Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jaymz Bekijk Berichtenwelk interieur is dit? nog niet eerder gezien... kleur exterieur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loretto Bekijk BerichtenBedankt! maar kan er hier iemand vertalen naar Nederlands? Duits is niet mijn favoriete taal .
Greetz Loretto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenscheint gut "versteckt" zu sein!seems well "hidden" to be!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jaymz Bekijk Berichtenwelk interieur is dit? nog niet eerder gezien... kleur exterieur?
Op de duitse CC krijg ik dit in ieder geval niet geconfigureerd... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurt_16VM Bekijk BerichtenIs inderdaad grijs alcantara, wat ik me echter afvraag; welke inlegplaatjes zijn dit? Ze lijken mij niet zilverkleurig genoeg om de standaard aluminium inleg te zijn?
Op de duitse CC krijg ik dit in ieder geval niet geconfigureerd... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenDe standaard-standaard 'inleg': micro-platin? Kan zometeen nx ander bedenken...
Vind persoonlijk wel dat dit een redelijk groot verschil maakt, zeker indien je bestelt met dat grijs alcantara.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurt_16VM Bekijk BerichtenHmm, dit heeft blijkbaar te maken met de uitvoering. Op een ambition krijg je van die zilvere plaatjes standaard (aluminium hologram), op ambiente en attraction meer "beige-kleurige" dingen zoals hierboven. Ook loopt de inleg rond de middentunnel vooraan anders door.
Vind persoonlijk wel dat dit een redelijk groot verschil maakt, zeker indien je bestelt met dat grijs alcantara.
Hoewel, ik zou mij in elk geval niet al te veel focussen op de foto die ik hierboven heb gezet want die komt van op de configurator op audi.de en als je bvb. andere kleuren kiest van interieur zie je soms details veranderen, denk niet dat dit een "real-life" foto is maar veeleer grondig Photoshop werk. Ook op de beige zweem kan je niet afgaan want bij mijn weten bestaan er geen beige inlegstukjes.
Ik kreeg deze foto trouwens bij het configureren van een "Ambition", want dat is het enige uitrustingsniveau waarbij je alcantara kunt kiezen.
In elk geval ga ik voor de standaard "effen" zilverkleurige inlegplaatjes, niet voor de aluminium hologram inlegplaatjes, die vind ik niet zo mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenAls ge veel in de file staat zoals ik dan is dat toch wel handig. Dan heb je iets om mee te prullen. Probleem is dat ik er ook mee zit te prullen terwijl ik aan het rijden ben .
Bediening van heel de MMI (navigatie, radio, multimedia, info, addresbook, ...) is best ok en redelijk intuitief.
Waar ik niet tevreden van ben is het multiefunctiestuur. Het enige wat je kan is is switchen tussen radiozenders of liedjes en je geluid regelen. Wat ik mis is: mute functie, liedjes voortspoelen, regelen geluid van de navigatie, ... Vooral dat laatste is hinderlijk. Wanneer mijn bluetooth telefoon gaat, dan wordt het geluid van mijn radio wel automatisch uitgeschakeld maar die madam van de GPS blijft maar doorratelen. Wreed ambetant als je dan net met iemand aan de telefoon hangt ...
Comment
-
Allez nog een gelukkige die vandaag net een A4 Berline heeft besteld.
Heb lang moeten twijfelen tussen de kleurtjes ijszilver, lavagrijs en fantoomzwart. Zeggen dat ik sommige kleuren live nog nauwelijks of niet gezien had, maar uitgrekend vandaad de dag dat ik de papieren laat tekenen voor bestelling kom ik zowat overal Audi's tegen in alle kleuren.
Meteoorgrijs is niet mis maar valt wat blauwig uit dus neen dat niet. Lavagrijs op een Avant gezien...misschien wel beter in onderhoud dan fantoomzwart maar toch wat fletser dan fantoomzwart waarin je die mooie glans krijgt.
Kwartsgrijs en zilvergrijs gezien nauwelijks een minuut na elkaar. Zeker op de A4 Berline vind ik ijszilver mooi en lekker sportief. Treed user Renio volledige bij in zijn standpunt dat het "gewone" ijszilver zeker absoluut een aanrader is op de A4, maakt em zeker zo sportief als zwart.
Dus dan toch een hartverscheurende keuze moeten maken tussen ijszilver en fantoomzwart en is geworden....fantoomzwart. Och ja als ik er niet uit raak volg ik dan maar de modetrend...en omdat die op mijn vorige Passat ook mooi was.
Ziehier de bestelling, ik heb geen reuzegroot budget dus moest mij wat inhouden
Audi A4 Berline 120pk
Kleur ext: Phantomschwarz - Fantoomzwart
Kleur int: Stof Cosinus zwart
Opties:
Xenon Plus koplampen
Lifestyle Pack inclusief APS
Lichtmodule
Radio Concert
Deco inleg Alu Hologramme
Licht/regensensor
Multifunctiestuur
En nu maar maanden wachten zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loretto Bekijk BerichtenBedankt! maar kan er hier iemand vertalen naar Nederlands? Duits is niet mijn favoriete taal .
Greetz Loretto
Enige manier om toegang te krijgen tot bepaalde extra functies van de MMI is door je boordcomputer aan een laptop te hangen met daarop de VAG-COM software geïnstalleerd. Dit is de software die de garages ook gebruiken om je wagen volledig uit te lezen.
Meer info op http://www.auto-tech.be/vagcom.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cozin_skeeter Bekijk Berichten...Treed user Renio volledige bij in zijn standpunt dat het "gewone" ijszilver zeker absoluut een aanrader is op de A4, maakt em zeker zo sportief als zwart.
Dus dan toch een hartverscheurende keuze moeten maken tussen ijszilver en fantoomzwart en is geworden....fantoomzwart.
...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNN !!!! AarrgghhhHaRARAHHHH Toch niet fantoomzwarrrrrrtttt
Proficiat! Veel geduld oefenen nu!
Ik ben vandaag de uitlaatsierstukken die ik besteld had weest afhalen bij de garage... die heb ik dus nu al ... nu nog een week of 2 wachten op de auto zelf Ondertussen kan ik die sierstukken een dagelijkse opblink-beurt geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cozin_skeeter Bekijk BerichtenAllez nog een gelukkige die vandaag net een A4 Berline heeft besteld.
Heb lang moeten twijfelen tussen de kleurtjes ijszilver, lavagrijs en fantoomzwart. Zeggen dat ik sommige kleuren live nog nauwelijks of niet gezien had, maar uitgrekend vandaad de dag dat ik de papieren laat tekenen voor bestelling kom ik zowat overal Audi's tegen in alle kleuren.
Meteoorgrijs is niet mis maar valt wat blauwig uit dus neen dat niet. Lavagrijs op een Avant gezien...misschien wel beter in onderhoud dan fantoomzwart maar toch wat fletser dan fantoomzwart waarin je die mooie glans krijgt.
Kwartsgrijs en zilvergrijs gezien nauwelijks een minuut na elkaar. Zeker op de A4 Berline vind ik ijszilver mooi en lekker sportief. Treed user Renio volledige bij in zijn standpunt dat het "gewone" ijszilver zeker absoluut een aanrader is op de A4, maakt em zeker zo sportief als zwart.
Dus dan toch een hartverscheurende keuze moeten maken tussen ijszilver en fantoomzwart en is geworden....fantoomzwart. Och ja als ik er niet uit raak volg ik dan maar de modetrend...en omdat die op mijn vorige Passat ook mooi was.
Ziehier de bestelling, ik heb geen reuzegroot budget dus moest mij wat inhouden
Audi A4 Berline 120pk
Kleur ext: Phantomschwarz - Fantoomzwart
Kleur int: Stof Cosinus zwart
Opties:
Xenon Plus koplampen
Lifestyle Pack inclusief APS
Lichtmodule
Radio Concert
Deco inleg Alu Hologramme
Licht/regensensor
Multifunctiestuur
En nu maar maanden wachten zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk BerichtenVan harte, ziet er keurig uit. Enja, wachten behoord tot de standaard uitrusting.
met mijn karakter wordt ik al ziek meer dan 10 minuten in een file te wachten
8 maanden (en miscchien nog meer...) voor mijn wagen wachten is boven mijn krachten
ik heb juist vernomen dat er nog nog drie maanden bijgekomen zijn voor automatische wagens wegens uitputting van de quota aan multitronic-bakken (nu lente 2009 voor een 1,8 TFSI multitronic, dat is niet meer ernstig)
gelukkig is mijn huidige A4 technisch niet afgeschreven ... ik zal nog een beetje mee bollen
met wat ik spaar aan intresten op de 47.000 euros van de nieuwe, kan ik intussen besteden aan mogelijke reparaties
afspraak binnen een jaar !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenals ze niet rapper zijn voor de levering, zal maar nog een beetje wachten met mijn bestelling
Wij hadden oorspronkelijk een A3 sportback besteld, maar werd telkens uitgesteld. Beginnen nadenken over een A4 avant stockwagen, verliefd geworden, A3 sportback geannuleerd, A4 avant naar onze goesting besteld. Nog geen seconde spijt van gehad, want vind de sportback toch redelijk krap eigenlijk
ik heb juist vernomen dat er nog nog drie maanden bijgekomen zijn voor automatische wagens wegens uitputting van de quota aan multitronic-bakken (nu lente 2009 voor een 1,8 TFSI multitronic, dat is niet meer ernstig)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk BerichtenOp 14 augustus besteld, Dus A4 avant is maar + 3,5 maand wachten, dus nog te doen. Dacht inderdaad dat de berline een langere wachtlijst heeft.
Wij hadden oorspronkelijk een A3 sportback besteld, maar werd telkens uitgesteld. Beginnen nadenken over een A4 avant stockwagen, verliefd geworden, A3 sportback geannuleerd, A4 avant naar onze goesting besteld. Nog geen seconde spijt van gehad, want vind de sportback toch redelijk krap eigenlijk
Staat in de computer van audi vermeld als je besteld 'multitronic + 3 maand'
ik heb nog geen vaste info voor 1,8 TFSI + Multitonic + Select Drive; misschien nog + x maanden ? want dat is pas een weinig gevraagde combinatie...)
in elk geval niet te testen in België, vandaar dat ik meen mijn projekt nog een tijdje in de koekast te stoppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtendecember (normaal als vandaag besteld) + 3 maand is ... maart, dus de lente
ik heb nog geen vaste info voor 1,8 TFSI + Multitonic + Select Drive; misschien nog + x maanden ? want dat is pas een weinig gevraagde combinatie...)
in elk geval niet te testen in België, vandaar dat ik meen mijn projekt nog een tijdje in de koekast te stoppen
Maar is de moeite! Heb al paar keer met de multitronic van de garage mogen rijden en is echt fantastisch!
Kris.
Comment
-
Als je kan bestel er de servotronic bij, een must. Heb hem ook en het maakt het verschil tussen rijden met een truck of een sportieve berline. Zonder stuurt hij veel te zwaar. Schande van Audi dat dit er niet standaard op zit. Vraag eens aan je garage om een testrit met een A4 zonder en één met servotronic. Je zal dan wel snel bijbestellen.
Comment
Comment