Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik heb stiekem geen echte S line Heb wel alle S line opties, en S line exterieur, maar om het interieur dat ik wou te hebben kon ik geen S line nemen (of enkel tegen een serieuze meerprijs).
    Geen fan van de alu-look? Of speciaal kleur zetels/leder genomen??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      Ja want het S-Line pakket is een logo en een S-reeks heeft opties en status.
      Wat voor een antwoord is dat nu??

Interieur is compleet anders + sportzetels, sportvering, sportstuur, bredere/grotere velgen, ...

Alles is marketing hé maar S-Line is geen lucht. T'is een duur optiepakket, dat wel
      Ik bedoel maar dat hier sommigen hun haren rechtop staan als er maar iemand een S-Line logo erop zet en géén echte S-Line heeft omaar een klein onderdeel ervan ....
      Alles is zelfs apart te verkrijgen, zoals een sportstuur, andere velgen enz...
      Het is een pakket maar een échte S of RS is puur sang, een compleet andere motor die niemand anders heeft
      Een S-Line is "no big deal " da bedoel ik, de kleinste versie kan al een S-Line hebben
      Op mijn vorige Audi's heb ik wel steeds een S-Line gehad en het nadeel ervan is da het steeds hetzelfde is, nu is het tijd voor iets anders zoals bruin leder maar dit is niet bij S-Line te bestellen, andere velgen want de 5 spaaks S-Line velgen zijn erbarmelijk enz..

edit:
      Dit pakket is nu ook plots superduur geworden omdat het immens populair is, bij Audi staan ze niet stil
      Thans het pakket is hetzelfde gebleven, heb hier de folder erop nagekeken van mijn vorige A3
      Last edited by E90N; 11/08/2008, 18:29.
      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dominico Bekijk Berichten
        mijn audi a4 is geleverd, nu al ....is zeer vlotjes gegaan, ben vandaag gaan kijken , maar hij stond nog op startblokken...volgende week mag ik hem gaan halen

Nu heb ik een klein vraagje, ik heb s-sportvering genomen, en bij een firma , niet de firma waar ik mijn wagen besteld heb, zeiden ze dat als ik die sportvering nam er s-line logo's op de zijkanten zouden staan...nu weet ik niet ofdat dat standaard bij een s sportvering zit??? Ben vandaag gaan kijken naar mijn wagen, was wel nog niet klaar, en daar stonden de logo's niet op...;worden die erna nog geplaatst??? weet iemand mij daar info over te geven...heb het spijtig genoeg niet knn vragen aan mijn verkoper van de wagen, want was nie daar...
        Mag ik vragen in welke week jou auto gebouwd is?

Thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          Geen fan van de alu-look? Of speciaal kleur zetels/leder genomen??
          Speciale zetels genomen .. Met het salon was de Exclusive line iets minder Exclusive

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
            Zo terecht is dit niet want bij andere modellen zoals de A5 krijg je wel degelijk S-Line logo's op de zijkanten bij een Sportvering (-10mm)

het maakt nu echt niets uit wie zo'n logo heeft en niet, alleen de échte S en RS'en hebben een status, terwijl
            de S-Line puur een marketing concept is
            Ik geloof je niet. Kan je dit bewijzen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Ik geloof je niet. Kan je dit bewijzen?
              Bewijs staat oa in de CC van Audi
              Neem de A5 maar (gewone versie) en kijk maar in de optielijst aldaar ......
              Sintruin till I die

Comment

Bewijs staat oa in de CC van Audi
                Neem de A5 maar (gewone versie) en kijk maar in de optielijst aldaar ......
                CC is onbetrouwbare bron, staan genoeg fouten in. Maar als het echt klopt dan vind ik het echt dwaas, dat hoort helemaal niet. S line logo's horen op een S line, S logo's op een S en RS logo's op een RS. Ik volg je dus ook niet in wat je daarstraks zei over S line. Staat los van een S / RS.

Comment

andere velgen want de 5 spaaks S-Line velgen zijn erbarmelijk enz..
                  Zijn de 5-spaaks "star"- velgen dan niet mooi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk Berichten
                    Zijn de 5-spaaks "star"- velgen dan niet mooi?
                    Ikzelf vind de star's ook niet mooi.
                    Gelukkig liggen ze niet op de s-line.

Comment

• @E90n: ik volg je niet behalve op 1 punt, dat het veel te duur geworden is. Je bent bijna 8000euro extra kwijt voor full s-line terwijl je bij BMW voor 4500euro je M-Pack hebt. Maar het blijft mooier dan een standaard audi met wat opties. Alles is inderdaad afzonderlijk te bestellen maar dan kan je evengoed direct een S-Line nemen tenzij je speciale kleuren wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                        w00t! Hoor net van de dealer dat mijne bak in principe (nog niet bevestigd door de Duitsers) in week 35 gemaakt wordt. Dan nog 2 weken maximum voor transport enzo... enfin... als we Audi / D'Ieteren enzo mogen geloven that is... ahum

ter info: bestelling werd geplaatst eerste week juni en normale levering zou 9 oktoober ofzo zijn... ben dus (voorlopig nog) nogal opgelucht.

nog eens edit: iemand enig idee of er elders deftig/proper uitziende en passende uitlaatsierstukken te vinden zijn? Dus goedkopere dingen dan die van Audi zelf...
                        Voor de manuele gaat het dus duidelijk véél sneller dan voor een Multitronic :-/ ik heb besteld begin 2008 en zou nu (hopelijk) gemaakt worden in week 38.. (half september)

Heeft de fameuze 2 packs met APS V+A

Comment

• in een notendop wat ik bedoel: S-Line wordt hier zo opgeblazen precies alsof het een S of ander topmodel is.
                          Sintruin till I die

Comment

in een notendop wat ik bedoel: S-Line wordt hier zo opgeblazen precies alsof het een S of ander topmodel is.
                            Dat is uw interpretatie die ik niet echt deel Een logo staat gewoon voor iets, net zoals je geen RS of S logo op een niet-(R)S hangt, hang je geen S line logo op een niet S line. En het is niet omdat je 1 onderdeel van iets hebt, dat je dan moet uitpakken (niet dat iemand dat hier doet) met "ey kheb een S line". En dat doe je imo wel als je zo'n logo wil, ondanks het gebrek aan alle S line opties. Het is niet omdat ik remschijven van een S3 plaats, dat ik plots maar overal S3 logo's moet gaan hangen

Comment

• Is het mogelijk om zelf een Xeon pakket te installeren? Moet je hiervoor ook andere kabels etc steken?

Comment

• Xenon? Ik zou er alvast niet aan beginnen, met al dat gepruts (plus dat je geen sproeiers hebt --> verplicht) ben je beter af door ze gewoon af-fabriek te bestellen.

Comment

• sproeiers?

probleem is dat ik hem al heb...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NielzZz Bekijk Berichten
                                    sproeiers?

probleem is dat ik hem al heb...
                                    Sproeiers om je lichten te reinigen zijn verplicht als je Xenon lichten wil. Anders kan je de tegenliggers verblinden of zoiets...
                                    Ik weet alleen dat het extra geld kost :p

Is het mss een leasing want anders zo'n zaken altijd vanuit de fabriek bestellen!!

Comment

• yeps leasing, ik zou hem dus ook in originele staat moeten kunnen herstellen. blijkbaar is het toch meer dan alleen koplamp/kabels vervangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NielzZz Bekijk Berichten
                                        yeps leasing, ik zou hem dus ook in originele staat moeten kunnen herstellen. blijkbaar is het toch meer dan alleen koplamp/kabels vervangen
                                        7) vervangen van voorlicht (xenon) - voorwaarden :
                                        — e- of E-goedgekeurd
                                        — behoud originele kleur (uitstraling)
                                        — voldoen aan reglementaire eisen inzake plaatsing
                                        — reglementair verplichte lichten aanwezig
                                        — automatische lichthoogteregeling
                                        — koplampreinigingsinstallatie

De omzendbrief:
                                        http://www.goca.be/ned/autokeuring/Personenvoertuig/Omzendbrief%20mei.pdf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Biker916 Bekijk Berichten
                                          Ikzelf vind de star's ook niet mooi.
                                          Gelukkig liggen ze niet op de s-line.
                                          O, ik dacht dat de "stars" nu juist wel op de S-line lagen.
                                          Welke liggen er dan wel op de S-line?
                                          P.S. Ik bedoel dus wel het S-line interieurpakket.

EDIT: Op de S-line heten ze "Profile".
                                          Last edited by ; 12/08/2008, 00:33.

Comment

Working...
                                          X