Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
    Zijn dit de velgen die je hebt genomen? Zien er goed uit, welke zijn dit precies?

Comment

• merci allebei

dat zijn idd de 17 inch 'Structure' velgen die ik gekozen heb. Zijn de goedkoopste 17 inchers in de Audi CC (had eerst de plus/minus 200 euro duurdere ietwat sportievere 6 spaaks velgen gekozen maar bij nader inzien vielen die me in 't echt wat tegen qua looks).

owja... de 20 mm sportvering niet vergeten vermelden Renio!
      Last edited by ; 21/08/2008, 12:11.

Comment

merci allebei

dat zijn idd de 17 inch 'Structure' velgen die ik gekozen heb. Zijn de goedkoopste 17 inchers in de Audi CC (had eerst de plus/minus 200 euro duurdere ietwat sportievere 6 spaaks velgen gekozen maar bij nader inzien vielen die me in 't echt wat tegen qua looks).
        In de brochure van de A4 vond ik die 6 spaaks velgen ook mooier, maar als ik deze hier nu zie "in het wild" vind ik dat deze er ook zeker mogen zijn.

Ik neem aan dat de auto op de foto hier verlaagd is (sportonderstel)? Heb jij ook een sportonderstel gekozen? Ik ben een beetje bang gemaakt door de verschillende tests in autotijdschriften, het comfort zou er niet bepaald op vooruitgaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
          In de brochure van de A4 vond ik die 6 spaaks velgen ook mooier, maar als ik deze hier nu zie "in het wild" vind ik dat deze er ook zeker mogen zijn.

Ik neem aan dat de auto op de foto hier verlaagd is (sportonderstel)? Heb jij ook een sportonderstel gekozen? Ik ben een beetje bang gemaakt door de verschillende tests in autotijdschriften, het comfort zou er niet bepaald op vooruitgaan.
          jep boo-lee ... zie m'n post welke ik ondertussen al ge-edit had.
          Tja... die sportvering.. ik hoor verschillende verhalen. Ik weet het dus eigenlijk ook niet. Hoe dan ook wou ik bij deze A4 eens een wat sportievere look (mits het binnen het leasing-aspect allemaal toelaatbaar was) aanmeten. We'll see maar ik zal er niet rouwig om zijn als 't wat stugger of harder zou rijden.

Comment

Hoe dan ook wou ik bij deze A4 eens een wat sportievere look (mits het binnen het leasing-aspect allemaal toelaatbaar was) aanmeten. We'll see maar ik zal er niet rouwig om zijn als 't wat stugger of harder zou rijden.
            Bij mij is het ook een leasing wagen, weliswaar een Avant 120 pk TDI. Ik heb 17" velgen net in het budget kunnen persen, kost een pak extra, gigantisch veel voor die 1" extra, maar in dit geval vind ik echt dat size matters

Een sportonderstel kost niet zoveel extra, dus zou misschien nog kunnen, maar ik weet niet of het qua uitzicht zoveel scheelt met of zonder.

Dit weekend ga ik na een bezoek aan de garage de knoop doorhakken.

Comment

• Heb ondertussen een productieweek voor mijn wagen gekregen... Week 42 astemblieft !!!! De wagen is besteld half februari. 8 maanden wachten op een A4....

Comment

• Ongelofelijk

Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                Bon, er zit schot in de zaak :-) Morgenvroeg worden de papieren naar de leasing gefaxed, donderdag ga ik de platen halen en vrijdag om13u mag ik de wagen ophalen Nu hopen dat ze doen wat ze beloofd hebben...
                Deze voormiddag telefoon gehad van garage Joly... Dit geloof je niet... Ze waren de wagen aan het klaarmaken voor aflevering morgen en toen merkten ze dat de wagen transportschade heeft opgelopen. Ik ben gaan kijken en het is niet zomaar een beetje schade... Motorkap moet vervangen worden, linker voorstijl (aan de ruit) is geblutst, schade aan het dak...maar het ergste is dat er schade is aan een steunpunt van het dak... Nu moet de wagen terug naar D'Ieteren en daar gaan ze beslissen of ze hem maken of dat hij totall-loss wordt verklaard. En hoe lang denk je dat ik op die beslissing zal moeten wachten??? 2 weken minimum alstublieft! Echt mijn geduld bij Audi raak stilaan op... Ik verwijt de garage niks maar eerst 6 maanden wachten op de auto en dan dit... Nee als hij totall loss wordt verklaard zal het geen Audi meer zijn die ik bestel...heb geen zin om terug 6 maanden of meer te wachten. Anderzijds was de wagen voor de rest wel prachtig

Aan dit verhaal komt precies geen einde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                  Deze voormiddag telefoon gehad van garage Joly... Dit geloof je niet... Ze waren de wagen aan het klaarmaken voor aflevering morgen en toen merkten ze dat de wagen transportschade heeft opgelopen. Ik ben gaan kijken en het is niet zomaar een beetje schade... Motorkap moet vervangen worden, linker voorstijl (aan de ruit) is geblutst, schade aan het dak...maar het ergste is dat er schade is aan een steunpunt van het dak... Nu moet de wagen terug naar D'Ieteren en daar gaan ze beslissen of ze hem maken of dat hij totall-loss wordt verklaard. En hoe lang denk je dat ik op die beslissing zal moeten wachten??? 2 weken minimum alstublieft! Echt mijn geduld bij Audi raak stilaan op... Ik verwijt de garage niks maar eerst 6 maanden wachten op de auto en dan dit... Nee als hij totall loss wordt verklaard zal het geen Audi meer zijn die ik bestel...heb geen zin om terug 6 maanden of meer te wachten. Anderzijds was de wagen voor de rest wel prachtig

Erg vervelend.

Aan de andere kant stel je Audi aansprakelijk voor dit geheel terwijl hij door een transportonderneming wordt vervoerd.
                  Dit is wel een beetje kortzichtig toch?

Nou ja dan neem je geen Audi meer.
                  denk niet dat ze er 1 nacht minder van slapen hoor.

Desondanks vindt ik het heel vervelend voor je en zou als ik jou was eens flink op de poot gaan spelen bij de garage waar je hem gekocht hebt. Met hen heb je de overeenkomst.

Comment

• Nu weet je direct waarom Joly je aan het lijntje aan het houden was.
                    Heel spijtig maar niets aan te doen, als je chassis geraakt is mag je mss blij zijn dat ze hem total loss verklaren ipv hem toch aan je te verkopen!

Comment

• @ Svenson

hui·ve·ring·wek·kend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten
                        Heb ondertussen een productieweek voor mijn wagen gekregen... Week 42 astemblieft !!!! De wagen is besteld half februari. 8 maanden wachten op een A4....

Ik heb "maar" een A3 besteld in februari en voor mij is er zelfs nog geen productieweek bekend. Ten vroegste eind oktober is al wat men mij kan vertellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
                          Erg vervelend.

Aan de andere kant stel je Audi aansprakelijk voor dit geheel terwijl hij door een transportonderneming wordt vervoerd.
                          Dit is wel een beetje kortzichtig toch?

Nou ja dan neem je geen Audi meer.
                          denk niet dat ze er 1 nacht minder van slapen hoor.

Desondanks vindt ik het heel vervelend voor je en zou als ik jou was eens flink op de poot gaan spelen bij de garage waar je hem gekocht hebt. Met hen heb je de overeenkomst.
                          Ik stel Audi niet aansprakelijk voor de transportschade maar je kan toch wel begrijpen dat mijn geduld opraakt... Het is een combinatie van verschillende voorafgaande factoren...En op een bepaald moment geraakt een mens zijn geduld op En ik zou geen Audi meer bestellen om me de lange wachttijd te besparen, niet om hen te krenken...zo naïef ben ik nu ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            Nu weet je direct waarom Joly je aan het lijntje aan het houden was.
                            Heel spijtig maar niets aan te doen, als je chassis geraakt is mag je mss blij zijn dat ze hem total loss verklaren ipv hem toch aan je te verkopen!
                            Inderdaad dat dacht ik ook al...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smekkie Bekijk Berichten
                              Weet iemand of er replica velgen 18" te verkrijgen zijn van de Audi 5-spaken velg (star)?

Thanks!

Ik heb de volgende gekocht in 17" ze zijn er ook in 18".

17" http://www.onlinecarshop.nl/products...x112-ET35.html

!8" http://www.onlinecarshop.nl/products...x112-ET35.html

Groet John.

Comment

• led verlichting

Hey,

ik had dringend een nieuwe wagen nodig en koos een stock model zonder de led verlichting.
                                Nu ben ik daar wel superverzot op. Denken jullie dat die achteraf nog geplaatst kunnen worden?

Groeten!

Comment

"Transportschade maar eerst opgemerkt toen ze de wagen aan het klaarmaken waren voor aflevering"........... pffffff..... laat me nie lachen. Een kleine schram/bluts zou nog kunnen, maar schade van deze omvang niet opmerken lijkt me ECHT ONMOGELIJK..... OK ik weet ook wel dat er een dikke waxlaag op de nieuwe wagens licht bij levering in de garage, maar ga er toch vanuit dat iemand van de garage de auto's (al was het maar summier) effe checkt alvorens ze worden "binnengenomen"? of niet soms?

Deze schade verklaart volgens mij waarom Joly zo lang "vergeten is" om u te verwittigen.......... zij waren mijns inziens al met D'Ietteren aan het discussieren over het hoe, het waarom en over welke oplossing hiervoor kon gevonden worden.

Veel sterkte en vooral GEDULD Svensson.

Comment

Ik stel Audi niet aansprakelijk voor de transportschade maar je kan toch wel begrijpen dat mijn geduld opraakt... Het is een combinatie van verschillende voorafgaande factoren...En op een bepaald moment geraakt een mens zijn geduld op En ik zou geen Audi meer bestellen om me de lange wachttijd te besparen, niet om hen te krenken...zo naïef ben ik nu ook niet
                                    Ik zou ook buiten zinnen raken als ze mij dit op die manier flikten.
                                    Ik begrijp je dus volledig.

Maar ik zou effe gaan foeteren bij deze garage zodat ze weten wie ze voor zich hebben en dat ze kunnen zorgen voor een identieke ander wagen binnen de 14 dagen...

Deze zou ik zowiezo laten staan door hem te weigeren.
                                    Dit zou ik ze dus direct mededelen zodat ze niet de illusie hebben om hem toch in je haar te smeren.

De lange wachttijden zijn alleen in Belgie dus een inschattingsfoutje gemaakt door Audi Belgie zou ik zeggen.

Sterkte met het oplossen van dit grote probleem.

Comment

• het is inderdaad correct dat ik eerder in een salon zit dan in een auto, maar je moet weten dat ik ondertussen waarschijnlijk al meer dan 1 miljoen km heb bijeengereden. en toen ik nog jong was gaf ik ook zeer graag volgas. (ik heb eens met een golf zo hard gereden dat hij niet harder meer kon tot op het moment dat een in de anonieme auto van de politie naast mij kwam rijden en dat één van die heren plots zijn pet nam en mij begeleidde naar de pechstrook) ondertussen heb ik begrepen dat men met snelle starts en overdreven snelheid zeer mooie prijzen kan ... betalen. en ik heb de indruk dat een overdreven snelheid in de toekomst nog meer zal kosten.
                                      @dragonfly: de ACC biept alleen als het strikt noodzakelijk is en dit is zeer weinig (op de autostrade praktisch nooit of men zou stil moeten staan. het systeem remt de auto automatisch af tot 20km/u of zelfs minder) Nu ja, iedereen interpreteert comfort op een andere manier hé, maar het zijn de luxe dingetjes die het zo makkelijk maken. wie wil er trouwens de afstandbediening van de tv of auto nog missen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nathanm Bekijk Berichten
                                        Hey,

ik had dringend een nieuwe wagen nodig en koos een stock model zonder de led verlichting.
                                        Nu ben ik daar wel superverzot op. Denken jullie dat die achteraf nog geplaatst kunnen worden?

Groeten!
                                        Dat zal niet gaan. Allé 't is te zeggen, je kunt wel led-verlichting erin stoppen maar dan ben je wettelijk niet in orde. Reden: als je LED's hebt, ben je ook verplicht om koplampsproeiers te hebben zodat je koplampen steeds proper zijn. Wanneer je koplampen vuil zijn, dan kan dat vuil de lichtstraal van de LED's immers afbuigen en zo je tegenliggers verblinden.

Ik vrees dat je dus vast zit aan je huidige config.
                                        Last edited by ; 21/08/2008, 21:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten
                                          Heb ondertussen een productieweek voor mijn wagen gekregen... Week 42 astemblieft !!!! De wagen is besteld half februari. 8 maanden wachten op een A4....
                                          Ik heb besteld in januari 2008 auto is sedert maandag bevestigd voor week 37! levering week 39, dus 9 maanden wachten..

Comment

Working...
                                          X