Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenJa want het S-Line pakket is een logo en een S-reeks heeft opties en status.
Wat voor een antwoord is dat nu??
Interieur is compleet anders + sportzetels, sportvering, sportstuur, bredere/grotere velgen, ...
Alles is marketing hé maar S-Line is geen lucht. T'is een duur optiepakket, dat wel
Alles is zelfs apart te verkrijgen, zoals een sportstuur, andere velgen enz...
Het is een pakket maar een échte S of RS is puur sang, een compleet andere motor die niemand anders heeft
Een S-Line is "no big deal " da bedoel ik, de kleinste versie kan al een S-Line hebben
Op mijn vorige Audi's heb ik wel steeds een S-Line gehad en het nadeel ervan is da het steeds hetzelfde is, nu is het tijd voor iets anders zoals bruin leder maar dit is niet bij S-Line te bestellen, andere velgen want de 5 spaaks S-Line velgen zijn erbarmelijk enz..
edit:
Dit pakket is nu ook plots superduur geworden omdat het immens populair is, bij Audi staan ze niet stil
Thans het pakket is hetzelfde gebleven, heb hier de folder erop nagekeken van mijn vorige A3Last edited by E90N; 11/08/2008, 18:29.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dominico Bekijk Berichtenmijn audi a4 is geleverd, nu al ....is zeer vlotjes gegaan, ben vandaag gaan kijken , maar hij stond nog op startblokken...volgende week mag ik hem gaan halen
Nu heb ik een klein vraagje, ik heb s-sportvering genomen, en bij een firma , niet de firma waar ik mijn wagen besteld heb, zeiden ze dat als ik die sportvering nam er s-line logo's op de zijkanten zouden staan...nu weet ik niet ofdat dat standaard bij een s sportvering zit??? Ben vandaag gaan kijken naar mijn wagen, was wel nog niet klaar, en daar stonden de logo's niet op...;worden die erna nog geplaatst??? weet iemand mij daar info over te geven...heb het spijtig genoeg niet knn vragen aan mijn verkoper van de wagen, want was nie daar...
Thanks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenGeen fan van de alu-look? Of speciaal kleur zetels/leder genomen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenZo terecht is dit niet want bij andere modellen zoals de A5 krijg je wel degelijk S-Line logo's op de zijkanten bij een Sportvering (-10mm)
het maakt nu echt niets uit wie zo'n logo heeft en niet, alleen de échte S en RS'en hebben een status, terwijl
de S-Line puur een marketing concept is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk geloof je niet. Kan je dit bewijzen?
Neem de A5 maar (gewone versie) en kijk maar in de optielijst aldaar ......Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBewijs staat oa in de CC van Audi
Neem de A5 maar (gewone versie) en kijk maar in de optielijst aldaar ......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenandere velgen want de 5 spaaks S-Line velgen zijn erbarmelijk enz..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk BerichtenZijn de 5-spaaks "star"- velgen dan niet mooi?
Gelukkig liggen ze niet op de s-line.
Comment
-
@E90n: ik volg je niet behalve op 1 punt, dat het veel te duur geworden is. Je bent bijna 8000euro extra kwijt voor full s-line terwijl je bij BMW voor 4500euro je M-Pack hebt. Maar het blijft mooier dan een standaard audi met wat opties. Alles is inderdaad afzonderlijk te bestellen maar dan kan je evengoed direct een S-Line nemen tenzij je speciale kleuren wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenw00t! Hoor net van de dealer dat mijne bak in principe (nog niet bevestigd door de Duitsers) in week 35 gemaakt wordt. Dan nog 2 weken maximum voor transport enzo... enfin... als we Audi / D'Ieteren enzo mogen geloven that is... ahum
ter info: bestelling werd geplaatst eerste week juni en normale levering zou 9 oktoober ofzo zijn... ben dus (voorlopig nog) nogal opgelucht.
nog eens edit: iemand enig idee of er elders deftig/proper uitziende en passende uitlaatsierstukken te vinden zijn? Dus goedkopere dingen dan die van Audi zelf...
Heeft de fameuze 2 packs met APS V+A
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenin een notendop wat ik bedoel: S-Line wordt hier zo opgeblazen precies alsof het een S of ander topmodel is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielzZz Bekijk Berichtensproeiers?
probleem is dat ik hem al heb...
Ik weet alleen dat het extra geld kost :p
Is het mss een leasing want anders zo'n zaken altijd vanuit de fabriek bestellen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielzZz Bekijk Berichtenyeps leasing, ik zou hem dus ook in originele staat moeten kunnen herstellen. blijkbaar is het toch meer dan alleen koplamp/kabels vervangen
— e- of E-goedgekeurd
— behoud originele kleur (uitstraling)
— voldoen aan reglementaire eisen inzake plaatsing
— reglementair verplichte lichten aanwezig
— automatische lichthoogteregeling
— koplampreinigingsinstallatie
De omzendbrief:
http://www.goca.be/ned/autokeuring/Personenvoertuig/Omzendbrief%20mei.pdf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Biker916 Bekijk BerichtenIkzelf vind de star's ook niet mooi.
Gelukkig liggen ze niet op de s-line.
Welke liggen er dan wel op de S-line?
P.S. Ik bedoel dus wel het S-line interieurpakket.
EDIT: Op de S-line heten ze "Profile".
Comment
Comment