Line
@Robg: mooie korting van jou!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dominico Bekijk Berichtenwou het gewoon weten, veel maakt het niet uit hoor....het is dan ook geen s-line he....dan knn ze bij willems in genk goed liegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenLogo's heb je enkel bij een S line of een S line exterieur, niet als je maar 1 onderdeel van de S line neemt. Enkel S line sportvering zal dus niet voor logo's zorgen. En terecht.
Zo terecht is dit niet want bij andere modellen zoals de A5 krijg je wel degelijk S-Line logo's op de zijkanten bij een Sportvering (-10mm)
het maakt nu echt niets uit wie zo'n logo heeft en niet, alleen de échte S en RS'en hebben een status, terwijl
de S-Line puur een marketing concept isSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenhet maakt nu echt niets uit wie zo'n logo heeft en niet, alleen de échte S en RS'en hebben een status, terwijl
de S-Line puur een marketing concept is
Wat voor een antwoord is dat nu??
Interieur is compleet anders + sportzetels, sportvering, sportstuur, bredere/grotere velgen, ...
Alles is marketing hé maar S-Line is geen lucht. T'is een duur optiepakket, dat wel
Comment
Comment