Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Dat is toch veel vind ik, zelf met mijn naft zat ik aan die cijfers maar, en dan vooral stad.

Zou ik ook graag willen weten, ik krijg een alternatieve route te zien maar weet totaal niet hoe ik die moet selecteren

Niet, systeem mmi geeft zelf aan dat route wordt gewijzigd aan de huidige verkeersinfo je kunt dan geen optie aanklikken.

Comment

• Maar als je nu van punt A vertrekt naar punt B, en na 20 km kan je kiezen. Ofwel route 1, ofwel route 2. Route 1 is wat de MMI aan het aangeven is, maar jij wil route 2. Hoe lang duurt het dan voor dat ding overschakelt op route 2?

Heb zo overlaatst moeten bollen van Lokeren naar Mechelen, en m'n MMI stuurde mij via de ring van Antwerpen. De alternatieve route ging over Temse -> Willebroek -> Mechelen. Ik wou de alternatieve route volgen maar vond nergens om te switchen. Heb dan maar een tussenstop ingevoegd (Willebroek).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
        Niet, systeem mmi geeft zelf aan dat route wordt gewijzigd aan de huidige verkeersinfo je kunt dan geen optie aanklikken.
        tss... Audi .. .soms zou je die pipo's een lap rond hun oren willen geven.. net zoals met dat onbenullig brillenvakje in de nieuwe A4. Krijg er langs geen kanten mijn zonnebril in.

Comment

Maar als je nu van punt A vertrekt naar punt B, en na 20 km kan je kiezen. Ofwel route 1, ofwel route 2. Route 1 is wat de MMI aan het aangeven is, maar jij wil route 2. Hoe lang duurt het dan voor dat ding overschakelt op route 2?

Heb zo overlaatst moeten bollen van Lokeren naar Mechelen, en m'n MMI stuurde mij via de ring van Antwerpen. De alternatieve route ging over Temse -> Willebroek -> Mechelen. Ik wou de alternatieve route volgen maar vond nergens om te switchen. Heb dan maar een tussenstop ingevoegd (Willebroek).
          met tussenstoppen (via...) werken is de oplossing; alle reisplanners zijn zo geconcipieerd
          vandaar het nut nog wat geografie te kennen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
            tss... Audi .. .soms zou je die pipo's een lap rond hun oren willen geven.. net zoals met dat onbenullig brillenvakje in de nieuwe A4. Krijg er langs geen kanten mijn zonnebril in.
            Vakje dient voor de contactlenzen
            sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
              met tussenstoppen (via...) werken is de oplossing; alle reisplanners zijn zo geconcipieerd
              vandaar het nut nog wat geografie te kennen
              Ok, maar vind het toch maar raar. Dat ding geeft zelf aan dat er een alternatieve route is, maar je kan ze wel niet selecteren. Sterk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                Vakje dient voor de contactlenzen
                De Audi car-configurator vermeld: brillenhouder in dakhemel

... ik ga klacht indienen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Iemand?
                  Jammer genoeg zijn er meer verschillen tussen de 120Pk en 136/143Pk 2.0TDI dan enkel de software.

Getunede 120Pk --> 160Pk
                  Getuned 136/143Pk --> 175Pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefnb Bekijk Berichten
                    Ben sinds juli eigenaar van 2.7TDI 163pk - dit is idd een 190pk lager getuned omwille van taksen.
                    De combinatie 6cyl en MT is echt prachtig. 140km/h aan 2000 toeren.
                    Heb ondertussen 10000km gereden en heb een gemiddeld verbruik van 6.8l.
                    En het fameuze koppel van 400nm tov 350nm in de 2.0TDI 163/170Pk

De 2.7TDI is een van de leukste motoren in zijn klasse.

Comment

Maar als je nu van punt A vertrekt naar punt B, en na 20 km kan je kiezen. Ofwel route 1, ofwel route 2. Route 1 is wat de MMI aan het aangeven is, maar jij wil route 2. Hoe lang duurt het dan voor dat ding overschakelt op route 2?

bij de A4 geeft hij tijdens het rijden niet aan dat er een 2e route is hoor. Het enige wat je kunt doen tijdens het rijden is de volgende functie kiezen: 'route vermijden vanaf hier'. Als je dat kiest en je duidt aan hoeveel meter/km van je huidige route je wilt afwijken, dan berekent hij een alternatief. Dat is de enige mogelijkheid.

Comment

Bij mij idem gdvrdmme. Ik moet mijne (zonne)bril altijd in de armsteunbak leggen.
                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Iedereen die de fotokes van mijn nieuwe A4 Multitronic 2.0 TDI wil zien: http://foto.zita.be/0805304119

Inclusief de chrome uitlaatstukjes. :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                            Iedereen die de fotokes van mijn nieuwe A4 Multitronic 2.0 TDI wil zien: http://foto.zita.be/0805304119

Aan de schoonheid van de nieuwe A4 (en A5) te zien denk ik dat er Italiaanse ontwerpers bij Audi werken. Alvast een dikke proficiat Kris.
                            AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Iedereen die de fotokes van mijn nieuwe A4 Multitronic 2.0 TDI wil zien: http://foto.zita.be/0805304119

Na het zien van de foto's ben ik weer een beetje meer overtuigd dat het de moeite van het wachten waard is. Ik ben waarschijnlijk wel het forumlid met de ambitie jou wachtrecord te bedreigen . (besteld 6/5/08, levering 15/1/09)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                                bij de A4 geeft hij tijdens het rijden niet aan dat er een 2e route is hoor. Het enige wat je kunt doen tijdens het rijden is de volgende functie kiezen: 'route vermijden vanaf hier'. Als je dat kiest en je duidt aan hoeveel meter/km van je huidige route je wilt afwijken, dan berekent hij een alternatief. Dat is de enige mogelijkheid.
                                Ik heb enkel ervaring met de RNS-E van de A3. Daar is het ook steeds van dat. Je laat een route berekenen, hij geeft ook alternatief aan, maar je krijkgt niet de kans om dat alternatief te selecteren.

Comment

• Ik geraak er dus maar niet wijs uit hoe je 't volume van de radio vast kan instellen zodat je bij het starten van de auto geen bult verschiet. Iemand ...?

Comment

Ik geraak er dus maar niet wijs uit hoe je 't volume van de radio vast kan instellen zodat je bij het starten van de auto geen bult verschiet. Iemand ...?
                                    Heb je de codes al gevonden voor de Concert radio??

I'm not sure about the Concert settings, but on the Chorus and Symphony units you just press the menu button for at least two seconds and this will bring up the settings menu. Keep pressing menu until Max On Volume is displayed. You change the setting using the round adjuster knob.

I hope this works for your unit.
                                    My system is a Concert head and BOSE upgrade.
                                    On mine you press the TP button (traffic report announcement thingy), keep the button pressed and then turn on the system (by pressing the big round button in the centre on my Concert). This then comes up with a 'TA' volume settings (twiddle the volume to desired level), press the TP button again and the display will then show you 'GALA', this is the volume sensitvity for speed (ie the volume will increase the faster you go) - again twiddle the volume to reach desired level, on mine its 0-5, 5 I presume being most active in its increasing of volume. Press the TP button again and it shows 'VOL' and THIS I believe is the setting for the 'turn-on' volume setting, so no matter how loud you had it last time, it'll only come-on at this desired level, again 0-5 the options, 5 I presume is loud as f*ck, so I got mine on 2 'cos I sometimes have my little girl in back - and I don't want Noddy come blasting out in the High Street!!.

Further clicks on the TP button take into RDS volume, Regional Radio Seek settings etc etc and other clunky stuff, but the mains are as I 've written.
                                    Last edited by dragonfly; 29/09/2008, 16:52.

Comment

Knappe bak, gefeliciteerd! Hoe rijdt de multitronic? Welke opties heb je nog?
                                      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Yahoooo,

Auto komt deze week aan in de garage en zou klaar zijn voor het einde van de week !

Het lange wachten wordt eindelijk beloond !

Marc.

Comment

• Bij mij is het echt een lachertje aan het worden. De wagen is besteld sinds februari en tot over een maand was de productiedatum week 42. Van daag bel ik en het is al 43 geworden ZONDER definitieve bevestiging. Had ik het geweten, ik had de boel al lang afgezegd!Week 43 is 3de week van oktober. Volgens Dieteren heb ik hem dan eind november??? Moa jongens toch, niet te schatten.

Comment

Working...
                                          X