Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wildcheese Bekijk BerichtenSuper tip van die Dension 500 - heb gelijk mijn dealer gebeld en de bestelling aangepast. Wel vreemd dat die verkoper zelf niet op dit idee is gekomen.
Bedankt voor de tip!
Kan de Dension 500 dan worden aangesloten? Waar wordt dit dan geplaatst?
Kris.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenMisschien ook eens een 320d testrijden dan. Die is nu te bestellen en kan zelfs nog op een redelijke termijn geleverd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenGadverdamme, doe me een lol man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenEuh wat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenMisschien ook eens een 320d testrijden dan. Die is nu te bestellen en kan zelfs nog op een redelijke termijn geleverd worden
T'wordt de A4 of een 320d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenBen ik van plan, maar moet nog wachten tot half sept hé op de FL. BMW levert op 2 maand.
T'wordt de A4 of een 320d
En ja die levertermijnen bij Audi ... dat swingt echt wel de pan uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenHopelijk komt die 2.0 TDI 170 er gauw...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenGelijk heb je, het kan nooit kwaad om eens bij de concurrentie te gaan kijken ... de A4 is een dijk van een wagen, maar wat motorisatie betreft zit er een gat in het gamma van Audi: er is (nog) niks vergelijkbaars met een 320d. Om vergelijkbare prestaties te hebben, moet je momenteel al naar de dorstigere, duurdere en voor België minder interessante 2.7 TDI grijpen. Hopelijk komt die 2.0 TDI 170 er gauw...
En ja die levertermijnen bij Audi ... dat swingt echt wel de pan uit.
Ik begrijp dat veel mensen geen keus hebben (leasing) maar zo'n 136pk is gewoon te weinig voor die auto (gewicht). Ik wil dan nog een Avant dus iets zwaarder dan een Berline.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenOf die 2-liter diesel met 200PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenDe motor uit de 123d bedoel je? Die is (nog?) niet verkrijgbaar in de 3-serie ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenzo'n 136pk is gewoon te weinig voor die auto (gewicht). Ik wil dan nog een Avant dus iets zwaarder dan een Berline.
Er zijn genoeg 2 liter A6 Avants, als die motor te licht zou zijn plaatsen ze die nooit in die auto en die weegt nog meer heSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenKomaan ! Met die motorisatie kun je zéér vlot in het verkeer rijden !
Er zijn genoeg 2 liter A6 Avants, als die motor te licht zou zijn plaatsen ze die nooit in die auto en die weegt nog meer he
Dikke zever dat 136 pk te licht is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtentweede dat !
Dikke zever dat 136 pk te licht is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIk ga zelfs de 120 pk nemen ipv de 136 pk om een pak meer opties te kunnen kiezen. Wat een wannabe moet ík dan niet zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenhell, ik wou zelfs mijn bestelling van de 136 pk nog laten veranderen toen de 120 pk versie uit kwam (niet zozeer omdat 't goedkoper ging uitkomen maar wel omdat ik er dan 18 ipv 17 inchers kon opleggen ) ... maar de fleetmanager & leasing waren te tam om een herberekening te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenDikke zever dat 136 pk te licht is.
Die 120pk versie van de 2.0TDI vind ik eigenlijk maar een zwaktebod van Audi. Men had dat vermogen evengoed uit een kleinere cylinderinhoud kunnen halen, waardoor de verkeersbelasting lager uitvalt en je in leasing weer meer opties kan kiezen.
Comment
-
Is altijd je eigen voorkeur hé, ik heb graag iets meer vermogen als je eens iemand wil inhalen of als je op de snelweg van 120 naar 140 wil. Dan komt die 136pk wat tekort.
Die 120pk hebben ze gemaakt voor de leasing markt hé, uitstoot is populair en in veel bedrijven kan je alleen nog een 90% aftrekbare wagen kiezen.
Comment
Comment