Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
    Je ziet toch al wat rijden maar een ding blijf ik vinden...... ze hebben echt geen mooie wielen... kijkeens naar BMW die doen het echt goed zelfs met 16"
    Daar heb je zeker een punt.
    De velgen uit de configurator zijn maar zo zo en ik kon hier ook niet uit kiezen.
    En dan ook nog eens peperduur.

Schande.
    Dat hebben ze in het verleden toch een stuk beter gedaan.

Maar om daar dan gelijk een BMW voor te gaan kopen gaat ook weer heel ver.

Comment

Je ziet toch al wat rijden maar een ding blijf ik vinden...... ze hebben echt geen mooie wielen... kijkeens naar BMW die doen het echt goed zelfs met 16"
      de 16"-velgen zijn niet eens zo lelijk, ze zijn vooral vaak vervuild omdat ze moeilijk bereikbare delen vertonen
      Audi zal uiteraard ook geen grote inspanning doen om de keuze uit te breiden, want ze maken meer geld met 17 en 18"-ers

Comment

• Daar ben ik het mee eens..... maar waarom heeft BMW dan zo een gigantisch velgenpalette? Ik moet zeggen dat er eigenlijk weinig of geen lelijke tusen zitten......

Mijn voorkeur gaat echt uit naar een BMW tegewoordig ! Sorry werkgever.....

Comment

Daar ben ik het mee eens..... maar waarom heeft BMW dan zo een gigantisch velgenpalette? Ik moet zeggen dat er eigenlijk weinig of geen lelijke tusen zitten......

Dan heb je wel mooiere velgen standaard maar een lelijk koetswerk.
          Gadverdamme.

Comment

Daar ben ik het mee eens..... maar waarom heeft BMW dan zo een gigantisch velgenpalette? Ik moet zeggen dat er eigenlijk weinig of geen lelijke tusen zitten......

het aantal velgen-freaks zal zeker bij BMW wel hoger zijn ; ze zullen hun assortiment niet uit liefdadigheid uitbreiden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
              Dan heb je wel mooiere velgen standaard maar een lelijk koetswerk.
              Gadverdamme.
              voorkant nieuwe 3xx m.i. meer geslaagd dan deze van de A4, maar de achterkant (ook m.i.) wat lomper op de berline 3xx
              wat is lelijk of schoon ?
              schoon is wat ik graag zie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                de 16"-velgen zijn niet eens zo lelijk, ze zijn vooral vaak vervuild omdat ze moeilijk bereikbare delen vertonen
                Audi zal uiteraard ook geen grote inspanning doen om de keuze uit te breiden, want ze maken meer geld met 17 en 18"-ers
                reinigen valt nog best mee vind ik. Maar ze worden idd snel vuil. MAar daar is dan weer een goede oplossing voor: je velgen verzegelen.Net zoals je met een sealer de lak van je carosserie kunt verzegelen kan je dat ook met je velgen doen. Gewoon een busje sealer gaan kopen in de autohandel, en je gereinigde velgen hier mee behandelen. Dit zal ervoor zorgen dat remslijpsel en ander vuil zich minder gemakkelijk vasthecht aan he velgen. Dat wil niet zeggen dat ze niet meer vuil worden, maar wel dat je er niet zo hard meer moet op wrijven om ze proper te krijgen. Ze gewoon eens afspuiten met de tuinslang is al voldoende. Ik ben er iig tevreden over en zo'n bus sealer kost niet eens zoveel. 15 euro voor 500ml.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                  reinigen valt nog best mee vind ik. Maar ze worden idd snel vuil. MAar daar is dan weer een goede oplossing voor: je velgen verzegelen.Net zoals je met een sealer de lak van je carosserie kunt verzegelen kan je dat ook met je velgen doen. Gewoon een busje sealer gaan kopen in de autohandel, en je gereinigde velgen hier mee behandelen. Dit zal ervoor zorgen dat remslijpsel en ander vuil zich minder gemakkelijk vasthecht aan he velgen. Dat wil niet zeggen dat ze niet meer vuil worden, maar wel dat je er niet zo hard meer moet op wrijven om ze proper te krijgen. Ze gewoon eens afspuiten met de tuinslang is al voldoende. Ik ben er iig tevreden over en zo'n bus sealer kost niet eens zoveel. 15 euro voor 500ml.
                  Hebben ze dat in de Auto5 bv..? Of eerder de beter autohandel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                    Hebben ze dat in de Auto5 bv..? Of eerder de beter autohandel?
                    Auto5 weet ik niet. Maar een autohandel of bandencentrale waar ze ook aluvelgen verkopen zou dat normaalgezien toch moeten hebben.

Comment

• Ze hebben allerhande producten van Turtle Wax in Auto5.
                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                        Auto5 weet ik niet. Maar een autohandel of bandencentrale waar ze ook aluvelgen verkopen zou dat normaalgezien toch moeten hebben.
                        ik heb het eigenlijk leren kennen via het web: http://www.nano-protect.eu/files/index.php?id=15

Een overzicht van de beschikbare producten vind je hier: http://carclean.nl/producten/Exterie...n_sealers.aspx

Deze producten kan je online kopen maar ook bij je autohandel.

Je standaard 16inch velgen op de A4 zien er steeds mooi en glanzend uit eens ze verzegeld zijn.

Ik moet nu wel zeggen dat ik de standaard alu velgen ook alleen mooi vind bij donkere kleuren. Een collega heeft een zilverkleurige A4 met dezelfde velgen als op de mijne (meteoorgrijs) maar bij hem vind ik het niet zo goed staan. Waarschijnlijk omdat bij een donkere kleur ze beter in het oog springen.

Comment

• Tuning

Hello, Ik heb nu intussen 7 maanden m'n zéér aangename A4 S-line en tot op vandaag 17000kms en de eerste voorbandenset reeds versleten!!!

Heeft er al iemand z'n A4 laten tunen?

Apec biedt deze tuning reeds aan en ben benieuw of iemand dit reeds laten doen heeft. Binnen enkele weken zal ik het via Audi zelf laten doen (dan verlies ik m'n fabrieksgarantie niet) en zou nu al ff willen weten hoe het voelt.

Grtz.

Comment

• ik gebruik zelf nu al een aantal seizoenen de poorboys wheel sealant (bij wax it gekocht denk ik), en ben daar heel tevreden over.
                            voor de winter begint doe ik nog een extra laagje op de velgjes en inderdaad je moet quasi niet meer zitten schrobben op de velgen om het vuil eraf te krijgen.
                            het is nu ook niet dat het vuil er simpel vanaf komt door in een plasje te rijden.
                            kortom; voor het weinige geld echt een aanrader !
                            4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dridle Bekijk Berichten
                              Hello, Ik heb nu intussen 7 maanden m'n zéér aangename A4 S-line en tot op vandaag 17000kms en de eerste voorbandenset reeds versleten!!!

Heeft er al iemand z'n A4 laten tunen?

Apec biedt deze tuning reeds aan en ben benieuw of iemand dit reeds laten doen heeft. Binnen enkele weken zal ik het via Audi zelf laten doen (dan verlies ik m'n fabrieksgarantie niet) en zou nu al ff willen weten hoe het voelt.

Grtz.
                              je bandjes zullen zeker nog minder kilometers meegaan...

Comment

• Leveringstermijnen blijven waanzinnig lang (Multitronic)

Vriend van me heeft deze week Multitronic met niet al te veel poespas besteld, en heeft gisteren zijn vermoedelijke afleveringsdatum te horen gekregen........... 25/06/2009........yep, heeft een uur of 3 nodig gehad om terug bij zijn positieve te komen................

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Serge Bosman Bekijk Berichten
                                  Vriend van me heeft deze week Multitronic met niet al te veel poespas besteld, en heeft gisteren zijn vermoedelijke afleveringsdatum te horen gekregen........... 25/06/2009........yep, heeft een uur of 3 nodig gehad om terug bij zijn positieve te komen................
                                  ... vanonder welke steen is die gast gekropen misschien?

ps: ik ga hier ondertussen ook kapot van de stress...niet van 't werk ofzo maar ik hoop vandaag nog van leasing mail te krijgen dat ik ergens volgende week de wagen kan ophalen!

*refreshed z'n mailbox nog maar eens*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                    Multtitronic is altijd langer wachten.. ik heb besteld begin 2008 en hij wordt nu eindelijk volgende week gemaakt..

Maar is de moeite! Heb al paar keer met de multitronic van de garage mogen rijden en is echt fantastisch!

Kris.
                                    Nu maar hopen dat hij heelhuids in de garage geraakt...
                                    Eerst 9 maanden wachten, en dan transportschade hebben, dat zou pas megapech zijn
                                    Ik hoop de mijne ook in november te hebben, maar de leasing kennende moet ik dan nog wachten tot januari.

Comment

Valt nog mee, ik ging eerst 12 maanden moeten wachten.. heb uiteindelijk "slechts" uhum 9 maanden moeten wachten... Is ondertussen gemaakt en hopelijk al onderweg naar België! :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pehuyghe Bekijk Berichten
                                        Nu maar hopen dat hij heelhuids in de garage geraakt...
                                        Eerst 9 maanden wachten, en dan transportschade hebben, dat zou pas megapech zijn
                                        Ik hoop de mijne ook in november te hebben, maar de leasing kennende moet ik dan nog wachten tot januari.
                                        Sstttt!!!!! straks is t nog van datte...

Comment

Ik zou hem direct annuleren in zijn plaats of toch clausule in het contract laten zetten hebben. 9 maanden wachten op een A4 is er wat over...

Comment

Working...
                                          X