Oorspronkelijk geplaatst door logic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtennu de Avant ook beschikbaar is met de V6 2,7 TDI met 163pk had ik graag commentaar gekregen van eigenaars die al enkele maanden met deze motorisatie op een berline rijden (liefst multitronic... op de Avant blijkt enkel deze transmissie voorzien te zijn, volgens gegevens op de configurator)
dank !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten2.7 TDI met 163pk? Hier klopt toch iets niet. Binnenkort is de 2.0 TDI met 163 pk beschikbaar dus die 2.7 zal wel wat meer paardjes hebben ... Heeft die geen 190 pk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenMijne besteld op 7 juni, productie op 29 augustus en geleverd op 17 september en GEEN chroomomlijsting. Go figure... (niet dat ik er rouwig om ben hoor )
Ben de mijne vandaag gaan afhalen!!!
Man wat rijdt hij zalig!! De Multitronic is zalig.. fotokes volgen later deze week!
Ik heb geen extra optie qua chroomomlijsting. En hij heeft enkel op de middenconsole grijze omlijsting maar is niet echt chrome te noemen..
Wat hij wel heeft en NIET op de AUDI website staat is een "AUX IN" in de armsteun! (Normaal enkel op Avant!!!)
Volgens verkoper zit dit op alle nieuwe modellen die MMI NAVI nemen.
Kris.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenHeb even op de CC op de Audi website gekeken. Daar staat idd de 2.7 met 163 pk vermeld maar dat is volgens mij een fout. Als je op alle andere Audi sites gaat kijken dan zie je de 2.7 TDI enkel met 140Kw (190 Pk) beschikbaar en de 2.0 is beschikbaar in 3 versies (120, 136, 163)
de 2.0 is ook verkrijgbaar met 143PK en 170PKsigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten2.7 TDI met 163pk? Hier klopt toch iets niet. Binnenkort is de 2.0 TDI met 163 pk beschikbaar dus die 2.7 zal wel wat meer paardjes hebben ... Heeft die geen 190 pk?
in de configurator zijn nu de verschillende versies al vermeld
de prijs is merkelijk hoger dan de 136/140pk, maar deze versies blijken steeds met MT te zijn verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenVoor belastingbetalend Belgie is er ook de 2.7 met 163PK = gedowntunde 190PK
de 2.0 is ook verkrijgbaar met 143PK en 170PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenVoor belastingbetalend Belgie is er ook de 2.7 met 163PK = gedowntunde 190PK
met 1239euros inschrijvingstaks en (sinds begin 200 een 14pk rijtaks van 620euros wordt een dergelijke versie geen fiskaal zelfmoord
vergeleken met de 1,8TFSI die ik overweeg (maar die mij wat ontgoocheld heeft bij de test) is het financieel wel duurder, maar vergeleken met mijn huidige V6-benzine is het al goedkoper na3 jaar op basis van het verbruik
vandaar mijn vraag en mijn interesse, maar er bollen waarschijnlijk niet veel van deze berlines....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenWaarom zou iemand dan voor de 2.7 TDI 163 pk kiezen ipv de 2.0 TDI 163pk?
voor een benzine-freak als ik kan dat een beslissend argument zijn !
de1,8TFSI loopt niet zo lekker met MT... en in elk gevl minder lekker dan de koppelrijke 2,0
wat zal dat dan zijn met 40,0Nm ipv 35,0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenHallo,
Man wat rijdt hij zalig!! De Multitronic is zalig.. fotokes volgen later deze week!
Ik heb geen extra optie qua chroomomlijsting. En hij heeft enkel op de middenconsole grijze omlijsting maar is niet echt chrome te noemen..
Wat hij wel heeft en NIET op de AUDI website staat is een "AUX IN" in de armsteun! (Normaal enkel op Avant!!!)
Kris.
Bij mij (berline) zit er ook AUX IN en is zonder MMI NAVI (wel Radio Concert) ... verkopers eh..wat kennen die er van tsss.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenWaarom zou iemand dan voor de 2.7 TDI 163 pk kiezen ipv de 2.0 TDI 163pk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenOmdat de 2.0tdi 163pk nog steeds NIET beschikbaar is in België. De 2.7 wel maar valt dik tegen in taksen
ik heb tot nu nog maar één 2,7TDI (berline uiteraard) in Nieuwpoort gezien
de eigenaar was de wagen dezelfde voormiddag bij Jennes gaan halen, en kon dus er niet zoveel over vertellen
ik ben naast de wagen gaan staan toen hij opgestart werd en vertrok, en ik moest toegeven dat het (ook van op het voetpad) vrij stil was (het was ook geen echt "koud"-start, maar toch...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenHallo,
Kris.
Comment
-
De combinatie 6cyl en MT is echt prachtig. 140km/h aan 2000 toeren.
Heb ondertussen 10000km gereden en heb een gemiddeld verbruik van 6.8l.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk BerichtenVan harte man, ben blij dat jullie allemaal zo gelukkig zijn bij het afhalen. Weet ik meteen wat me te wachten staat. Alleen begin ik hoe langer hoe meer af te tellen, pfff.. Echt chrome is het niet nee, zou te veel afsteken en kitcherig overkomen denk ik. Vind het zowat het uitzicht hebben van vernikkeld, maar dan zonder de goudkleurige schijn erin
Volgens mij heeft hier nog niemand een 2.0 TFSI ontvangen toch?
Comment
-
Vandaag eerste km's gereden en wel de indruk dat hij veel verbruikt.. normaal bij de eerste km's?
Zat aan een gemiddeld verbruik van 8,6l/100km (is 2.0 TDI Multitronic)
Nog een paar vraagjes:
Ik heb de coming home leaving home functie. Echter als ik de auto (bij donker) op slot toe blijven de lichten niet branden. Enkel als ik hem los doe springen de ledjes + mistlampen aan. Staat nochthans ingesteld op "aan" in de MMI..
NAVI: weet iemand hoe je makkelijk kan wisselen tussen 2 routes of hoe je snel een alternatieve route kan ingeven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenVandaag eerste km's gereden en wel de indruk dat hij veel verbruikt.. normaal bij de eerste km's?
Nog een paar vraagjes:
Ik heb de coming home leaving home functie. Echter als ik de auto (bij donker) op slot toe blijven de lichten niet branden. Enkel als ik hem los doe springen de ledjes + mistlampen aan. Staat nochthans ingesteld op "aan" in de MMI..
NAVI: weet iemand hoe je makkelijk kan wisselen tussen 2 routes of hoe je snel een alternatieve route kan ingeven?
De coming home leaving home kan je zowel wat betreft het 'coming home' als het 'leaving home' instellen dus misschien heb je 'm niet ingesteld aan te floepen bij het 'coming home'/verlaten van de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenVandaag eerste km's gereden en wel de indruk dat hij veel verbruikt.. normaal bij de eerste km's?
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenNAVI: weet iemand hoe je makkelijk kan wisselen tussen 2 routes of hoe je snel een alternatieve route kan ingeven?
Comment
Comment